30 euro vind ik trouwens nog best prijzig, voor een clubavond.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:33 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja ik zag het later ook toen die in Itunes stond. (Overigens is het echt een hel om een album via itunes te kopen, dan een android telefoon te nemen en dan proberen je muziek over te zetten)
Het goede nieuws, Rico en Sticks gaan een clubtour doenNu ik dat nummer zie met Twan heb ik eigenlijk ook wel weer zin in een paar Opposites-shows, die waren echt fantastisch
Is inmiddels een heuse video van getrokkenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:58 schreef Scuidward het volgende:
Hef is lekker bezig geweest. Deze tot nu toe het fijnst in mijn oren.
En deze voor het serieuze tranenwerk.
What a time to be alive.quote:
Heeft hij alweer een nieuwe? Ik vind het ook tof..klinkt een beetje als oldskool DJVTquote:
Nee. Loei Ordinair. Vandaag uitgekomenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mannelogie? Die is al een jaar oud ofzo toch? Of heeft hij alweer een nieuwe. Ik vind het ook tof..klinkt een beetje als oldskool DJVT
bohhh tof, dat wist ik niet. Thanksquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee. Loei Ordinair. Vandaag uitgekomen
Hij zit nog 7 maanden dacht ik, laatst weer opgepakt voor een wapen in een clip ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2016 03:21 schreef LLgetikt het volgende:
Kempi!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Nu ga ik ff dit luisteren
Hoe lang is ie al uit de gevangenis? Of hij gaat weer lees ik
ah dankje voor de updatequote:Op zondag 17 april 2016 20:13 schreef videonatic het volgende:
[..]
Hij zit nog 7 maanden dacht ik, laatst weer opgepakt voor een wapen in een clip ofzo
Hij is wel aardig, maar nog geen echte knallers zoals Wubbo Ockels of Batras.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee. Loei Ordinair. Vandaag uitgekomen
Zijn eerste mixtape is beter https://www.youtube.com/p(...)0kjGrRExcm8LbkTqv0h1quote:Op maandag 18 april 2016 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is wel aardig, maar nog geen echte knallers zoals Wubbo Ockels of Batras.
Mentaal is wel tof, maar die kende ik al. Ode aan Raymond van Barneveld
What a time to be alive, what a time to eat a bamischijf
Sowiesoquote:
Deze week pas geluisterd (quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:21 schreef dimmak het volgende:
Mooie kick na 8 jaar.
Duvel (van DuvelDuvel), Nikes en Sosa (beiden Zo Moeilijk) hebben vandaag een album gedropt. De track OnlyFans hadden ze al eerder uitgebracht en dit smaakte naar meer. Ik moet zeggen, het album valt niet tegen.
Duvel · Album · 2024 · 10 songs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |