Ja maar waar zou ik die vrije tijd mee moeten opvullen? Beetje zuipen, neuken, reizen, dat gaat op een gegeven moment ook vervelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel tijd je eraan kwijt bent. Zou mooi zijn als je op die manier meer tijd kan vrijmaken om in te vullen naar eigen ingeving. Maar weet niet of het dermate kan groeien en wat je interesses zijn. Eigen baas is wel het mooist.
Je hele leven is gedoemd te falen dus je kunt maar beter iets anders doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar waar zou ik die vrije tijd mee moeten opvullen? Beetje zuipen, neuken, reizen, dat gaat op een gegeven moment ook vervelen
Mijn leven staat volledig op de rit, jelly?quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je hele leven is gedoemd te falen dus je kunt maar beter iets anders doen.
Niet als je een passie hebt. Reizen is heel breed, je kan ook elders op de wereld helpen als daar je passie ligt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar waar zou ik die vrije tijd mee moeten opvullen? Beetje zuipen, neuken, reizen, dat gaat op een gegeven moment ook vervelen
Met nadruk op de rit?quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn leven staat volledig op de rit, jelly?
Reizen is absoluut een passie, maar als je dat een paar jaar achter elkaar doetquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet als je een passie hebt. Reizen is heel breed, je kan ook elders op de wereld helpen als daar je passie ligt.
somsquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slik jij je eigen zaad na het fappen?
Open een topicquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slik jij je eigen zaad na het fappen?
Nee oke, maar je kan dan wel bijv ergens een tijd gaan wonen om er echt achter te komen hoe het leven daar is. Je werkt en helpt met prjecten voor bedreigde diersoorten of stroperij etc. Je kan het zo gek nietbedenken. Of je hebt een passie voor sport waar je het maximale uit jezelf wil halen. Vervelen is voor de oppervlakkigen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Reizen is absoluut een passie, maar als je dat een paar jaar achter elkaar doet![]()
Niet dat je dan alles gezien hebt, maar ik denk wel dat het reizen je dan je strot uitkomt.
Zo ver was ik ook gekomen, maar waarom?quote:
Iets met (te veel)radiostations in ONZ ofzo? Radio49 is wel verplaatst naar MUZ, maar MUZ wil niet meer Radiostationsquote:Op donderdag 26 maart 2015 02:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook gekomen, maar waarom?
Nou ja, waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 26 maart 2015 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iets met (te veel)radiostations in ONZ ofzo? Radio49 is wel verplaatst naar MUZ, maar MUZ wil niet meer Radiostations
Fokker is druk bezig met het overhalen om verplaatsing. Maarja..quote:Op donderdag 26 maart 2015 02:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou ja, waar slaat dat nou weer op
Respect voor de mensen die hun energie stoppen in hun programma's en ons daarmee vermaken![]()
Wat mij betreft mag Gutter wel verder op KLB
Hopen dat het iets uithaalt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fokker is druk bezig met het overhalen om verplaatsing. Maarja..
beetje weinig eendquote:Op donderdag 26 maart 2015 07:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
EEND IS GEVONDEN!!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |