Zou kunnen idd. Komen we niet meer achter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dit zou idd ook gebeurt kunnen zijn bij de MH370
Natuurlijk niet, je rent toch tegen de vliegrichting in, dus je remt ook meteen af.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Buiklanding met 700kmh. Klinkt fantastisch.
Ik heb er een tijdje geleden over gelezen na het neerhalen van MH17. Toen las ik onder andere dit interessante artikel: How to Fall 35,000 Feet--And Survive. Maar dat was natuurlijk wel een andere situatie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:51 schreef Morendo het volgende:
Waar zouden de mensen in het vliegtuig eigenlijk aan gestorven zijn? En is er een manier om je kansen te vergroten wanneer je chill een boekje aan het lezen bent en je merkt opeens dat de piloot snode bedoelingen heeft? Springen op het moment van landen zodat je vrij in de lucht bent en dan minder kans hebt op botbreuken?
Dit is een serieuze vraag en ik verwacht dus ook serieuze antwoorden.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou ook verongelijkt zijn als ik dood was.
Ik weet nou niet of ik moet lachen of huilen om jou.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik niet en ik weet het hier niet zekwr. Er zijn alleen nogal opvallende punten die niet kloppen hier.
Om te beginnen de "nose dive" waar men over sprak. Het afnemende snelheidsprofiel en het hoogteprofiel kloppen niet met dat statement.
Kijk dat maakt opzich niet uit. Op het moment van impact, de inslag, staat het vliegtuig stil. Wanneer je juist op dit moment bijvoorbeeld opspringt dan hang je zeg maar in de lucht, de lucht beschermt je dan, en merk je in principe niets van de impact. Dat is mijn hele punt. En volgens mij berust dat gewoon op natuurkundige principes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Buiklanding met 700kmh. Klinkt fantastisch.
Dat de media verkeerde termen gebruikt uit onwetendheid maakt niet dat het verzonnen isquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik niet en ik weet het hier niet zeke, vandaar "ik vrees". Er zijn alleen nogal opvallende punten die niet kloppen hier.
Om te beginnen de "nose dive" waar men over sprak. Het afnemende snelheidsprofiel en het hoogteprofiel kloppen niet met dat statement.
Ingaan op het inhoudelijke punt wellicht een idee?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik moet lachen of huilen om jou.
Ninja-edit. Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 26-03-2015 15:55quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:58 schreef LouisLitt het volgende:
Ik zei verongelukt en niet verongelijkt.
Lees zijn 'wetenschappelijke' claims in het Apollo-en het Moonhoaxtopic in BNW en je lacht de ballen uit je broek. Helaas is Matador daar met de staart tussen de benen vertrokken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik weet nou niet of ik moet lachen of huilen om jou.
En een fractie van een seconde eerder heb je nog een snelheid van 700km/u?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kijk dat maakt opzich niet uit. Op het moment van impact, de inslag, staat het vliegtuig stil. Wanneer je juist op dit moment bijvoorbeeld opspringt dan hang je zeg maar in de lucht, de lucht beschermt je dan, en merk je in principe niets van de impact. Dat is mijn hele punt. En volgens mij berust dat gewoon op natuurkundige principes.
Heb je hem nou serieus aangepast?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ninja-edit. Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 26-03-2015 15:55
Het is een Zwarte doos hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:59 schreef A_Fortiori het volgende:
Ik vind het dom, dat er vanaf de grond geen geluidsopnames van de cockpit te beluisteren zijn, zonder gekleurde boxen.
+ Charlie Hebdo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees zijn 'wetenschappelijke' claims in het Apollo-en het Moonhoaxtopic in BNW en je lacht de ballen uit je broek. Helaas is Matador daar met de staart tussen de benen vertrokken.
Bron voor je forse nose dive? Aangezien alles verder wijst op geleidelijke daling, en FlightRadar het er over heeft dat de koers gewoon aangepast was naar een hoogte van 100ft, wat dus lager dan die bergen was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ingaan op het inhoudelijke punt wellicht een idee?
En de meeste ongelukken gebeuren in huis.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit meer vliegen. Nooit meer met de trein. Nooit meer met de bus. Nooit meer over de snelweg.
Tsja, ik zou misschien wel de nooddeur openen op net het juiste moment. Je moet sowieso iets.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En een fractie van een seconde eerder heb je nog een snelheid van 700km/u?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, ik zou misschien wel de nooddeur openen op net het juiste moment. Je moet sowieso iets.
De trein en de bus lijken wel het meest veilig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef Staal het volgende:
[..]
En de meeste ongelukken gebeuren in huis.
Nooit meer alles.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef Staal het volgende:
[..]
En de meeste ongelukken gebeuren in huis.
Say whut?!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
Echt!!!???quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
Watquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
Je overleeft het ook niet als je precies op het moment dat het vliegtuig op de berg knalt, naast dat vliegtuig terecht komt, want je hebt zelf ook dezelfde snelheid en knalt gewoon naast het vliegtuig tegen die berg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, ik zou misschien wel de nooddeur openen op net het juiste moment. Je moet sowieso iets.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef Staal het volgende:
[..]
En de meeste ongelukken gebeuren in huis.
Dankjewelquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
Dit is wél een open deur.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust neer laten storten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |