ff met een rubbertje erdoorquote:Op woensdag 15 april 2015 20:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hahahahahhaha "daar moet wel iets aan gedaan worden"
Daar zou virgien ook aan mee moeten doen.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
Die reclame van obese er achter aan ook
Heb je onder een steen geleefd?quote:Op woensdag 15 april 2015 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Voor het eerst dat ik Virginia op tv zie, best een vriendelijk ding
Die had net Virginniiaiaaaa opgegeten.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
Die reclame van obese er achter aan ook
Ja, ze komt op mij ook beter over dan ik verwacht had....quote:Op woensdag 15 april 2015 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Voor het eerst dat ik Virginia op tv zie, best een vriendelijk ding
Oh, hoorde ik dat toch goedquote:
Wel erg gemaakt vind ik hoor, aan de andere kant, welke (semi-)BN'er is dat niet? En hoe 'kort' PJR wordt gehouden en zij zogezegd alles beter weet en regeltquote:Op woensdag 15 april 2015 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze komt op mij ook beter over dan ik verwacht had....
Over mevrouw Geus kan ik weinig anders zeggen dan "daar worden wij niet vrolijk van".
Dat is ook wel te zienquote:Op woensdag 15 april 2015 20:57 schreef Leandra het volgende:
Darn, een Nederlandse van 22 die al 6 jaar niet meer gefietst heeft.....
ik heb ook al een paar jaar niet meer gefietstquote:Op woensdag 15 april 2015 20:57 schreef Leandra het volgende:
Darn, een Nederlandse van 22 die al 6 jaar niet meer gefietst heeft.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |