SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben diep teleurgesteld in je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:25 schreef Yankee het volgende:
Iets van 4300hm over 157km vandaag, waarbij ik al op 4000hm zat toen ik net over de honderd was. Kortom, het was er vandaag eentje uit de categorie kapot gaan
Waarom hopen? Je reserveert gewoon plek voor fiets bij kopen van je ticket. Neem voortaan altijd eigen fiets mee. Super goed bevallen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:14 schreef ddx het volgende:
Fiets gehuurd, behalve dat het rammelbak is (kabel in bovenbuis) prima fiets.
Fietskoffer (huren) en dan eigen fiets meenemen komt op ongeveer zelfde bedrag uit gok ik. (en dan hopen dat er plek is in het vliegtuig)
Op al die foto's op strava zit je imo mega gestrekt met je armen en schouders.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:53 schreef ddx het volgende:
Valt wel mee toch, misschien op die ene foto misschien.
Mega? overdrijf je nu niet een beetje?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Op al die foto's op strava zit je imo mega gestrekt met je armen en schouders.
Sprak iemand in vliegtuig die aangaf dat toen hij ging boeken (maand geleden) er geen ruimte meer was voor fietsen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom hopen? Je reserveert gewoon plek voor fiets bij kopen van je ticket. Neem voortaan altijd eigen fiets mee. Super goed bevallen.
Het is wel een vrij gespannen houding imo. Maar misschien ook wat vermoeidheid, dan zit ik ook vaak iets krampachtigerquote:
Dat klopt wel. Er is in het vliegtuig meestal maar beperkt plaats voor "sportitems"quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:05 schreef ddx het volgende:
[..]
Sprak iemand in vliegtuig die aangaf dat toen hij ging boeken (maand geleden) er geen ruimte meer was voor fietsen.
Dat doe je niet voor iemand. Dat doe je gewoon omdat je het kan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:14 schreef Oksel het volgende:
Op dag 6 nog eens 210km maken, met 4000hm.. als amateur zijnde.
Voor wie doe je zoiets in godsnaam?
Ik heb nu drie keer een fiets gehuurd, cannondale super six ultegra met aksiums. Prima fiets, wielen zijn alleen wel ruk. Huren bevalt mij op zich prima, maar ik denk dat ik volgend jaar toch eens mijn eigen fiets ga meenemenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom hopen? Je reserveert gewoon plek voor fiets bij kopen van je ticket. Neem voortaan altijd eigen fiets mee. Super goed bevallen.
Plus omdat fietsen fantastisch is en je het leuk vindtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat doe je niet voor iemand. Dat doe je gewoon omdat je het kan.
Waar huur je dat dan? Bij het hotel?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:20 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik heb nu drie keer een fiets gehuurd, cannondale super six ultegra met aksiums. Prima fiets, wielen zijn alleen wel ruk. Huren bevalt mij op zich prima, maar ik denk dat ik volgend jaar toch eens mijn eigen fiets ga meenemen
Betekent nog niet dat je het hoeft te bewijzen. Want leuk is het niet meer, en sporten als amateur doe je vooral omdat het leuk is, met natuurlijk een stuk uitdaging. Ik vind in dit geval het stuk uitdaging niet meer proportioneel als amateur zijnde.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat doe je niet voor iemand. Dat doe je gewoon omdat je het kan.
Het laatste stuk van ivo's 200, en het eerste stuk vond ik ook niet leuk. Het stuk regen tussendoor waar ik huilend in het wiel van marco en DDX zat ook niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:22 schreef Oksel het volgende:
Ik zou 't ook halen, ook op dag 6. Maar ik zou 't echt niet leuk vinden.
Ik neem m'n fiets ook mee naar Sardegna.
Op Gran Canaria zitten meerdere bedrijven die fietsen verhuren, ik huur bij Free Motion. Deze week zit ik in het hotel naast een van hun vestigingen, dus dat is helemaal ideaalquote:
Waarom zit jij op Gran Canaria en niet op mallorca?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
Op Gran Canaria zitten meerdere bedrijven die fietsen verhuren, ik huur bij Free Motion. Deze week zit ik in het hotel naast een van hun vestigingen, dus dat is helemaal ideaal
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:22 schreef Oksel het volgende:
Zit daar ook een klim van zeeniveau tot 2000 meter oid toch? Ga jij die doen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
Op Gran Canaria zitten meerdere bedrijven die fietsen verhuren, ik huur bij Free Motion. Deze week zit ik in het hotel naast een van hun vestigingen, dus dat is helemaal ideaal
dan heb je je doel toch al zo ongeveer gehaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:22 schreef Leonos het volgende:
Mijn doel is dit seizoen, 120km uitfietsen op een normaal tempo
Nee. Zelfstandig halenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:31 schreef dop het volgende:
[..]
dan heb je je doel toch al zo ongeveer gehaald
Omdat het over het algemeen in maart op gran canaria beter weer is dan op Mallorca. Deze week valt het weer tov vorig jaar alleen een klein beetje tegenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zit jij op Gran Canaria en niet op mallorca?
Is GC dan nog duurder qua vliegen en verblijf, of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:33 schreef Yankee het volgende:
[..]
Omdat het over het algemeen in maart op gran canaria beter weer is dan op Mallorca. Deze week valt het weer tov vorig jaar alleen een klein beetje tegen
Deze?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit daar ook een klim van zeeniveau tot 2000 meter oid toch? Ga jij die doen?
Ja hoogste punt ligt op 1950m oid geloof ik, die heb ik gisteren tijdens de tocht met 4300hm nog meegepakt. Erg mooi uitzicht heb je daar, o.a op de Teide (Tenerife) en aan de andere kant van de berg lag een wolkenveld waar ik een paar honderd meter boven was op de top. Ook best geinigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit daar ook een klim van zeeniveau tot 2000 meter oid toch? Ga jij die doen?
Tja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:22 schreef Oksel het volgende:
Ik weet niet wat Mallorca kost voor een week, dus geen idee. Gran Canaria is natuurlijk wel een keer zover vliegen geloof ik. Volgens mijn vriendin is Mallorca wel een stuk goedkoper, dus dat zal dan wel kloppenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is GC dan nog duurder qua vliegen en verblijf, of valt dat wel mee?
[..]
Deze?
https://www.strava.com/segments/6662726
iets minder wind en mooi weer (deze zomer) dan gaat dat zeker lukkenquote:
Dat denk ik ook wel. Je bent gewoon kapotgegaan op die eerste 30km tegen de wind in. Daar betaalde je bij de volgende wind tegen/schuin de prijs voor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:47 schreef dop het volgende:
[..]
iets minder wind en mooi weer (deze zomer) dan gaat dat zeker lukken
maw, goed in het wiel leren fietsenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Je bent gewoon kapotgegaan op die eerste 30km tegen de wind in. Daar betaalde je bij de volgende wind tegen/schuin de prijs voor.
Helpt zeker, verschil met de ervaren groepsrijders was duidelijk te zien.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
maw, goed in het wiel leren fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |