Nou, ik ben net zo groot als een tunnelrat, dus dat klopt wel.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik ben net zo groot als een tunnelrat, dus dat klopt wel.
Nja, ik ga dit echt wel heel erg missen.quote:
5 dollah...oh nee dat was iemand anders,quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
Wie is An Bang, en hoeveel kost een date met haar?
En waar denk je met je reeks heen te gaan dan?quote:
dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nja, ik ga dit echt wel heel erg missen.
Al die leuke users die meedoen enzo.
Nee, dat is een gesloten hoofdstuk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen
terugkeer naar R49 is absoluut geen optie?
Oh nou dan sluit je het maar direct. Genaaid zijn we nu toch al.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef yvonne het volgende:
Zeg is het weer zover?
Als iedereen weer gaat lopen ziekzeiken dan is het feest hier snel weer afgelopen
[..]
En waar denk je met je reeks heen te gaan dan?
Bokt?
Boktquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef yvonne het volgende:
Zeg is het weer zover?
Als iedereen weer gaat lopen ziekzeiken dan is het feest hier snel weer afgelopen
[..]
En waar denk je met je reeks heen te gaan dan?
Bokt?
Ja, voor het niet meer kan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
Mensen als dit al het einde is wil ik iedereen bedankenGelukkig zijn er meer dingen in het leven dan alleen FOK!
Man ga slapen, zet die pjoeter uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
Mensen als dit al het einde is wil ik iedereen bedankenGelukkig zijn er meer dingen in het leven dan alleen FOK!
Blijkbaar wel hč anders kom ik hier niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bokt
Maar Yv, wat is je probleem dan? Niemand heeft er problemen mee
Ik hoop dat het nog wel even door kan gaan, maar jij, en alle andere dj's natuurlijk, bedankt voor alle moeite die jullie erin hebben gestoken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
Ja maarquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijkbaar wel hč anders kom ik hier niet.
Grappig joh, ga je weer verder?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef pixelbitty het volgende:
1 april jongens. Ik ben yvonne. had ik jullie allemaal in het ootje genomen he.
Ah, ik had kunnen weten dat dat een pruik was toen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef pixelbitty het volgende:
1 april jongens. Ik ben yvonne. had ik jullie allemaal in het ootje genomen he.
Ja is goedquote:
Ging je niet pitten?quote:
Zullen wel mensen hebben geklaagd, die het niet in ons gezicht durven te zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja maar
Het volk vindt het tof. Heb nog niemand gehoord die ontevreden was over deze reeks.
Fuk hunniequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zullen wel mensen hebben geklaagd, die het niet in ons gezicht durven te zeggen.
Jammer weer.
Omdat Yvonne dat zegt? die kan me wat inmiddels. ik ben nu toch wel klaar met fok dus ik zie die ban wel tegemoetquote:
Het volkquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja maar
Het volk vindt het tof. Heb nog niemand gehoord die ontevreden was over deze reeks.
Ik las het verkeerd manquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat Yvonne dat zegt? die kan me wat inmiddels. ik ben nu toch wel klaar met fok dus ik zie die ban wel tegemoet
Hey het is een serieuze aandoening jaquote:
Het volk ja. Wij. Users.quote:
Dit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hey het is een serieuze aandoening ja
Je hoeft niet persoonlijk te worden hoor...ik ga welquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hoeft niet persoonlijk te worden hoor...ik ga wel
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:14 schreef DrNick het volgende:
UI veranderd om mijn gemoedstoestand te uiten.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga m'n nest opzoeken. morgen om half 7 weer werken
bedankt voor de muziekjens
Trusten!quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
trustequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Trustequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
glijdt ie lekker naar binnen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:20 schreef pixelbitty het volgende:
Wat een knoepert zo'n xxl frikandel.
na 18 cm krijg ik toch wel kotsneigingen.quote:
gaggingquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
na 18 cm krijg ik toch wel kotsneigingen.
Lekker hequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:20 schreef pixelbitty het volgende:
Wat een knoepert zo'n xxl frikandel.
Ik doe wel chill hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik snap er nu nog minder van dan eerst maar toch![]()
Als iedereen nou gewoon ff chill doet tot er duidelijkheid is hoe/wat/waarom, zou het iig een stuk overzichtelijker makeen
Misschien moet FOK1 even duidelijk maken waarom we moeten oprotten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik snap er nu nog minder van dan eerst maar toch![]()
Als iedereen nou gewoon ff chill doet tot er duidelijkheid is hoe/wat/waarom, zou het iig een stuk overzichtelijker makeen
Ook die stream mag van mij de tering krijgenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef YokiKater het volgende:
Dat moest ik 10 keer doen of zo, wat een kutavond!
Alles naar de klote! Ik ga weer even wat in de hens steken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook die stream mag van mij de tering krijgen
Moet je over de knie soms snotneus?quote:
Gaarne.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Moet je over de knie soms snotneus?
Is gewoon vanilla eigenlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spanking is slechts medium kinky.
Ik raak helemaal in de war van je nieuwe UI.quote:
Beter zo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik raak helemaal in de war van je nieuwe UI.
Echt minimaal ja, er moet toch minstens een paar spijkers in een plankje aan te pas komen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spanking is slechts medium kinky.
Spijkers en planken klinkt als mijn ding.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Echt minimaal ja, er moet toch minstens een paar spijkers in een plankje aan te pas komen.
ok daten?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spijkers en planken klinkt als mijn ding.
Ik zit in het zelfde team, dus dan mag dat.quote:
Dat he.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Yellowcard omgawd.
I'm 16 all over again.
Waar heb je het over.quote:
de ©DeZwabber sloeg op de UI, niet op de FU Nickj0n. Belediging van DrNick valt onder creative commons.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zit in het zelfde team, dus dan mag dat.
oh. ja dat wist ik uiteraard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de ©DeZwabber sloeg op de UI, niet op de FU Nickj0n. Belediging van DrNick valt onder creative commons.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de ©DeZwabber sloeg op de UI, niet op de FU Nickj0n. Belediging van DrNick valt onder creative commons.
Nou, toch wel al enigzins tegen uiterste houdbaarheidsdatum.quote:
Ik heb geen hoge standaard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, toch wel al enigzins tegen uiterste houdbaarheidsdatum.
Ik zal je troosten met m'n pener.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:47 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben verdrietig en moet getroost worden.
Troosten is 50 euro per kwartierquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:47 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben verdrietig en moet getroost worden.
Kan ik betalen met frikandellen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Troosten is 50 euro per kwartier
Dat is mooi, ik heb nog 450 euro.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
vooral jellyquote:
wat valt er allemaal onder troosten?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh ik moet mijn prijs opschroeven!quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
wat doen ze ermee?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Red Alert. Mijn aansteker is wederom weg.
Ik verdenk 1 van de katten.
Aanstekers verdwijnen af en toe gewoon. Een tijdje later liggen ze gewoon weer op een random plaats waar je al tig keer gekeken hebt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Klinken ze als Nel Veerkamp....dan heb je vast gelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Gisteren niet geluisterd....jammer, heb je de aanbieding gemist.quote:
nee gisteren nauwelijks Fok actiefquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren niet geluisterd....jammer, heb je de aanbieding gemist.
Helaas steken ze niet mijn peuken aanquote:
Moest 2 weken geleden noodgedwongen mijn bed verplaatsen, en daar lagen minimaal 7 aanstekers en 20 rietjes. Ik had de katten stash gevonden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aanstekers verdwijnen af en toe gewoon. Een tijdje later liggen ze gewoon weer op een random plaats waar je al tig keer gekeken hebt.
Nu moet ik weer lachen, ik hoorde vanmiddag een soortgelijk iets op Q-musicquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren niet geluisterd....jammer, heb je de aanbieding gemist.
Zijn je pallets al aangekomen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinken ze als Nel Veerkamp....dan heb je vast gelijk.
Dat gaat minimaal 16 maanden duren uit dat vage land.quote:
Stelletje jatmozen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu moet ik weer lachen, ik hoorde vanmiddag een soortgelijk iets op Q-music
Ja, dacht het wel.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Moest 2 weken geleden noodgedwongen mijn bed verplaatsen, en daar lagen minimaal 7 aanstekers en 20 rietjes. Ik had de katten stash gevonden.
Dus mijn katten zouden als een dode vrouw moeten klinkenquote:
Soms vervelend hoor. Als ik een glas laat staan met iets erin, of een vaas met water, 100% garantie dat het op de grond ligt als ik thuis kom.quote:
Sleep lekker!quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
Oh, vind en prima.
Maar ik ga zelf slapen.
Nee, mobiel.quote:
Trusten!quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
Oh, vind en prima.
Maar ik ga zelf slapen.
truste Ucciequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
Oh, vind en prima.
Maar ik ga zelf slapen.
Waarom ben ik nu niet verrast dat jij dit leuk vind.quote:
Niet leuk leuk hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu niet verrast dat jij dit leuk vind.
IKRquote:
Zomg, is dat daarvanquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ken B4S eigenlijk alleen van het Phineas and Ferb intro.
Neatquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. En voor zover ik weet spelen ze het ook live.
Ik tast nog ff in het duisterquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
Aan de eerste seconde van dit nummer heb ik al genoeg.
Omdat stom? omdat herkenbaar? omdat allebei? of omdat leuk?quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
Aan de eerste seconde van dit nummer heb ik al genoeg.
Herkenbaar en leuk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Omdat stom? omdat herkenbaar? omdat allebei? of omdat leuk?
is goed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn verzoekje is mag het licht uit?
Want dat ga ik zo doen.
Ogen branden als een mofo
Je moest het licht uit doen, niet je laptop/pc.quote:
hihahoquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je moest het licht uit doen, niet je laptop/pc.
Geen idee man, ben niet bijgelezenquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah achter is het wel duidelijk zeker
lol watquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moiraleuk dat je nog even komt in onze laatste week hier
idk man, paddo's zijn er niks bijquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets klopt meer, wat is waarheid nu.
immer gerade aus.quote:
maar geef samenvatting want ik ben serieus te stoned om bij te lezen en heb daar eigk ook geen zin in maar wil dit soort shit dan wel weten ofzo snapje ok doeiquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook vanavondwij moeten oprotten binnen een week
ofzo
Ik moet zeggen dat de effecten van caffeine me tegen vallen. Het is voornamelijk irritant.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
idk man, paddo's zijn er niks bij
Ik had gehoopt dat we Mono nog eens te horen kregen, maargoed, R49 is naar MUZ en ik ONZ is er geen plek meer voor radio, dus wij mogen optiefenquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar geef samenvatting want ik ben serieus te stoned om bij te lezen en heb daar eigk ook geen zin in maar wil dit soort shit dan wel weten ofzo snapje ok doei
wat zijn de effecten dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de effecten van caffeine me tegen vallen. Het is voornamelijk irritant.
Deze:quote:
Ik wist precies welk nummer Zwab bedoelde en kan deze helemaal meeschreeuwen dus ik word daar vrolijk van ik hoop dat je snapt welke we bedoelen want dan ben je extra baas oke groetjesquote:
Ja ik heb geen idee, maar vermoed dat pixel dat al gedraaid heeftquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze:
[..]
Ik wist precies welk nummer Zwab bedoelde en kan deze helemaal meeschreeuwen dus ik word daar vrolijk van ik hoop dat je snapt welke we bedoelen want dan ben je extra baas oke groetjes
Mweh. Het voelt alsof ik een warme trui over mijn hersens heb getrokken. Maar het is constant aanwezig, en dus irritant.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wat zijn de effecten dan?
mijn huidige effecten zijn brandende ogen en moeite hebben dingen vast te houden
rip mijn sigaretjes
Ja klopt Mono wou dat sowieso nog doen, maar druk de laatste tijd he, hij is sowieso niet zo veel meer op FOK! te vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we Mono nog eens te horen kregen, maargoed, R49 is naar MUZ en ik ONZ is er geen plek meer voor radio, dus wij mogen optiefen
Ja boeie doe nog keer danquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee, maar vermoed dat pixel dat al gedraaid heeft
REM - End of the World.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze:
[..]
Ik wist precies welk nummer Zwab bedoelde en kan deze helemaal meeschreeuwen dus ik word daar vrolijk van ik hoop dat je snapt welke we bedoelen want dan ben je extra baas oke groetjes
lmao das wel aids danquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mweh. Het voelt alsof ik een warme trui over mijn hersens heb getrokken. Maar het is constant aanwezig, en dus irritant.
DIT NUMMER MAAKT JE FUCKING HYPED EN JE WEET HETquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Moira je maakt me gvd helemaal hyped man
PENIS HELIKOPTER TIJDquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
DIT NUMMER MAAKT JE FUCKING HYPED EN JE WEET HET
Nah, zo rond bedtijd gewoon gaan slapen en dan merk ik er morgen niets meer van.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lmao das wel aids dan
ga naar buiten
ik ben het vast vergeten dan maar ik vraag morgen wel hoe het gaatquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nah, zo rond bedtijd gewoon gaan slapen en dan merk ik er morgen niets meer van.
oh waht het is nog geen 1 uur en mijn c doet het niet goed op mijn toetsenbord kutding ok doiequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:42 schreef Moira. het volgende:
Ik ga trouwens ook om 1 uur want ik moet om 06:30 alweer op staan
Ah, neatquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee bij een collega in Veendam, als het goed is nu bijna in Groningen terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |