?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Pandaplint het volgende:
Godverdomme. Weer een programma met BNers
[ afbeelding ]
BNers is wel een ruim begrip in deze.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik luister niet, kan iemand mij het uitleggen?
Spelletjes programma? Of iets anders?
quote:Arjan Postma presenteert vanaf 20 mei Wie Overleeft Nederland op RTL 4. In deze nieuwe tv-show gaan steeds vier BN'ers samen met de boswachter drie dagen lang 'op avontuur' in Nederland. Ze trekken de natuur in om te overleven en ontdekken de mooiste plekjes van ons land.
Mede mogelijk gemaakt door Natuurmonumenten of Staatsbosbeheer?quote:
Er zit een knop op je TV.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Pics van je batsbakquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:34 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, tot dinsdag 3 auto's op m'n naam
Maandag ophalenquote:
Probeer het anders eens op Radio 4 of 5...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godver, op Radio 2 ontkom je ook niet aanJett
Rebel
. Ze geven kaarten weg
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godver, op Radio 2 ontkom je ook niet aanJett
Rebel
. Ze geven kaarten weg
dat zou best een goede zijn ja. Rab verschuiven voor wat verandering. Nouja morgenvroeg weten we meerquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
6-10 giel
10-12 venema
12-2 paul
2-4 sander
4-7 timor/ramon
7-10 domien
10-1 liever geen roos
Welk nummer?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het favoriete nummer van Roos is daar nu ook al Topsong, waarom fuseren ze niet gewoon? Scheelt belastinggeld
quote:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6529-top-song-christine.htmlquote:Christine And The Queens stond al in het voorprogramma van Stromae, maar heeft nu zelf een hitsingle te pakken met haar nummer 'Christine'.
LYKKE LI EN STROMAE
Héloïse Létissier (1988) is een Franse zangeres uit Nantes die in 2010 begint met zingen. Een jaar later neemt ze haar eerste EP op, genaamd Miséricorde. Na haar tweede EP (Mac Abbey) mag ze in het voorprogramma spelen van onder andere Lykke Li en Stromae.
LENTELIEDJE
Christine And The Queens brengt in 2014 haar debuutalbum Chaleur Humaine uit. Met de single 'Christine' breekt ze internationaal door. Ook bij NPO Radio 2 blijft dit nummer van de getalenteerde française niet onopgemerkt. Deze week bekronen wij 'Christine' tot Top Song. Het lenteliedje is deze week dus extra vaak te horen.
Oh, manmanman, ik vind dat zo'n ongelooflijk schijtlied.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
[..]
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6529-top-song-christine.html
Poeperdepoep.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, manmanman, ik vind dat zo'n ongelooflijk schijtlied.
Dus uiterlijk 1 uur vannacht op Blendle. Over dik 3,5 uur weten we hetquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Morgenochtend de opvolgers van C&S in de Volkskrant.
Zou het Roosmarijn zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Morgenochtend/vannacht de opvolgers van C&S in de Volkskrant.
Ik gok dat het Timur en Ramon zijn.twitter:roosmarijn twitterde op donderdag 26-03-2015 om 20:48:01Morgen wordt een dag met alleen maar goed nieuws. reageer retweet
Die geheimzinnige tweet altijdquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:49 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zou het Roosmarijn zijn?Ik gok dat het Timur en Ramon zijn.twitter:roosmarijn twitterde op donderdag 26-03-2015 om 20:48:01Morgen wordt een dag met alleen maar goed nieuws. reageer retweet
Ik zet al mijn geld ook op Timur en Ramon.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:49 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zou het Roosmarijn zijn?Ik gok dat het Timur en Ramon zijn.twitter:roosmarijn twitterde op donderdag 26-03-2015 om 20:48:01Morgen wordt een dag met alleen maar goed nieuws. reageer retweet
en bij Giel in de studioquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:47 schreef Pino112 het volgende:
ik ook, meest logische optie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:49 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat Giel het wordt. T&R in de ochtend, van 6 tot 9. 9 tot 10 freewheel-uurtje. Domien en Hoitjes de lunch. Sander H. of Schrikbarend doet de huiswerkradio van 7 tot 10.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Schrikbarendquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat Giel het wordt. T&R in de ochtend, van 6 tot 9. 9 tot 10 freewheel-uurtje. Domien en Hoitjes de lunch. Sander H. of Schrikbarend doet de huiswerkradio van 7 tot 10.
Mij wel, kippenvel als ik dit typ hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Het boeit me echt totaal niet wie er welk programma gaat doen eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die geheimzinnige tweet altijdTweet dan niks
Roosmarijn
xDtwitter:JOR_ID twitterde op donderdag 26-03-2015 om 17:43:52Hierbij een overzicht met liefhebbers van tweets als: "Ik ben met iets nieuws bezig maar mag er nog niks over zeggen" http://t.co/mokckCit8Q reageer retweet
Precies dit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]xDtwitter:JOR_ID twitterde op donderdag 26-03-2015 om 17:43:52Hierbij een overzicht met liefhebbers van tweets als: "Ik ben met iets nieuws bezig maar mag er nog niks over zeggen" http://t.co/mokckCit8Q reageer retweet
Zal ik anders ook even meedoen met dat soort berichten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die geheimzinnige tweet altijdTweet dan niks
Ok.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal ik anders ook even meedoen met dat soort berichten?
Ik weet ook al wat er gaat gebeuren, maar kan er helaas nog niets over zeggen...
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet ook al wat er gaat gebeuren, maar kan er helaas nog niets over zeggen...
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat het natuurlijk gewoon een (veelgebruikte) marketingtruc is. Door nu opzichtig geheimzinnig te gaan lopen doen en hier en daar wat echte informatie gemixt met dwaalsporen neer te strooien maak je de opbouw naar dé bekendmaking een stuk groter dan wanneer je dat opeens vanuit het niets zou aankondigen zonder enige opbouw vooraf.quote:
Duh ik snap het trucje heus wel hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat het natuurlijk gewoon een (veelgebruikte) marketingtruc is. Door nu opzichtig geheimzinnig te gaan lopen doen en hier en daar wat echte informatie gemixt met dwaalsporen neer te strooien maak je de opbouw naar dé bekendmaking een stuk groter dan wanneer je dat opeens vanuit het niets zou aankondigen zonder enige opbouw vooraf.
Nu gaan er mensen speciaal morgen luisteren naar de bekendmaking, terwijl ze anders op dat tijdstip nog hadden geslapen... en dat is natuurlijk de bedoeling hiervan. Een hype creëren, het hoort er allemaal bij.
Stel, als jij zulk groot nieuws zou moeten aankondigen, zou je dan niet precies hetzelfde doen?
PM het evenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jettje Freubèl kan vast ook ineens viool spelen, dus dan zal ie ineens ook op Radio 4 voorbij komen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer het anders eens op Radio 4 of 5...
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Zo dadelijk @MaaikeOuboter live met een rappende @roosmarijn. Jazeker, echt waar. Maar eerst The Bigger Picture over SXSW.
twitter:
twitter:coen3fm twitterde op donderdag 26-03-2015 om 22:05:09@Domien Geniet er nog maar even van
reageer retweet
twitter:
twitter:
even terugluisteren, dat wordt echt dikquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
@3voor12
[..].
Ik ga meteen de radio aanzetten!!!!3467
trololoquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:37 schreef Holenmens het volgende:
Domien![]()
twitter:twitter:coen3fm twitterde op donderdag 26-03-2015 om 22:05:09@Domien Geniet er nog maar even van
reageer retweet
twitter:twitter:
Bij C&S zei hij ook al dat hij vroeg naar bed moest oid, toen het daarover gingquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:37 schreef Holenmens het volgende:
Domien![]()
twitter:twitter:coen3fm twitterde op donderdag 26-03-2015 om 22:05:09@Domien Geniet er nog maar even van
reageer retweet
twitter:twitter:
hoi lieve alorsquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Bij C&S zei hij ook al dat hij vroeg naar bed moest oid, toen het daarover gingZe trollen te graag.
Het boeit mij eigenlijk totaal niet. Ik luister nauwelijks meer.
Da's niet leuk hè, haar gewicht belachelijk maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
even terugluisteren, dat wordt echt dik
En weer 380 items bij DWDD zodat Matthijs weer kan ventileren wat voor een groot fan hij is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Charles Aznavour geeft laatste concert in Nederland.
Dat gaat een 3FM Presents-concert worden
Snoozefestquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:10 schreef rubbereend het volgende:
Domien de ochtendshow en Giel naar de middag
Zou heel verrassend zijn!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:07 schreef Paul het volgende:
TV / 3FM-dj Frank van der Lende genoemd als opvolger Coen en Sander
Goed artikeltjenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:12 schreef alwaysonhold het volgende:
Domien en Frankie? http://derotsmedia.com/20(...)n-en-sander-show-op/
Blut.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:53 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik zet al mijn geld ook op Timur en Ramon.
ik hoorde pas bij 538 een nieuwe naam in de ochtend ene Edwin Evers dat kan ook wel een grote meneer wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:33 schreef Pino112 het volgende:
De meest getalenteerde DJ van dit moment
Alternatievere????? Jett Rebel zekerquote:De keuze voor de nog vrij onbekende Van der Lende ziet Mutsaers niet als risicovol. 'Het zou helemaal niet raar zijn als de cijfers wat verder zakken als de grote namen eenmaal weg zijn. We willen vooral met alternatievere muziek dan je elders hoort, een groot publiek bereiken.'
SR nog verder uitmelkenquote:Het steeds groter wordende Serious Request blijft in de huidige vorm bestaan, al wordt die keuze ieder jaar weer gemaakt. 'Het is geen zekerheid, we kijken ieder jaar of we het nog leuk vinden.' Volgens Mutsaers is het wel erg groot geworden en is het vooral lastig om het rond het glazen huis 'niet uit de klauwen te laten lopen'.
Hoogie of barend en Wijnandquote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:41 schreef Evertjan het volgende:
Wie gaan Timur en Ramon opvolgen in het weekend?
Het zou goed geweest zijn als Mutsaers zelf ook zou vertrekken en de keuze voor andere dj's aan z'n opvolger zou overlaten. Frank zou ik nu nooit zo'n belangrijke plek hebben gegeven. Ik vind 'm een irritante stem hebben en hij klinkt alsof ie continu stoned is. En Serious Request was een paar jaar geleden al over z'n hoogtepunt heen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:43 schreef Pino112 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)oen-sander~a3928149/
[..]
Alternatievere????? Jett Rebel zeker
[..]
SR nog verder uitmelken.
En maar krampachtig je 3FM Presents-rotzooi blijven pushen, terwijl die doelgroep volgens mij echt iets anders wil. Goed bezig, Wilbert.quote:Gemiddeld is de 3FM-luisteraar nu 36 jaar oud, terwijl de zender eigenlijk is bedoeld voor de doelgroep 13-34 jaar.
Daar zitten Giel en C&S nu toch al boven, naar het schijnt? Of durft Mutaers dat niet in de krant te roepen?quote:Waar dj's het bij de NPO maximaal de balkenendenorm van maximaal 178.000 euro per jaar kunnen verdienen, incasseren top-dj's bij commerciële zenders, zoals Edwin Evers bij 538, een veelvoud daarvan.
twitter:stomphorst twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 07:06:59Dat kun je gerust een gok noemen “@thijsvansoest: #3FM zet Frank van der Lende op plek Coen & Sander http://t.co/JgwFEeyQDR” reageer retweet
Meer alto muziekquote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
SR nog verder uitmelken.
Frank doet me denken aan Neil van The Young Ones.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:24 schreef Paul het volgende:
[..]
En Frank Hoitjes heeft dus echt een alto-3fm kop?
Met SR vond ik hem echt een tokkiehoofd hebbenquote:
Even quoten hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt de radio standaard om vier uur uit dus
Buiten SR en radio 2 wel ja.quote:
538quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:38 schreef wolfrolf het volgende:
Man, de Coen en Sander stoomwals die laat niks over van die middag"show" van Frank vd Lende.
het schijnt dat ze 538 in Guantanamo Bay als martelwerktuig gebruikten.....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:40 schreef JDude het volgende:
[..]
538. Nog liever totale stilte dan dat ik naar die kinderzender ga luisteren.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verdomme Ja! De vorm van z'n hoofd!
[ afbeelding ]
Frankaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat leuk, dat een vrouw de middagshow presenteert.
Tot zover een lijn in de familiestamboom.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Daarom Radio 10 of Radio veronicaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wordt jankuuuhhhquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Belangrijkste is dat C&S in juni al weg zijn
Ekstra Weekend taferelenquote:
Ik moest ook hard lachen om Wilbert met zijn alternatief, terwijl hij er praktisch een 538 light van heeft gemaaktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
SR nog verder uitmelken.
quote:
"Gaat ge mee naar m'n kotke?"quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]M'n allereerste vriendinnetje uit Antwerpen
Dit. Sowieso geflitst wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het voorlezen van flitsers zo voor de commerciële radio...
Oh valt me nu pas op dat de tijden zijn gewijzigdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:36 schreef Zocalo het volgende:
Timur en Ramon was wel de veilige keuze geweest. Ben benieuwd, maar baal vooral dat Domien nu al om 18:00 begint. Die trek ik echt niet.
Dus omdat je een uur eerder begint mag je meer nieuwe muziek draaien?twitter:roosmarijn twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 08:47:32Supertrots en heel erg blij dat ik voortaan om 21 uur mag beginnen op #3fm. Wat een mooie kans om nog meer toffe nieuwe muziek te draaien! reageer retweet
"Zullen we poepen?"quote:
Frank kleiner dan driequote:
Frank minder dan 3. Dit is alvast een hint over zijn spoedige vertrek naar Radio 2.quote:
Ja dat idd, ze heeft nog steeds een programma van drie uur. Net als wat ze nu heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Dus omdat je een uur eerder begint mag je meer nieuwe muziek draaien?twitter:roosmarijn twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 08:47:32Supertrots en heel erg blij dat ik voortaan om 21 uur mag beginnen op #3fm. Wat een mooie kans om nog meer toffe nieuwe muziek te draaien! reageer retweet
Ik vind RabRadio een goede naam, want radio zeg ik vaak.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het wel schattig. En <3 gebruik ik regelmatig.
Wel fijn dat het niet meer om 1 uur is afgelopen, maar het killt het format wel een beetje. Maar ach, misschien kan Roos dat aardig oppakken. Then again, het is Roosquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Op twitter zei iets van buurman tegen hoitjes. Dus hij zal wel op zijn plekje blijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nergens wordt Rabbering genoemd. Gaat die nog eens 9 jaar RabRadio maken?
Ik hoop nog steeds dat die de lunchshow mag doen en Timur en Ramon dan maar 14-16.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nergens wordt Rabbering genoemd. Gaat die nog eens 9 jaar RabRadio maken?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Zullen we poepen?"
En dan gewoon flink gaan zitten faxen
Omdat na 2 uur gezever iedereen wel in slaap is gevallenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:34 schreef Pandaplint het volgende:
Zelfs Erben Wennemars zou die flitsers soepeler voor kunnen lezen.
De lente was vorige week. We zitten inmiddels weer in de herfst.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg waar blijft die lente?
Vorig jaar kon ik rond dit tijdstip al lekker buiten zitten.
Kut Nederland ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De lente was vorige week. We zitten inmiddels weer in de herfst.
Je kan nu ook buiten zitten hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg waar blijft die lente?
Vorig jaar kon ik rond dit tijdstip al lekker buiten zitten.
Doei?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
25 graden maandag in Portugal, -10 in Nederland.
Ik had nooit terug moeten komen.
Apocalypsequote:
Heerlijke plaatquote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 10:30:10|LIVE NOW| Cracker eten. #stroomstoring #meerkat http://t.co/jvwrkHgZbV reageer retweet
Ik heb gewoon radio via de radio.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
3fm geeft geen geluid meer. Ligt dit aan mij?
De stream doet het idd niet meer. Ik ga zo de gewone radio aanzetten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tof. Houden wij jou op de hoogte. Ik hoor namelijk Chef Speci al.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mja, die heb ik niet hier. Dan maar Mexradio aanzetten, die is heel betrouwbaar.
Ik zal met jullie al mijn grappen over mijn eigen muziek delen, zoals:
Is Alice Cooper?
Via de laptop heb ik geen beeld en geen geluid.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik weet een leuk woordgarpjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speciaal voor AZ draai ik zometeen Frank Boeijen.
Jammer dat hij niet mee kan luisteren.
Frank kan jou niet Boeijen?quote:
Alle radiotopics moeten toch weg.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:01 schreef ChatGirl het volgende:
Ja hoi. Wie praat me even bij over alle verschuivingen?
Giel Beelen naar 16-19quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:01 schreef ChatGirl het volgende:
Ja hoi. Wie praat me even bij over alle verschuivingen?
Domien is toch al vanaf 18u?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel Beelen naar 16-19
Paul naar 12-14
Timur en Ramon 6-9
Michiel 9-12
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel Beelen naar 16-19
Paul naar 12-14
Timur en Ramon 6-9
Michiel 9-12
Ik hoop dat dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel Beelen naar 16-19
Paul naar 12-14
Timur en Ramon 6-9
Michiel 9-12
StuBruquote:
Klinkt als een kruising van Gert en Samson.quote:
Het gifje van #20 is mijn leven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor CG
http://www.buzzfeed.com/rubenguevara/fun-employment#.ce7G2r6AO
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:16 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb de perfecte baan gevonden
-edit- toch niet, godverdomme![]()
quote:
link?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG website gevonden om je eigen glitterteksten te maken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG website gevonden om je eigen glitterteksten te maken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
http://www.animaatjes.nl/tekst-naam-generator/
Zal ik een leuke voor jou maken?quote:
Welja joh.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik een leuke voor jou maken?
die wespen zijn mooiquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:37 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga dit als standaard handtekening onder m'n mails zetten.
[ afbeelding ]
Ja! Stomme plaatjesquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:53 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn sanseveria staat weer in bloei!!!!!!!!!!!!
hihahoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:59 schreef JDude het volgende:
"Urenlang lag Noord-Holland plat".
Inmiddels heeft Noord-Holland weer stroom. Behalve op de Wallen in Amsterdam, daar liggen ze nog steeds plat.
twitter:roberclaessens twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 13:52:10Kate Bush met Cloudbusting op #3FM, tweet van @RoelJewel in 3-2-1.. reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:roberclaessens twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 13:52:10Kate Bush met Cloudbusting op #3FM, tweet van @RoelJewel in 3-2-1.. reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:48 schreef minthy het volgende:
Verdomme, wat een oogzeer dat geglitter...
quote:
Allemaal de schuld van Muisquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:48 schreef minthy het volgende:
Verdomme, wat een oogzeer dat geglitter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |