Vliegtuig neergestort, compleet gedesintegreerd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
iemand vermoorden met je handen/riem is ontzettend ingrijpend. zelfmoord plegen en zo mensen mee nemen is makkelijker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:40 schreef MaJo het volgende:
En voor de mensen die vinden dat een toilet in de cockpit thuis hoort: je kunt ook iemand wurgen met je riem als je dat wil.
Overigens weten we niet of hij naar de wc ging. Ik ken een piloot die zegt dat er volop in vliegtuigen gerookt wordt door piloten
Er is weer eens een hoax, vliegtuig "neergestort", gepantserde deuren voor de cockpit om de reptilians buiten te houden, en er past geen toilet in de cockpit omdat daar de tanks met chemtrailvloeistof al staan. The usual.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
Piloot moest schijten, co-piloot liet hem er niet meer in en liet het vliegtuig neerstorten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
In de technische zwarte doos wel ja. Maar blijkbaar zat daar geen geheugen kaart in ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Is dat soort data/indrukken hendels/knoppen juist weer allemaal af te leiden uit die andere zwarte doos?
Er is een vliegtuig gecrasht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
gezagvoerder gaat pissen, co-piloot stelt daling in, co-piloot wil gezagvoerder niet meer in de cockpit laten, vliegtuig crasht met 700 km/u op een berg, iedereen dood...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
Er is een vliegtuig gecrasht, met opzet door co piloot andreas lubitz terwijl gezagvoerder patrick naar de wc was. Patrick is buitengesloten geworden door andreas. Dit kan vanuit de cabine met een knopje waardoor er de eerste 5 tot 20 minuten met geen mogelijkheid de cockpit binnen te komen is. de koers is door andreas een paar graden gewijzigd en de autopiloot is op 100 voet gezet ipv 34000. Op de recorder die gevonden is hoor je de gezagvoerder op de deur bonzen en de co piloot ademen gedurdende de 8 minuten tellende afdaling terwijl er geen woord word gezegd. Op het laatste moment hoor je de passagiers gillen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
nee, zo is de procedurequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Is dat soort data/indrukken hendels/knoppen juist weer allemaal af te leiden uit die andere zwarte doos?
piloot moest poepen en verliet de cockpit, copiloot zette de daling in, piloot wilde weer de cockpit in maar werd niet toegelaten, copiloot zette de automatische piloot op 100 ft ofzoiets en vervolgens crashte het ding op 2100 meter hoogte in de bergen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
Niks aan de hand, piloot gaat plasje plegen, co-piloot vindt het een ideaal moment om een eind aan z'n leven te maken, einde.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
K3 stopt ermeequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
20-jarig meisje uit Deurne zat met een Duitse gymnasiumklas en nog zo'n 130 man extra in een vliegtuig waarvan de captain even naar de wc moest. De co-pilot van 28 jr is toen opzettelijk tegen een berg aan gevlogen. Niemand heeft het overleefd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
Een Australische vriend van mijn heeft regelmatig selfies van vluchten met MA, dat hij kan kiezen welke rij hij wil en zo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
"Lege vluchten, massaontslagen en dieprode cijfers. Vliegmaatschappij Malaysia Airlines heeft het zwaar. De Maleisische overheid gaat de maatschappij reorganiseren en schrapt alvast 6000 banen."
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)mp-veroorloven.dhtml
Een meisje uit Deurne stierf omdat de deurne niet open kon. Ironisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:46 schreef poemojn het volgende:
[..]
20-jarig meisje uit Deurne zat met een Duitse gymnasiumklas en nog zo'n 120 man extra in een vliegtuig waarvan de captain even naar de wc moest. De co-pilot van 28 jr is toen opzettelijk tegen een berg aan gevlogen. Niemand heeft het overleefd.
Erg lullig dat een bizarre eenmansactie van de piloot en een oorlogsdaad een vliegtuigmaatschappij aan de rand van de afgrond brengtquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een Australische vriend van mijn heeft regelmatig selfies van vluchten met MA, dat hij kan kiezen welke rij hij wil en zo.
driedubbelquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:49 schreef Caland het volgende:
Best een lekker wijf ook nog eens begreep ik, dat maakt het dubbel zo erg.
Omdat de deurne niet open kon. Hilarisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een meisje uit Deurne stierf omdat de deurne niet open kon. Ironisch.
Amerikaanse... en Norwegian nu...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef Loekie1 het volgende:
Bij welke maatschappijen moeten er altijd 2 mensen in de cockpit zitten?
http://yemenia.com/quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef Loekie1 het volgende:
Bij welke maatschappijen moeten er altijd 2 mensen in de cockpit zitten?
Nou!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
meest bizarre is als die gezagvoerder niet was wezen pissen deze ramp niet was gebeurd, of niet nu.
KLM/Transaviaquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef Loekie1 het volgende:
Bij welke maatschappijen moeten er altijd 2 mensen in de cockpit zitten?
Dan had hij wel zijn kans afgewacht bij een andere vlucht. Kennelijk was dit zijn plan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
meest bizarre is als die gezagvoerder niet was wezen pissen deze ramp niet was gebeurd, of niet nu.
Dan ben je dus nog verder heen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt voor de samenvatting
Wat een mongool die co-pilootEn nog geen idee waarom hij dat een goed idee vond? Kan me er niks bij voorstellen. Dat je zo ver heen bent dat je jezelf neer wil laten storten (om wil brengen) oke, maar een vliegtuig vol mensen...?
Misschien was het een impulsieve daad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt voor de samenvatting
Wat een mongool die co-pilootEn nog geen idee waarom hij dat een goed idee vond? Kan me er niks bij voorstellen. Dat je zo ver heen bent dat je jezelf neer wil laten storten (om wil brengen) oke, maar een vliegtuig vol mensen...?
Oh ja, geef de schuld maar aan de gezagsvoerder.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
meest bizarre is als die gezagvoerder niet was wezen pissen deze ramp niet was gebeurd, of niet nu.
Precies. En misschien is het een vlucht hiervoor om die reden wel mislukt... zijn die mensen aan de dood ontsnapt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan had hij wel zijn kans afgewacht bij een andere vlucht. Kennelijk was dit zijn plan.
Hij geeft hem ook wel de 'schuld' inderdaad. Begrijpende lezen is moeilijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, geef de schuld maar aan de gezagsvoerder.
als de ouders van de copiloot niet hadden gebatst was het ook niet gebeurdquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
meest bizarre is als die gezagvoerder niet was wezen pissen deze ramp niet was gebeurd, of niet nu.
In de meeste gevallen laten ze iemand met Down-syndroom niet als co-piloot vliegen..quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt voor de samenvatting
Wat een mongool die co-pilootEn nog geen idee waarom hij dat een goed idee vond? Kan me er niks bij voorstellen. Dat je zo ver heen bent dat je jezelf neer wil laten storten (om wil brengen) oke, maar een vliegtuig vol mensen...?
U is psychiater?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef Loekie1 het volgende:
Een piloot met een of andere vorm van verborgen schizofrenie zal niet zoiets doen als er nog iemand bij is.
Ik kan me dat dus niet eens een beetje voorstellen. Dat je moedwillig zoveel mensen om het leven brengt.quote:
De passagiers kon je horen gillen ja? Sickquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:45 schreef awiebo het volgende:
[..]
Er is een vliegtuig gecrasht, met opzet door co piloot andreas lubitz terwijl gezagvoerder patrick naar de wc was. Patrick is buitengesloten geworden door andreas. Dit kan vanuit de cabine met een knopje waardoor er de eerste 5 tot 20 minuten met geen mogelijkheid de cockpit binnen te komen is. de koers is door andreas een paar graden gewijzigd en de autopiloot is op 100 voet gezet ipv 34000. Op de recorder die gevonden is hoor je de gezagvoerder op de deur bonzen en de co piloot ademen gedurdende de 8 minuten tellende afdaling terwijl er geen woord word gezegd. Op het laatste moment hoor je de passagiers gillen.
Ja man, nieuw beleid: Elke piloot moet vanaf nu in een flesje plassen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
meest bizarre is als die gezagvoerder niet was wezen pissen deze ramp niet was gebeurd, of niet nu.
Jij speelt zeker geen FIFA?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus niet eens een beetje voorstellen. Dat je moedwillig zoveel mensen om het leven brengt.
mmm, zal wel worden dat er een plee in de cockpit komt zonder slot in de nieuwe toestellen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef brojo het volgende:
[..]
Ja man, nieuw beleid: Elke piloot moet vanaf nu in een flesje plassen.
Misschien wel wat cynisch en afgestompt, maar mensen doen gekke dingen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus niet eens een beetje voorstellen. Dat je moedwillig zoveel mensen om het leven brengt.
Van MH17 is toch bevestigd dat die uit de lucht is geschoten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:59 schreef Loekie1 het volgende:
,,Als een piloot de cockpit verlaat, komt het weleens voor dat er maar 1 iemand in de cockpit aanwezig is. Hiermee houden we ons aan de internationale procedures'' vertelt een woordvoerder van KLM.
Waar hebben we dat eerder gehoord. MH17, juist.
Het is me wat meid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:59 schreef Loekie1 het volgende:
,,Als een piloot de cockpit verlaat, komt het weleens voor dat er maar 1 iemand in de cockpit aanwezig is. Hiermee houden we ons aan de internationale procedures'' vertelt een woordvoerder van KLM.
Waar hebben we dat eerder gehoord. MH17, juist.
Die piloot die op de WC zat had een BUK tegen kunnen houden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:59 schreef Loekie1 het volgende:
,,Als een piloot de cockpit verlaat, komt het weleens voor dat er maar 1 iemand in de cockpit aanwezig is. Hiermee houden we ons aan de internationale procedures'' vertelt een woordvoerder van KLM.
Waar hebben we dat eerder gehoord. MH17, juist.
Ohja, die andere piloot had de raket op moeten vangen, en anders had het vliegtuig nu nog steeds gevlogen??quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:59 schreef Loekie1 het volgende:
,,Als een piloot de cockpit verlaat, komt het weleens voor dat er maar 1 iemand in de cockpit aanwezig is. Hiermee houden we ons aan de internationale procedures'' vertelt een woordvoerder van KLM.
Waar hebben we dat eerder gehoord. MH17, juist.
Ben jij nu serieus?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:59 schreef Loekie1 het volgende:
,,Als een piloot de cockpit verlaat, komt het weleens voor dat er maar 1 iemand in de cockpit aanwezig is. Hiermee houden we ons aan de internationale procedures'' vertelt een woordvoerder van KLM.
Waar hebben we dat eerder gehoord. MH17, juist.
Mjah, daar haden ze ook met z'n tienen in de cockpit niets tegen kunnen doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Van MH17 is toch bevestigd dat die uit de lucht is geschoten?
Welk beleid moeten ze waarom aanpassenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Loekie1 het volgende:
'KLM ziet nog geen reden om het beleid aan te passen.'
ooit eens in de bij kls geprobeerd. kosten 250.000 gulden destijds.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:58 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Niet zo raar onder piloten aangezien ze een gigantische studieschuld hebben.
Waarom moeten ze dat doen dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Loekie1 het volgende:
'KLM ziet nog geen reden om het beleid aan te passen.'
Het gaat ook zo vaak mis he.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Loekie1 het volgende:
'KLM ziet nog geen reden om het beleid aan te passen.'
Ja, anders had hij de piloot gewoon een knal voor zijn bakkes gegeven en daarna de deur op slot gedaan. Tegen gevaarlijke gekken in zon situatie helpt niks.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Als iemand zo ver heen is dat hij iets als dit doet, kan je 1000000 beleidsregels maken om dit te voorkomen, maar gebeurt het toch wel.
Ben jij bekend met het Six Sigma systeem?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Loekie1 het volgende:
'KLM ziet nog geen reden om het beleid aan te passen.'
Zoiets is sowieso pas te overwegen wanneer het onderzoek is afgerond en men met 100% zekerheid kan zeggen wat de oorzaak van het ongeval is geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Loekie1 het volgende:
'KLM ziet nog geen reden om het beleid aan te passen.'
Klopt. Extra maatregelen geven alleen maar schijnveiligheid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, anders had hij de piloot gewoon een knal voor zijn bakkes gegeven en daarna de deur op slot gedaan. Tegen gevaarlijke gekken in zon situatie helpt niks.
Tegen gekken op FOK! helaas ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, anders had hij de piloot gewoon een knal voor zijn bakkes gegeven en daarna de deur op slot gedaan. Tegen gevaarlijke gekken in zon situatie helpt niks.
Die gek liet het vliegtuig alleen maar dalen omdat die andere gap naar de plee was, had hij lekker het rijk voor zich alleen. Dat is cruciaal geweestquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, anders had hij de piloot gewoon een knal voor zijn bakkes gegeven en daarna de deur op slot gedaan. Tegen gevaarlijke gekken in zon situatie helpt niks.
Dat biedt een heel ander licht op deze zaak. Bedankt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gek liet het vliegtuig alleen maar dalen omdat die andere gap naar de plee was, had hij lekker het rijk voor zich alleen. Dat is cruciaal geweest
Misschien is hier wel iemand die dit ook overweegt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tegen gekken op FOK! helaas ook niet.
Dat voorschrift is er niet in Europa.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:08 schreef Palomar het volgende:
En dat er ook niet aan het (kennelijke?) voorschrift wordt voldaan dat er iemand anders in de cockpit plaatsneemt?
Ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gek liet het vliegtuig alleen maar dalen omdat die andere gap naar de plee was, had hij lekker het rijk voor zich alleen. Dat is cruciaal geweest
Waarom liet hij het vliegtuig volgens jou dan wel neerstortenquote:
Dus hij wilde het vliegtuig laten neerstorten omdat de piloot ging pissen? Ja dat zou mij ook woedend maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom liet hij het vliegtuig volgens jou dan wel neerstorten
Serieus jongen, mijn godquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus hij wilde het vliegtuig laten neerstorten omdat de piloot ging pissen? Ja dat zou mij ook woedend maken.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus hij wilde het vliegtuig laten neerstorten omdat de piloot ging pissen? Ja dat zou mij ook woedend maken.
Daarom is het ook wat misplaatst dat velen direct zo hard oordelen over de betrokken copiloot.quote:
Daar kunnen we alleen nog maar over speculeren natuurlijk, hij heeft geen afscheidsbriefje achtergelaten en ook niks meer tegen de zwarte doos gezegd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:08 schreef Palomar het volgende:
Alhoewel het verhaal van zelfmoord wel van te voren voorbereid moet zijn zit er imo toch een groot deel toevalligheid in. Want hoe groot is de kans dat je mede-piloot tijdens zo'n kort vluchtje de cockpit verlaat? En dat er ook niet aan het (kennelijke?) voorschrift wordt voldaan dat er iemand anders in de cockpit plaatsneemt?
Of hij moet al tijden met dit idee rondgelopen hebben en toen de situatie zich voordeed zijn kans gepakt hebben.....
Wat is nou eigenlijk je punt? Zulke gekke mensen kunnen altijd wel een manier verzinnen om zoiets te laten slagen. Dat los je niet op met symptoombestrijding.quote:
Waarom deed hij dit niet in een van die andere 630 vlieguren dan? Je moet zulke jonge jochies gewoon niet alleen laten, je weet nooit wat er gebeurt. Dat is de beste oplossingquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk je punt? Zulke gekke mensen kunnen altijd wel een manier verzinnen om zoiets te laten slagen. Dat los je niet op met symptoombestrijding.
Weet jij veel, omdat ie het pas nu in z'n kop heeft gehaald? Je weet het niet en je zal het ook nooit weten, maar om dan de piloot hier de schuld van te geven is echt nonsens.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom deed hij dit niet in een van die andere 630 vlieguren dan? Je moet zulke jonge jochies gewoon niet alleen laten, je weet nooit wat er gebeurt. Dat is de beste oplossing
Inderdaad, want iemand van 48 met 6300 vlieguren kan dit niet doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom deed hij dit niet in een van die andere 630 vlieguren dan? Je moet zulke jonge jochies gewoon niet alleen laten, je weet nooit wat er gebeurt. Dat is de beste oplossing
Dus jij denkt dat hij het vliegtuig pas wilde laten neerstorten toen hij een keer alleen was gelaten? Zal wel een impulsieve jongen zijn geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom deed hij dit niet in een van die andere 630 vlieguren dan? Je moet zulke jonge jochies gewoon niet alleen laten, je weet nooit wat er gebeurt. Dat is de beste oplossing
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet jij veel, omdat ie het pas nu in z'n kop heeft gehaald? Je weet het niet en je zal het ook nooit weten, maar om dan de piloot hier de schuld van te geven is echt nonsens.
Je begrijpt me verkeerd ben ik bang.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Inderdaad, want iemand van 48 met 6300 vlieguren kan dit niet doen.
Denk dat dat wel een mogelijkheid is geweest ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat hij het vliegtuig pas wilde laten neerstorten toen hij een keer alleen was gelaten? Zal wel een impulsieve jongen zijn geweest.
Valt in de categorie 'het luchtruim in de Oekraïne is wat ons betreft nog steeds veilig'quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Loekie1 het volgende:
'KLM ziet nog geen reden om het beleid aan te passen.'
Is dat zo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:21 schreef eight het volgende:
[..]
Valt in de categorie 'het luchtruim in de Oekraïne is wat ons betreft nog steeds veilig'
Goede vraag. Volgens mij blijf je gewoon op normale wijze doorademen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Bij welke vorm van het bewustzijn verliezen blijf je in alle rust doorademen?
Het is op z'n minst wereldvreemd.quote:
Want met twee mensen in de cockpit kan een piloot die een vliegtuig wil laten neerstorten dat nooit voor elkaar krijgen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:21 schreef eight het volgende:
[..]
Valt in de categorie 'het luchtruim in de Oekraïne is wat ons betreft nog steeds veilig'
Gelukkig is tong80 geen piloot geworden. Anders kon je ieder kwartier je hart vasthouden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus hij wilde het vliegtuig laten neerstorten omdat de piloot ging pissen? Ja dat zou mij ook woedend maken.
Minder makkelijk in ieder geval.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Want met twee mensen in de cockpit kan een piloot die een vliegtuig wil laten neerstorten dat nooit voor elkaar krijgen?
Ik vind het zo raar dat je een zelfmoordplan hebt, dat je uitvoert, mits je collega gaat plassen. Als je echt wilt, pak je een schaar en schakel je je collega gewoon uit lijkt me.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:23 schreef eight het volgende:
[..]
Goede vraag. Volgens mij blijf je gewoon op normale wijze doorademen.
Behalve als het in de praktijk gebruikelijk is dat je collega tijdens de vlucht eventjes de cockpit verlaat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat je een zelfmoordplan hebt, dat je uitvoert, mits je collega gaat plassen. Als je echt wilt, pak je een schaar en schakel je je collega gewoon uit lijkt me.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef Alentejana het volgende:
"Het was zo´n normale/lieve jongen" zeiden ze ook van als die 9/11 piloten en van seriemoordenaars.
Hoe mensen je zien, heeft niks te maken met hoe je stemming in je hoofd is.
De mannen hadden nog niet eerder samen gevlogen (althans, dat is de info die ik gelezen heb, gis-werk dus)quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:26 schreef eight het volgende:
[..]
Behalve als het in de praktijk gebruikelijk is dat je collega tijdens de vlucht eventjes de cockpit verlaat.
Ik hoor wat je zegt. Ik kan mij niet voorstellen dat dit een impulsieve daad van hem was, misschien was hij ook wel van plan geweest om de gezagvoerder uit te schakelen maar kwam het toevallig net goed uit dat hij opstond.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De mannen hadden nog niet eerder samen gevlogen (althans, dat is de info die ik gelezen heb, gis-werk dus)
Een ander mens actief vermoorden is anders dan vliegtuig in en berg vliegen wat fatale gevolgen heeft voor anderenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat je een zelfmoordplan hebt, dat je uitvoert, mits je collega gaat plassen. Als je echt wilt, pak je een schaar en schakel je je collega gewoon uit lijkt me.
lijkt me zeer sterk moet ik eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:31 schreef eight het volgende:
misschien was hij ook wel van plan geweest om de gezagvoerder uit te schakelen maar kwam het toevallig net goed uit dat hij opstond.
Wat is in jouw ogen aannemelijker dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lijkt me zeer sterk moet ik eerlijk zeggen.
Wil niet vervallen in BNW geneuzel, absoluut niet. Maar wat we doen is op basis van feiten aannames maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:31 schreef eight het volgende:
[..]
Ik hoor wat je zegt. Ik kan mij niet voorstellen dat dit een impulsieve daad van hem was, misschien was hij ook wel van plan geweest om de gezagvoerder uit te schakelen maar kwam het toevallig net goed uit dat hij opstond.
Dat hij het vliegtuig heeft laten dalen omdat de hoofdpiloot afwezig was, en alleen omdat die afwezig was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:34 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen aannemelijker dan?
Hoop ik ook erg op, alleen ben ik bang dat het puur in z'n hoofd zat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wil niet vervallen in BNW geneuzel, absoluut niet. Maar wat we doen is op basis van feiten aannames maken.
Ik hoop dat die kerel een brief heeft achtergelaten, of dat men in een computer bij hem thuis hard bewijs vindt, zodat het echt onomstotelijk bewezen kan worden. Niet voor ons, maar voor de nabestaanden van deze ramp vooral. Anders blijft er altijd nog een klein beetje ruimte voor twijfel over.
Puur omdat de gelegenheid zich aandiende? Klinkt nogal impulsief.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat hij het vliegtuig heeft laten dalen omdat de hoofdpiloot afwezig was, en alleen omdat die afwezig was.
Klopt. Dit is dan ook een psychopaat die zonder reden een vliegtuig met 147 mensen aan boord laat neerstorten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:37 schreef eight het volgende:
[..]
Puur omdat de gelegenheid zich aandiende? Klinkt nogal impulsief.
Is het toch ook?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:47 schreef Gezicht het volgende:
Ik hoorde zojuist op 3fm dat het nu wordt beschouwd als moordzaak.
Er is weinig nieuws meer te vertellen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ze zitten klaar voor het nieuws van 1800.
joh..quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:47 schreef Gezicht het volgende:
Ik hoorde zojuist op 3fm dat het nu wordt beschouwd als moordzaak.
Gek zeg!quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:47 schreef Gezicht het volgende:
Ik hoorde zojuist op 3fm dat het nu wordt beschouwd als moordzaak.
Misschien wilde hij hem geen pijn doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat je een zelfmoordplan hebt, dat je uitvoert, mits je collega gaat plassen. Als je echt wilt, pak je een schaar en schakel je je collega gewoon uit lijkt me.
bron?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:52 schreef Eenskijken het volgende:
die jongen was dus al eerder depressief.
Die kans is misschien niet zo groot, maar als je al langer met zo'n plan rondloopt is het een kwestie van wachten tot je een keer de gelegenheid krijgt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:08 schreef Palomar het volgende:
Alhoewel het verhaal van zelfmoord wel van te voren voorbereid moet zijn zit er imo toch een groot deel toevalligheid in. Want hoe groot is de kans dat je mede-piloot tijdens zo'n kort vluchtje de cockpit verlaat?
Lijkt me wel duidelijk moet ik zeggen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:58 schreef freako het volgende:
[..]
Het is de Daily Mail, maar toch:
http://www.dailymail.co.u(...)0-Barcelonnette.html
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:03 schreef Xan21 het volgende:
Komt er weer een heksenjacht, massa hysterie..
Gaat lekker veel helpen ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:02 schreef Blester het volgende:
Zijn iets van 30 haatpagina's voor hem aangemaakt op FB
Zo, daar komen de doden vast mee terug en zal toekomstige depressieve mensen wel afschrikken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:02 schreef Blester het volgende:
Zijn iets van 30 haatpagina's voor hem aangemaakt op FB
Dit is gebaseerd op het feit dat beide vluchten als overeenkomst hebben geland te zijn op een ongelukkige locatie?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou zelfs kunnen dat MH370 precies/ongeveer zo was gebeurd.
Dat het beide een daad van de piloot/copiloot is geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is gebaseerd op het feit dat beide vluchten als overeenkomst hebben geland te zijn op een ongelukkige locatie?
Blijkbaar dus niet. KLM zegt het ook niet te verplichten voor toekomstige vluchten, dus zeker niet nee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik dacht dat er sinds 9/11 altijd 2 personen in de cockpit moesten zijn?
Of is dit alleen bij Amerikaanse maatschappijen ofzo?
Oja dat was inderdaad de conclusie na analyse van MH370's zwarte dozen die nooit gevonden zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat het beide een daad van de piloot/copiloot is geweest.
Bij veel maatschappijen, echter niet overal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik dacht dat er sinds 9/11 altijd 2 personen in de cockpit moesten zijn?
Of is dit alleen bij Amerikaanse maatschappijen ofzo?
Alleen US hoorde ik op de radio.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik dacht dat er sinds 9/11 altijd 2 personen in de cockpit moesten zijn?
Of is dit alleen bij Amerikaanse maatschappijen ofzo?
Waar zie jij het bewijs dat de MH370 ooit geland is?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is gebaseerd op het feit dat beide vluchten als overeenkomst hebben geland te zijn op een ongelukkige locatie?
Het is bijna zeker. Communicatie met de luchtverkeersleiding was vanuit het vliegtuig stopgezet, wat alleen handmatig kan, door de piloot dus. Alles wijst erop.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oja dat was inderdaad de conclusie na analyse van MH370's zwarte dozen die nooit gevonden zijn.
Lijkt me stug dat het toestel genoeg brandstof mee had om inmiddels meer dan een jaar in de lucht te blijven.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:06 schreef eight het volgende:
[..]
Waar zie jij het bewijs dat de MH370 ooit geland is?
3 minuten pissen, daarom kon hij het niet ophouden tot de landingquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:07 schreef Blester het volgende:
Ze zeggen dat het openen van die deur dan 5 minuten duurt en de daling 8 minuten heeft geduurd. Dan moet hij toch nog toegang kunnen hebben gekregen?
Nee, want in eerste instantie zit hij nog op wc en doordat de daling geleidelijk gaat heeft hij niets in de gaten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:07 schreef Blester het volgende:
Ze zeggen dat het openen van die deur dan 5 minuten duurt en de daling 8 minuten heeft geduurd. Dan moet hij toch nog toegang kunnen hebben gekregen?
Dan moet hij 3 minuten op de plee hebben gezeten en niets hebben gemerkt. En ook alle passagiers hebben die 3 minuten dat er een daling heeft plaatsgevonden totaal niets gemerkt?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:08 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, want in eerste instantie zit hij nog op wc en doordat de daling geleidelijk gaat heeft hij niets in de gaten.
Bewolking, geleidelijke dalingquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:09 schreef Blester het volgende:
[..]
Dan moet hij 3 minuten op de plee hebben gezeten en niets hebben gemerkt. En ook alle passagiers hebben die 3 minuten dat er een daling heeft plaatsgevonden totaal niets gemerkt?
Ik vind het allemaal lastig te geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |