Dat lijkt me onwaarschijnlijk, maar er komen hier soms wel meer wat 'afwijkende' figuren aanwaaien...quote:
Luister je je eigen youtubjes wel?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, maar er komen hier soms wel meer wat 'afwijkende' figuren aanwaaien...
In onze leeftijdscategorie wordt dat wel steeds meerquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven hangen, maar niet alles.
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Luister je je eigen youtubjes wel?
Ben jij net zo oud als die radio?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In onze leeftijdscategorie wordt dat wel steeds meer
Die tekst ken ik wel, maar jij postte 'm.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan weet je toch wat ik bedoelde, ik zong gewoon mee.
Lekker lopen Fokken ....quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo, werkdag zit erop, tot later vandaag ergens
Jij begon met het liedje en ik ga dan inderdaad soms meezingen via posts op fok.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die tekst ken ik wel, maar jij postte 'm.
Jij zingt dus via een post op Fok.
Best wel apart eigenlijk...
Geniet van het vrij zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:01 schreef Symphonic het volgende:
Ga maar knolhobbelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:01 schreef Symphonic het volgende:
Ach ja, nostalgie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
40+-ers kennen ze vast nog wel
KOETJESREPEN!!!
* Spezza19 heeft ze net gekocht, maar ze smaken niet meer zoals vroeger
Moet kunnen ... Ik deed het ook hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als de tijd het heel even toe laat
Alsof jij nog weet hoe die 45 jaar geleden smaakten....quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
KOETJESREPEN!!!
Koetjesrepen koetjesrepen wie wil nu mijn koetjesrepenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
KOETJESREPEN!!!
Wel hoe ze 30 jaar geleden smaaktenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof jij nog weet hoe die 45 jaar geleden smaakten....
Ja, het was een hele deceptie toen ik de eerste hap namquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Koetjesrepen koetjesrepen wie wil nu mijn koetjesrepen![]()
Maar zijn inderdaad anders van smaak dan vroeger. Zo kut als dat gebeurt met snoep uit je jeugd, een illusie die uit elkaar spat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koetjesreepquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, het was een hele deceptie toen ik de eerste hap nam
Stomme Belgenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koetjesreep
De Belg heeft het gedaan
Dubbel dipquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was vroeger gek op de mokka sticks van Caraco ijs. Die zijn er ook niet meer.
Caraco ijs bestaat helemaal niet meer, die hadden ook die cylinders met bananenijs die je omhoog kon schuiven.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dubbel dip
Man, wat heb ik veel van die zooi opgesnoept
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, het was een hele deceptie toen ik de eerste hap nam
Belgische dames kunnen zo'n leuk accent hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
Hè, niet zeuren over belgen als ik ff weg ben.![]()
Belgen zijn best wel leuk.
Belgische mannen ook, zo schattig soms.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Belgische dames kunnen zo'n leuk accent hebben
Groot gelijk heb je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, uit ellende vreet ik die zak chocolade wel op
Je weekend Belg zeker ... Tis donderdag, wanneer ga je die kant weer op? Komt ie wel eens bij jou langs?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
Hè, niet zeuren over belgen als ik ff weg ben.![]()
Belgen zijn best wel leuk.
Mijn weekend Belg, hij woont hier vlakbij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weekend Belg zeker ... Tis donderdag, wanneer ga he die kant weer op? Komt ie wel eens bij jou langs?
Boze vrouwen zijn er altijd, de kunst is de niet boze exemplaren te vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:23 schreef chufi het volgende:
Nu valt het weer stil... Wat doen we zonder dames.. ?
Over hoe ze zijn gaat het niet worden , dan worden ze boos...
Wie draait?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je mic is veel zachter dan de muziek.
Ja, is een gedoe dat omschakelen tussen 3 dingen...quote:
Is wel lekker industrial/EBM muziek.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik dat ook al kunnen achterhalen ...
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Polonaise is geen muziekstroming...
Is gewoon elektronische muziek, beetje kil van stijl.quote:
Ah OK haal ik die weer van mijn strominglijstjequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Polonaise is geen muziekstroming...
Ik denk dat wij bij de Sligro gaan eten, geen idee wat dus...quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:21 schreef Deisyy het volgende:
Hier komt er vanavond boerenkool op tafel
Kan je bij jullie Sligro eten? Bij de Sligro in Rotterdam niet, tenminste niet sinds de laatste keer dat ik daar was en dat is denk ik alweer een jaartje terug.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat wij bij de Sligro gaan eten, geen idee wat dus...
Vlees is dan wat er bij mij opkomt.....quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat wij bij de Sligro gaan eten, geen idee wat dus...
Ja, zit een restaurant in de 'winkel' met allerlei zaken die ze daar verkopen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je bij jullie Sligro eten? Bij de Sligro in Rotterdam niet, tenminste niet sinds de laatste keer dat ik daar was en dat is denk ik alweer een jaartje terug.
Sligro is iets meer dan vlees.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vlees is dan wat er bij mij opkomt.....
Thanks voor de reminder!quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je nog geen hobby hebben:
[ afbeelding ]
Morgen wegens de sterfdag van één van de grondleggers van de hedendaagse whisky rage.
Overal in de wereld zijn whiskyproeverijen om geld bij elkaar te brengen voor de Alzheimer organisatie, waaraan hij uiteindelijk leed.
Datquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In onze leeftijdscategorie wordt dat wel steeds meer
Dat is morgen pas. Ik wacht nog op pics van de dames hier die vandaag aan Free the Nipple day hebben meegedaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je nog geen hobby hebben:
[ afbeelding ]
Morgen wegens de sterfdag van één van de grondleggers van de hedendaagse whisky rage.
Overal in de wereld zijn whiskyproeverijen om geld bij elkaar te brengen voor de Alzheimer organisatie, waaraan hij uiteindelijk leed.
De dames hier komen niet uit IJsland...quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is morgen pas. Ik wacht nog op pics van de dames hier die vandaag aan Free the Nipple day hebben meegedaan.
Prima, doe ik morgen wel een whisky...quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder!
* Spezza19 whiskey halen gaat
Internationale vrouwensolidariteit is ook niet meer wat het geweest is....quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:57 schreef MadMaster het volgende:
De dames hier komen niet uit IJsland...
Drakin leest dit soort dingen sowieso niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Internationale vrouwensolidariteit is ook niet meer wat het geweest is....
Ach, we kunnen niet allemaal een boeiend leven hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat![]()
En het feit dat sommige users zo oninteressant zijn dat hun info meteen vervliegt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is morgen pas. Ik wacht nog op pics van de dames hier die vandaag aan Free the Nipple day hebben meegedaan.
Je snapt het niet hè of je houdt je weer van de domme.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, we kunnen niet allemaal een boeiend leven hebben.
Ik bèn dom en inmiddels uitbehandeld,quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je snapt het niet hè of je houdt je weer van de domme.
Maar ga maar weer janken in het radio-topic, wat deze keer terecht is.
Ik heb geen team, ik wist niet eens dat er een wedstrijd was.quote:
Eerlijk gezegd heb ik ook geen idee, er schijnt ergens een team te zijn, ik weet daar niks van.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
ik snap van de hele SC niks meer
DM gestuurd...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
ik snap van de hele SC niks meer
Wat is er mis mee om het hier neer te zetten?quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje, wat kunnen die 40+ers zeuren zeg.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deisyy zoekt het zich maar uit met haar gezeur tegen mij.
Dat gejank van Mo_Muffin ging echt nergens over, vanuit het niets voelde meneer zich ineens aangevallen door mij, maar het is weer eens iets anders dan zich verheven en geweldig voelen, terwijl meneer alleen maar jointjes rokend achter zijn beeldscherm zit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om het hier neer te zetten?
[..]
[..]
Ben ik nog op tijd?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doeiquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:12 schreef Juup© het volgende:
Adieu mensen, ik ben er vandoor. Deze SC wordt al langer gedomineerd door bepaalde personen die altijd wat te zeiken hebben op anderen en het denken beter te weten.
Ik ga mijn heil ergens anders zoeken.
Doei.
Kom op, laat je niet wegjagen door die personen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:12 schreef Juup© het volgende:
Adieu mensen, ik ben er vandoor. Deze SC wordt al langer gedomineerd door bepaalde personen die altijd wat te zeiken hebben op anderen en het denken beter te weten.
Ik ga mijn heil ergens anders zoeken.
Doei.
Dat is deels waar en deels niet waar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gejank van Mo_Muffin ging echt nergens over, vanuit het niets voelde meneer zich ineens aangevallen door mij, maar het is weer eens iets anders dan zich verheven en geweldig voelen, terwijl meneer alleen maar jointjes rokend achter zijn beeldscherm zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |