Maken die ook techno? Ik dacht dat die het bij voetbal hieldenquote:
En om het bij muziek te houden, ze hebben wel een Inner City Firm...quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maken die ook techno? Ik dacht dat die het bij voetbal hielden
Dank, zat veel leuks tussen!quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:01 schreef knokkels het volgende:
En aldus eindigde mijn show voor vandaag
Schade,bedanktquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:01 schreef knokkels het volgende:
Dank U was een leuke show.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:01 schreef knokkels het volgende:
quote:
quote:
alstuquote:
Alstuquote:
Volgende keer dan maar weer...quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
alstu![]()
Ik heb nogal wat moeten knippen om alles erin te krijgen, hoop gemist.. Dingen die ik erin wilde hebben en niet kon vinden, terwijl ik weet dat ik ze heb
Maak ik.quote:
Kloptquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk, die bijna jqnkende stem van Gary Numan...
Je had een Michael Jackson verwacht? De meeste muzikanten zijn best relaxt. Op een stel idioten na dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt
Geweldig artiest…
Heb hem twee keer mogen ontmoeten…
Hele relaxte gast.. heel nederig ook.. verlegen zelfs…
Eens.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt
Geweldig artiest…
Heb hem twee keer mogen ontmoeten…
Hele relaxte gast.. heel nederig ook.. verlegen zelfs…
Neuh hoor… maar er zitten eikels tussenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had een Michael Jackson verwacht? De meeste muzikanten zijn best relaxt. Op een stel idioten na dan.
Def Rhymz is ook wel relaxed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had een Michael Jackson verwacht? De meeste muzikanten zijn best relaxt. Op een stel idioten na dan.
Dat was de eerste keer dat ik hem ontmoet hadquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb zijn concert in Paradiso getaped tijdens z'n 'Jagged' tour.
Was niet eens uitverkocht toen...
Redelijk tot goed, omdat het balkon dicht was van voor het soundboard achterin getaped.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat was de eerste keer dat ik hem ontmoet had
Beetje goeie kwaliteit?
Ben wel benieuwd… Ik stond ergens links vooraan geloof ik…quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Redelijk tot goed, omdat het balkon dicht was van voor het soundboard achterin getaped.
Heb de setlist nog...
Was jij die 'Numan'-bruller die tijdens alle nummers te horen is?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat was de eerste keer dat ik hem ontmoet had
Beetje goeie kwaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |