Oh. wat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat Yvonne in een opvlieger besluit Gutter FM te sluiten. Of in ieder geval de topics te sluiten om een bezem door ONZ te halen
Had veel luisteraars en een leuke kern, maar blijkbaar vindt yvonne het bestaan va het topic dusdanig hinderlijk dat het maar gesloten moet worden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh. wat?ahaha. Maar dat is toch helemaal niet zo erg?
ONZ![]()
Radio
Ik ga zo terugkijken. Als ik het vind, mag ik dan een pic plaatsen? Dat moet dan op de gok want ik weet niet hoe je er uit zietquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Vraag me meer af wie mij gister gespot heeft bij RTL late night
Oh ja.. dan is het niet leuk indd.. met een vaste groep luisteraars. Was het zoiets als Fylax friday kan ik het wel begrijpenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had veel luisteraars en een leuke kern, maar blijkbaar vindt yvonne het bestaan va het topic dusdanig hinderlijk dat het maar gesloten moet worden.
Je mag de pic plaatsen in mijn dm boxquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga zo terugkijken. Als ik het vind, mag ik dan een pic plaatsen? Dat moet dan op de gok want ik weet niet hoe je er uit ziet
o okequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat Yvonne in een opvlieger besluit Gutter FM te sluiten. Of in ieder geval de topics te sluiten om een bezem door ONZ te halen
Maak een deel 2 aan danquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:46 schreef Toto69 het volgende:
KLB / What has been seen cannot be unseen
Goed topic.
Al eens gedaan, sequels zijn het altijd net niet.quote:
En vervolgens post die wandelende tak gewoon nog haar verschijning vrolijk door.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al eens gedaan, sequels zijn het altijd net niet.
deel 1 was zo'n succes dankzij Bijna, met die hakuna pic als fipo
Zijn*quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En vervolgens post die wandelende tak gewoon nog haar verschijning vrolijk door.
Mooie plek.quote:
quote:
99% zeker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel een typische plek voor een fokker. Ik acht dit voor 90% betrouwbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |