valar dohaerisquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:45 schreef seto het volgende:
ik zat al klaar maar ik denk ik respecteer de jaqen even
Update die OP even.quote:
en ondertussen kan hij jouw ingangspunt wel even zoeken zeker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverkankerdomme. De slayerdude kan het originele ingangspunt van het internet ook niet vindenOf ik een ondergronds opsporingsteam wil inhuren a 15 euro per kwartier om het op te zoeken.
Neh, hij had een zwarte tand. Die had ik even over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
en ondertussen kan hij jouw ingangspunt wel even zoeken zeker.
Hoort zo'n onopgeleide joker dat niet te weten
Hahaha, wat een verhaal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:03 schreef seto het volgende:
Gemeente Utrecht dumpt afval in park voor teamuitje
dat is echt het meest trieste teamuitje ooit
ik zou er niet eens heen gaan
quote:
joeperdepoepie heeft er zelf bijgezet op tumblr dat het Steve Cook is.quote:
Zitten wel een paar fitte milfs tussen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:27 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb me even aangemeld op fitness-singles.com, om even rond te neuzen en zie meteen als wat lekkers voorbij komen![]()
die top 25 mannenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zitten wel een paar fitte milfs tussen.
http://www.fitness-singles.com/unregistered/unreg?s=f&ss=m
eh wtf hebben wij samen geknikkerd ofzo? respect moet je hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
lol
dat jurkje is zeker ook zwart met blauw
kk schele
Ja, viel me ook tegen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
die top 25 mannenals dat de top is hoef je dus de rest niet te bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |