quote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef Noppie2000 het volgende:
Thaurisan, WAT DE FUCK. Reduce all mana costs of the cards in your hand by 1 at the end of your turn, neutral 6 mana legendary 5/5
Alsof Shaman nog meer RNG nodig heeft.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die ja
Die shaman class card, tering
Misschien niet, maar deze is gewoon supersterkquote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof Shaman nog meer RNG nodig heeft.
Ragnaros Hero: 8 Health, 2 Mana: Deal 8 damage to random enemyquote:Op maandag 30 maart 2015 19:56 schreef Noppie2000 het volgende:
HAHAHAHA RAGNAROS ALS HERO[ afbeelding ]
Me want!quote:Op maandag 30 maart 2015 19:56 schreef Noppie2000 het volgende:
HAHAHAHA RAGNAROS ALS HERO[ afbeelding ]
Net zoals Naxx, jaquote:Op maandag 30 maart 2015 20:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar je kunt dus alleen elke week 1 quarter doen van die blackrock mountain?
Leuke kaarten!quote:
boeit me ook niet, maar als je er al 22 euro voor hebt betaald en ze hebben alles al af, slaat het nergens op dat ze dat moeten verdelen over 5 wekenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Toen was het het eerste avontuur en dus nieuw. Gratis sample = meer mensen overstag. Nu is dat er niet meer en kan Blizzard meer geld verdienen, in mijn ogen niet meer dan logisch.
Jammer wellicht, maar ach. Kan me er niet druk om maken
Slaat wel ergens op, zo heb je elke week een andere meta dat speelt heel wat leuker dan alle kaarten in een klap.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
slaat nergens op, toen kreeg je tenminste de eerste wing gratis
Ja, ik zou m met 3 mana al te sterk vinden. Maar we zullen zien hoe dat uitpakt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Resurrect is wel belachelijk.. 2 mana voor een rag ofzo.
Het is wel random... dat maakt hem alweer beperkter. Maar nog steeds een sterke kaart inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Ervan uitgaande dat je minstens tot beurt 9 komt, je Rag al dood is EN je hem pakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Waarom? Met welke kaart zou je het combineren?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kaart is wel echt de shit en kan in zijn eentje wellicht Paladin de beste Dragon-klasse maken
Deathwing op turn 8 natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:21 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Waarom? Met welke kaart zou je het combineren?
Edit: welke rank ben je? ga je legend nog halen vandaag?
Turn 7 Alexstraszaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:21 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Waarom? Met welke kaart zou je het combineren?
Edit: welke rank ben je? ga je legend nog halen vandaag?
Is gisteren toegevoegd inderdaad, als daily. Leuke manier om packs weer iets toegangbaarder te maken (al is het wellicht slechter dan 100 goldquote:Op woensdag 1 april 2015 08:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Meer mensen deze quest?
[ afbeelding ]
Nou als je tijd als resource neemt is het een puike quest!quote:Op woensdag 1 april 2015 08:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is gisteren toegevoegd inderdaad, als daily. Leuke manier om packs weer iets toegangbaarder te maken (al is het wellicht slechter dan 100 gold).
Kijk je toch gewoon met mij mee.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou als je tijd als resource neemt is het een puike quest!
Ligt er natuurlijk wel aan of je vrienden skills hebben
Kom online dan, ik weet zeker dat er een legendary in dat pakje zit!quote:Op woensdag 1 april 2015 09:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Kijk je toch gewoon met mij mee.![]()
Ben aan 't werkquote:Op woensdag 1 april 2015 09:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kom online dan, ik weet zeker dat er een legendary in dat pakje zit!
Gisteren gekregen en completed, enige die online was was me irl maat met rank 19 en boulderfist ogres in ze deckquote:Op woensdag 1 april 2015 08:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Meer mensen deze quest?
[ afbeelding ]
Is een nieuwe daily inderdaad, dus kan vaker (waarschijnlijk wel zeldzaam) langskomenquote:Op woensdag 1 april 2015 10:16 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Gisteren gekregen en completed, enige die online was was me irl maat met rank 19 en boulderfist ogres in ze deck![]()
Is het niet een éénmalige quest? of anders net zo rara als win 7 in any gamemode (echt maar 1x gekregen in laatste 2 maanden en ik reroll priest/paladin altijd)
hahahquote:Op woensdag 1 april 2015 09:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Kijk je toch gewoon met mij mee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |