valar dohaerisquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:45 schreef seto het volgende:
ik zat al klaar maar ik denk ik respecteer de jaqen even
Update die OP even.quote:
en ondertussen kan hij jouw ingangspunt wel even zoeken zeker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverkankerdomme. De slayerdude kan het originele ingangspunt van het internet ook niet vindenOf ik een ondergronds opsporingsteam wil inhuren a 15 euro per kwartier om het op te zoeken.
Neh, hij had een zwarte tand. Die had ik even over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
en ondertussen kan hij jouw ingangspunt wel even zoeken zeker.
Hoort zo'n onopgeleide joker dat niet te weten
Hahaha, wat een verhaal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:03 schreef seto het volgende:
Gemeente Utrecht dumpt afval in park voor teamuitje
dat is echt het meest trieste teamuitje ooit
ik zou er niet eens heen gaan
quote:
joeperdepoepie heeft er zelf bijgezet op tumblr dat het Steve Cook is.quote:
Zitten wel een paar fitte milfs tussen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:27 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb me even aangemeld op fitness-singles.com, om even rond te neuzen en zie meteen als wat lekkers voorbij komen![]()
die top 25 mannenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zitten wel een paar fitte milfs tussen.
http://www.fitness-singles.com/unregistered/unreg?s=f&ss=m
eh wtf hebben wij samen geknikkerd ofzo? respect moet je hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
lol
dat jurkje is zeker ook zwart met blauw
kk schele
Ja, viel me ook tegen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
die top 25 mannenals dat de top is hoef je dus de rest niet te bekijken
kkquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:36 schreef seto het volgende:
net protein balls gegeten en nu ben ik beetje misselijk
kk B&F
je mag wel ff mijn proteineballen leegzuigen maar denk dat je daar ook beetje misselijk van wordquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:36 schreef seto het volgende:
net protein balls gegeten en nu ben ik beetje misselijk
kk B&F
ik keek ff snel en je ziet meteen die bovenste mannen hebben moneyquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
die top 25 mannenals dat de top is hoef je dus de rest niet te bekijken
haha nu ben je wel een beetje aan het chargeren he setolollyquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:48 schreef seto het volgende:
[..]
ik keek ff snel en je ziet meteen die bovenste mannen hebben money
vrouwen = GOLDDIGGERS!!
jatoch die vrouwtjes willen gwn dikke rangerover om te shoppen en af en toe met de beentjes wijd voor de manquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:48 schreef seto het volgende:
[..]
ik keek ff snel en je ziet meteen die bovenste mannen hebben money
vrouwen = GOLDDIGGERS!!
hirlyk leventje ja toch, kan mezelf dan gwn mooi houwe voor me mannetje, lkr overdag sporten en manipedi laten doen, savons leuk pakje aan en ff 10 minuutjes gedachte op 0quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jatoch die vrouwtjes willen gwn dikke rangerover om te shoppen en af en toe met de beentjes wijd voor de man
waar heb je mij hore zegge dat dat niet zo is dan, kom gewoon eerlijk uit voor wie ik ben hoor oppertunisten hebben driekwart van de wereldquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:54 schreef kaasplankje het volgende:
luister nou jb als jij de prins van monaco ze pik kan bevredigen in ruil voor de prisessenleef laat je eta ook vallen als een baksteen
Hoe denk je anders dat prince fugly aan z'n chick komt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:54 schreef kaasplankje het volgende:
luister nou jb als jij de prins van monaco ze pik kan bevredigen in ruil voor de prisessenleef laat je eta ook vallen als een baksteen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:54 schreef kaasplankje het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef seto het volgende:
de fred teven look is populair onder de elite zie ik
klein en grote bossen zwart schaamhaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef Deuce92 het volgende:
Aziaten lijken ook allemaal op elkaar.
wie vind je de slechtstequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:06 schreef Beach het volgende:
ik vind seto wel de beste user hier
moet altijd lachen om zijn grappen en ben het vaak met hem eens
dit maakt mijn dag weer goedquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:06 schreef Beach het volgende:
ik vind seto wel de beste user hier
moet altijd lachen om zijn grappen en ben het vaak met hem eens
Hey Seto, meet zetten in Tokio/Zuid Korea?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:36 schreef seto het volgende:
[..]
dit maakt mijn dag weer goed
[ afbeelding ]
osaka vond ik leukerquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hey Seto, meet zetten in Tokio/Zuid Korea?
Aight.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:44 schreef seto het volgende:
[..]
osaka vond ik leuker
zuid-korea trekt me niet zo
fukuoka ftwquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:44 schreef seto het volgende:
[..]
osaka vond ik leuker
zuid-korea trekt me niet zo
heb je nog prostaatmassage gehad vriendquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
lekker vriend. goed dat ik je weer spreek.
ZIE JE, DE VRAAG LEEFT.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb je nog prostaatmassage gehad vriend
Bedankt dat je dat even herhaalde, snapte het de eerste keer niet, na deze wel.quote:
ja bedankt. Vind altijd wel fijn, beetje bevestiging.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat even herhaalde, snapte het de eerste keer niet, na deze wel.
Goeie
vind vinger in me kont zelf neit zo lekker maar zou wel die chick anal gepakt hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef VMSDKR het volgende:
Als je dat echt gedaan hebt heb ik mijn respect voor jou als persoon verloren Ossum.
hoezo? Was ik al eerder te ver gegaan dan? Pff.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja obviously. Want dát zou te ver gaan.
Haha open.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:02 schreef kaasplankje het volgende:
maar sta wel voor alles open
snap je
aweson ik denk dat iedere male user kkjaloers is op jouw avonturen in de oostblokquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hoezo? Was ik al eerder te ver gegaan dan? Pff.
Nu ja, het is zo'n slippery (haha) slope he, vanaf een handjob.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hoezo? Was ik al eerder te ver gegaan dan? Pff.
Wanneer heb jij voor het laatst op een goede lul gezeten Clumsy?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu ja, het is zo'n slippery (haha) slope he, vanaf een handjob.
Vorig weekend. Begint weer te jeuken wel, op een niet-soa-achtige-wijze.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst op een goede lul gezeten Clumsy?
afgunst vriend. Afgunst. Mja haters are motivators en nu heb ik toevallig geen vinger in mn anus laten doen voor geld maar mocht dat wel zo geweest zijn dan ben ik echt niet minder man of zo. Laat me echt niet onzeker maken door zequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
aweson ik denk dat iedere male user kkjaloers is op jouw avonturen in de oostblok
Bedankt voor deze mededeling. Ik zal zorgen dat ik daar weg blijf.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgenavond café de muze in Antwerpen jongens. Gratis tipje, deze.
Is ook niets voor jou. Geen kinderspeelhoek met legoblokken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling. Ik zal zorgen dat ik daar weg blijf.
relaxte stad is dat vriendquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:08 schreef seto het volgende:
[..]
1 van mijn japanse matties woont daar nu
Hee daar ben ik dan ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
leuk dat je er was, herman. Tot snel!quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef stinkie het volgende:
Zo, was gezellig, maar de administratie roept
Ja jij, maar we hebben het over deuce he. Die heeft lagere standaarden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:17 schreef seto het volgende:
lego is fucking vet
zou liever in de hoek van de bar met lego zieke shit bouwen dan dat ik met een fatty word gezien
QFTquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:17 schreef seto het volgende:
lego is fucking vet
zou liever in de hoek van de bar met lego zieke shit bouwen dan dat ik met een fatty word gezien
Alleen het tipje maar, en de rest dan..quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb je knappe vriendinnen bij je? Dan wel ik wel even flexen hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cool, flex je biceps op de bar, we'll meet.
Maar Lego is baas. Zou het dus wel weten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja jij, maar we hebben het over deuce he. Die heeft lagere standaarden.
Ja maar ik treed op als waakkoe.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Heb je knappe vriendinnen bij je? Dan wel ik wel even flexen hoor.
Waakkoe, zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar ik treed op als waakkoe.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:26 schreef Beach het volgende:
[..]
net nu ik bezig ben met nofap dank je...
moeilijk zoeken in het japanese manquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Pffffff. Heb je ook topless pics van haar?
hmmmmmmmmm ga doorquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moeilijk zoeken in het japanese man
[ afbeelding ]
Deze is toch lekkerder.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moeilijk zoeken in het japanese man
[ afbeelding ]
Hommo gespot.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:34 schreef JaqenHghar het volgende:
Oke zo kan die wel weer met al die tetten,
Heyheyhey, pas op. Ik mag dan wel forse krachten aankunnen dankzij m'n kreukelzones, m'n hart is fragiel.quote:
Pfft. Nee man no fap hier.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hommo gespot.
En dat zeg ik als iemand die op pik geilt ja.
hey clumsyquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heyheyhey, pas op. Ik mag dan wel forse krachten aankunnen dankzij m'n kreukelzones, m'n hart is fragiel.
Als ik flex dan heb je een kreukelzone minder hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heyheyhey, pas op. Ik mag dan wel forse krachten aankunnen dankzij m'n kreukelzones, m'n hart is fragiel.
lol doe gewoon wat pushups of pullupsquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee. Dan is de verleiding te groot.
Hey awesome,quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey clumsy
Groei wat zelfrespect.
Allemaal leuk en aardig, die zelfspot, maar dit is waarom je dik blijft.
Groetjes.
Awesome_
cue no1.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
hey we hadden het over lekkere wijven en nu gaat het weer over clumsie
wtf
Ja, maar je mindset blijft kut snapje. Je kunt niet altijd afvallen door ziekte. Mja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey awesome,
Ik waardeer je advies. Ook al heeft die voedselvergiftiging me -1,4 opgeleverd.
Yay.
Groetjes terug,
Anoniempje
No worries mate, m'n zelfvertrouwen is hoger dan hij ooit geweest is. IRL.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja, maar je mindset blijft kut snapje. Je kunt niet altijd afvallen door ziekte. Mja.
Aids is voor het leven vriend.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja, maar je mindset blijft kut snapje. Je kunt niet altijd afvallen door ziekte. Mja.
Vriend heb je Philadelphia niet gezien ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Aids is voor het leven vriend.
Zou je daar van afvallen?
Okee. Ik hoop het. Want als je zo dik blijft verlies je je postrecht in de gym snap je. Ik heb de regels ook niet gemaakt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No worries mate, m'n zelfvertrouwen is hoger dan hij ooit geweest is. IRL.
Mind you, hij komt van een monumentaal laag punt, maar toch.
Nee snap het. Postrecht moet je zien te behouden enzo. Begrijpelijk, broer. Ik ga m'n best doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Okee. Ik hoop het. Want als je zo dik blijft verlies je je postrecht in de gym snap je. Ik heb de regels ook niet gemaakt.
Maar je moet jezelf niet zo indekken qua fatjokes. Dan ga je er naar leven snapje. Je hebt een dikke huid (haha), en dat is ook goed. but don't overdo it.
Groetjes!
Aw. M'n hart danst als deze neger.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:00 schreef Beach het volgende:
c_c laat je niet gek maken door awesome hoor
ik vind dat je hier thuishoort
/wk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey deucestengelfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:10 schreef Beach het volgende:
Zieke quads vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey deucestengel
waarom klikte ik, terwijl ik van tevoren wist dat ik qua smaak niet overeenkom met beide users?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey deucestengelBEASTMODE
HOE DE FUCK KAN ZE ZO LOKAAL DIK ZIJN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey deucestengel
Synthol?
vieze vingers johquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:13 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat physique, def mirin brahs
Boeie, Mind-muscle connection gaat wel wat verder dan aan de zware gewichten hangen met een fucked up form.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:18 schreef Deuce92 het volgende:
Vandaag zieke mind-muscle connection onder het trainen vandaag. Tot wel een kwart minder gewicht overal, maar was echt kapot.
Doe al het een tijdje met de leg press, omdat ik vanwege m'n knieblessure niet te veel gewicht kan pakken. Zieke gains gemaakt daarmee, ondanks de blessure.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Boeie, Mind-muscle connection gaat wel wat verder dan aan de zware gewichten hangen met een fucked up form.
Lekker bezig brahski, mensen die zich ook met de mind bezig houden sowieso +1
Ik heb precies hetzelfde gehad wat jij bij lat pulldown hebt, maar dan bij cable rows. Altijd had ik een pomp in mn bicep, maar nooit in mn rug.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Doe al het een tijdje met de leg press, omdat ik vanwege m'n knieblessure niet te veel gewicht kan pakken. Zieke gains gemaakt daarmee, ondanks de blessure.
Nu ook gedaan bij borst, rug, en schouders. Eerste keer dat ik tijdens de lat pulldown echt m'n lats voelde branden ipv m'n biceps.
setonegro.gifquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:32 schreef JaqenHghar het volgende:
Remember when clumsy was cool? Me neither.
kk sicke motivatie geeft mij ditquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Had allemaal jurkjes besteld, want yay jurkjes (dit is het gaye deel), maar ze zijn allemaal te groot want m'n oude maten kloppen niet meer en er kan een x af(dit is het badass deel).
Ik sta bar wss. Srs.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:35 schreef mtchel112 het volgende:
De GYM meet op defqon? iedereen even aan de molly en even shredded dansen in stringers?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:35 schreef mtchel112 het volgende:
De GYM meet op defqon? iedereen even aan de molly en even shredded dansen in stringers?
kk erg vriendquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
met bril lijkt mn kop beetje op chestbrah
quote:
eens met kaasplankjequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
hey we hadden het over lekkere wijven en nu gaat het weer over clumsie
wtf
In zn laatste filmpje had hij wel een aesthetic baard, beetje hetzelfde als die gespierde conjo uit t oostblokquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
met bril lijkt mn kop beetje op chestbrah
0quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kk erg vriend
hoeveel wijven pull je er mee?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Even m'n yay-momentje delen met jullie dan.
Had allemaal jurkjes besteld, want yay jurkjes (dit is het gaye deel), maar ze zijn allemaal te groot want m'n oude maten kloppen niet meer en er kan een x af(dit is het badass deel).
Fucking yay.
not sure if trollquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00 - 23.30, straks op GutterFM #3
zometeen begint datingshow
had bijna meegedaan
maar durfde niet
net weer gevraagd maar toen had ie iemand al
toen vroeg ie of ik nog wilde
ik zei laat maar zitten dan, schijtte weer ik
gast je bent toch niet zo wanhopig hoop ikquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00 - 23.30, straks op GutterFM #3
zometeen begint datingshow
had bijna meegedaan
maar durfde niet
net weer gevraagd maar toen had ie iemand al
toen vroeg ie of ik nog wilde
ik zei laat maar zitten dan, schijtte weer ik
Kan nog steeds niet bevatten dat er mannen zijn die er echt op geilen dat hun vrouw door een andere kerel gepaald wordt.quote:
WTF is dit, FOK!-radio ofzo? Allejezus zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ONZ / RADIO KLB 20.00 - 23.30, straks op GutterFM #3
Stringers zijn zo gay hequote:Op donderdag 26 maart 2015 21:35 schreef mtchel112 het volgende:
één van de twee of drie Fok! radiostations.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
WTF is dit, FOK!-radio ofzo? Allejezus zeg.
Misschien willen ze gewoon niet meer gainen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:15 schreef Deuce92 het volgende:
Bij mij in de gym ook zo'n gast die fucking shredded is. Zieke striations overal. Maar heeft verder vrijwel geen massa.
Ziet er ook al jaren precies hetzelfde uit.
jeremy 4 prezident kan hij niet bij talpa aan de slag danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:31 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)-top-gear-aflevering
ga ff niet klikken sap, moet nog eten enzoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:13 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2207857
The fuck
I wanna knooohoohoohooohoow if you'll be my girlquote:
Andere subfora binnen fok of naar andere sites?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:36 schreef smegmanus het volgende:
Hé onder het motto gelijke monniken gelijke kappen, we moeten even gaan kijken wat we met deze SC gaan doen inzake operatie schoon schip ONZ. Zoals jullie gemerkt hebben gaan er enkele SC's naar andere fora en zullen sommigen voorgoed verdwijnen. Hebben jullie hier zelf ideeën over? Hoor het graag.
Waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Andere subfora binnen fok of naar andere sites?
Pics van je bolle bruine reet graag.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:42 schreef JackieBrown het volgende:
Het kan mij echt aan mn bolle bruine reet roesten eerlijk gezegd. Dat interessante gedoe altijd met die fora
LEAVE THE GYM ALONEquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:48 schreef smegmanus het volgende:
Er zijn plannen om foksc.nl te registreren en meerder SC's naar deze nieuw opgebouwde site te verhuizen. Is dat wat?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:48 schreef smegmanus het volgende:
Er zijn plannen om foksc.nl te registreren en meerder SC's naar deze nieuw opgebouwde site te verhuizen. Is dat wat?
back me up vriendenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:00 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind dat wij onheus bejegend worden door het ONZ team. Ze proberen ons structureel gek te maken. We zijn allemaal gezonde, rustige jongens in de gym, maar een kat in het nauw kan rare sprongen maken. Vooral als die kat halverwege zn kuur zit. stop hiermee!!
Groetjes thuis.
Gewoon lekker laten staanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:36 schreef smegmanus het volgende:
Hé onder het motto gelijke monniken gelijke kappen, we moeten even gaan kijken wat we met deze SC gaan doen inzake operatie schoon schip ONZ. Zoals jullie gemerkt hebben gaan er enkele SC's naar andere fora en zullen sommigen voorgoed verdwijnen. Hebben jullie hier zelf ideeën over? Hoor het graag.
Tof gek een achtbaanrit van 2 uurquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
kk veel turbulentie op de terugweg. Kut sap had de boel gejynxt.
Moet etha wel goeie spullen blijven leverenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:00 schreef Awesome_ het volgende:
Allemaal onzekerheid, vriend. Ik weet gewoon dat ik dat ook ooit ga halen, incl. een goede kop. Daarom zie ik het als motivatie en niet als bedreiging.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Heb je linkje?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand hier die wel eens de (bioenergetic) oefeningen die elliot hulse uitlegt?
Goeie squat, stylo bril. Niks op aan te merkenquote:
Wel een beetje voorbarige conclusie. Laat ze eerst maar eens de flight data recorder vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:10 schreef seto het volgende:
damn die co-piloot heeft dat vliegtuig gewoon laten crashen
je zou die piloot maar zijn die de deur niet open krijgt terwijl die idioot de daling inzet
Niks mis mee. Sturen als geen ander. Missen wel een beetje vermogen dat wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Cor zit meer in de mx-5 range gok ik.
Leuk minimaal 6000 rpm janken om vooruit te komen. Je blijft schakelen met zo'n hoogtoerig VTEC hok. Powerband van niks.quote:
Is er wel. BMW 6 in lijn ipv een japanse cilinderquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Mwa. Echt mooie auto's worden sowieso niet veel gemaakt.
[..]
De NA, NC en vooral de nieuwe ND zien er best goed uit, rekening houdend met het tijdperk waarin ze op de markt kwamen. Er is i.i.g. geen enkele reden om meer geld uit te geven voor een Z3/Z4, bijvoorbeeld.
+1 voor VMS. Gelukkig geen gare scheve velgen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
De echte parel van Honda is de NSX trouwens. Godverdomme wat een bizar mooie bazenbak is dat. Na 20+ jaar nog makkelijk één van de beste designs ooit gemaakt en mede ontwikkeld door de grootste F1-baas ooit.
[ afbeelding ]
Een Land Cruiser met luchtvering (af-fabriek, dat wel) rijdt fenomenaal. Idem voor de Audi A6 All Roadquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Schroefset
Air suspension^2
Geld uitgeven om een auto lelijker te maken
Denken dat de NSX te verbeteren is
Diegene die dat verzonnen heeft gaat het nog vaak horen van z'n collega's denk ikquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:03 schreef seto het volgende:
Gemeente Utrecht dumpt afval in park voor teamuitje
dat is echt het meest trieste teamuitje ooit
ik zou er niet eens heen gaan
Eerste wat ik dacht was 'Hee de halfbroer van Fredje teevenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat prince fugly aan z'n chick komt.
[quote]Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef seto het volgende:
de fred teven look is populair onder de elite zie ik
Wat maakt het waard om 2 uur voor in de auto te zitten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Standaard afkeur jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja jij, maar we hebben het over deuce he. Die heeft lagere standaarden.
Als je dan toch op Defqon gaat meeten doe dan in de Silver ipv bij die kleuterhardstylequote:Op donderdag 26 maart 2015 21:35 schreef mtchel112 het volgende:
quote:PHIDIAN & N-VITRAL
THE OUTSIDE AGENCY
MANU LE MALIN
THE DJ PRODUCER
SIMON UNDERGROUND
BLOODCAGE
SEI2URE
SWITCH TECHNIQUE
DJIPE *LIVE*
WAR IS INEVITABLE
HOSTED BY NO-ID
Bob gaat lekkerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:13 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2207857
The fuck
Wel genoemd brahquote:
Ben nog niet helemaal. Zit in Duitsland en het enige wat k mee heb gekregen voornamelijk is duitse radio. Maar die moffen praten te snel om het helemaal te snappenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:40 schreef kaasplankje het volgende:
extreem bizar verhaal van die airbus henk
zit net ff te lezen in de krant, is vrijwel onmogelijk dat die piloot dit niet bewust heeft gedaan
vraag me srs af of ik ooit nog in een vliegtuig stap
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:48 schreef smegmanus het volgende:
Ach daar zijn de blauwen weer met hun plannenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:36 schreef smegmanus het volgende:
Deze reeks is van Sneek. Sneek staat boven jou. Problem solved.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:36 schreef smegmanus het volgende:
keiharde spitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:49 schreef Awesome_ het volgende:
Hahah echt he
Wie denk je wel niet dat je bent.
Je krabbelt en babbelt alsof je me kent.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:49 schreef Awesome_ het volgende:
Hahah echt he
Je krabbelt en babbelt alsof je me kent.
Kan niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
HAHAHAHA
ik heb deze domein nu gelijk gekocht
Knap lelijk bedoel je hue hue hueeeequote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:58 schreef Awesome_ het volgende:
ik heb echt een master race haircut bij de barbier daar laten zetten btw. Klinkt misschien een beetje ongeloofwaardig inmiddels, maar ik ben dus nog knapper.
Picca dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:03 schreef Awesome_ het volgende:
lijkt er wel kk veel op idd. Heb echt een vieze slickback nu. Mooie aansluiting met de baard. Denk dat het zo wel voor zich spreekt zo
Idd ja en dan ook nog een apart domein maken zodat alle users die hier vooral voor de slowchat komen sowieso niet meer de rest van het fora of de andere subsites bekijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:44 schreef fathank het volgende:
Maar wat's met die grote schoonmaak? Willen ze nog meer users wegjagen?
Ik rock ook meestal de Turk. Mag eigenlijk niemand aan mn haar zitten, behalve ikzelf en mn vaste turk. Mja. Voelde me wild haha. Had mijn wilde haren dus nog niet verloren als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:04 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker hoor Ossum. Ik moet ook nog even langs de lokale Turk gaan om bij te laten knippen.
Nee, je spreekwoordelijke haren nog niet, je letterlijke welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik rock ook meestal de Turk. Mag eigenlijk niemand aan mn haar zitten, behalve ikzelf en mn vaste turk. Mja. Voelde me wild haha. Had mijn wilde haren dus nog niet verloren als je begrijpt wat ik bedoel.
ragnar is wel een van mijn mancrushes. Sowieso gaat mijn eerstgeboren zoon zo heten.quote:
Goede idd, KLB gewoon fuseren met klacht.nlquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:07 schreef seto het volgende:
ik stel voor dat we de gym naar KLB verplaatsen om al die fags daar die denken dat ze grappig zijn boos te maken
i'm in. Had week geleden ff al laten zien wie de baas is, in hun klb sc. Piepklein waren ze naderhand.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:07 schreef seto het volgende:
ik stel voor dat we de gym naar KLB verplaatsen om al die fags daar die denken dat ze grappig zijn boos te maken
vriend, hap niet zo. Je zet ons allen voor schut. Die kaolo smegmanus gniffelt al in zijn vuistje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
Of een apart subforum maken voor de slowchats stop je alles daar in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |