SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben diep teleurgesteld in je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:25 schreef Yankee het volgende:
Iets van 4300hm over 157km vandaag, waarbij ik al op 4000hm zat toen ik net over de honderd was. Kortom, het was er vandaag eentje uit de categorie kapot gaan
Waarom hopen? Je reserveert gewoon plek voor fiets bij kopen van je ticket. Neem voortaan altijd eigen fiets mee. Super goed bevallen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:14 schreef ddx het volgende:
Fiets gehuurd, behalve dat het rammelbak is (kabel in bovenbuis) prima fiets.
Fietskoffer (huren) en dan eigen fiets meenemen komt op ongeveer zelfde bedrag uit gok ik. (en dan hopen dat er plek is in het vliegtuig)
Op al die foto's op strava zit je imo mega gestrekt met je armen en schouders.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:53 schreef ddx het volgende:
Valt wel mee toch, misschien op die ene foto misschien.
Mega? overdrijf je nu niet een beetje?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Op al die foto's op strava zit je imo mega gestrekt met je armen en schouders.
Sprak iemand in vliegtuig die aangaf dat toen hij ging boeken (maand geleden) er geen ruimte meer was voor fietsen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom hopen? Je reserveert gewoon plek voor fiets bij kopen van je ticket. Neem voortaan altijd eigen fiets mee. Super goed bevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |