Nou, ik ben net zo groot als een tunnelrat, dus dat klopt wel.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik ben net zo groot als een tunnelrat, dus dat klopt wel.
Nja, ik ga dit echt wel heel erg missen.quote:
5 dollah...oh nee dat was iemand anders,quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
Wie is An Bang, en hoeveel kost een date met haar?
En waar denk je met je reeks heen te gaan dan?quote:
dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nja, ik ga dit echt wel heel erg missen.
Al die leuke users die meedoen enzo.
Nee, dat is een gesloten hoofdstuk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen
terugkeer naar R49 is absoluut geen optie?
Oh nou dan sluit je het maar direct. Genaaid zijn we nu toch al.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef yvonne het volgende:
Zeg is het weer zover?
Als iedereen weer gaat lopen ziekzeiken dan is het feest hier snel weer afgelopen
[..]
En waar denk je met je reeks heen te gaan dan?
Bokt?
Boktquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:04 schreef yvonne het volgende:
Zeg is het weer zover?
Als iedereen weer gaat lopen ziekzeiken dan is het feest hier snel weer afgelopen
[..]
En waar denk je met je reeks heen te gaan dan?
Bokt?
Ja, voor het niet meer kan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
Mensen als dit al het einde is wil ik iedereen bedankenGelukkig zijn er meer dingen in het leven dan alleen FOK!
Man ga slapen, zet die pjoeter uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
Mensen als dit al het einde is wil ik iedereen bedankenGelukkig zijn er meer dingen in het leven dan alleen FOK!
Blijkbaar wel hč anders kom ik hier niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bokt
Maar Yv, wat is je probleem dan? Niemand heeft er problemen mee
Ik hoop dat het nog wel even door kan gaan, maar jij, en alle andere dj's natuurlijk, bedankt voor alle moeite die jullie erin hebben gestoken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
Ja maarquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijkbaar wel hč anders kom ik hier niet.
Grappig joh, ga je weer verder?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef pixelbitty het volgende:
1 april jongens. Ik ben yvonne. had ik jullie allemaal in het ootje genomen he.
Ah, ik had kunnen weten dat dat een pruik was toen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef pixelbitty het volgende:
1 april jongens. Ik ben yvonne. had ik jullie allemaal in het ootje genomen he.
Ja is goedquote:
Ging je niet pitten?quote:
Zullen wel mensen hebben geklaagd, die het niet in ons gezicht durven te zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja maar
Het volk vindt het tof. Heb nog niemand gehoord die ontevreden was over deze reeks.
Fuk hunniequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zullen wel mensen hebben geklaagd, die het niet in ons gezicht durven te zeggen.
Jammer weer.
Omdat Yvonne dat zegt? die kan me wat inmiddels. ik ben nu toch wel klaar met fok dus ik zie die ban wel tegemoetquote:
Het volkquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja maar
Het volk vindt het tof. Heb nog niemand gehoord die ontevreden was over deze reeks.
Ik las het verkeerd manquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat Yvonne dat zegt? die kan me wat inmiddels. ik ben nu toch wel klaar met fok dus ik zie die ban wel tegemoet
Hey het is een serieuze aandoening jaquote:
Het volk ja. Wij. Users.quote:
Dit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hey het is een serieuze aandoening ja
Je hoeft niet persoonlijk te worden hoor...ik ga welquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hoeft niet persoonlijk te worden hoor...ik ga wel
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:14 schreef DrNick het volgende:
UI veranderd om mijn gemoedstoestand te uiten.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga m'n nest opzoeken. morgen om half 7 weer werken
bedankt voor de muziekjens
Trusten!quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
trustequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Trustequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
glijdt ie lekker naar binnen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:20 schreef pixelbitty het volgende:
Wat een knoepert zo'n xxl frikandel.
na 18 cm krijg ik toch wel kotsneigingen.quote:
gaggingquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
na 18 cm krijg ik toch wel kotsneigingen.
Lekker hequote:Op woensdag 25 maart 2015 23:20 schreef pixelbitty het volgende:
Wat een knoepert zo'n xxl frikandel.
Ik doe wel chill hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik snap er nu nog minder van dan eerst maar toch![]()
Als iedereen nou gewoon ff chill doet tot er duidelijkheid is hoe/wat/waarom, zou het iig een stuk overzichtelijker makeen
Misschien moet FOK1 even duidelijk maken waarom we moeten oprotten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik snap er nu nog minder van dan eerst maar toch![]()
Als iedereen nou gewoon ff chill doet tot er duidelijkheid is hoe/wat/waarom, zou het iig een stuk overzichtelijker makeen
Ook die stream mag van mij de tering krijgenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef YokiKater het volgende:
Dat moest ik 10 keer doen of zo, wat een kutavond!
Alles naar de klote! Ik ga weer even wat in de hens steken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook die stream mag van mij de tering krijgen
Moet je over de knie soms snotneus?quote:
Gaarne.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Moet je over de knie soms snotneus?
Is gewoon vanilla eigenlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spanking is slechts medium kinky.
Ik raak helemaal in de war van je nieuwe UI.quote:
Beter zo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik raak helemaal in de war van je nieuwe UI.
Echt minimaal ja, er moet toch minstens een paar spijkers in een plankje aan te pas komen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spanking is slechts medium kinky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |