Spijkers en planken klinkt als mijn ding.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Echt minimaal ja, er moet toch minstens een paar spijkers in een plankje aan te pas komen.
ok daten?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spijkers en planken klinkt als mijn ding.
Ik zit in het zelfde team, dus dan mag dat.quote:
Dat he.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Yellowcard omgawd.
I'm 16 all over again.
Waar heb je het over.quote:
de ©DeZwabber sloeg op de UI, niet op de FU Nickj0n. Belediging van DrNick valt onder creative commons.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zit in het zelfde team, dus dan mag dat.
oh. ja dat wist ik uiteraard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de ©DeZwabber sloeg op de UI, niet op de FU Nickj0n. Belediging van DrNick valt onder creative commons.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de ©DeZwabber sloeg op de UI, niet op de FU Nickj0n. Belediging van DrNick valt onder creative commons.
Nou, toch wel al enigzins tegen uiterste houdbaarheidsdatum.quote:
Ik heb geen hoge standaard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, toch wel al enigzins tegen uiterste houdbaarheidsdatum.
Ik zal je troosten met m'n pener.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:47 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben verdrietig en moet getroost worden.
Troosten is 50 euro per kwartierquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:47 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben verdrietig en moet getroost worden.
Kan ik betalen met frikandellen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Troosten is 50 euro per kwartier
Dat is mooi, ik heb nog 450 euro.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
vooral jellyquote:
wat valt er allemaal onder troosten?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh ik moet mijn prijs opschroeven!quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
wat doen ze ermee?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Red Alert. Mijn aansteker is wederom weg.
Ik verdenk 1 van de katten.
Aanstekers verdwijnen af en toe gewoon. Een tijdje later liggen ze gewoon weer op een random plaats waar je al tig keer gekeken hebt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Klinken ze als Nel Veerkamp....dan heb je vast gelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Gisteren niet geluisterd....jammer, heb je de aanbieding gemist.quote:
nee gisteren nauwelijks Fok actiefquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren niet geluisterd....jammer, heb je de aanbieding gemist.
Helaas steken ze niet mijn peuken aanquote:
Moest 2 weken geleden noodgedwongen mijn bed verplaatsen, en daar lagen minimaal 7 aanstekers en 20 rietjes. Ik had de katten stash gevonden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aanstekers verdwijnen af en toe gewoon. Een tijdje later liggen ze gewoon weer op een random plaats waar je al tig keer gekeken hebt.
Nu moet ik weer lachen, ik hoorde vanmiddag een soortgelijk iets op Q-musicquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren niet geluisterd....jammer, heb je de aanbieding gemist.
Zijn je pallets al aangekomen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinken ze als Nel Veerkamp....dan heb je vast gelijk.
Dat gaat minimaal 16 maanden duren uit dat vage land.quote:
Stelletje jatmozen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu moet ik weer lachen, ik hoorde vanmiddag een soortgelijk iets op Q-music
Ja, dacht het wel.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Moest 2 weken geleden noodgedwongen mijn bed verplaatsen, en daar lagen minimaal 7 aanstekers en 20 rietjes. Ik had de katten stash gevonden.
Dus mijn katten zouden als een dode vrouw moeten klinkenquote:
Soms vervelend hoor. Als ik een glas laat staan met iets erin, of een vaas met water, 100% garantie dat het op de grond ligt als ik thuis kom.quote:
Sleep lekker!quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
Oh, vind en prima.
Maar ik ga zelf slapen.
Nee, mobiel.quote:
Trusten!quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
Oh, vind en prima.
Maar ik ga zelf slapen.
truste Ucciequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
Oh, vind en prima.
Maar ik ga zelf slapen.
Waarom ben ik nu niet verrast dat jij dit leuk vind.quote:
Niet leuk leuk hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu niet verrast dat jij dit leuk vind.
IKRquote:
Zomg, is dat daarvanquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ken B4S eigenlijk alleen van het Phineas and Ferb intro.
Neatquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. En voor zover ik weet spelen ze het ook live.
Ik tast nog ff in het duisterquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
Aan de eerste seconde van dit nummer heb ik al genoeg.
Omdat stom? omdat herkenbaar? omdat allebei? of omdat leuk?quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
Aan de eerste seconde van dit nummer heb ik al genoeg.
Herkenbaar en leuk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Omdat stom? omdat herkenbaar? omdat allebei? of omdat leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |