haha niet verrassend ;Dquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha ja ik ben het wel![]()
:D:DD:D
Nee Gutter heeft Fylax Friday zelfs geweerd. Waren ze helemaal klaar mee, volgens mij is Fylax niet eens meer welkom op de radioquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ja.. dan is het niet leuk indd.. met een vaste groep luisteraars. Was het zoiets als Fylax friday kan ik het wel begrijpen
Ja is goed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je mag de pic plaatsen in mijn dm boxDaarna zal ik bepalen of die in de SC mag
Agreed?
terecht welquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee Gutter heeft Fylax Friday zelfs geweerd. Waren ze helemaal klaar mee, volgens mij is Fylax niet eens meer welkom op de radio
[..]
Ja is goed.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:09 schreef hoink581 het volgende:
Morgen mogen jullie mij checken bij college tour
Ik ga met Chai en Matip 'spot de snor' spelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:09 schreef hoink581 het volgende:
Morgen mogen jullie mij checken bij college tour
Dank je!quote:
Nog meer liefde.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je bent ook altijd zo lief tegen mij
Waarom?quote:
Ik niet wat?quote:
Klanten aan de lijn die lopen te schreeuwen alsof ze God zijn.quote:
Wat voor werk doe jij dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:20 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Klanten aan de lijn die lopen te schreeuwen alsof ze God zijn.
B2B Customer Service.quote:
Business to Businessquote:
Fijn altijd dat andere mensen precies weten wat voor werk ik doe!quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duur woord gebruiken voor een callcenter
Ja tochquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:37 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Fijn altijd dat andere mensen precies weten wat voor werk ik doe!
Ahquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:20 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Klanten aan de lijn die lopen te schreeuwen alsof ze God zijn.
Je moet niet zo janken joh, wat ben je nou voor een vent?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat jij niet lief tegen mij benten ik eigenlijk geen idee heb waarom.
Laat je de pis niet lauw maken jonguh.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet niet zo janken joh, wat ben je nou voor een vent?
Oke, bedankt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laat je de pis niet lauw maken jonguh.
Bedanktquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ahherkenbaar. Laat je de pis niet lauw maken jonguh.
Ik moest hier best hard om lachenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laat je de pis niet lauw maken jonguh.
ripquote:
Mensen die niet van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat met Chai pratenquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt door de afwezigheid van chai
Er zijn wel meer afwezigquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt door de afwezigheid van chai
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mensen die niet van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat met Chai praten
Er zullen toch geen fokkers zijn die een leven hebben gevondenquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al een paar dagen extreem rustig hier. Wat is er aan de hand?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zullen toch geen fokkers een leven hebben gevonden
Vind het op zich wel mooi hoe de reputatie van fok zo laag is geworden in de laatste 5 10 jaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]natuurlijk niet, je komt alleen op FOK! als je een hopeloos geval bent.
FOK! is voor mensen met een steekje los. Zeker de KLB. Jij, ik, Danny, allemaal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind het op zich wel mooi hoe de reputatie van fok zo laag is geworden in de laatste 5 10 jaar.
Oneens.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
FOK! is voor mensen met een steekje los. Zeker de KLB. Jij, ik, Danny, allemaal.
De SC is mijn reservaat, ik kom hier niet buiten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
FOK! is voor mensen met een steekje los. Zeker de KLB. Jij, ik, Danny, allemaal.
Ik heel zelden, maar ik ren altijd hard weer terug hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De SC is mijn reservaat, ik kom hier niet buiten.
Klopt ik heb dat plaatje van internet, hoink.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet gelachen. Ligt niet aan jou 2NutZ.
srs gelezen.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
srs gelezen.
![]()
Ook met een neger stem trouwens in mijn hoofd ofzo. Misschien omdat het in capslock was ook ;s
Moest jij ook niet lachen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
srs gelezen.
![]()
Ook met een neger stem trouwens in mijn hoofd ofzo. Misschien omdat het in capslock was ook ;s
TARDIS.=hoink581?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt ik heb dat plaatje van internet, hoink.
andere naam zelfde bullshitquote:
Indd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik heb dat ook man, gelijk in een hood stem lezen.. maakt die shit nog grappiger.
Klein glimlachje.quote:
he xlilyquote:
Gaat me vaak goed afquote:
fucking hard gelachen totdat 'ie zei dat het het meest racistische was wat 'ie ooit ondergaan was en toen nam ik het niet meer serieusquote:
Prima.quote:
ik doe dat altijd 's ochtendsquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dronk net koffie en heb me toch een partij zitten schijten, echt ongezond.
proficiatquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik ben aangenomen als docent voor twee dagen in de week tot einde schooljaar met kans op uitbreiding in het nieuwe jaar.
inb4 jij hebt geen uitbreiding meer nodig want dik :s
gymdocente?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik ben aangenomen als docent voor twee dagen in de week tot einde schooljaar met kans op uitbreiding in het nieuwe jaar.
Gefeliciteerd! ik ben daar aangenomen als oppasmoeder voor tussen de middagquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Dan wordt het eindelijk weer gezellig hier 2 dagen in de week.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Het was niet nodig 2NutZ, sluit me nou eens niet zo buiten. Ik heb zo vaak geprobeerd vrienden met je te worden.quote:
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
2NutZ is alleen maar vriendjes met mensen die nog dommer zijn dan hij zelf.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was niet nodig 2NutZ, sluit me nou eens niet zo buiten. Ik heb zo vaak geprobeerd vrienden met je te worden.
Oh, dat ben ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
2NutZ is alleen maar vriendjes met mensen die nog dommer zijn dan hij zelf.
Oh oke, nou dan betekent het denk ik dat ik jok.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is de eerste keer dat ik het je zie doen anders.
Jank niet zo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was niet nodig 2NutZ, sluit me nou eens niet zo buiten. Ik heb zo vaak geprobeerd vrienden met je te worden.
pewpewquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Anderhalf jaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
Hoelang ben je bezig geweest met solliciteren? (alleen reageren als het langer is dan een half jaar anders is het me te pijnlijk)
Shitquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:32 schreef Chloroform het volgende:
Thanks guys! Behalve die vieze knakworstensnor, bah
[..]
Anderhalf jaar.
hoewel ik dat naar je vind, stemt mij het gelukkigquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Anderhalf jaar.
Dit zijn wel gerichte shots.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef voederbietel het volgende:
damn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Anderhalf jaar.
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb m'n afstuderen uit moeten stellen omdat ik geen baan kon vinden. :s Geef nooit opquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hoewel ik dat naar je vind, stemt mij het gelukkig
Jij voegt soms echt vreemde kenmerken toe aan je beledigingen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:32 schreef Chloroform het volgende:
Was de ammunitie in de aanbieding?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hoewel ik dat naar je vind, stemt mij het gelukkig
toevallig geef ik vanaf vandaag opquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb m'n afstuderen uit moeten stellen omdat ik geen baan kon vinden. :s Geef nooit op
360 no scopequote:
Ja, 20 minuutjes rijden. Valt mee. En, geen lessen op het eerste uur rest van het jaar, dus pas om 9.00 uur aanwezig ipv 8.00 uur. :$$quote:
Was niet vervelend bedoelt eigenlijk. Zou gewoon ziek jaloers zijn als ze twee maanden gesolliciteerd had en dan al een baan had.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was de ammunitie in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |