SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 27-03-2015 10:00:50 ]F means you're fucked![]()
![]()
1
2[b]11 oktober 2015 - [url=http://site.4mijl.nl/]4Mijl van Groningen (Groningen)[/url][/b]
[*] DeLuna - 4EM
Mag ik in de OP?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Maar natuurlijk! En wie moesten er nou nog meer bij? zouzomaarkunnen en Zwabberhark toch?quote:
Edit- Ja dus. Ook toegevoegd. En Devv's loopje in de verre verre toekomt ookF means you're fucked![]()
Ah, vandaar al die verschillende blessures de afgelopen jaren aan mn knieënquote:
Maar heb jij last van een lopersknie?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb symptomen die er sterk op lijken. Morgen hoor ik meerquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, vandaar al die verschillende blessures de afgelopen jaren aan mn knieën
Maar heb jij last van een lopersknie?
F means you're fucked![]()
Arme schoenen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Schoenen de kast in. 12 april mogen ze er weer uit.Balen, hoop voor je dat het er alleen op lijkt...quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb symptomen die er sterk op lijken. Morgen hoor ik meer
Sinds ik bij een osteopaat loop is het voor mij een stuk duidelijker geworden waar bepaalde blessures vandaan komen, zijn er hier meer mensen bekend met osteopathie?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Check. Thanks. En sterkte bij de fysio. Hij gaat je oefeningen geven en vertellen dat je het iets rustiger aan moet doen, maar dat je de marathon nog kunt halen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! En wie moesten er nou nog meer bij? zouzomaarkunnen en Zwabberhark toch?
Edit- Ja dus. Ook toegevoegd. En Devv's loopje in de verre verre toekomt ook![]()
Ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Arme schoenen...
[..]
Balen, hoop voor je dat het er alleen op lijkt...
Sinds ik bij een osteopaat loop is het voor mij een stuk duidelijker geworden waar bepaalde blessures vandaan komen, zijn er hier meer mensen bekend met osteopathie?Waarschijnlijk. Maar als ik Rotterdam niet kan halen is er nog geen man overboordquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Check. Thanks. En sterkte bij de fysio. Hij gaat je oefeningen geven en vertellen dat je het iets rustiger aan moet doen, maar dat je de marathon nog kunt halen.
Toch welquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:42 schreef Guard het volgende:
Die bergwandeling is wat belangrijker zeker?
Rotterdam is voor mij een luxe duurtraining. Die kan ook op een ander momentF means you're fucked![]()
Pfff ik ben kapot moe, vraag me af of ik 6x1000 ga redden vanavondNog 2 dagen als treinforens maar het lijkt er extra hard in te hakken deze laatste week. En dit weekend op kamp met de atletiekgroep, wat ook helemaal vol zal zitten met actieve dingen en weinig slapen dus als ik al moe begin aan het weekend..
En ik heb net ook iets raars gedaan met mijn enkel toen ik op hakken naar de overstap moest sprinten op het station, doet toch best wel zeer.
@Nirak, goed gelopen! Superleuk zo'n ambtenarencross, hoe snel was de Nederlands ambtenarenkampioen?
[ Bericht 12% gewijzigd door La_Tramposa op 26-03-2015 09:02:18 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is een fanatieke taperingsperiodequote:Op donderdag 26 maart 2015 08:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Schoenen de kast in. 12 april mogen ze er weer uit.![]()
![]()
Niet hardlopenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is een fanatieke taperingsperiode![]()
Geen pijn![]()
![]()
![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Straks verleer je hetquote:Gaan je eerste stappen in Rotterdam zo: "Ehh links, links, oh nee rechts, links rechts rechts"
Maarja aan de andere kant, dan heb je weer 42km om het weer te oefenen
Ik denk niet dat het kwaad kan, misschien in de laatste week nog wat korte stukjes fietsen of loslopen om de benen actief te houden?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dat laatste. Hooguit ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Straks verleer je hetGaan je eerste stappen in Rotterdam zo: "Ehh links, links, oh nee rechts, links rechts rechts"
Maarja aan de andere kant, dan heb je weer 42km om het weer te oefenen
Ik denk niet dat het kwaad kan, misschien in de laatste week nog wat korte stukjes fietsen of loslopen om de benen actief te houden?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Had je nou weer een mosselvoet?quote:
Ik zie trouwens nu pas dat de 4 mijl van Groningen een van A naar B parkoers heeft. Tof. Nog nooit gedaan in wedstrijdverband.![]()
Nog nooit de Dam tot Dam gedaan ook?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Had je nou weer een mosselvoet?
Ik zie trouwens nu pas dat de 4 mijl van Groningen een van A naar B parkoers heeft. Tof. Nog nooit gedaan in wedstrijdverband.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Waarvan de inschrijving opent op 11 april...quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nog nooit de Dam tot Dam gedaan ook?
Wordt weer zo'n stormloop (see what I did there?).
Ik ga hem ook dit jaar niet lopen, want die dag hobbel ik lekker door een steengroeve
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee. Stiekem wil ik hem wel lopen in september, om er vanaf te zijn, maar op 11 april zit ik in het theater als de inschrijving opent. Niet handig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nog nooit de Dam tot Dam gedaan ook?![]()
Dat kan misschien wel iemand voor je regelen? Of in de laatste week een startbewijs van iemand overkopen, genoeg ongetrainde types die er toch niet klaar voor blijken te zijn schrijven zich inquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nee. Stiekem wil ik hem wel lopen in september, om er vanaf te zijn, maar op 11 april zit ik in het theater als de inschrijving opent. Niet handig.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik neem in ieder geval alleen startnummers over als het ook op mijn eigen naam gezet kan worden. Zo autistisch ben ik dan ook wel weer. Andersom geldt dat trouwens net zo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat kan misschien wel iemand voor je regelen? Of in de laatste week een startbewijs van iemand overkopen, genoeg ongetrainde types die er toch niet klaar voor blijken te zijn schrijven zich in![]()
Heb op zich nog wel redelijk lekker gelopen, maar wel weer pijn ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Had je nou weer een mosselvoet?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Stoer!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef GotC het volgende:
Ik ga -als mini wakker is- voor het eerst hardlopen met de hardloopbuggy!
Hoe zit het met de hoogte eigenlijk, lijkt me dat het voor jou en Yur wel een stuk anders loopt qua vasthouden?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Iets iddquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Stoer!!
Hoe zit het met de hoogte eigenlijk, lijkt me dat het voor jou en Yur wel een stuk anders loopt qua vasthouden?Je kan de stang aanpassen in hoogte
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! En wie moesten er nou nog meer bij? zouzomaarkunnen en Zwabberhark toch?
Edit- Ja dus. Ook toegevoegd. En Devv's loopje in de verre verre toekomt ook![]()
Ik was gisteravond niet meer online. En toen was ineens het topic alweer vol.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
No problemquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]![]()
Ik was gisteravond niet meer online. En toen was ineens het topic alweer vol.
Het is maar de WLWW... Er hangt gelukkig niks vanaf. Mevrouw W had weer een mooi rondje met jou gelopen zag ik?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]![]()
Ik was gisteravond niet meer online. En toen was ineens het topic alweer vol.![]()
Dat dacht jij! Het is een van de belangrijkste dingen in de wereld om bij te houden!quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is maar de WLWW... Er hangt gelukkig niks vanaf.Correct! Maandag samen een kort rondje, gisteren beide met de club, hoewel ik er stieken nog een paar kilometers voor had geplakt.quote:Mevrouw W had weer een mooi rondje met jou gelopen zag ik?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kan je mij dan toevoegen bij de marathon van Leiden op 17 mei? Ik loop de hele.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Edit- Ja dus. Ook toegevoegd. En Devv's loopje in de verre verre toekomt ook
En kan je het stukje over de Ekiden bovenaan veranderen in:
Er gaan een aantal Fok!-teams meedoen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Rotterdam op 4 juli. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM aan pijll, en geef aan welke afstand je zou willen lopen.
Je kan je ook nog aanmelden voor de Ekiden in Zwolle op 19 april. Als we geen tweede team vol krijgen, kom je op de reservelijst.![]()
Hm, volgens mij is m'n kniepijn ook eindelijk over. Toch 1,5 week last van gehad, maar dus ook die tijd niet gelopen.
Eerste test wordt dan zaterdag gelijk 32km. Niet helemaal ideaal, maar goed...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:04 schreef pijll het volgende:
[..]
Kan je mij dan toevoegen bij de marathon van Leiden op 17 mei? Ik loop de hele.
En kan je het stukje over de Ekiden bovenaan veranderen in:
Er gaan een aantal Fok!-teams meedoen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Rotterdam op 4 juli. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM aan pijll, en geef aan welke afstand je zou willen lopen.
Je kan je ook nog aanmelden voor de Ekiden in Zwolle op 19 april. Als we geen tweede team vol krijgen, kom je op de reservelijst.F means you're fucked![]()
Die knieën ookSucces zaterdag Cynic.
Ik wilde vandaag een eigen training inlassen. Maar aangezien zaterdag alweer een intervaltraining op de baan op de planning staat (examen van de assistent-trainer) en ik gisteravond ineens merkte hoe strak mijn achillesjes stonden, lijkt me dat niet verstandig. Ik heb even doorgegeven trouwens dat mijn tijden eigen tijden worden tijdens die training.
Ik heb wel heel veel zin in een middagje trainen bij HAAGIk vrijwillig bij 2 assistent-trainers die examen doen, dus ben de hele middag zoet.
![]()
Zaterdagmiddag bij HAAG? Ik was eigenlijk van plan om dan ook intervallen op de baan te doen. Kan dat dan denk je, of nemen jullie de hele baan in beslag?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:16 schreef Quoi het volgende:
Ik heb wel heel veel zin in een middagje trainen bij HAAGIk vrijwillig bij 2 assistent-trainers die examen doen, dus ben de hele middag zoet.
![]()
Dank je!quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens de site van Haag is de baan niet te gebruiken door anderenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag bij HAAG? Ik was eigenlijk van plan om dan ook intervallen op de baan te doen. Kan dat dan denk je, of nemen jullie de hele baan in beslag?F means you're fucked![]()
succes, ben benieuwd hoe het bevalt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef GotC het volgende:
Ik ga -als mini wakker is- voor het eerst hardlopen met de hardloopbuggy!
Hier in het dorp (jaja) liep ook altijd een moeder met hardloop buggy, echt vanaf dat het kindje heel klein was, tot ie 4 was. Vond het er altijd wel heel moedig uit zien, want het lijkt mij heel anders lopen. Ook verbaasde me het dat dat jochie altijd lekker rustig lag/zat, maar hij was er aan gewend natuurlijk.![]()
Onze mini is ook wel wat gewendquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:24 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
succes, ben benieuwd hoe het bevalt.
Hier in het dorp (jaja) liep ook altijd een moeder met hardloop buggy, echt vanaf dat het kindje heel klein was, tot ie 4 was. Vond het er altijd wel heel moedig uit zien, want het lijkt mij heel anders lopen. Ook verbaasde me het dat dat jochie altijd lekker rustig lag/zat, maar hij was er aan gewend natuurlijk.
Goed om te weten. Dat worden dan dus 1000tjes op de Laan van Poot.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens de site van Haag is de baan niet te gebruiken door anderen![]()
Geen roze![]()
De route is trouwens wel aantrekkelijk, start op de Royal Mile, finish at Murrayfield. Hoe fat is dat! Maar eh, wanneer gaat dit plaatsvinden?![]()
Venue: Glasgowquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Geen roze![]()
De route is trouwens wel aantrekkelijk, start op de Royal Mile, finish at Murrayfield. Hoe fat is dat! Maar eh, wanneer gaat dit plaatsvinden?
Start: Riverside Museum, G3 8RS
Finish: Glasgow Green, G1 5DB
Date: Sunday 21st June 2015, Father's Day, 10am
Venue: Edinburgh
Start: Lawnmarket, The Royal Mile, EH1 2PH
Finish: BT Murrayfield Stadium, EH12 5PJ
Date: Sunday 1st November 2015, 10am, gear up for International Men's Day 2015![]()
Nog mensen die Zondag in Zandvoort lopen? Ik loop de 12, lijkt me leuke loop.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Wat Yur dus zegt. Alle praktijk-examens van de Atletiekunie vinden daar zaterdag plaats geloof ik. Je kunt trouwens zo als extra vrijwilliger aansluiten: 8x400m en 4x800mquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag bij HAAG? Ik was eigenlijk van plan om dan ook intervallen op de baan te doen. Kan dat dan denk je, of nemen jullie de hele baan in beslag?![]()
![]()
Ik doe ook mee, ook 12 km (staat overigens ook in de OP).quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:47 schreef raptorix het volgende:
Nog mensen die Zondag in Zandvoort lopen? Ik loop de 12, lijkt me leuke loop.![]()
Business run of gewoon?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:40 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, ook 12 km (staat overigens ook in de OP).🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Helaas, er staat 6x1000m op het programma, en het schema is heiligquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat Yur dus zegt. Alle praktijk-examens van de Atletiekunie vinden daar zaterdag plaats geloof ik. Je kunt trouwens zo als extra vrijwilliger aansluiten: 8x400m en 4x800m![]()
![]()
Kom vanavond mij hazen!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Helaas, er staat 6x1000m op het programma, en het schema is heiligIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zoals verwacht, de marathon Eindhoven is geen rondjes meer...
http://www.marathoneindho(...)L-Marathon-Eindhoven
Zit eraan te denken om de halve te doen in EindhovenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah ok, ik loop business run, ga het lekker rustig aam doen, heb even door persoonlijke omstandigheden weinig kunnen trainen, 1:10 zou ik nu voor tekenen. Oja voor de mensen die afvroegen hoe het zit met Marathon des Sables daar heb ik binnenkort update voorquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:54 schreef McTwente het volgende:
[..]
De gewone, startvak blauw (Runner’s World abonnee’s).
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Misschien als jij in baan 6 rent en ik in baan 1 dat het bijna overeenkomt met 4.41?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:57 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
OK! Ze moeten van mijn schema overigens wel in 3:40, dus als dat geen probleem is...
Hebben jullie geen 8 banen? Voor een inferieure atletiekbaan reis ik niet af naar Utrechtquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien als jij in baan 6 rent en ik in baan 1 dat het bijna overeenkomt met 4.41?![]()
Vanavond wordt het 10x400m. Ik heb er eigenlijk weinig zin in: eenzaam op een kletsnatte winderige baan rondjes lopen...![]()
De 6,8 km:quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff ik ben kapot moe, vraag me af of ik 6x1000 ga redden vanavondNog 2 dagen als treinforens maar het lijkt er extra hard in te hakken deze laatste week. En dit weekend op kamp met de atletiekgroep, wat ook helemaal vol zal zitten met actieve dingen en weinig slapen dus als ik al moe begin aan het weekend..
En ik heb net ook iets raars gedaan met mijn enkel toen ik op hakken naar de overstap moest sprinten op het station, doet toch best wel zeer.
@Nirak, goed gelopen! Superleuk zo'n ambtenarencross, hoe snel was de Nederlands ambtenarenkampioen?
Heren tot 35 22:22
Dames tot 35 25:27
De 10 km:
Heren tot 35 37:27
Dames tot 35 45:26![]()
Lopen achter de Schwinn was tof! Effe wennen qua sturen en met je handen vast ipv naast je lichaam, maar! Direct daarna zijn we het zwembad ingedoken
Oh en lopen ging prima
[ Bericht 15% gewijzigd door GotC op 26-03-2015 17:53:38 ]![]()
En terecht!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Helaas, er staat 6x1000m op het programma, en het schema is heiligHey, dat tempo ken ik!quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien als jij in baan 6 rent en ik in baan 1 dat het bijna overeenkomt met 4.41?![]()
![]()
![]()
Klinkt goed!quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:47 schreef GotC het volgende:
Lopen achter de Schwinn was tof! Effe wennen qua sturen en met je handen vast ipv naast je lichaam, maar! Direct daarna zijn we het zwembad ingedoken
Oh en lopen ging prima
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wow, dat zou ik niet durven. Ik heb al het gevoel dat ik dichtslib als ik een keer niet de trap pak.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Schoenen de kast in. 12 april mogen ze er weer uit.
Ik heb nog twee wedstrijdjes staan.
Nav het LDL-lijstje van pijll zie ik wel dat ik mijn duurlopen echt veel te snel heb gelopen.![]()
![]()
Ik heb The New Scientist gekocht. Wat een #=&*duur blad. Maar vooruit, het was een kleine troost voor deze drukke week op het werk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien als jij in baan 6 rent en ik in baan 1 dat het bijna overeenkomt met 4.41?
Helaas heb ik geen Twitter, Instagram of Facebook, dus die actie gaat aan mijn neus voorbij. Tot wanneer is de actie? Als ik 'm op tijd uit heb kan ik het naar je opsturen als je graag wilt meedoen.![]()
Dag mensen,
Sinds iets meer dan een maandje ben ik iets serieuzer gaan hardlopen. Ik deed het altijd af en toe voor de lol en zonder specifiek doel, behalve dan wellicht het behouden van mijn conditie. Standaard liep ik dan 4-6 km. Nu heeft een vriend me echter ingeschreven voor de halve marathon van Leiden (zondag 17 mei a.s.) en aangezien ik er al enkele jaren van droom om eens een marathon te lopen (die halve van Leiden kan een mooi opstapje zijn) was ik er erg blij mee en ben ik nu met dit doel gaan trainen!
Via myasics.com heb ik een schema'tje laten maken (3x lopen per week). Momenteel zit ik in een fase waarbij ik 2x per week 8 km loop en 1x 12 km. Volgende week staat de eerste 16 km op de agenda. Via de telefoon-app Nike+ Running houd ik een beetje bij hoe ik ervoor sta.
Daarmee sta ik voor m'n gevoel wel op het punt dat ik te serieuze afstanden loop om als een volslagen clueless amateur door te blijven gaan zoals ik nu doe.
Kan iemand tips geven wat ik nodig heb / waar ik op moet letten wanneer ik naar de langere afstanden ga? Die 12 km's die ik nu loop zijn de langste afstanden die ik ooit gerend heb, dus elke verlenging ervan is onontgonnen gebied voor mij. Zijn enkel goede schoenen van belang (ik loop nu op twee oude zaalvoetbalschoenen) of heb ik ook andere gear nodig? Moet ik met afstanden van >16 km onderweg ook eten/drinken, zo ja wat en wat is een efficiënte manier om het onderweg te dragen? Hebben jullie favoriete websites met goede informatie over het onderwerp? Dank!![]()
Ik zou ook ff vergelijken met anderen, hij loopt relatief traag volgens mij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, dat zou ik niet durven. Ik heb al het gevoel dat ik dichtslib als ik een keer niet de trap pak.
Nav het LDL-lijstje van pijll zie ik wel dat ik mijn duurlopen echt veel te snel heb gelopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Klopt. Ik doe maar wat, en vaak is dat erg langzaam (in trainingen).quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou ook ff vergelijken met anderen, hij loopt relatief traag volgens mij.![]()
Hoe slechter het weer, hoe groter de kans op aanmoedigingen van volslagen vreemden.
Vandaag een "zet em op he" en "ik kan je maar nauwelijks inhalen op de fiets".
Verder meh, weer stuk minder dan gisteren. Duidelijk een dag waarop de medailles verdiend worden.
Morgen rustdag, zaterdag een Belgische klassieker lopen
Heb ik een lijstje van Pijll gemist?Zijn enkel goede schoenen van belang (ik loop nu op twee oude zaalvoetbalschoenen) of heb ik ook andere gear nodig?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:36 schreef De_Kaas het volgende:
Dag mensen,
Sinds iets meer dan een maandje ben ik iets serieuzer gaan hardlopen. Ik deed het altijd af en toe voor de lol en zonder specifiek doel, behalve dan wellicht het behouden van mijn conditie. Standaard liep ik dan 4-6 km. Nu heeft een vriend me echter ingeschreven voor de halve marathon van Leiden (zondag 17 mei a.s.) en aangezien ik er al enkele jaren van droom om eens een marathon te lopen (die halve van Leiden kan een mooi opstapje zijn) was ik er erg blij mee en ben ik nu met dit doel gaan trainen!
Via myasics.com heb ik een schema'tje laten maken (3x lopen per week). Momenteel zit ik in een fase waarbij ik 2x per week 8 km loop en 1x 12 km. Volgende week staat de eerste 16 km op de agenda. Via de telefoon-app Nike+ Running houd ik een beetje bij hoe ik ervoor sta.
Daarmee sta ik voor m'n gevoel wel op het punt dat ik te serieuze afstanden loop om als een volslagen clueless amateur door te blijven gaan zoals ik nu doe.
Kan iemand tips geven wat ik nodig heb / waar ik op moet letten wanneer ik naar de langere afstanden ga? Die 12 km's die ik nu loop zijn de langste afstanden die ik ooit gerend heb, dus elke verlenging ervan is onontgonnen gebied voor mij. Zijn enkel goede schoenen van belang (ik loop nu op twee oude zaalvoetbalschoenen) of heb ik ook andere gear nodig? Moet ik met afstanden van >16 km onderweg ook eten/drinken, zo ja wat en wat is een efficiënte manier om het onderweg te dragen? Hebben jullie favoriete websites met goede informatie over het onderwerp? Dank!
Zeker weten! Zonde als je last krijgt van knieën oid. Je bent nu echt serieus bezig, dus tijd voor serieuze hardloopschoenen. Ga even langs een speciaalzaak, zoals bijv RunnersWorld/Hardloopwinkel oid. Dan maken ze een filmpje en kunnen ze adhv je looptechniek een schoen aanraden.
Moet ik met afstanden van >16 km onderweg ook eten/drinken, zo ja wat en wat is een efficiënte manier om het onderweg te dragen?
Omdat de temperatuur tot aan 17 mei gaat stijgen (althans: ik ga er vanuit, laten we het hopen), zou ik wat drinken meenemen. Zelf nam ik 1 flesje water en 1 flesje sportdrank (extran) mee in een waterbelt. Water in principe om om de 5 km een slokje van te nemen. Sportdrank is soms fijn bij het staartje van je duurloop. Maar smaken verschillen. De afstandvreters hier starten misschien wel later met drinken.
Hebben jullie favoriete websites met goede informatie over het onderwerp?
Er staat vast wel iets in de OP?
Succes iig!![]()
![]()
https://vimeo.com/123187948
http://hike3d.nl/
Dit lijkt me ook een tof event. zit er aan te denken om hier aan mee te doen. Zijn hier al meer die hier mee gaan lopen?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ik denk het. Het ging over mijn LDL's in de marathonvoorbereiding: LIF / [Hardlopen] #975 - Rennen met een Big Mac in je waffelquote:![]()
Tot op m'n onderbroek toe natgeregend, veel way underdressedhet bos leek op de Baggerloop (dat was dan niet zo stom), maar ik heb m'n rondje toch maar ingekort, want voor kort-lang was het toch ècht te koud
Brrr[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ah ik zie het, dankje. De hoeveelheid cijfers moeten me hebben afgeschriktquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:17 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik denk het. Het ging over mijn LDL's in de marathonvoorbereiding: LIF / [Hardlopen] #975 - Rennen met een Big Mac in je waffel
Mooie tempo's, vind ik! Zo hoop ik ook ooit mijn voorbereiding aan te pakken.
Spannend hoor, Leiden![]()
![]()
Het is bij mij ook niet een kwestie van durven, maar van min of meer moeten. Normaal gesproken zou ik het ook niet doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, dat zou ik niet durven. Ik heb al het gevoel dat ik dichtslib als ik een keer niet de trap pak.
Nav het LDL-lijstje van pijll zie ik wel dat ik mijn duurlopen echt veel te snel heb gelopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat lijkt me het saaiste loopje ever.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef Quoi het volgende:
Hoe cool is het eigenlijk om je 32 km duurloop over de afsluitdijk te lopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
wanneer ben je een afstandvreter...... ik begin trouwens altijd vroeg in een wedstrijd te drinken, vanaf 2-3km, maar dan wel met hele kleine hoeveelheden tegelijk, echt slokje bij slokje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:53 schreef Quoi het volgende:
De afstandvreters hier starten misschien wel later met drinken.
Drinken is echt iets waar ik mijzelf tot moet "dwingen" en daarom drink ik kleine hoeveelheden zodat het geen "opgave" word.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nee joh! Lekker leeg. Water om je heen. De noordzee aan je voetenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat lijkt me het saaiste loopje ever.
Jij hebt toch ook ooit over een waterkering/brug in Zeeland gelopen?![]()
De stormvloedkering zit vol natuur en techniek. Het is bovendien 'maar' 12km. De Zeelandbrug is 5km, die zou ik voor geen goud te voet beslechten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee joh! Lekker leeg. Water om je heen. De noordzee aan je voeten
Jij hebt toch ook ooit over een waterkering/brug in Zeeland gelopen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef Quoi het volgende:
Hoe cool is het eigenlijk om je 32 km duurloop over de afsluitdijk te lopenik heb twee jaar geleden een duurloop van 30km over de dijk Enkhuizen-Lelystad gelopen en ik moet zeggen dat ik me geen moment verveelt heb.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat lijkt me het saaiste loopje ever.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
terug naar je aardrijkskundeklas....quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee joh! Lekker leeg. Water om je heen. De noordzee aan je voeten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Erm....aan de ene kant de noordzee, aan de andere kant het ijsselmeer. Vandaar af-sluit-dijk. Toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
terug naar je aardrijkskundeklas....
Of denk jij de Zuiderzee?![]()
Of laten mijn hersens me in de steek?Die eerste ga ik onthoudenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De stormvloedkering zit vol natuur en techniek. Het is bovendien 'maar' 12km. De Zeelandbrug is 5km, die zou ik voor geen goud te voet beslechten.![]()
![]()
Waddenzeequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:33 schreef Quoi het volgende:
Erm....aan de ene kant de noordzee, aan de andere kant het ijsselmeer. Vandaar af-sluit-dijk. Toch?
Of denk jij de Zuiderzee?
Of laten mijn hersens me in de steek?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
volgens mij ligt de Waddenzee aan de andere kant....quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Erm....aan de ene kant de noordzee, aan de andere kant het ijsselmeer. Vandaar af-sluit-dijk. Toch?
Of denk jij de Zuiderzee?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zou hem graag een keer op de fiets doen, met een beetje goede wind ben je er in onder een uurtje over.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef Quoi het volgende:
Hoe cool is het eigenlijk om je 32 km duurloop over de afsluitdijk te lopen
Lopend, dat lijkt me dan weer niks.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is serieus cool. 't Is alleen wel een takke-eind terugwandelen naar de auto.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef Quoi het volgende:
Hoe cool is het eigenlijk om je 32 km duurloop over de afsluitdijk te lopen![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:40 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat is serieus cool. 't Is alleen wel een takke-eind terugwandelen naar de auto.
quote:Kolere, jullie hebben gelijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij ligt de Waddenzee aan de andere kant....![]()
Ik citeerde eigenlijk Shaffy, uit een nummer van hem over de afsluitdijk (met de noordzee aan je voeten). Die man dronk natuurlijk ook veel
Ja, maar dat moet je regelen met iemand. Twee auto's oid. Of de busquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:40 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat is serieus cool. 't Is alleen wel een takke-eind terugwandelen naar de auto.![]()
![]()
Shaffy is dan ook wel weer cool
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
he Zwabber, dat we deze post nu net van jouw moeten krijgen... ik had meer een post in de trant van "lopen over de Afsluitdijk, kilometer na kilometer, elke 32, een waar loopfeest" verwachtquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef Zwabberhark het volgende:
De Afsluitdijk is met de auto al retesaai...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoog Sammie kijk omhoog Sammie want dan word je lekker natquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Shaffy was een hele grote baas.
Ik weet waarover ik praat, in dit geval. Bovendien houd ik sowieso niet van rechte stukken. Maar ik snap de boodschap. Ik moet wat positiever posten, wat ik weer ga doen zodra ik weer kan lopen. Dan gaat iedere training gewoon weer kut, maar ze gaan dan tenminste weer. Ik overweeg een dagje met .co.uk om me weer positief op te laden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
he Zwabber, dat we deze post nu net van jouw moeten krijgen... ik had meer een post in de trant van "lopen over de Afsluitdijk, kilometer na kilometer, elke 32, een waar loopfeest" verwacht![]()
Ben ik eigenlijk niet te laat met nieuwe schoenen kopen? Want ik neem aan dat je die eerst ook een beetje fatsoenlijk moet inlopen i.p.v. er direct 3x per week een kilometer of 8-16 mee te lopen?quote:![]()
Op een goed nieuw paar schoenen kun je meteen een marathon lopen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:05 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk niet te laat met nieuwe schoenen kopen? Want ik neem aan dat je die eerst ook een beetje fatsoenlijk moet inlopen i.p.v. er direct 3x per week een kilometer of 8-16 mee te lopen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
hear hear!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Op een goed nieuw paar schoenen kun je meteen een marathon lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb ooit een aardig paar gekocht bij zo'n Runnersworld nadat ze een filmpje van me hadden gemaakt. Kostte iets van 140 euro en heb er nooit op kunnen lopen, omdat ik elke keer al tijdens het lopen blaren op de zijkanten van m'n voetzolen kreeg. Dacht eerst dat dat aan inlopen lag, maar toen die schoenen al te oud/gebruikt waren om nog terug te brengen kwam het pas in me op dat mijn voeten er misschien gewoon te breed voor waren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Op een goed nieuw paar schoenen kun je meteen een marathon lopen.![]()
![]()
Dan was het dus geen goed paar schoenen voor jou.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik heb ooit een aardig paar gekocht bij zo'n Runnersworld nadat ze een filmpje van me hadden gemaakt. Kostte iets van 140 euro en heb er nooit op kunnen lopen, omdat ik elke keer al tijdens het lopen blaren op de zijkanten van m'n voetzolen kreeg. Dacht eerst dat dat aan inlopen lag, maar toen die schoenen al te oud/gebruikt waren om nog terug te brengen kwam het pas in me op dat mijn voeten er misschien gewoon te breed voor waren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klopt, maar daardoor wantrouw ik die winkel(s) een tikje en loop ik nu eerst maar door op m'n oude zaalvoetbalschoentjes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan was het dus geen goed paar schoenen voor jou.![]()
Op een filmpje kun je niet zien of schoenen niet te smal zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik heb ooit een aardig paar gekocht bij zo'n Runnersworld nadat ze een filmpje van me hadden gemaakt. Kostte iets van 140 euro en heb er nooit op kunnen lopen, omdat ik elke keer al tijdens het lopen blaren op de zijkanten van m'n voetzolen kreeg. Dacht eerst dat dat aan inlopen lag, maar toen die schoenen al te oud/gebruikt waren om nog terug te brengen kwam het pas in me op dat mijn voeten er misschien gewoon te breed voor waren.
Tip: haal het inlogzooltje uit de schoen en ga erop staan, dan kun je goed zien of je voeten te breed zijn voor de schoenen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
In welke regio woon je? Dan hebben we hier misschien goede tipsquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:12 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Klopt, maar daardoor wantrouw ik die winkel(s) een tikje en loop ik nu eerst maar door op m'n oude zaalvoetbalschoentjes.
Rotterdam, aardig centraal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In welke regio woon je? Dan hebben we hier misschien goede tips![]()
D'r zitten hier aardig wat Rotterdammers, dus kom er maar in met die tips!quote:
Run2day op de Meent 75
Ik heb er eigenlijk nooit schoenen gekocht, maar wel goede verhalen over gehoord.![]()
Trollquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:12 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Klopt, maar daardoor wantrouw ik die winkel(s) een tikje en loop ik nu eerst maar door op m'n oude zaalvoetbalschoentjes.
Dat is op loopafstand (geen woordgrapquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:19 schreef Quoi het volgende:
Run2day op de Meent 75
Ik heb er eigenlijk nooit schoenen gekocht, maar wel goede verhalen over gehoord.), ik noteer hem even.
![]()
Bitter is dat. Heb zelf ook ooit zo'n probleem gehad, daar ben ik mee terug gegaan naar de winkel. Ze hebben de schoenen voorzien van andere inlegzooltjes en daarmee was het probleem gelukkig verholpen. Jammer dat het voor jou zo uitpakte.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik heb ooit een aardig paar gekocht bij zo'n Runnersworld nadat ze een filmpje van me hadden gemaakt. Kostte iets van 140 euro en heb er nooit op kunnen lopen, omdat ik elke keer al tijdens het lopen blaren op de zijkanten van m'n voetzolen kreeg. Dacht eerst dat dat aan inlopen lag, maar toen die schoenen al te oud/gebruikt waren om nog terug te brengen kwam het pas in me op dat mijn voeten er misschien gewoon te breed voor waren.
Desalniettemin is het inderdaad een goed idee om voor serieuze schoenen te gaan, nu je veel kilometers maakt
Fear is the path to the Dark Side.![]()
Lijkt me erg mooi. Ik denk er nog even over na, want drie dagen achter elkaar minimaal 20km vind ik wel erg pittig aangezien nu op 0km trailrunning zit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:02 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me ook een tof event. zit er aan te denken om hier aan mee te doen. Zijn hier al meer die hier mee gaan lopen?![]()
Je kan ook twee dagen wandelen en een dag hardlopen hequote:Op donderdag 26 maart 2015 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt me erg mooi. Ik denk er nog even over na, want drie dagen achter elkaar minimaal 20km vind ik wel erg pittig aangezien nu op 0km trailrunning zit.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Logisch, minder monotone belasting.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:22 schreef YUR het volgende:
Van trailrunning herstel je een stuk sneller![]()
Hardloopwinkel op de groenendaal vind ik ook fijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:21 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Dat is op loopafstand (geen woordgrap), ik noteer hem even.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik niet, krijg er blessures vanquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:22 schreef YUR het volgende:
Van trailrunning herstel je een stuk sneller
Ik gok dat ik van twee dagen wandelen ook al wel spierpijn ga krijgen als ik dat niet even ga trainen. Wat zou dan de ideale indeling zijn? Trail op dag 1, 2 of 3?![]()
Als die parken veel heuvels of trappen hebben zal dat wel een grotere belasting voor de quads zijn, denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Logisch, minder monotone belasting.
Ik heb wel zin in een weekendje de natuur in.![]()
![]()
Ik zal morgen even kijken!quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb The New Scientist gekocht. Wat een #=&*duur blad. Maar vooruit, het was een kleine troost voor deze drukke week op het werk.
Helaas heb ik geen Twitter, Instagram of Facebook, dus die actie gaat aan mijn neus voorbij. Tot wanneer is de actie? Als ik 'm op tijd uit heb kan ik het naar je opsturen als je graag wilt meedoen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als je bij een Runnersworld oid je schoenen had gekocht had je gewoon terug moeten gaan. Doorgaans doen ze daar totaal niet moeilijk om ze, ook nadat je er een paar keer op hebt gelopen, om te ruilen voor een paar dat beter bij je past.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:12 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Klopt, maar daardoor wantrouw ik die winkel(s) een tikje en loop ik nu eerst maar door op m'n oude zaalvoetbalschoentjes.![]()
Dat, en minder schokbelasting vanwege de overwegend zachtere ondergrondenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Logisch, minder monotone belasting.F means you're fucked![]()
Slaap lekker Zwabbiequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar zie dat het topic gaat ontsporen.
Wat YUR zegt.... Mormel, beginnersexcuus #1.... het ligt aan de trail'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mag ik in de OP ??
1
2[b]11 april 2015 - [url=http://www.av56.nl/wedstrijd/oosterscheldeloop-2015-04-11]9e Oosterscheldeloop (Goes)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 10 km![]()
Ik had voor de training echt al pijnlijke benen en was echt moe, getwijfeld of ik zou gaan maar toch gegaan. 6x1000 p600, mijn benen voelden redelijk pijnlijk maar ik had conditioneel zoveel procenten over voor mijn gevoel.. gek is dat! Had echt het gevoel dat mijn hartslag nauwelijks meekwam. Na de trianing voelen mijn benen nu ook soepeler dan ervoor, terwijl het toch geen softe training is.
linkje; https://www.endomondo.com/workouts/492686697/11367364
Had ook nog even aan mijn trainer advies gevraagd oer dezelfde schoenen kopen om af te wisselen of toch andere. Hij dacht dat andere beter waren, liefst schoenen die 'energie teruggaven', een reactieve zool in de voorvoet of zo, dat hebben Adidas en New Balance blijkbaar. Was nodig omdat ik ook wat reactiever moet lopen, ik loop te 'gezapig' (bedankt he). Ik had dat zelf ook al door, ik probeer de soepele lichtvoetige medelopers uit mijn groep te imiteren, en te letten op meer armzwaai en knie-inzet, maar dat zijn typisch van die dingen waarbij je zelf denkt dat je echt iets verandert maar de buitenwereld geen verschil ziet
Gaat nog even duren..
Si 12 KM wedstrijdvak.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:47 schreef raptorix het volgende:
Nog mensen die Zondag in Zandvoort lopen? Ik loop de 12, lijkt me leuke loop.Al is die licentie vooral vanwege de legere startvakken. Kan pittig gaan worden met de weersvoorspellingen die niet echt positief zijn.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Kut, moet ik dan toch alsnog maar even de deur uit voor mijn 10x400m met daarin 6x 100 meter snel? Mijn benen willen al heel de dag niet...quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had voor de training echt al pijnlijke benen en was echt moe, getwijfeld of ik zou gaan maar toch gegaan. 6x1000 p600, mijn benen voelden redelijk pijnlijk maar ik had conditioneel zoveel procenten over voor mijn gevoel.. gek is dat! Had echt het gevoel dat mijn hartslag nauwelijks meekwam. Na de trianing voelen mijn benen nu ook soepeler dan ervoor, terwijl het toch geen softe training is.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nou, en bedankt... Daar kun je het dan mee doenquote:. Was nodig omdat ik ook wat reactiever moet lopen, ik loop te 'gezapig' (bedankt he). Ik had dat zelf ook al door, ik probeer de soepele lichtvoetige medelopers uit mijn groep te imiteren, en te letten op meer armzwaai en knie-inzet, maar dat zijn typisch van die dingen waarbij je zelf denkt dat je echt iets verandert maar de buitenwereld geen verschil ziet
Gaat nog even duren..
Maar imiteren heeft toch geen nut. Iedereen heeft zijn eigen looptechniek. Wat bedoel je met knie inzet? Ik zie wel eens mensen lopen die met hun hakken bijna hun kont tikken of lopen als een tuigpaard met enorm veel kniehef, lijkt me ook niet persen efficiënt..![]()
De Zeelandbrug heb ik twee keer gedaan, beide keren heen en terug, start tussen 05:30 en 06:00 op zondagochtend zodat je ook echt de enige bent. De eerste keer met windkracht 6 was dat een bijna surrealistische ervaring: kilometers lang boven de Oosterschelde van je sokken worden geblazen . Ik weet niet of ik het zou tippen als iemand een interessante route zoekt, maar memorabel was het wel. Voor het afwisselende landschap hoef je het in ieder geval niet te doen. Afsluitdijk staat nog wel op mijn wensenlijstje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De Zeelandbrug is 5km, die zou ik voor geen goud te voet beslechten.![]()
Ik ben benieuwd hoe het over het strand gaat, al heb ik daar natuurlijk genoeg ervaring inquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:01 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Si 12 KM wedstrijdvak.Al is die licentie vooral vanwege de legere startvakken. Kan pittig gaan worden met de weersvoorspellingen die niet echt positief zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Knie inzet is naar voren, dus je knie in een hoek van 90 graden brengen voor je je voet neerzet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou, en bedankt... Daar kun je het dan mee doen
Maar imiteren heeft toch geen nut. Iedereen heeft zijn eigen looptechniek. Wat bedoel je met knie inzet? Ik zie wel eens mensen lopen die met hun hakken bijna hun kont tikken of lopen als een tuigpaard met enorm veel kniehef, lijkt me ook niet persen efficiënt..
En imiteren heeft juist wel veel zin, is één vd betere manieren om nieuwe bewegingen aan te leren. Als je de goede mensem imiteert dan. Deels gaat het ook al onbewust
, ben echt anders gaan lopen sinds ik bij de groep zit. Natuurlijk heeft iedereen een eigen loopstijl maar dat is niet hetzelfde als techniek, dat laatste moet je wel degelijk proberen te verbeteren als je sneller wilt worden, in de meeste gevallen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ow, op die fietsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Knie inzet is naar voren, dus je knie in een hoek van 90 graden brengen voor je je voet neerzet.
En imiteren heeft juist wel veel zin, is één vd betere manieren om nieuwe bewegingen aan te leren. Als je de goede mensem imiteert dan. Deels gaat het ook al onbewust
, ben echt anders gaan lopen sinds ik bij de groep zit. Natuurlijk heeft iedereen een eigen loopstijl maar dat is niet hetzelfde als techniek, dat laatste moet je wel degelijk proberen te verbeteren als je sneller wilt worden, in de meeste gevallen.soms interpreteert ik dingen wat anders..
Heeft dat anders lopen je ook al sneller gemaakt of je comfortabeler laten lopen?![]()
Ja, zeker!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ow, op die fietssoms interpreteert ik dingen wat anders..
Heeft dat anders lopen je ook al sneller gemaakt of je comfortabeler laten lopen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
wel tof, misschien voor volgend jaar. het is deels in mijn achtertuin, ik denk dat ik stiekem wel een stukje mee pak op een trainingsrondje dat weekend..quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:02 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me ook een tof event. zit er aan te denken om hier aan mee te doen. Zijn hier al meer die hier mee gaan lopen?
[ Bericht 7% gewijzigd door zouzomaarkunnen op 27-03-2015 08:03:34 ]![]()
Morgenochtend een "mixed bag"... pittige heuvels, diepe dalen, asfalt, gravel road..... 35km in de heuvels achter Wyndham, alleen en in mijn eentje zonder waarschijnlijk niet meer dan een handvol mensen tegen te komen... ultra training at its loneliest
Zwabber, is er nog een eindtijdenvoorspelling/-opdracht voor Zandvoort?quote:
12 mm regen en windkracht 6 uit het zuidwesten, ik heb er zin in...![]()
![]()
Hier zondag een wedstrijd! Voor het eerst sinds begin december. Zin in!
Klinkt tof!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Morgenochtend een "mixed bag"... pittige heuvels, diepe dalen, asfalt, gravel road..... 35km in de heuvels achter Wyndham, alleen en in mijn eentje zonder waarschijnlijk niet meer dan een handvol mensen tegen te komen... ultra training at its loneliest
Ik zeg 63 minuten voor jou!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:36 schreef McTwente het volgende:
[..]
Zwabber, is er nog een eindtijdenvoorspelling/-opdracht voor Zandvoort?
12 mm regen en windkracht 6 uit het zuidwesten, ik heb er zin in...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Erben Wennemars doet weer 100 dingen tegelijkNet terug van een fietstocht van 800km, 'Cape Epic'. En nu deze tweet:
Vanaf nu gaan we weer hardlopen.. Over twee weken staat @MarathonRdam alweer op het programma. #meeusrunclub #fit
Nouja, uiteraard is hij fit en zal hij het wel aardig doen, maar een supergoede voorbereiding is het niet te noemen
Ik gok dat hij dit wel aardig aankan, dat lichaam is wel wat gewend.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Erben Wennemars doet weer 100 dingen tegelijkNet terug van een fietstocht van 800km, 'Cape Epic'. En nu deze tweet:
Vanaf nu gaan we weer hardlopen.. Over twee weken staat @MarathonRdam alweer op het programma. #meeusrunclub #fit
Nouja, uiteraard is hij fit en zal hij het wel aardig doen, maar een supergoede voorbereiding is het niet te noemen
Dat wel, maar of het een PR zal worden betwijfel ik.. Maar waarschijnlijk is dat dan ook nu minder belangrijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik gok dat hij dit wel aardig aankan, dat lichaam is wel wat gewend.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik weet nog dat ie de week na een PR op de marathon nog een PR op de marathon liep ofzoF means you're fucked![]()
http://losseveter.nl/2013(...)athon-een-week-tijd/quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:43 schreef YUR het volgende:
Ik weet nog dat ie de week na een PR op de marathon nog een PR op de marathon liep ofzo
oh ja! Nouja wie weet wordt dit wel een supertijd dan :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://losseveter.nl/2015(...)groene-10-kilometer/
Ahhh dit is wel zonde zeg! Ik heb serieus getwijfeld om me in te schrijven.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De kogel is door de kerk, ik ga een hele marathon lopen dit jaar in Leiden, maar een halve. Kan iemand de OP aanpassen?
Ik ben nog zoekende naar een geschikte datum voor een herkansing.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Amersfoort?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:58 schreef Corniel het volgende:
De kogel is door de kerk, ik ga een hele marathon lopen dit jaar in Leiden, maar een halve. Kan iemand de OP aanpassen?
Ik ben nog zoekende naar een geschikte datum voor een herkansing.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Opluchting?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:58 schreef Corniel het volgende:
Ik ben nog zoekende naar een geschikte datum voor een herkansing.
Wel reëel denk ik, hoe zuur ook.![]()
Dat heet een SEMTEXje als je dat op de halve doet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:43 schreef YUR het volgende:
Ik weet nog dat ie de week na een PR op de marathon nog een PR op de marathon liep ofzo![]()
Ik gok dat mijn trainer de Adidas Boost bedoelde trouwens als reactieve schoen. Loopt iemand van jullie daarop? Ik heb nog nooit Adidas gehad als hardloopschoen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kan je me pacen naar 1:30 ??quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:58 schreef Corniel het volgende:
Ik ben nog zoekende naar een geschikte datum voor een herkansing.![]()
![]()
Ik heb ze geprobeerd, de nieuwe. Tijdens het wandelen voelde ik de boost goed maar tijdens de loopstukken niet. Als je meer op je middenvoet of hak landt, zul je het beter voelen maar bij een voorvoetlanding slaat het nergens op. Vind ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik gok dat mijn trainer de Adidas Boost bedoelde trouwens als reactieve schoen. Loopt iemand van jullie daarop? Ik heb nog nooit Adidas gehad als hardloopschoen.![]()
Wat is een reactieve schoen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik gok dat mijn trainer de Adidas Boost bedoelde trouwens als reactieve schoen. Loopt iemand van jullie daarop? Ik heb nog nooit Adidas gehad als hardloopschoen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Met reactieve schoenen wordt vaak schoenen bedoeld zonder al teveel demping. Vooral in wedstrijden en intervaltrainingen komt dit van pas. Het is bedoeling dat de schoenen een reactieve loopstijl (midden/voorvoetlanding) ondersteunenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik gok dat mijn trainer de Adidas Boost bedoelde trouwens als reactieve schoen. Loopt iemand van jullie daarop? Ik heb nog nooit Adidas gehad als hardloopschoen.
Er zijn veel verschillende type reactieve schoenen van verschillende merken. De Boost serie van Adidas inderdaad, Asics met DS trainer of Racer, zelf loop ik wedstrijden op Brooks Pure Connect
Ik zit eraan te denken om de Adizero Boston Boost als marathonschoen te gaan nemen, omdat die me iets comfortabeler voor de lange afstand lijken.![]()
Die je energie van je afzet teruggeeft of zo.quote:
Ik merk het verschil iig wel, ik vind die Asics gelzolen echt veel te zompig, die zuigen al je energie van je afzet op of zo. Die mizuno wave lopen echt alsof je op springveertjes loopt! Heel fijn.
Maar Serinde, het effect zou toch juist groter moeten zijn bij voorvoetlanding?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tijd voor een leuk tripje naar de hardloopwinkel in ieder gevalVoorschotje op mijn vakantiegeld
FiveFingersquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die je energie van je afzet teruggeeft of zo.
Ik merk het verschil iig wel, ik vind die Asics gelzolen echt veel te zompig, die zuigen al je energie van je afzet op of zo. Die mizuno wave lopen echt alsof je op springveertjes loopt! Heel fijn.
Maar Serinde, het effect zou toch juist groter moeten zijn bij voorvoetlanding?Geen energieverlies door demping.
![]()
Sorry, still not convincedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
FiveFingersGeen energieverlies door demping.
Ik heb de Adidasjes voor casual gebruik. Wil er overigens ook eens op gaan hardlopen tijdens een korte afstand ofzo, uit nieuwsgierigheid. Ik merk enorm het verschil tussen mijn lompe Asics en de fijne Adidasjes trouwensMisschien ook beter van niet.
Die trainert van vorige week ging ons ook bewust maken van reactief hardlopen. Ik weet alleen dat eigenlijk al best doe. Het gaat ook om een soort spanning in je onderbeen creëren, waardoor je de energie waarmee je landt weer terugkrijgt. Als een soort kangoeroe, springveer, wat je wil. Die energie-uitwisseling gebruik ik altijd al door mijn manier van lopen/afwikkeling en het klopt: het is efficient. Daarvoor moet je wel wat meer op je middenvoet landen (voor als je een haklander bent).
Ik ben overigens geen voorstander van grote wijzigingen aanbrengen in de looptechniek van amateurs, vooral als ze niet echt lopen om sneller te worden.![]()
Hoeft ook niet. Al is het wel een erg goede schoen om met een reactieve loopstijl te leren lopen. Of gewoon met blote voeten op het grasveld.quote:![]()
![]()
Waarom niet? Als de wijzigingen van de techniek op een goede manier gebeuren?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:55 schreef Quoi het volgende:
Ik heb de Adidasjes voor casual gebruik. Wil er overigens ook eens op gaan hardlopen tijdens een korte afstand ofzo, uit nieuwsgierigheid. Ik merk enorm het verschil tussen mijn lompe Asics en de fijne Adidasjes trouwensMisschien ook beter van niet.
Die trainert van vorige week ging ons ook bewust maken van reactief hardlopen. Ik weet alleen dat eigenlijk al best doe. Het gaat ook om een soort spanning in je onderbeen creëren, waardoor je de energie waarmee je landt weer terugkrijgt. Als een soort kangoeroe, springveer, wat je wil. Die energie-uitwisseling gebruik ik altijd al door mijn manier van lopen/afwikkeling en het klopt: het is efficient. Daarvoor moet je wel wat meer op je middenvoet landen (voor als je een haklander bent).
Ik ben overigens geen voorstander van grote wijzigingen aanbrengen in de looptechniek van amateurs, vooral als ze niet echt lopen om sneller te worden.
Al gaat het niet om sneller worden, een betere techniek kan ook helpen om blessures te voorkomen.
Dan heb ik het niet over krampachtig op je voorvoet of hak te gaan landen, maar wel oefeningen om bepaalde spieren sterker te maken, icm loopscholing, waardoor je op een minder belastende manier gaat lopen. Wij moeten bij korte stukjes dribbelen tussen oefeningen bijvoorbeeld ook nooit rechtdoor lopen, altijd slingerend. Worden je enkels echt een stuk sterker van.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zeker, de oefeningen die iets kunnen verbeteren. Primaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom niet? Als de wijzigingen van de techniek op een goede manier gebeuren?
Al gaat het niet om sneller worden, een betere techniek kan ook helpen om blessures te voorkomen.
Dan heb ik het niet over krampachtig op je voorvoet of hak te gaan landen, maar wel oefeningen om bepaalde spieren sterker te maken, icm loopscholing, waardoor je op een minder belastende manier gaat lopen. Wij moeten bij korte stukjes dribbelen tussen oefeningen bijvoorbeeld ook nooit rechtdoor lopen, altijd slingerend. Worden je enkels echt een stuk sterker van.![]()
Maar idd niet het gaan landen op een ander deel van je voet.
Ik heb het dan over Truus en Bep hè? die elke week dezelfde 10 km keuvelend afleggen. En dat doen ze al 20 jaar![]()
Damn, toch echt tijd om eens naar een AV te gaan![]()
![]()
Die weten niet eens wat een voorvoetlanding inhoudt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zeker, de oefeningen die iets kunnen verbeteren. Prima![]()
Maar idd niet het gaan landen op een ander deel van je voet.
Ik heb het dan over Truus en Bep hè? die elke week dezelfde 10 km keuvelend afleggen. En dat doen ze al 20 jaar![]()
Damn, toch echt tijd om eens naar een AV te gaan![]()
Om nog even in te haken op de afsluitdijkdiscussie van een paar bladzijden geleden, voor lopen zou ik zeggen niet doen. Ik fiets hem regelmatig, woon er een paar kilometer vandaan, maar het is een onwijs saai stuk. Je hebt aan de ene kant snelweg, aan de andere kant kijk je tegen de dijk aan.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Komt iemand dit misschien bekend voor: Sinds ik zaterdag voor het eerst een trail heb gelopen heb ik last van mijn knie. Het komt pas opzetten als ik een trap afloop en is een stekende pijn onder mijn knie aan de buitenkant. Fietsen gaat prima, nergens last van, ook daarna niet. Wandelen idem. Gister toch maar weer even gelopen, wandelen afwisselend met rustig hardlopen. De ene interval had ik er last van, de andere niet. Volstrekt willekeurig. Zou er iets bekneld zitten ofzo?![]()
Ga nu even 2 weekjes ofzo rust pakken, of kan ik beter gewoon meteen naar de fysio?Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik zie het (street view - Google Maps).quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:17 schreef Maariindaa het volgende:
Om nog even in te haken op de afsluitdijkdiscussie van een paar bladzijden geleden, voor lopen zou ik zeggen niet doen. Ik fiets hem regelmatig, woon er een paar kilometer vandaan, maar het is een onwijs saai stuk. Je hebt aan de ene kant snelweg, aan de andere kant kijk je tegen de dijk aan.
Het is misschien meer het idee. Dat je die afstand wel moet afleggen omdat je opgesloten zit tussen water. Je kan zeker niet op die dijk lopen?![]()
Oeps. Trap aflopen en onderaan je knie doet bij mij een alarmbelletje ringelen. Ik kon op een gegeven moment met deze klacht geen trap meer af! Er bleek een pees/spier overbelast en na te lang doorlopen zelfs ontstoken. Maar ik zou eerst eens kijken wat een weekje niet lopen met je knie doet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:23 schreef Maariindaa het volgende:
Komt iemand dit misschien bekend voor: Sinds ik zaterdag voor het eerst een trail heb gelopen heb ik last van mijn knie. Het komt pas opzetten als ik een trap afloop en is een stekende pijn onder mijn knie aan de buitenkant. Fietsen gaat prima, nergens last van, ook daarna niet. Wandelen idem. Gister toch maar weer even gelopen, wandelen afwisselend met rustig hardlopen. De ene interval had ik er last van, de andere niet. Volstrekt willekeurig. Zou er iets bekneld zitten ofzo?![]()
Ga nu even 2 weekjes ofzo rust pakken, of kan ik beter gewoon meteen naar de fysio?![]()
Dat zal. Maar het verende (wat blijkbaar niet het boost-effect is? dan heb ik vast niet goed staan luisteren toen ze uitlegden wat voor schoen het was hahaha) voel je veel meer vanuit de hak dan de voorvoet. Ik vond het op dat punt niet anders lopen dan mijn eigen asics.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die je energie van je afzet teruggeeft of zo.
Maar Serinde, het effect zou toch juist groter moeten zijn bij voorvoetlanding?
Maar misschien ben ik ook te nuchter en te ongeïnteresseerd in dat soort nuances om het verschil goed te voelen![]()
![]()
Eerlijk gezegd nooit een poging gedaan op de dijk daar te gaan lopen. Ik denk dat het wel moet kunnen, je moet er wel kunnen komen in ieder geval. Maar geen idee hoe het erbij ligt daar, de dijk hier in Harlingen is geen pretje om overheen te lopen, zou me niet verbazen als het daar hetzelfde is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zie het (street view - Google Maps).
Het is misschien meer het idee. Dat je die afstand wel moet afleggen omdat je opgesloten zit tussen water. Je kan zeker niet op die dijk lopen?Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
De fysio zal hoogstwaarschijnlijk ook rust voorschrijven, maar die kan natuurlijk wel vertellen wat er is, eventueel wat oefeningen meegeven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:23 schreef Maariindaa het volgende:
Ga nu even 2 weekjes ofzo rust pakken, of kan ik beter gewoon meteen naar de fysio?
Denk niet dat je direct naar de fysio moet, maar dat is natuurlijk aan jezelf.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bedankt voor de reacties Quoi en Guard. Vermoed ook dat als ik naar fysio ga ik inderdaad het advies rust krijg. Dus dat kan ik zelf eerst ook gewoon proberen.
Ondertussen fietsen om in beweging te blijven
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik zit er niet mee. Maar ik ga gewoon niet genoeg kunnen doen om niet teleurgesteld te zijn met het resultaat.quote:Dat is juni, dat lijkt me wel heul erg warm. En nog relatief kort dag.quote:
Ik mik op het najaar, vanaf half oktober.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik hoop richting de 1:23 te gaan, kan jij mij pacen?quote:Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Eindhoven zou dan een optie tot een mogelijkheid kunnen zijn, eventueel...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:12 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee. Maar ik ga gewoon niet genoeg kunnen doen om niet teleurgesteld te zijn met het resultaat.
[..]
Dat is juni, dat lijkt me wel heul erg warm. En nog relatief kort dag.
Ik mik op het najaar, vanaf half oktober.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ben ik zeer waarschijnlijk bijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Eindhoven zou dan een optie tot een mogelijkheid kunnen zijn, eventueel...Zit wel te twijfelen wanneer ik me ga inschrijven, vorig jaar met Amsterdam was ik echt zo supervastbesloten. Maar aan de andere kant, als ik me niet ga inschrijven komen er misschien weer dingen tussen en zo.
If I could I wouldquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:13 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik hoop richting de 1:23 te gaan, kan jij mij pacen?![]()
Succes![]()
![]()
Ik heb twee paar Boostquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik gok dat mijn trainer de Adidas Boost bedoelde trouwens als reactieve schoen. Loopt iemand van jullie daarop? Ik heb nog nooit Adidas gehad als hardloopschoen.![]()
Zit wel verschil tussen, volgens mij is Boost niet één lijn maar hebben ze tegenwoordig iig de verschillende lijnen ook in Boost uitvoering oid. Hoe dan ook, ik heb de Adistar Boost en de Glide Boost. De Adistar vond ik fantastisch, maar sinds ik de Glide heb vind ik dat die eerste eigenlijk veel te weinig demping heeft, zeker voor langere afstanden. Verder vind ik ze allebei top lopen.
Eerste rondje in Warschau zit eropBeetje verkennen voor de lange duurloop van morgen. Is wel nodig ook, er zijn behoorlijk wat enkelbrekerpaadjes. Blij dat ik hier niet op hoef te intervallen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@wyccie: http://www.newscientist.nl/runwithscience/
ik zie hier hier niets staan over een datum tot wanneer het kan, ik heb ze een berichtje gestuurd!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Holy foly, ik mag in juni een paar dagen kosteloos naar Parijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens even een rondje loggen daar
En even kijken of we dat gaan koppelen aan onze Schotse hardloopvakantieplannen, of dat we dat gaan laten.
Slecht leven![]()
![]()
Van de zomer richting het Noordelijkste puntje van Noorwegen. Dat schreeuwt om een paar hardloopschoenen in mijn koffer.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Ik heb de halve (vooralsnog met potlood) in mijn "najaars marathon schema" ingepland.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ben ik zeer waarschijnlijk bijZit wel te twijfelen wanneer ik me ga inschrijven, vorig jaar met Amsterdam was ik echt zo supervastbesloten. Maar aan de andere kant, als ik me niet ga inschrijven komen er misschien weer dingen tussen en zo.
Welke hele wordt het dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb de halve (vooralsnog met potlood) in mijn "najaars marathon schema" ingepland.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb met enige regelmaat in Garmin connect dat er niet geregistreerd wordt dat ik één of meerdere segmenten heb overschreden, terwijl ik er 100% zeker van ben dat ik dit wel gedaan heb.
Wordt dit herkend? Weet iemand of dit achteraf nog te corrigeren valt? Of hoe te voorkomen?Life is what you make it.![]()
haha coolquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:04 schreef Guard het volgende:
[..]
http://runrocknroll.competitor.com/las-vegas/Ik heb gevrijwilligd bij de Rock&Roll halve in Providence toen ik daar was. Wel een beetje geldklopperij, maar zeker een hele belevenis
Lees zo en nu en dan mee en post maar weinig door drukte, ja weet het slecht excuus;)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ben ik zeer waarschijnlijk bijZit wel te twijfelen wanneer ik me ga inschrijven, vorig jaar met Amsterdam was ik echt zo supervastbesloten. Maar aan de andere kant, als ik me niet ga inschrijven komen er misschien weer dingen tussen en zo.
Dus weet niet zeker of het hier al gemeld was maar de marathon van Eindhoven is dit jaar 1 ronde ipv 2 rondjes http://www.marathoneindhoven.nl/Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Ja, had ik al gezien, tof! Zeker een extra prikkel om daarvoor te kiezen!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:21 schreef ser het volgende:
[..]
Lees zo en nu en dan mee en post maar weinig door drukte, ja weet het slecht excuus;)
Dus weet niet zeker of het hier al gemeld was maar de marathon van Eindhoven is dit jaar 1 ronde ipv 2 rondjes http://www.marathoneindhoven.nl/
Alhoewel ik over de marathon Utrecht ook wel weer deze opvatting had gelezen van iemand; tijdens het 2e rondje zie je alle punten waar je al bent geweest en kun je van herkenningspunt naar herkenningspunt aftellen. Ook wel weer waar!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ja dat vroeg ik me af omdat dat de 'klacht' was van mensen die de M liepen, 1 ronde zou beter zijn. Maar 2 rondjes lijkt me ook leuk zeker door een stad omdat er dan veel meer mensen geconcentreerd langs de route staan ipv meer lange rechte saaie stukken zonder publiek? Maar ken eigenlijk alleen eindhoven omdat ik daar al jaren kijk. En ik langs d eroute woon en het wel leuk vind om de toppers 2 keer voorbijte zien komenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, had ik al gezien, tof! Zeker een extra prikkel om daarvoor te kiezen!
Alhoewel ik over de marathon Utrecht ook wel weer deze opvatting had gelezen van iemand; tijdens het 2e rondje zie je alle punten waar je al bent geweest en kun je van herkenningspunt naar herkenningspunt aftellen. Ook wel weer waar!
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Ik heb nieuwe spaceships! Spice up yur life!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Klopt hoor, en dit waren nog de minst aparte. Maar ze zijn zooooo comfortabelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:50 schreef Quoi het volgende:
Jeutje Yur![]()
Ze blijven ..... apart.
Maar veel plezier ermee natuurlijk!F means you're fucked![]()
Ik moest even aan de afloop van dit schattige verhaaltje denken:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Klopt hoor, en dit waren nog de minst aparte. Maar ze zijn zooooo comfortabel
Leuk ook voor Th!![]()
T. bleef maar kijken naar de Hoka's met een blik van 'Really?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik moest even aan de afloop van dit schattige verhaaltje denken:
Leuk ook voor Th!'.
![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:13 schreef GotC het volgende:
[..]
T. bleef maar kijken naar de Hoka's met een blik van 'Really?'.
Laat 'm dat filmpje maar eens zien.
@devv: Veel plezier! Prachtige stad blijft het![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:40 schreef YUR het volgende:
Ik heb nieuwe spaceships! Spice up yur life!Vette plateauzolen, daarmee maak je wel de blits in de disco!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat deed ik natuurlijk al, maar nu nóg meerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Vette plateauzolen, daarmee maak je wel de blits in de disco!
Uit de nieuwsbrief van de Zandvoort Circuit Run:
Houd rekening met de weersomstandigheden
Met deze extra nieuwsbrief willen we je attent maken op de verwachte weersomstandigheden voor a.s. zondag. De verwachte windkracht 8 zal voor een extra uitdaging gaan zorgen tijdens jouw deelname aan de 8e Runner’s World Zandvoort Circuit Run. Echter zal de stevige wind ook tot gevolg hebben dat een aantal geplande activiteiten op het circuit en langs het parcours geen doorgang kan vinden.
Houd onze website in de gaten voor het laatste nieuws en check onze dagelijkse weerupdate van Weeronline.nl.
Het wordt steeds leuker... windkracht 8 tegen.![]()
![]()
Poeh, vandaag was het weer tijd voor sprintjes trekken. In de 4km moest ik 6x 100m sprinten. Ging prima, maar ik kijk even terug op Endo en zie dat ik die sprintjes zelfs rond de 3:30 deed?!? WtfOk, maar 100 meter, maar wist niet dat ik zo snel kon
Ook bijzonder constante rondjes van 500m trouwens, op het eerste rondje na dan: 2:50, 3:06, 3:03, 3:06, 3:28 (zonder 100m sprint), 3:03, 3:06, 3:30 (zonder sprint). Bizar wel voor mijn doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappige was dat mevrouw flipsen ook meeging vandaag (begonnen met 0-5km) en die liep het rondje de andere kant op, dus we kwamen elkaar vaak tegen, waardoor Bella die mee was ook meer dan voldoende lichaamsbeweging kreeg
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik heb geen zin meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:42 schreef McTwente het volgende:
Met deze extra nieuwsbrief willen we je attent maken op de verwachte weersomstandigheden voor a.s. zondag. De verwachte windkracht 8 zal voor een extra uitdaging gaan zorgen tijdens jouw deelname aan de 8e Runner’s World Zandvoort Circuit Run. Echter zal de stevige wind ook tot gevolg hebben dat een aantal geplande activiteiten op het circuit en langs het parcours geen doorgang kan vinden.
Houd onze website in de gaten voor het laatste nieuws en check onze dagelijkse weerupdate van Weeronline.nl.
Het wordt steeds leuker... windkracht 8 tegen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Maar miepen en lopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:35 schreef YUR het volgende:
Tuurlijk wel! Lekker tegen de wind in beuken
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Dat wordt dolle pret!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:42 schreef McTwente het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef flipsen het volgende:
Poeh, vandaag was het weer tijd voor sprintjes trekken. In de 4km moest ik 6x 100m sprinten. Ging prima, maar ik kijk even terug op Endo en zie dat ik die sprintjes zelfs rond de 3:30 deed?!? WtfOk, maar 100 meter, maar wist niet dat ik zo snel kon
Ook bijzonder constante rondjes van 500m trouwens, op het eerste rondje na dan: 2:50, 3:06, 3:03, 3:06, 3:28 (zonder 100m sprint), 3:03, 3:06, 3:30 (zonder sprint). Bizar wel voor mijn doen.
Lekker bezig hoor! Heb je ook het aantal seconden over 100m getimed? Is vaak nog constanter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappige was dat mevrouw flipsen ook meeging vandaag (begonnen met 0-5km) en die liep het rondje de andere kant op, dus we kwamen elkaar vaak tegen, waardoor Bella die mee was ook meer dan voldoende lichaamsbeweging kreeg
Zie je wel, met moeie benen trainen werkt
Haha ik schreef eerst met moeie bainen trainen
Vrijdagmiddagvraagje: Wie is jullie favoriete Nederlandse atleet, man en vrouw?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hm, kan ik ook wel eens doen, maar dan moet ik weer een losse stopwatch mee, want tijdens het rennen aan die Garminknopjes zitten gaat meestal goed mis (delete -> confirm enzo).quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb je ook het aantal seconden over 100m getimed? Is vaak nog constanter.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Heb je geen lap knopje?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, kan ik ook wel eens doen, maar dan moet ik weer een losse stopwatch mee, want tijdens het rennen aan die Garminknopjes zitten gaat meestal goed mis (delete -> confirm enzo).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jawel (Garmin Forerunner 220), maar dat rent dan ook weer niet lekker als je eerst knopjes moet zoeken met je andere handquote:Ach, voorlopig blijft het gewoon lekker aanrommelen, maar ik was vandaag wel erg positief verrast toen ik de data op Endo en Garmin terugkeek
Nog 6,5 maand tot de HM, komt wel goed geloof ik.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Sifan Hassanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Vrijdagmiddagvraagje: Wie is jullie favoriete Nederlandse atleet, man en vrouw?![]()
![]()
Mijn plan om een hele vette tijd te lopen in Zandvoort kan na mijn verkoudheid en deze weersvoorspelling wel de mottenballen in. Ik ga nog steeds proberen mijn snelste tijd te lopen, maar heb nu toch een biertje genomen omdat ik niet meer geloof in een stunt.Life is what you make it.![]()
Man: ..-._---_-.-quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Vrijdagmiddagvraagje: Wie is jullie favoriete Nederlandse atleet, man en vrouw?
Vrouw: Jip Vastenburg![]()
Man kan er dan natuurlijk maar één zijn: Marti ten Katequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Vrijdagmiddagvraagje: Wie is jullie favoriete Nederlandse atleet, man en vrouw?
Vrouw: Ellen van Langen![]()
Dat nieuwe meisje, Dafne Schippers heet ze. Mooie positieve uitstraling heeft zij. En een prachtig buikje.Life is what you make it.![]()
Even over de Boost:
erg fijne schoen. Ik heb verschillende versie's.
Energy Boost dames versie, Energy Boost heren model en de Response Boost ( minder blij mee)
en tot slot de nieuwe Ultra Boost. Mijn favoriet. Voelt niet als veel schoen maar loopt zeer comfortabel.
Waarom Adidas? Ik heb hele smalle voeten en Adidas past mij perfect. Zelfs het herenmodel is nog een optie.![]()
![]()
Jochem Bruggink
Vrouw zou ik zo niet weten.It has to mean something
Wat een prachtig weertje voor een loopje trouwens. Maar ik loop al morgen én overmorgen en heb een wijntje op. Maar my legs feel like wanting to fly![]()
![]()
het is een lange tijd terug dat ik zoveel wijsheid in dit topic gelezen heb!!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:55 schreef Quoi het volgende:
Ik ben overigens geen voorstander van grote wijzigingen aanbrengen in de looptechniek van amateurs, vooral als ze niet echt lopen om sneller te worden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tssk...sla je mijn posts over ofzoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is een lange tijd terug dat ik zoveel wijsheid in dit topic gelezen heb!!
man: de wijlen Jan Knippenberg (al heb ik het idee dat hij zichzelf niet als een atleet zag) YUR
vrouw: Ellen van Langen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
NZ'se atleet: Matt Bixley (staat morgen aan de start van Barkley)
NZ'se atlete: Lisa Tamati (eerste NZ'se die Badwater voltooide)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Man: zwabber, omdat hij zo van hardlopen houdt en zo fijn kan zeuren. Oh en Jero ook ja.
Vrouw: Yuki en Gogo en Gotc: omdat ik ze nooit hoor klagen dat hardlopen stom is ofzo en ze altijd door blijven gaan
Verder geen enkel verstand van atleten.
and then something different:
ik heb vandaag weer voorzichtig wat intervallen gelopen: 2x500p250.
De intervallen gingen zo rond de 5.10 - 5.30. Viel zwaar, vooral omdat ik ernstig mijn best doe om rechtop te lopen (ik zak altijd in wat waarschijnlijk een van de redenen is van mijn abbo op blessures).
Tussendoor, vooraf en nadien lekker rustig gehobbeld en wat gewandeld.
Was weer lekkertotaal was het maar een km of 3, maar dat is wel even genoeg na de activiteiten van deze week
Hardlopen
All-time: Gerard Nijboer & Ellen v Langen
Huidig: Churandy Martina & Dafne Schippers (Vooruit Aart Stigter ook, omdat die nog steeds baas is alleen nu bij de oudjes)
Lief!!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:30 schreef Murmeli het volgende:
Man: zwabber, omdat hij zo van hardlopen houdt en zo fijn kan zeuren. Oh en Jero ook ja.
Vrouw: Yuki en Gogo en Gotc: omdat ik ze nooit hoor klagen dat hardlopen stom is ofzo en ze altijd door blijven gaanAl klaag ik wel vaak hoor, maar dan vooral hier thuis tegen mossel.
Fijn van je intervallen!![]()
Windkracht 8 is alleen op het strand. Hoe laat is de start? De wind neemt alleen maar toe tot 15:00 en daarna is er voorlopig nauwelijks afname. Houd ook rekening met zware windstoten (circa 75-85 km/uur).quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:42 schreef McTwente het volgende:
Man: Marti ten Kate. Van hier hebben de marathons van Swets, Mossel en Guard het meeste indruk gemaakt. Mr B en jero_nimo durf ik niet aan te kijken.
Vrouw: Paula Radcliffe natuurlijk. Van hier heeft de HM van d'n Yuki de meeste indruk gemaakt, deels ook doordat ik bij een deel van de trainingen mee mocht lopen.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Man: Marti ten Kate. Van hier hebben de marathons van Swets, Mossel en Guard het meeste indruk gemaakt. Mr B en jero_nimo durf ik niet aan te kijken.
Vrouw: Paula Radcliffe natuurlijk. Van hier heeft de HM van d'n Yuki de meeste indruk gemaakt, deels ook doordat ik bij een deel van de trainingen mee mocht lopen.![]()
Over B gesproken, die maakt echt flink wat kilometers dit jaar
Ik vind jullie allemaal goede atleten hoor
Btw, Yuks hoe ga jij tegenwoordig? Ben je alweer een beetje bezig?![]()
Stekende pijn aan de onder-buitenkant van mijn knie als ik de trap af loop: checkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:23 schreef Maariindaa het volgende:
Ga nu even 2 weekjes ofzo rust pakken, of kan ik beter gewoon meteen naar de fysio?
Maandag afspraak bij fysio, want het lijkt willekeurig en start soms na een km of 5 met zeuren. Wordt niet erger dan dat, maar als ik daarna traploop, aiaiai..
Een weekje rust haalde niets uit helaas.. Succes dus met jouw knie. Ik voel met je mee![]()
![]()
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef YUR het volgende:
Ik heb me verdomme toch een partij zin om te lopen!
Morgen maar eens even wat slipsporen in die baan van jullie achterlaten.![]()
De momenten van optreden zijn gelijk aan mijn lopersknie. Alleen zit die boven de knieschijf. Onder de knie kan evt springersknie zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:23 schreef Maariindaa het volgende:
In ieder geval niet door de pijn proberen heen te lopen.
Rust kan of afstand verminderen.
Fysio kan ook.
Trailen belast anders/meer, dus kan daardoor veroorzaakt worden.
Mijn knie vond de vuurtorentrail ook auwie
Arme mosselquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:39 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Lief!!Al klaag ik wel vaak hoor, maar dan vooral hier thuis tegen mossel.
Fijn van je intervallen!
Nieuwe meisje? Hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:21 schreef Schanulleke het volgende:
Dat nieuwe meisje, Dafne Schippers heet ze. Mooie positieve uitstraling heeft zij. En een prachtig buikje.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn favoriete atlete is trouwens jip vastenburg. Bij de mannen kan ik echt niet kiezen tussen abdi en choukoud. Wel grappig dat jullie ook lopers van weleer en mensen van hier noemen, had ik niet eens bij nagedacht!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://www.runnersworld.c(...)ecords-keep-dropping
En toch vind ik het maar raar...6 jaar oud op een HM...
![]()
favoriete Atleet zou ik dan weer Dolf Jansen zeggen. Leuke verhalen waar de passie voor het hardlopen uit naar voren komt en somsook erg herkenbaar is.![]()
Favoriete atleet is Harm Sengers.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef Devv het volgende:
Ze moeten die schade toch ergens van betalen.![]()
![]()
Morgen lopen voor 25 cent per kilometer. Koopje!It has to mean something
Ik snap nu ineens de marathonvoorkeur van pijll. Alhoewel ik me afvraag of hij geen goedkope businessrun kan nemen voor Rotterdam.![]()
Ik volg atletiek verder totaal niet, dus geen idee wie mijn favoriete Nederlandse atleten zouden moeten zijn. Maar van dit Fokking kliekje hier nomineer ik Swets en Jero bij de mannen en Semtex en MoBlo bij de vrouwen.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef flipsen het volgende:
Ik volg atletiek verder totaal niet, dus geen idee wie mijn favoriete Nederlandse atleten zouden moeten zijn. Maar van dit Fokking kliekje hier nomineer ik Swets en Jero bij de mannen en Semtex en MoBlo bij de vrouwen.![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Marathonvoorbereiding he. En dat betekent voor mij weken van 100+, dus dat tikt wel aan. Ben wel blij dat ik volgende week een rustweek heb...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:51 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
Over B gesproken, die maakt echt flink wat kilometers dit jaar
En ontopic:
Vrouw: Sifan Hassan
Man: vanzelfsprekend Haagheld Choukoud![]()
Sifan is natuurlijk wel absolute wereldtop. En ik heb meer met hardlopen dan met van die obstacle runs![]()
Ah joh, die wijvenhekjes zijn niet hoger dan de gemiddelde stoeprandquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef Mr.B. het volgende:
Sifan is natuurlijk wel absolute wereldtop. En ik heb meer met hardlopen dan met van die obstacle runsF means you're fucked![]()
Zo geen zin vanavond, voor het eerst dit jaar. Toch 6,6km gelopen en tevreden. Blij dat ik gegaan ben.
Wow, drie bekertjes zie ik net, waar haal ik dat nou weer vandaan dan?
Nice! En dat terwijl je geen zin hadquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef DeLuna het volgende:
Wow, drie bekertjes zie ik net, waar haal ik dat nou weer vandaan dan?![]()
![]()
Ik sta op de Trailrunning Association site, geen idee wat ik er mee kan, maar toch wel leuk om te zien.
http://www.trail-running-(...)=513340&nom=VINK#tab![]()
Heeft het iets te maken met ITRA punten?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik sta op de Trailrunning Association site, geen idee wat ik er mee kan, maar toch wel leuk om te zien.
http://www.trail-running-(...)=513340&nom=VINK#tabF means you're fucked![]()
Nee dat niet, meer een prestatie-index met behaalde resultaten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Heeft het iets te maken met ITRA punten?![]()
Je bent een Expert 3 Jero!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
http://www.trail-running-(...)=513340&nom=VINK#tab
Nog even en je zit op internationaal niveau![]()
![]()
Rdam is te groot en te ver weg om het gratis aspect te laten opwegen tegen de grootte, in tegenstelling tot de cpc.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik snap nu ineens de marathonvoorkeur van pijll. Alhoewel ik me afvraag of hij geen goedkope businessrun kan nemen voor Rotterdam.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Eerste loopje met mn nieuwe horloge. En dus eerste loopje het hartslagregistratie.
Volgens polar is mn HRmax 196 bpm, maar dat zal wel niet kloppen aangezien ik die nu al aantikte in een sprintje van 200m na mn ldl.
Verder bevalt het horloge tot nu prima, komende tijd alle functies eens uitproberen.
http://app.endomondo.com/workouts/493116986/10707661![]()
Gelukkig wist je laatst nog te melden dat je de liefste vriendin hebt die je je kan wensen, dus t zal wel meevallenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:26 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Je bent een Expert 3 Jero!
Nog even en je zit op internationaal niveauEn dat door de Sallandtrail
Nee, net niet trouwens. Hij pakt alleen de 649 voor Trail Ultra M, net 1 eronder dus...Dat wordt knallen bij de Eiger!
![]()
Man: Haile Gebrselassie (alle sporten: Fabian Cancellara)
Vrouw: Nelly Kooman (alle sporten: Catriona Le May Doan)
Hier vind ik eigenlijk iedereen wel tof, maar Zwabber (geef ik toe) springt er uit. Vooral door zijn memorabele techniek natuurlijk.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik ga maar eens slapen, beetje rust is wel op zijn plek, aangezien ik morgen tegen een skipiste mag oprennen
Ik voel me achtergesteldquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:38 schreef Corniel het volgende:
Man: Haile Gebrselassie (alle sporten: Fabian Cancellara)
Vrouw: Nelly Kooman (alle sporten: Catriona Le May Doan)
Hier vind ik eigenlijk iedereen wel tof, maar Zwabber (geef ik toe) springt er uit. Vooral door zijn memorabele techniek natuurlijk.
Kun je nagaan hoe lief ze is dat zo ondanks al dat zeuren nog steeds de liefste is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gelukkig wist je laatst nog te melden dat je de liefste vriendin hebt die je je kan wensen, dus t zal wel meevallenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe lief ze is dat zo ondanks al dat zeuren nog steeds de liefste is.![]()
OMFGquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:26 schreef Devv het volgende:
Deze wil ik hebben.
http://bigmacshop.se/product/understall
NL man: Gerard Nijboer.
NL vrouw: FBK
Internationaal, man: Paavo Nurmi
Internationaal, vrouw: Paula Redcliffe
In dit topic, man: zwabber
Vrouw: dat weet ze zelf al wel
Wat heb ik nu gewonnen?![]()
![]()
35km heuveltraining met als doel het rondje dusdanig te lopen zoals ik bijv. ook Naseby zou lopen, hardlopen waar het kan, lopen waar het verstandig is (de heuvels op)
Het was een langzaam rondje maar dk tevreden hoe mijn lichaam zich wederom hield na Northburn van afgelopen weekend.
https://connect.garmin.com/modern/activity/730657235
Volgende "test" is over 2 weken, 6 uurs evenement bij Lap the Lake'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker "rondje"
was het ook!! lekker hobbelen en gewoon kijken hoe het lichaam stand houdt.... en tussen kilometers lang niets of niemand tegen gekomen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En dan over 2 weken de rondjes van Lap The Lake. Spannend![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 06:19 schreef Guppyfriend het volgende:
En dan over 2 weken de rondjes van Lap The Lake. Spannend!![]()
heel ander evenement dus wederom weer een intressante dag, 10km loops, 5km gravel road en 5km flat trails'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoeveel rondjes zijn je doel?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 06:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
heel ander evenement dus wederom weer een intressante dag, 10km loops, 5km gravel road en 5km flat trails[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
vijfquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik blijf dat onwerkelijk vindenquote:
there is a trick to it..... no mieping!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 06:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik blijf dat onwerkelijk vinden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mwaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
there is a trick to it..... no mieping!ik ben blij dat ik zondag maar één rondje hoef
Zo, op naar Kampen. Iedereen veel plezier vandaag!It has to mean something
No miepingquote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
there is a trick to it..... no mieping!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: