Geen idee man, ben niet bijgelezenquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah achter is het wel duidelijk zeker
lol watquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moiraleuk dat je nog even komt in onze laatste week hier
idk man, paddo's zijn er niks bijquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets klopt meer, wat is waarheid nu.
immer gerade aus.quote:
maar geef samenvatting want ik ben serieus te stoned om bij te lezen en heb daar eigk ook geen zin in maar wil dit soort shit dan wel weten ofzo snapje ok doeiquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook vanavondwij moeten oprotten binnen een week
ofzo
Ik moet zeggen dat de effecten van caffeine me tegen vallen. Het is voornamelijk irritant.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
idk man, paddo's zijn er niks bij
Ik had gehoopt dat we Mono nog eens te horen kregen, maargoed, R49 is naar MUZ en ik ONZ is er geen plek meer voor radio, dus wij mogen optiefenquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar geef samenvatting want ik ben serieus te stoned om bij te lezen en heb daar eigk ook geen zin in maar wil dit soort shit dan wel weten ofzo snapje ok doei
wat zijn de effecten dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de effecten van caffeine me tegen vallen. Het is voornamelijk irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |