Je opent de sms app en typt je bericht, of je opent whatsapp en je typt je bericht. Sorry, maar mensen lopen je te bullshitten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja schijnbaar kost het veel meer moeite om te smsen dan te WA-en, tenminste dat wordt mij altijd vertelt.
Stel je voor dat je een paar cent moet spenderenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja schijnbaar kost het veel meer moeite om te smsen dan te WA-en, tenminste dat wordt mij altijd vertelt.
Echt he?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een paar cent moet spenderenVerder is het evenveel 'moeite'
Nja zoals ik al zei, lekker rustigquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je opent de sms app en typt je bericht, of je opent whatsapp en je typt je bericht. Sorry, maar mensen lopen je te bullshitten.
Je hoeft niet te reageren, dat scheelt natuurlijk. Maar als jij het prima vindt, more power to youquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja zoals ik al zei, lekker rustig
Gewoon geen vrienden hebben helpt ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja zoals ik al zei, lekker rustig
Niet iedereen doet dat vrijwilligquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon geen vrienden hebben helpt ook
lolquote:
Kan ook nog ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon geen vrienden hebben helpt ook
Waarom de winksmilie erachter… Die maakt het een beetje creepy...quote:
WA groepen bijhouden doe ik ook niet aan hoor. Voor mij is het hetzelfde als smsquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol
[..]
Kan ook nog ja.Nou heb er niet super veel, maar gewoon geen zin om hele WA-groepen bij te houden enzo.
Nja mocht mij telefoon ooit kapot gaan dan switch in wel denk ik ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:59 schreef Californium het volgende:
[..]
WA groepen bijhouden doe ik ook niet aan hoor. Voor mij is het hetzelfde als sms
Welke heb je nu dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja mocht mij telefoon ooit kapot gaan dan switch in wel denk ik ja.
M'n moeders wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarom de winksmilie erachter… Die maakt het een beetje creepy...
ja precies als ik ietss wil rgelen bel ik, dan schiet wa of sms ook niet opquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:57 schreef Harmankardon het volgende:
WA is wel handig om een beetje te ouwehoeren of een snelle afspraak te maken maar bellen vind ik fijner
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:01 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn moeder WA'te vandaag dat volgend jaar een schrikkeljaar is, en dat is een van de zinnigere berichten
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een onbreekbare oude nokia (gisteren ook nog 2 keer van de trap gevallen)
En wat moet je met die informatie?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:01 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn moeder WA'te vandaag dat volgend jaar een schrikkeljaar is, en dat is een van de zinnigere berichten
Die van mij post altijd van die plaatjes op facebook met tekstenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n moeders wegen zijn ondoorgrondelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |