Ik zei het tegen Dqod.quote:
Dit kan altijd gebeuren, zoals ik net ook al zei. Maar als het om veiligheid gaat vind ik dat je als luchtvaartmaatschappij er alles aan moet doen om dit voor elkaar te krijgen en met het minste risico de lucht in gaat. Alles is er op gericht geweest om een indringer tegen te houden zonder na te denken over dit risico of, nog erger, dit risico voor lief te nemen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je kunt niet een variabele eruit lichten, veranderen en er van uitgaan dat de operator dan niet zijn gedrag had aangepast. Als een piloot kwaad wil dan kan dat, dat is inherent aan de functie.
Regelen we :$quote:
OK ik speel mee, wat is het minste risico?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit kan altijd gebeuren, zoals ik net ook al zei. Maar als het om veiligheid gaat vind ik dat je als luchtvaartmaatschappij er alles aan moet doen om dit voor elkaar te krijgen en met het minste risico de lucht in gaat. Alles is er op gericht geweest om een indringer tegen te houden zonder na te denken over dit risico of, nog erger, dit risico voor lief te nemen.
Je punani wassen met dat soort onzin.quote:
Beetje tot het avondzon-niveau, lekker romantisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor ligt, maar ja, kan ik wel mee eens zijn.
Hey mijn stoma doet het er goed opquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Je punani wassen met dat soort onzin.
Negerin toch?quote:
Leg me even uit hoe dat werkt. :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hey mijn stoma doet het er goed op
Dat is mijn vriendin nog steeds. En ja er was even een flinke dip zeg maar ja.quote:
Het lijkt me wel het type meisje dat ik aantrekkelijk vind, ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is wel schattig, maar niet mijn type. Maar ik vind het typisch een meisje voor jou. :$
Toch niet die andere aardbeivrouw?quote:
Oh, het is weer aan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is mijn vriendin nog steeds.
Ik las boner.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt me wel het type meisje dat ik aantrekkelijk vind, ja.
Maar nu kijk ik niet meer naar andere vrouwen natuurlijk. Ik heb al een meisje dat me bonen geeft
Als het puur om het risico van dit onderwerp gaat moet je even teruglezen, daar geef ik dat al aan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
OK ik speel mee, wat is het minste risico?
Die heette ook iets met Strawberry. :$quote:
We hebben 3 jaar een relatie en ja het is weer semi aan. En nee het is nog niet geweldig ofzo. Maar ik weet eigenlijk sowieso niet wat voor negatiefs strawberry over haar weet...quote:
hillquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heette ook iets met Strawberry. :$
Oh en nu ga ik trouwens afwassen en mijn keuken fatsoeneren, succes met spelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
OK ik speel mee, wat is het minste risico?
Gemeen! Well playedquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh en nu ga ik trouwens afwassen en mijn keuken fatsoeneren, succes met spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |