Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef Noppie2000 het volgende:
Kijk, dat zijn kaarten die ik wil zienNefarian, heerlijk!
Lapoquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Enkel goed in control. Je kan niets met die kaart als je achterloopt.
Twee keer Totemic Might
Laat control nou mijn favoriete speelstijl zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Enkel goed in control. Je kan niets met die kaart als je achterloopt.
Twee keer Totemic Might
Zet 'm maar in de OP, lock het enkel niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:48 schreef Molurus het volgende:
Hmm, ik zou toch zweren dat mijn battletag ooit in de OP heeft gestaan.
Super kut is dat, vooral omdat je het hele potje je al afvraagt waarom hij zo schraal speelt. 15 minuten van je leven later gaat hij ineens je helemaal kapot trekken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef Salamando het volgende:
Verliezen van Mill Druid, ik voel me zo vies
Misschien, misschien ook niet. Hangt er vanaf wat je tegenstander speeltquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Neferian zou wel stuk beter zijn als hij 2 spells van je opponents deck zou stelen
Ik zag het al aankomen toen hij coin dancing swords deed. Healde expres mijn minions niet met cleric out. Maakte alsnog geen reet uitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Super kut is dat, vooral omdat je het hele potje je al afvraagt waarom hij zo schraal speelt. 15 minuten van je leven later gaat hij ineens je helemaal kapot trekken.
Erg vervelend die fatigue builds.
2 april toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:40 schreef Noppie2000 het volgende:
Overigens nu officieel confirmed: 3 april kunnen we los met draakjes.
Heb ik ook wel eens gedaan voor de gein , en dan met die Alarm-o-bot's om lekker snel uber creatures op het bord te gooien.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:42 schreef Molurus het volgende:
Zo, even een legendary only deck gemaakt.![]()
Benieuwd of dat werkt.
Edit: nope, dat werkt niet. Dat suckt.
Ik heb een alarmo-druid-legendary deck dat an sich heel redelijk werkt, best sterk zelfs.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan voor de gein , en dan met die Alarm-o-bot's om lekker snel uber creatures op het bord te gooien.
Uber nice als het werkt , helaas werkt het bijna nooit
Ja , daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb een alarmo-druid-legendary deck dat an sich heel redelijk werkt, best sterk zelfs.
Maar zo gauw er alarmo in zit is het niet legendary-only meer natuurlijk.
haha noobquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik zag het al aankomen toen hij coin dancing swords deed. Healde expres mijn minions niet met cleric out. Maakte alsnog geen reet uit.
In een beurt doet ie gewoon 4-5-6-7 fatigue damage, met de volgende beurt voor jou 8 damage erbij, is het klaar
gz man! en niet eens een slechte ^^ lucky youquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Eerste golden legendary binnen : Harrison Jones
True story.quote:
Arena trekt voor streamers wel veel meer aandacht. Het 'gamblen' met arena is wat het leuk maakt, maar de formule achter arena is bedoeld voor goldsink. Staat ergens een artikel op het internet over arena spelen in hearthstone dat vertelt over weinig mensen maar winst halen uit een arena game. wel boeiend ^^quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik speel sowieso geen arena meer. Te random en vind constructed vele malen leuker. Verzamel wel gold met dailies/spelen en koop gewoon losse packs
hoe is het eigenlijk met je ranking noppie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik speel sowieso geen arena meer. Te random en vind constructed vele malen leuker. Verzamel wel gold met dailies/spelen en koop gewoon losse packs
Nog steeds 4, helaas niet genoeg tijd gehad om te gaan voor hogere ranks. De tijd die ik speelde dus maar gespeeld met dingen als een Velen deck, mill druid en zulksquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:36 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je ranking noppie?
Ik heb al een paar keer in de buurt van legend gezeten. Rank 3-5 zeg maar, maar dan is de maand gewoon voorbij. Zo jammer...en ik helaas straks weer minder tijdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nog steeds 4, helaas niet genoeg tijd gehad om te gaan voor hogere ranks. De tijd die ik speelde dus maar gespeeld met dingen als een Velen deck, mill druid en zulks
Noobquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer in de buurt van legend gezeten. Rank 3-5 zeg maar, maar dan is de maand gewoon voorbij. Zo jammer...en ik helaas straks weer minder tijd...kan wel fluiten naar legend!
Echt een keiharde goldsink kan het tegenwoordig niet meer zijn, aangezien je met 3 wins meestal al 50g en een pakje hebt (dus je investering terug). "Vroegah" kreeg je minder gold bij een lager aantal wins.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Arena trekt voor streamers wel veel meer aandacht. Het 'gamblen' met arena is wat het leuk maakt, maar de formule achter arena is bedoeld voor goldsink. Staat ergens een artikel op het internet over arena spelen in hearthstone dat vertelt over weinig mensen maar winst halen uit een arena game. wel boeiend ^^
Ik heb er de laatste tijd vrijwel alleen maar winst mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:08 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Echt een keiharde goldsink kan het tegenwoordig niet meer zijn, aangezien je met 3 wins meestal al 50g en een pakje hebt (dus je investering terug). "Vroegah" kreeg je minder gold bij een lager aantal wins.
Verder is het voor mij in ieder geval veel voordeliger dan pakjes kopen.
Rank 4 was ook mijn limiet toen ik een keer redelijk fanatiek hebt geranked (dat was nog pre-naxx). Daarna is de maand gewoon op.
Ik probeer ze juist allemaal niet te zien, zodat ik verrast wordt tijdens de uitbreidingquote:Op zondag 29 maart 2015 14:15 schreef Noppie2000 het volgende:
Morgen om 6 uur onze tijd de laatste kaarten van BRM. Ben benieuwd
Ook leuk, maar ik ben veel te nieuwsgierigquote:Op zondag 29 maart 2015 17:33 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik probeer ze juist allemaal niet te zien, zodat ik verrast wordt tijdens de uitbreiding.
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef Noppie2000 het volgende:
Thaurisan, WAT DE FUCK. Reduce all mana costs of the cards in your hand by 1 at the end of your turn, neutral 6 mana legendary 5/5
Alsof Shaman nog meer RNG nodig heeft.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die ja
Die shaman class card, tering
Misschien niet, maar deze is gewoon supersterkquote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof Shaman nog meer RNG nodig heeft.
Ragnaros Hero: 8 Health, 2 Mana: Deal 8 damage to random enemyquote:Op maandag 30 maart 2015 19:56 schreef Noppie2000 het volgende:
HAHAHAHA RAGNAROS ALS HERO[ afbeelding ]
Me want!quote:Op maandag 30 maart 2015 19:56 schreef Noppie2000 het volgende:
HAHAHAHA RAGNAROS ALS HERO[ afbeelding ]
Net zoals Naxx, jaquote:Op maandag 30 maart 2015 20:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar je kunt dus alleen elke week 1 quarter doen van die blackrock mountain?
Leuke kaarten!quote:
boeit me ook niet, maar als je er al 22 euro voor hebt betaald en ze hebben alles al af, slaat het nergens op dat ze dat moeten verdelen over 5 wekenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Toen was het het eerste avontuur en dus nieuw. Gratis sample = meer mensen overstag. Nu is dat er niet meer en kan Blizzard meer geld verdienen, in mijn ogen niet meer dan logisch.
Jammer wellicht, maar ach. Kan me er niet druk om maken
Slaat wel ergens op, zo heb je elke week een andere meta dat speelt heel wat leuker dan alle kaarten in een klap.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
slaat nergens op, toen kreeg je tenminste de eerste wing gratis
Ja, ik zou m met 3 mana al te sterk vinden. Maar we zullen zien hoe dat uitpakt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Resurrect is wel belachelijk.. 2 mana voor een rag ofzo.
Het is wel random... dat maakt hem alweer beperkter. Maar nog steeds een sterke kaart inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Ervan uitgaande dat je minstens tot beurt 9 komt, je Rag al dood is EN je hem pakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Waarom? Met welke kaart zou je het combineren?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kaart is wel echt de shit en kan in zijn eentje wellicht Paladin de beste Dragon-klasse maken
Deathwing op turn 8 natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:21 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Waarom? Met welke kaart zou je het combineren?
Edit: welke rank ben je? ga je legend nog halen vandaag?
Turn 7 Alexstraszaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:21 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Waarom? Met welke kaart zou je het combineren?
Edit: welke rank ben je? ga je legend nog halen vandaag?
Is gisteren toegevoegd inderdaad, als daily. Leuke manier om packs weer iets toegangbaarder te maken (al is het wellicht slechter dan 100 goldquote:Op woensdag 1 april 2015 08:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Meer mensen deze quest?
[ afbeelding ]
Nou als je tijd als resource neemt is het een puike quest!quote:Op woensdag 1 april 2015 08:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is gisteren toegevoegd inderdaad, als daily. Leuke manier om packs weer iets toegangbaarder te maken (al is het wellicht slechter dan 100 gold).
Kijk je toch gewoon met mij mee.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou als je tijd als resource neemt is het een puike quest!
Ligt er natuurlijk wel aan of je vrienden skills hebben
Kom online dan, ik weet zeker dat er een legendary in dat pakje zit!quote:Op woensdag 1 april 2015 09:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Kijk je toch gewoon met mij mee.![]()
Ben aan 't werkquote:Op woensdag 1 april 2015 09:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kom online dan, ik weet zeker dat er een legendary in dat pakje zit!
Gisteren gekregen en completed, enige die online was was me irl maat met rank 19 en boulderfist ogres in ze deckquote:Op woensdag 1 april 2015 08:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Meer mensen deze quest?
[ afbeelding ]
Is een nieuwe daily inderdaad, dus kan vaker (waarschijnlijk wel zeldzaam) langskomenquote:Op woensdag 1 april 2015 10:16 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Gisteren gekregen en completed, enige die online was was me irl maat met rank 19 en boulderfist ogres in ze deck![]()
Is het niet een éénmalige quest? of anders net zo rara als win 7 in any gamemode (echt maar 1x gekregen in laatste 2 maanden en ik reroll priest/paladin altijd)
hahahquote:Op woensdag 1 april 2015 09:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Kijk je toch gewoon met mij mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |