http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Coen-en-Sander.dhtmlquote:3FM-dj Frank van der Lende zou volgens hardnekkige geruchten in radioland binnenkort de plek innemen van Coen en Sander. Het populaire duo maakt per 1 september de overstap naar het commerciële Radio 538. Een woordvoerster van 3FM wilde de naam van de opvolger vanavond nog niet bevestigen aan het AD. ,,Morgen wordt meer bekend over de nieuwe radioprogrammering'', zei ze uiteindelijk na een lange stilte.
De 26-jarige Van der Lende, die de middagshow (van 16 tot 19 uur) alleen zou gaan presenteren, wordt gezien als nieuw talent bij 3FM. Zenderbaas Wilbert Mutsaers gaf sinds het nieuws over Coen en Sanders vertrek begin februari bekend werd altijd aan binnen de eigen gelederen te kijken naar aanstormend talent. Hij ziet dit als een logische taak van de publieke omroep. Onlangs vertelde hij in het AD naar drie scenario's te kijken. Daar zaten 'niet alleen duo's' tussen.
3FM-dj Domien Verschuuren zaaide vanavond verwarring door op Twitter te stellen dat morgen één of twee namen bekend zullen worden gemaakt. Mocht het uitdraaien op een duo, dan bestaat de kans dat hij samen met Frank van der Lende zal optrekken. Frank liet vandaag niks los over zijn toekomst. Wel plaatste hij een tweet over een nieuwe aanschaf: een eigen huis. Van der Lende vorige maand in het AD: ,,Ik vind het jammer dat Coen Swijnenberg en Sander Lantinga weggaan, maar ik ben er ook heel blij mee. Technisch gezien is dit voor mij gewoon heel goed''. En: ,,Ik wil gewoon de beste radio-dj van Nederland worden, van de wereld eigenlijk''.
Dwars
Door sommigen wordt hij vergeleken met Giel Beelen in zijn begindagen: dwars en op het randje. Van der Lende: ,,Het is mijn taak om de boel een beetje op te schudden. Dat past bij mij. Maar echt plat wordt het niet. Ik ga me niet zoals Giel live laten pijpen, daar wordt niemand blij van''.
Coen en Sander zelf, die ergens na de zomer de overstap naar Radio 538 maken, gaven in de media aan vooral Timur Perlin en Rámon Verkoeijen geschikte opvolgers te vinden. Ook de naam van Domien Verschuuren viel geregeld.
Frank van der Lende maakt samen met Timur Perlin elke vrijdagavond van 19 tot 22 uur 'Live uit Klazinaveen'. Daarnaast heeft hij een eigen show 'De Bende' (vrijdagnacht) en 'That's Live' op zaterdagavond.
Radio 538 hoopt met de komst van Coen en Sander een belangrijke slag te slaan in de strijd om de luisteraar tijdens de avondspits. ,,Coen en Sander behoren tot de absolute top van de Nederlandse radiomakers. Met hun stijl en kennis van entertainment, muziek en nieuws zijn zij de aangewezen personen om Radio 538 de komende jaren volledig bij de tijd te houden'', zei programmadirecteur Dave Minneboo recent.
twitter:Frank3FM twitterde op donderdag 26-03-2015 om 10:24:37Sick. Ik heb een huis. Gekocht. Zo. Dit is de sleutel. #igotthekey #selfie #fashion http://t.co/2vzhDpgGr7 reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat een engnek
BNN UniversityZit dat naast de McDonalds Academy?
Bingo! Die ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:29 schreef Anne het volgende:
Is dat die jongen die klinkt alsof ie altijd verkouden is? Zo eentje waarbij het klinkt alsof ie zijn mond altijd heeft openstaan? Die?
TV / [3FM #4931] Vanavond janken met Maaike.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:01 schreef Loveless85 het volgende:
Tijdslot verandert ook een beetje, zie het algemene(re) topic over de programmawijzigingen: TV / 3FM gaat langzaam DOOD
OVER DE PROGRAMMAWIJZIGINGEN LAMME TAKquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TV / [3FM #4931] Vanavond janken met Maaike.
DIE BESPREKEN WE DAAR OOK.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OVER DE PROGRAMMAWIJZIGINGEN LAMME TAK
Zeg dat dan meteen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik wil daar niet postenIk wil gewoon een eigen 3FM GAAT DOOD THEMATOPIC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |