Jawel hoor, maar het is niet iets wat ik mijzelf mijn hele leven zie doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt toch een eigen bedrijf? Of loopt dat niet zoals gewenst?
En puisterige gymnasium Hendrik die jaloers is op de mocro's die de straatleef leven maar wiens moeder nog steeds de snottebellen afveegtquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vraag me onderhand toch wel af wie er achter jouw account zit.
dit niet wetenquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
mad bruhquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En puisterige gymnasium Hendrik die jaloers is op de mocro's die de straatleef leven maar wiens moeder nog steeds de snottebellen afveegt
Gelukkig weet ik wel wie er achter jouw account zit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Want dat was me toch een meester onthulling, boh.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
Gelukkig weet ik wel wie er achter jouw account zit.
Waarom niet? Flink cashen en de vrijheid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het is niet iets wat ik mijzelf mijn hele leven zie doen
Mooi om te zien hoe je al jouw frustraties in 1 post weet samen te persen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, hoink vraagt het toch
He, nou, wat gek allemaal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Want dat was me toch een meester onthulling, boh.
Ik weet niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom niet? Flink cashen en de vrijheid.
Niemand denk ik. Hzaw probeert me op een dwaalspoor te zetten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar Isaac, ben jij nou vader of echt gewoon nog een sholier? Ik volg die shit hier niet zo.
Hoeveel precies?quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe je al jouw frustraties in 1 post weet samen te persen.
Trustenquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:31 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga naar bed en word straks vroeg in de middag wakker omdat ik mijn wekker niet hoef te zetten.
#easymoney
#carefree
#bestlife
Sluit het een de ander uit?quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar Isaac, ben jij nou vader of echt gewoon nog een scholier? Ik volg die shit hier niet zo.
Ligt eraan hoeveel tijd je eraan kwijt bent. Zou mooi zijn als je op die manier meer tijd kan vrijmaken om in te vullen naar eigen ingeving. Maar weet niet of het dermate kan groeien en wat je interesses zijn. Eigen baas is wel het mooist.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Cashen is leuk maar ik zou geen 15-20 jaar hetzelfde kunnen doen eerlijk gezegd
Ja maar waar zou ik die vrije tijd mee moeten opvullen? Beetje zuipen, neuken, reizen, dat gaat op een gegeven moment ook vervelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel tijd je eraan kwijt bent. Zou mooi zijn als je op die manier meer tijd kan vrijmaken om in te vullen naar eigen ingeving. Maar weet niet of het dermate kan groeien en wat je interesses zijn. Eigen baas is wel het mooist.
Je hele leven is gedoemd te falen dus je kunt maar beter iets anders doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar waar zou ik die vrije tijd mee moeten opvullen? Beetje zuipen, neuken, reizen, dat gaat op een gegeven moment ook vervelen
Mijn leven staat volledig op de rit, jelly?quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je hele leven is gedoemd te falen dus je kunt maar beter iets anders doen.
Niet als je een passie hebt. Reizen is heel breed, je kan ook elders op de wereld helpen als daar je passie ligt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar waar zou ik die vrije tijd mee moeten opvullen? Beetje zuipen, neuken, reizen, dat gaat op een gegeven moment ook vervelen
Met nadruk op de rit?quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn leven staat volledig op de rit, jelly?
Reizen is absoluut een passie, maar als je dat een paar jaar achter elkaar doetquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet als je een passie hebt. Reizen is heel breed, je kan ook elders op de wereld helpen als daar je passie ligt.
somsquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slik jij je eigen zaad na het fappen?
Open een topicquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slik jij je eigen zaad na het fappen?
Nee oke, maar je kan dan wel bijv ergens een tijd gaan wonen om er echt achter te komen hoe het leven daar is. Je werkt en helpt met prjecten voor bedreigde diersoorten of stroperij etc. Je kan het zo gek nietbedenken. Of je hebt een passie voor sport waar je het maximale uit jezelf wil halen. Vervelen is voor de oppervlakkigen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Reizen is absoluut een passie, maar als je dat een paar jaar achter elkaar doet![]()
Niet dat je dan alles gezien hebt, maar ik denk wel dat het reizen je dan je strot uitkomt.
Zo ver was ik ook gekomen, maar waarom?quote:
Iets met (te veel)radiostations in ONZ ofzo? Radio49 is wel verplaatst naar MUZ, maar MUZ wil niet meer Radiostationsquote:Op donderdag 26 maart 2015 02:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook gekomen, maar waarom?
Nou ja, waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 26 maart 2015 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iets met (te veel)radiostations in ONZ ofzo? Radio49 is wel verplaatst naar MUZ, maar MUZ wil niet meer Radiostations
Fokker is druk bezig met het overhalen om verplaatsing. Maarja..quote:Op donderdag 26 maart 2015 02:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou ja, waar slaat dat nou weer op
Respect voor de mensen die hun energie stoppen in hun programma's en ons daarmee vermaken![]()
Wat mij betreft mag Gutter wel verder op KLB
Hopen dat het iets uithaalt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fokker is druk bezig met het overhalen om verplaatsing. Maarja..
beetje weinig eendquote:Op donderdag 26 maart 2015 07:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
EEND IS GEVONDEN!!!
[ afbeelding ]
Dit is een van de borden van een banket voor 100 mensen... moet je nagaan hoe groot eend wel niet wasquote:
wat is er met gutter?quote:Op donderdag 26 maart 2015 02:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou ja, waar slaat dat nou weer op
Respect voor de mensen die hun energie stoppen in hun programma's en ons daarmee vermaken![]()
Wat mij betreft mag Gutter wel verder op KLB
haha neequote:
WATquote:
Nee, wel verwonderd dat je zo lang doorzanikt over zoiets.quote:
#stageleef toch ahahahquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, wel verwonderd dat je zo lang doorzanikt over zoiets.
Oke.quote:
;squote:
waar gaat dit overquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
Ze weten bij FOK! wel hoe ze hun leden tevreden moeten houden en mensen moeten aantrekken hè? Ongelooflijk, wat een incompetent geneuzel
Dat Yvonne in een opvlieger besluit Gutter FM te sluiten. Of in ieder geval de topics te sluiten om een bezem door ONZ te halenquote:
Oh. wat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat Yvonne in een opvlieger besluit Gutter FM te sluiten. Of in ieder geval de topics te sluiten om een bezem door ONZ te halen
Had veel luisteraars en een leuke kern, maar blijkbaar vindt yvonne het bestaan va het topic dusdanig hinderlijk dat het maar gesloten moet worden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh. wat?ahaha. Maar dat is toch helemaal niet zo erg?
ONZ![]()
Radio
Ik ga zo terugkijken. Als ik het vind, mag ik dan een pic plaatsen? Dat moet dan op de gok want ik weet niet hoe je er uit zietquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Vraag me meer af wie mij gister gespot heeft bij RTL late night
Oh ja.. dan is het niet leuk indd.. met een vaste groep luisteraars. Was het zoiets als Fylax friday kan ik het wel begrijpenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had veel luisteraars en een leuke kern, maar blijkbaar vindt yvonne het bestaan va het topic dusdanig hinderlijk dat het maar gesloten moet worden.
Je mag de pic plaatsen in mijn dm boxquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga zo terugkijken. Als ik het vind, mag ik dan een pic plaatsen? Dat moet dan op de gok want ik weet niet hoe je er uit ziet
o okequote:Op donderdag 26 maart 2015 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat Yvonne in een opvlieger besluit Gutter FM te sluiten. Of in ieder geval de topics te sluiten om een bezem door ONZ te halen
niet zo ongeïnteresseerd hequote:
excuses geaccepteerdquote:
Maak een deel 2 aan danquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:46 schreef Toto69 het volgende:
KLB / What has been seen cannot be unseen
Goed topic.
Al eens gedaan, sequels zijn het altijd net niet.quote:
En vervolgens post die wandelende tak gewoon nog haar verschijning vrolijk door.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al eens gedaan, sequels zijn het altijd net niet.
deel 1 was zo'n succes dankzij Bijna, met die hakuna pic als fipo
Zijn*quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En vervolgens post die wandelende tak gewoon nog haar verschijning vrolijk door.
Mooie plek.quote:
quote:
99% zeker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel een typische plek voor een fokker. Ik acht dit voor 90% betrouwbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |