De SC is mijn reservaat, ik kom hier niet buiten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
FOK! is voor mensen met een steekje los. Zeker de KLB. Jij, ik, Danny, allemaal.
Ik heel zelden, maar ik ren altijd hard weer terug hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De SC is mijn reservaat, ik kom hier niet buiten.
Klopt ik heb dat plaatje van internet, hoink.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet gelachen. Ligt niet aan jou 2NutZ.
srs gelezen.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
srs gelezen.
![]()
Ook met een neger stem trouwens in mijn hoofd ofzo. Misschien omdat het in capslock was ook ;s
Moest jij ook niet lachen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
srs gelezen.
![]()
Ook met een neger stem trouwens in mijn hoofd ofzo. Misschien omdat het in capslock was ook ;s
TARDIS.=hoink581?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt ik heb dat plaatje van internet, hoink.
andere naam zelfde bullshitquote:
Indd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik heb dat ook man, gelijk in een hood stem lezen.. maakt die shit nog grappiger.
Klein glimlachje.quote:
he xlilyquote:
Gaat me vaak goed afquote:
fucking hard gelachen totdat 'ie zei dat het het meest racistische was wat 'ie ooit ondergaan was en toen nam ik het niet meer serieusquote:
Prima.quote:
ik doe dat altijd 's ochtendsquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dronk net koffie en heb me toch een partij zitten schijten, echt ongezond.
proficiatquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik ben aangenomen als docent voor twee dagen in de week tot einde schooljaar met kans op uitbreiding in het nieuwe jaar.
inb4 jij hebt geen uitbreiding meer nodig want dik :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |