Stomme Belgenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koetjesreep
De Belg heeft het gedaan
Dubbel dipquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was vroeger gek op de mokka sticks van Caraco ijs. Die zijn er ook niet meer.
Caraco ijs bestaat helemaal niet meer, die hadden ook die cylinders met bananenijs die je omhoog kon schuiven.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dubbel dip
Man, wat heb ik veel van die zooi opgesnoept
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, het was een hele deceptie toen ik de eerste hap nam
Belgische dames kunnen zo'n leuk accent hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
Hč, niet zeuren over belgen als ik ff weg ben.![]()
Belgen zijn best wel leuk.
Belgische mannen ook, zo schattig soms.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Belgische dames kunnen zo'n leuk accent hebben
Groot gelijk heb je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, uit ellende vreet ik die zak chocolade wel op
Je weekend Belg zeker ... Tis donderdag, wanneer ga je die kant weer op? Komt ie wel eens bij jou langs?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
Hč, niet zeuren over belgen als ik ff weg ben.![]()
Belgen zijn best wel leuk.
Mijn weekend Belg, hij woont hier vlakbij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weekend Belg zeker ... Tis donderdag, wanneer ga he die kant weer op? Komt ie wel eens bij jou langs?
Boze vrouwen zijn er altijd, de kunst is de niet boze exemplaren te vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:23 schreef chufi het volgende:
Nu valt het weer stil... Wat doen we zonder dames.. ?
Over hoe ze zijn gaat het niet worden , dan worden ze boos...
Wie draait?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je mic is veel zachter dan de muziek.
Ja, is een gedoe dat omschakelen tussen 3 dingen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |