Tja, deze of Bieber…quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef ToT het volgende:
Auw! BZN in de eerste show die we hier in MUZ hebben?
Had ik dan Justin Bieber moeten draaien? Dat kan alsnog hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef ToT het volgende:
Auw! BZN in de eerste show die we hier in MUZ hebben?
Ehhhhh never mind!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik dan Justin Bieber moeten draaien? Dat kan alsnog hoor
Ik ga kijken of Fout ventje nog pastquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef robdriessen het volgende:
Vandaag dan nog maar even vieren en vanaf morgen zijn we allemaal professioneel en serieus.
...
...
...
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef robdriessen het volgende:
Vandaag dan nog maar even vieren en vanaf morgen zijn we allemaal professioneel en serieus.
...
...
...
Dat waren wij alquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef robdriessen het volgende:
...
...
...
Meestal met dezelfde acteurquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar die smoelen lijken wel ergens een klein beetje op elkaar, toch?
Ik ben vooral een voorstander van het resetten van de Top49quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:10 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben trouwens voorstander van een topicnummer reset vanaf het volgende topic. Schone lei, frisse start, enz.
Mij ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, jah, het overviel mij ook wel een beetje
* Spezza19 ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:10 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben trouwens voorstander van een topicnummer reset vanaf het volgende topic. Schone lei, frisse start, enz.
Dan moet er ook een nieuwe reeks gemaakt worden?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:10 schreef robdriessen het volgende:
Die komt zo ook nogquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:10 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:10 schreef robdriessen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |