Ja ik heb geen idee, maar vermoed dat pixel dat al gedraaid heeftquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze:
[..]
Ik wist precies welk nummer Zwab bedoelde en kan deze helemaal meeschreeuwen dus ik word daar vrolijk van ik hoop dat je snapt welke we bedoelen want dan ben je extra baas oke groetjes
Mweh. Het voelt alsof ik een warme trui over mijn hersens heb getrokken. Maar het is constant aanwezig, en dus irritant.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wat zijn de effecten dan?
mijn huidige effecten zijn brandende ogen en moeite hebben dingen vast te houden
rip mijn sigaretjes
Ja klopt Mono wou dat sowieso nog doen, maar druk de laatste tijd he, hij is sowieso niet zo veel meer op FOK! te vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we Mono nog eens te horen kregen, maargoed, R49 is naar MUZ en ik ONZ is er geen plek meer voor radio, dus wij mogen optiefen
Ja boeie doe nog keer danquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee, maar vermoed dat pixel dat al gedraaid heeft
REM - End of the World.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze:
[..]
Ik wist precies welk nummer Zwab bedoelde en kan deze helemaal meeschreeuwen dus ik word daar vrolijk van ik hoop dat je snapt welke we bedoelen want dan ben je extra baas oke groetjes
lmao das wel aids danquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mweh. Het voelt alsof ik een warme trui over mijn hersens heb getrokken. Maar het is constant aanwezig, en dus irritant.
DIT NUMMER MAAKT JE FUCKING HYPED EN JE WEET HETquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Moira je maakt me gvd helemaal hyped man
PENIS HELIKOPTER TIJDquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
DIT NUMMER MAAKT JE FUCKING HYPED EN JE WEET HET
Nah, zo rond bedtijd gewoon gaan slapen en dan merk ik er morgen niets meer van.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lmao das wel aids dan
ga naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |