SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 27-03-2015 10:00:50 ]F means you're fucked![]()
![]()
1
2[b]11 oktober 2015 - [url=http://site.4mijl.nl/]4Mijl van Groningen (Groningen)[/url][/b]
[*] DeLuna - 4EM
Mag ik in de OP?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Maar natuurlijk! En wie moesten er nou nog meer bij? zouzomaarkunnen en Zwabberhark toch?quote:
Edit- Ja dus. Ook toegevoegd. En Devv's loopje in de verre verre toekomt ookF means you're fucked![]()
Ah, vandaar al die verschillende blessures de afgelopen jaren aan mn knieënquote:
Maar heb jij last van een lopersknie?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb symptomen die er sterk op lijken. Morgen hoor ik meerquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, vandaar al die verschillende blessures de afgelopen jaren aan mn knieën
Maar heb jij last van een lopersknie?
F means you're fucked![]()
Arme schoenen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Schoenen de kast in. 12 april mogen ze er weer uit.Balen, hoop voor je dat het er alleen op lijkt...quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb symptomen die er sterk op lijken. Morgen hoor ik meer
Sinds ik bij een osteopaat loop is het voor mij een stuk duidelijker geworden waar bepaalde blessures vandaan komen, zijn er hier meer mensen bekend met osteopathie?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Check. Thanks. En sterkte bij de fysio. Hij gaat je oefeningen geven en vertellen dat je het iets rustiger aan moet doen, maar dat je de marathon nog kunt halen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! En wie moesten er nou nog meer bij? zouzomaarkunnen en Zwabberhark toch?
Edit- Ja dus. Ook toegevoegd. En Devv's loopje in de verre verre toekomt ook![]()
Ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Arme schoenen...
[..]
Balen, hoop voor je dat het er alleen op lijkt...
Sinds ik bij een osteopaat loop is het voor mij een stuk duidelijker geworden waar bepaalde blessures vandaan komen, zijn er hier meer mensen bekend met osteopathie?Waarschijnlijk. Maar als ik Rotterdam niet kan halen is er nog geen man overboordquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Check. Thanks. En sterkte bij de fysio. Hij gaat je oefeningen geven en vertellen dat je het iets rustiger aan moet doen, maar dat je de marathon nog kunt halen.
Toch welquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:42 schreef Guard het volgende:
Die bergwandeling is wat belangrijker zeker?
Rotterdam is voor mij een luxe duurtraining. Die kan ook op een ander momentF means you're fucked![]()
Pfff ik ben kapot moe, vraag me af of ik 6x1000 ga redden vanavondNog 2 dagen als treinforens maar het lijkt er extra hard in te hakken deze laatste week. En dit weekend op kamp met de atletiekgroep, wat ook helemaal vol zal zitten met actieve dingen en weinig slapen dus als ik al moe begin aan het weekend..
En ik heb net ook iets raars gedaan met mijn enkel toen ik op hakken naar de overstap moest sprinten op het station, doet toch best wel zeer.
@Nirak, goed gelopen! Superleuk zo'n ambtenarencross, hoe snel was de Nederlands ambtenarenkampioen?
[ Bericht 12% gewijzigd door La_Tramposa op 26-03-2015 09:02:18 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is een fanatieke taperingsperiodequote:Op donderdag 26 maart 2015 08:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Schoenen de kast in. 12 april mogen ze er weer uit.![]()
![]()
Niet hardlopenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is een fanatieke taperingsperiode![]()
Geen pijn![]()
![]()
![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Straks verleer je hetquote:Gaan je eerste stappen in Rotterdam zo: "Ehh links, links, oh nee rechts, links rechts rechts"
Maarja aan de andere kant, dan heb je weer 42km om het weer te oefenen
Ik denk niet dat het kwaad kan, misschien in de laatste week nog wat korte stukjes fietsen of loslopen om de benen actief te houden?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dat laatste. Hooguit ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Straks verleer je hetGaan je eerste stappen in Rotterdam zo: "Ehh links, links, oh nee rechts, links rechts rechts"
Maarja aan de andere kant, dan heb je weer 42km om het weer te oefenen
Ik denk niet dat het kwaad kan, misschien in de laatste week nog wat korte stukjes fietsen of loslopen om de benen actief te houden?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Had je nou weer een mosselvoet?quote:
Ik zie trouwens nu pas dat de 4 mijl van Groningen een van A naar B parkoers heeft. Tof. Nog nooit gedaan in wedstrijdverband.![]()
Nog nooit de Dam tot Dam gedaan ook?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Had je nou weer een mosselvoet?
Ik zie trouwens nu pas dat de 4 mijl van Groningen een van A naar B parkoers heeft. Tof. Nog nooit gedaan in wedstrijdverband.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Waarvan de inschrijving opent op 11 april...quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nog nooit de Dam tot Dam gedaan ook?
Wordt weer zo'n stormloop (see what I did there?).
Ik ga hem ook dit jaar niet lopen, want die dag hobbel ik lekker door een steengroeve
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee. Stiekem wil ik hem wel lopen in september, om er vanaf te zijn, maar op 11 april zit ik in het theater als de inschrijving opent. Niet handig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nog nooit de Dam tot Dam gedaan ook?![]()
Dat kan misschien wel iemand voor je regelen? Of in de laatste week een startbewijs van iemand overkopen, genoeg ongetrainde types die er toch niet klaar voor blijken te zijn schrijven zich inquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nee. Stiekem wil ik hem wel lopen in september, om er vanaf te zijn, maar op 11 april zit ik in het theater als de inschrijving opent. Niet handig.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik neem in ieder geval alleen startnummers over als het ook op mijn eigen naam gezet kan worden. Zo autistisch ben ik dan ook wel weer. Andersom geldt dat trouwens net zo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat kan misschien wel iemand voor je regelen? Of in de laatste week een startbewijs van iemand overkopen, genoeg ongetrainde types die er toch niet klaar voor blijken te zijn schrijven zich in![]()
Heb op zich nog wel redelijk lekker gelopen, maar wel weer pijn ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Had je nou weer een mosselvoet?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Stoer!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef GotC het volgende:
Ik ga -als mini wakker is- voor het eerst hardlopen met de hardloopbuggy!
Hoe zit het met de hoogte eigenlijk, lijkt me dat het voor jou en Yur wel een stuk anders loopt qua vasthouden?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Iets iddquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Stoer!!
Hoe zit het met de hoogte eigenlijk, lijkt me dat het voor jou en Yur wel een stuk anders loopt qua vasthouden?Je kan de stang aanpassen in hoogte
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! En wie moesten er nou nog meer bij? zouzomaarkunnen en Zwabberhark toch?
Edit- Ja dus. Ook toegevoegd. En Devv's loopje in de verre verre toekomt ook![]()
Ik was gisteravond niet meer online. En toen was ineens het topic alweer vol.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
No problemquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]![]()
Ik was gisteravond niet meer online. En toen was ineens het topic alweer vol.
Het is maar de WLWW... Er hangt gelukkig niks vanaf. Mevrouw W had weer een mooi rondje met jou gelopen zag ik?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]![]()
Ik was gisteravond niet meer online. En toen was ineens het topic alweer vol.![]()
Dat dacht jij! Het is een van de belangrijkste dingen in de wereld om bij te houden!quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is maar de WLWW... Er hangt gelukkig niks vanaf.Correct! Maandag samen een kort rondje, gisteren beide met de club, hoewel ik er stieken nog een paar kilometers voor had geplakt.quote:Mevrouw W had weer een mooi rondje met jou gelopen zag ik?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kan je mij dan toevoegen bij de marathon van Leiden op 17 mei? Ik loop de hele.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Edit- Ja dus. Ook toegevoegd. En Devv's loopje in de verre verre toekomt ook
En kan je het stukje over de Ekiden bovenaan veranderen in:
Er gaan een aantal Fok!-teams meedoen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Rotterdam op 4 juli. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM aan pijll, en geef aan welke afstand je zou willen lopen.
Je kan je ook nog aanmelden voor de Ekiden in Zwolle op 19 april. Als we geen tweede team vol krijgen, kom je op de reservelijst.![]()
Hm, volgens mij is m'n kniepijn ook eindelijk over. Toch 1,5 week last van gehad, maar dus ook die tijd niet gelopen.
Eerste test wordt dan zaterdag gelijk 32km. Niet helemaal ideaal, maar goed...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:04 schreef pijll het volgende:
[..]
Kan je mij dan toevoegen bij de marathon van Leiden op 17 mei? Ik loop de hele.
En kan je het stukje over de Ekiden bovenaan veranderen in:
Er gaan een aantal Fok!-teams meedoen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Rotterdam op 4 juli. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM aan pijll, en geef aan welke afstand je zou willen lopen.
Je kan je ook nog aanmelden voor de Ekiden in Zwolle op 19 april. Als we geen tweede team vol krijgen, kom je op de reservelijst.F means you're fucked![]()
Die knieën ookSucces zaterdag Cynic.
Ik wilde vandaag een eigen training inlassen. Maar aangezien zaterdag alweer een intervaltraining op de baan op de planning staat (examen van de assistent-trainer) en ik gisteravond ineens merkte hoe strak mijn achillesjes stonden, lijkt me dat niet verstandig. Ik heb even doorgegeven trouwens dat mijn tijden eigen tijden worden tijdens die training.
Ik heb wel heel veel zin in een middagje trainen bij HAAGIk vrijwillig bij 2 assistent-trainers die examen doen, dus ben de hele middag zoet.
![]()
Zaterdagmiddag bij HAAG? Ik was eigenlijk van plan om dan ook intervallen op de baan te doen. Kan dat dan denk je, of nemen jullie de hele baan in beslag?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:16 schreef Quoi het volgende:
Ik heb wel heel veel zin in een middagje trainen bij HAAGIk vrijwillig bij 2 assistent-trainers die examen doen, dus ben de hele middag zoet.
![]()
Dank je!quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens de site van Haag is de baan niet te gebruiken door anderenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag bij HAAG? Ik was eigenlijk van plan om dan ook intervallen op de baan te doen. Kan dat dan denk je, of nemen jullie de hele baan in beslag?F means you're fucked![]()
succes, ben benieuwd hoe het bevalt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef GotC het volgende:
Ik ga -als mini wakker is- voor het eerst hardlopen met de hardloopbuggy!
Hier in het dorp (jaja) liep ook altijd een moeder met hardloop buggy, echt vanaf dat het kindje heel klein was, tot ie 4 was. Vond het er altijd wel heel moedig uit zien, want het lijkt mij heel anders lopen. Ook verbaasde me het dat dat jochie altijd lekker rustig lag/zat, maar hij was er aan gewend natuurlijk.![]()
Onze mini is ook wel wat gewendquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:24 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
succes, ben benieuwd hoe het bevalt.
Hier in het dorp (jaja) liep ook altijd een moeder met hardloop buggy, echt vanaf dat het kindje heel klein was, tot ie 4 was. Vond het er altijd wel heel moedig uit zien, want het lijkt mij heel anders lopen. Ook verbaasde me het dat dat jochie altijd lekker rustig lag/zat, maar hij was er aan gewend natuurlijk.
Goed om te weten. Dat worden dan dus 1000tjes op de Laan van Poot.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens de site van Haag is de baan niet te gebruiken door anderen![]()
Geen roze![]()
De route is trouwens wel aantrekkelijk, start op de Royal Mile, finish at Murrayfield. Hoe fat is dat! Maar eh, wanneer gaat dit plaatsvinden?![]()
Venue: Glasgowquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Geen roze![]()
De route is trouwens wel aantrekkelijk, start op de Royal Mile, finish at Murrayfield. Hoe fat is dat! Maar eh, wanneer gaat dit plaatsvinden?
Start: Riverside Museum, G3 8RS
Finish: Glasgow Green, G1 5DB
Date: Sunday 21st June 2015, Father's Day, 10am
Venue: Edinburgh
Start: Lawnmarket, The Royal Mile, EH1 2PH
Finish: BT Murrayfield Stadium, EH12 5PJ
Date: Sunday 1st November 2015, 10am, gear up for International Men's Day 2015![]()
Nog mensen die Zondag in Zandvoort lopen? Ik loop de 12, lijkt me leuke loop.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Wat Yur dus zegt. Alle praktijk-examens van de Atletiekunie vinden daar zaterdag plaats geloof ik. Je kunt trouwens zo als extra vrijwilliger aansluiten: 8x400m en 4x800mquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag bij HAAG? Ik was eigenlijk van plan om dan ook intervallen op de baan te doen. Kan dat dan denk je, of nemen jullie de hele baan in beslag?![]()
![]()
Ik doe ook mee, ook 12 km (staat overigens ook in de OP).quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:47 schreef raptorix het volgende:
Nog mensen die Zondag in Zandvoort lopen? Ik loop de 12, lijkt me leuke loop.![]()
Business run of gewoon?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:40 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, ook 12 km (staat overigens ook in de OP).🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Forum Opties Forumhop: Hop naar: