Dit project zal wel een groot deel van die winst verwachting zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:22 schreef Coelho het volgende:
Waarom is een bedrijf met een winstverwachting van 6-8 ton niet in staat om 3 ton voor te schieten?
Nee, helaas.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:54 schreef leolinedance het volgende:
Is er al iets bekend over de mailing van mu?
Kom er maar in St1ppyquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:04 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Er is bij mij vandaag ook weer niets binnen gekomen. Ik wacht nog even af maar anders moet ik toch maar aan de concurrentie gaan denken.
U ontvangt deze e-mail omdat één van onze kredietnemers met kredietproject 595300735 zijn/haar betalingsverplichting niet is nagekomen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:29 schreef Justme7005 het volgende:
Nu al twee incassoprocedures bij Lendico ? Dat is toch al héél snel want zolang is Lendico er toch nog niet. In hun vragen&antwoorden staat bovendien dat ze pas aan een incasso procedure beginnen nadat ze enkele aanmaningen hebben verzonden. Als daarop niet wordt gereageerd annuleren ze het krediety en wachten nog eens twee weken. Pas daarna begint het incassotraject. Ik vrees dat je hier met serieuze wanbetaling te maken hebt...
Ik begrijp dat de mensen die gebruik maken van je service geen mailtjes gekregen hebben, terwijl er vandaag meerdere nieuwe projecten op de GVE-site verschenen zijn.quote:
quote:
Meerdere dagen al zelfsquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:10 schreef troepjepdat het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de mensen die gebruik maken van je service geen mailtjes gekregen hebben, terwijl er vandaag meerdere nieuwe projecten op de GVE-site verschenen zijn.
Dat was vorige keer ook zo. Ze proberen gewoon zo veel mogelijk binnen te halen. Als er bijna niemand meer inlegt sluiten ze hem.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wel apart trouwens dat die landschapsdonatie qua hoogte blijft wisselen. Ging van 750 naar 500, en staat nu op 1000
Om 17.55 uur heb ik twee"nieuwe" projecten binnen gekregen maar er waren er meer vandaag maar die zijn inmiddels volgelopen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:54 schreef µ het volgende:
hmm als ik de check handmatig draai werkt het wel
Ik snap je niet met hoge bedragen (wat je eerder ook al zei). Veel kleine bedragen maken toch ook een hoog bedrag?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:04 schreef BliepTuut het volgende:
Ik vond die korte looptijd juist aantrekkelijk, want dan wordt het uitgekeerde bedrag tenminste snel hoger
Zoiets kan bij sameningeld.nlquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:35 schreef Scooper het volgende:
Hetzelfde zien we hier inderdaad ook: Te weinig leners, teveel investeerders.
Het zou wel mooi zijn als ook bijvoorbeeld hypotheeknemers via crowdfunding hun hypotheek zouden kunnen verkrijgen. Als investeerder zou ik dan wel de mogelijkheid willen hebben om tussentijds de investering te verhandelen op een soort marktplaats, zodat je nog steeds voor een termijn van bijvoorbeeld 3, 5 of 10 jaar mee zou kunnen doen in plaats van 30 jaar. Dit verhandelen is dan natuurlijk wel afhankelijk van vraag/aanbod.
Dat is het ja. Ik wist dat er eerder hier een site langs is gekomen maar wist niet meer welke het was.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:44 schreef Camogli het volgende:
[..]
Zoiets kan bij sameningeld.nl
Voor mij is de rente met de lange looptijd hier in elk geval niet interessant.
Is trouwens 10 jaar he? 120 maanden, best lang voor laag rendement.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:55 schreef Camogli het volgende:
over vastgoed gesproken: weer een nieuwe op KoM: 100.000, 6%, 5 jaar, cat A.
Vakantiewoning (zakelijk) in Zuid Afrika.
Ziet er safe uit, rendement is wel laag.
Maar ja: ik zou ook geen 7% bieden of hoger als ik in deze crowdfundmarkt waarin de uitleners veel geld hebben moest lenen.
Hier ook niet, vind 5 jaar al lang. Heel misschien eens een 7 jaars project als alles me aanstaat. Maar langer dan dat wordt het echt nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:42 schreef Piet__Piraat het volgende:
Jep. Voor 30 jaar ga je namelijk maar weinig mensen vinden die hun privégeld beschikbaar stellen. Ik in elk geval niet.
goed dat je het zegt!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:58 schreef MSR het volgende:
[..]
Is trouwens 10 jaar he? 120 maanden, best lang voor laag rendement.
Ik geef je nog een uurtje of 3-4 voor dat nadenken: het bedrag staat al op 250.000 van de gevraagde 300.000.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier ook niet, vind 5 jaar al lang. Heel misschien eens een 7 jaars project als alles me aanstaat. Maar langer dan dat wordt het echt niet
LBF ook maar meegenomen, twijfel alleen wat om hem op te hogen. Daar gaan we eens rustig over nadenken vandaag
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:14 schreef Camogli het volgende:
[..]
goed dat je het zegt!
Die woning in Kaprun (Oostenrijk) van een week of wat geleden was 5,5% voor 120 maanden.
Wel klasse A+; dit project A
Die twijfel heb ik ook, maar ik denk dat ik lekker bij m'n bedrag blijf. Kan ik binnenkort nog iets kleins ergens anders in stoppen als ik wil.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier ook niet, vind 5 jaar al lang. Heel misschien eens een 7 jaars project als alles me aanstaat. Maar langer dan dat wordt het echt niet
LBF ook maar meegenomen, twijfel alleen wat om hem op te hogen. Daar gaan we eens rustig over nadenken vandaag
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:17 schreef lipjes het volgende:
Hmm, heb bij GvE in mijn account nog geen rekeningnummer staan in m'n profiel.
Wordt dat overgenomen van mijn 1e betaling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |