Ohnoes op die steen heb ik ook gezetenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef quirina het volgende:
http://metro.co.uk/2015/0(...)-alps-crash-5121735/
Foto van de levensmoeie piloot.
Was die al gepost?
OMG komt dan wel heel erg dichtbij he?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ohnoes op die steen heb ik ook gezeten
Egypte ontkent alles. Maar het is wel eerder voorgekomen ja.quote:
Niet meedoen met al dat paniekerige gedoe.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef Reismeis het volgende:
Nu op DWDD twee oud piloten.
Laten zich niet omlullen door Matthijs van Nieuwkerk.
Piloten uit de tijd dat ze nog enorme eindbazen waren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef Reismeis het volgende:
Nu op DWDD twee oud piloten.
Laten zich niet omlullen door Matthijs van Nieuwkerk.
Soms nemen mensen die zelfmoord plegen anderen mee in hun graf omdat ze boos zijn op iemand of op de maatschappij. Deze piloot zal ook wel boos zijn geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:46 schreef bianconeri het volgende:
Zou echt ongelofelijk zijn als het echt een zelfmoordactie is. Kan ik haast niet geloven.
Dat iemand zelfmoord wil plegen en doet is ook niet goed te praten, maar soms mss voor te stellen.
Maar bij zoiets ga je toch geen 149 andere mensen mee de dood in jagen?
Dat is lijkt mij ook niet typisch iets voor iemand die zelfmoord wil plegen.
Die zit echt met zichzelf, minderwaardigheid. Iemand die echt met zoiets zit is meer in zichzelf bezig met die ellende, op een bovenkamertje.
Zeg ik als amateur psycholoog.
Precies, vond dat ze goed reageerden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet meedoen met al dat paniekerige gedoe.
Rot op joh.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koppig, zelfingenomen, veel te nuchter typisch Nederlands die vreselijke piloten
Nee, gewoon realistisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koppig, zelfingenomen, veel te nuchter typisch Nederlands die vreselijke piloten
Lijkt me een kasthomo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef quirina het volgende:
http://metro.co.uk/2015/0(...)-alps-crash-5121735/
Foto van de levensmoeie piloot.
Was die al gepost?
Wat er is gebeurd: ze willen geen enkele maatregelen nemen, terwijl de Amerikanen doen het, de Canadezen doen het, Nederlanders zijn te koppigquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rot op joh.moeten ze dan meedoen met al die paniek?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koppig, zelfingenomen, veel te nuchter typisch Nederlands die vreselijke piloten
Het is niet te voorkomen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat er is gebeurd: ze willen geen enkele maatregelen nemen, terwijl de Amerikanen doen het, de Canadezen doen het, Nederlanders zijn te koppig![]()
Ze willen niks doen om deze flauwe kul te voorkomen![]()
quote:
Deze crash had voorkomen kunnen worden door die mongool niet alleen te hebben gelatenquote:
Dat is 'gewoon' een volledig eigen keuze, geen misdaad ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:46 schreef bianconeri het volgende:
Dat iemand zelfmoord wil plegen en doet is ook niet goed te praten
Ga maar lekker janken man, in plaats van een dialoog aan te gaanquote:
Is ook niet met zekerheid te zeggen..quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze crash had voorkomen kunnen worden door die mongool niet alleen te hebben gelaten
dat zie je dondersgoed alleen sommige mensen die zien dat even niet inquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Weet ik 100% zeker zonder twijfel. Maar dat is mijn visie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is ook niet met zekerheid te zeggen..
Nee, dat moeten er minimaal 20 zijn; dan pas is er geen enkele ruimte meer om iets te doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Bij een folie à deux sta je ook weer te kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Knap.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet ik 100% zeker zonder twijfel. Maar dat is mijn visie.
Ik zie het al voor me ja, een compleet controlcenter, alle vliegtuigen gaan eruitzien als dat Beluga transportvliegtuig om alle piloten te kunnen herbergen.quote:Op
donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, dat moeten er minimaal 20 zijn; dan pas is er geen enkele ruimte meer om iets te doen.
Dankjequote:
Dan moet de zelfmoordpiloot eerst de ander de hersens inslaan, dus dat is wel een drempeltje nog ja. Verder is het gewoon onmogelijk uit te sluiten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Geen ticket kopen, lekker thuisblijven en op internet plaatjes kijken van verre landen; 7% van de piloten is hartstikke koekoek.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moet de zelfmoordpiloot eerst de ander de hersens inslaan, dus dat is wel een drempeltje nog ja. Verder is het gewoon onmogelijk uit te sluiten.
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet ik 100% zeker zonder twijfel. Maar dat is mijn visie.
Voor sommige mensen zal het de drempel wel verhogen om daadwerkelijk iets kwaads te doen maar als ze het echt willen doen ze het ook wel met nog een andere piloot erbij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit is er een groot probleem. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.
De 2e man maatregel is 1 van de vele maatregelen van schijnveiligheid. Dat is wat ze wilden zeggen. Het is fijn als je zo naïef bent om het te geloven en je daardoor veiliger te voelen.
dit ja.. zelfs met bewolking merk je een daling van vele duizenden meters echt wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:27 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Het was helemaal niet bewolkt, tenminste niet volgens de artikelen die ik heb gelezen. Je merkt dat dalen echt wel, je ziet toch als je uit een raam kijkt dat je zakt terwijl je net de Alpen bereikt? Dat zou mij al een gevoel geven dat er iets niet klopt.
Het is uiteindelijk allemaal een geldkwestie. Schijnmaatregelen nemen zodat mensen zich weer wat schijnveiliger voelen in het vliegtuig zodat er weer wat meer echt geld binnenkomt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.
De 2e man maatregel is 1 van de vele maatregelen van schijnveiligheid. Dat is wat ze wilden zeggen. Het is fijn als je zo naïef bent om het te geloven en je daardoor veiliger te voelen.
Sorry, ik wist niet dat het zo gevoelig lagquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga maar lekker janken man, in plaats van een dialoog aan te gaan
Ach, we willen allemaal wel voor een paar tientjes naar een wereldstad. De geldkwestie is mede mogelijk gemaakt door onszelfquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk allemaal een geldkwestie. Schijnmaatregelen nemen zodat mensen zich weer wat schijnveiliger voelen in het vliegtuig zodat er weer wat meer echt geld binnenkomt.
Er zijn alleen audioopnames.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef dumble het volgende:
Die zwarte doos moet toch ook camera beelden van de cockpit opnemen? Of staan die op de 2de die nog niet gevonden is?
Ja joh, dat valt ook niet op als de piloot dat meeneemt in de cockpit. Neem er dan direct een groot mes of honkbalknuppel bij meequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit is er een groot probleem. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.
De 2e man maatregel is 1 van de vele maatregelen van schijnveiligheid. Dat is wat ze wilden zeggen. Het is fijn als je zo naïef bent om het te geloven en je daardoor veiliger te voelen.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Alleen geluids- en datagegevens volgens mij. Het zou niet eens een gek idee zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef dumble het volgende:
Die zwarte doos moet toch ook camera beelden van de cockpit opnemen? Of staan die op de 2de die nog niet gevonden is?
Dat is waar. Ik ben regelmatig voor 3 tientjes naar Milaan of Londen gevlogen. Op en neer. Vind het allemaal wel prima hoor, maar eigenlijk kan zoiets toch gewon niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ach, we willen allemaal wel voor een paar tientjes naar een wereldstad. De geldkwestie is mede mogelijk gemaakt door onszelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |