gymdocente?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik ben aangenomen als docent voor twee dagen in de week tot einde schooljaar met kans op uitbreiding in het nieuwe jaar.
inb4 jij hebt geen uitbreiding meer nodig want dik :s
Gefeliciteerd! ik ben daar aangenomen als oppasmoeder voor tussen de middagquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik ben aangenomen als docent voor twee dagen in de week tot einde schooljaar met kans op uitbreiding in het nieuwe jaar.
Dan wordt het eindelijk weer gezellig hier 2 dagen in de week.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
Het was niet nodig 2NutZ, sluit me nou eens niet zo buiten. Ik heb zo vaak geprobeerd vrienden met je te worden.quote:
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Chloroform het volgende:
2NutZ is alleen maar vriendjes met mensen die nog dommer zijn dan hij zelf.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was niet nodig 2NutZ, sluit me nou eens niet zo buiten. Ik heb zo vaak geprobeerd vrienden met je te worden.
Oh, dat ben ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
2NutZ is alleen maar vriendjes met mensen die nog dommer zijn dan hij zelf.
Oh oke, nou dan betekent het denk ik dat ik jok.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is de eerste keer dat ik het je zie doen anders.
Jank niet zo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was niet nodig 2NutZ, sluit me nou eens niet zo buiten. Ik heb zo vaak geprobeerd vrienden met je te worden.
pewpewquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Anderhalf jaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
Hoelang ben je bezig geweest met solliciteren? (alleen reageren als het langer is dan een half jaar anders is het me te pijnlijk)
Shitquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:32 schreef Chloroform het volgende:
Thanks guys! Behalve die vieze knakworstensnor, bah
[..]
Anderhalf jaar.
hoewel ik dat naar je vind, stemt mij het gelukkigquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Anderhalf jaar.
Dit zijn wel gerichte shots.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef voederbietel het volgende:
damn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Anderhalf jaar.
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb m'n afstuderen uit moeten stellen omdat ik geen baan kon vinden. :s Geef nooit opquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hoewel ik dat naar je vind, stemt mij het gelukkig
Jij voegt soms echt vreemde kenmerken toe aan je beledigingen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:32 schreef Chloroform het volgende:
Was de ammunitie in de aanbieding?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hoewel ik dat naar je vind, stemt mij het gelukkig
toevallig geef ik vanaf vandaag opquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb m'n afstuderen uit moeten stellen omdat ik geen baan kon vinden. :s Geef nooit op
360 no scopequote:
Ja, 20 minuutjes rijden. Valt mee. En, geen lessen op het eerste uur rest van het jaar, dus pas om 9.00 uur aanwezig ipv 8.00 uur. :$$quote:
Was niet vervelend bedoelt eigenlijk. Zou gewoon ziek jaloers zijn als ze twee maanden gesolliciteerd had en dan al een baan had.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was de ammunitie in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |