Dat maakt voor mij de pret er niet minder om.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je had hem geopend in ONZ, maar is gemoved naar ONZ
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat maakt voor mij de pret er niet minder om.
Snelle reactietijd ftwquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, mijn Ninja edit was niet Ninja genoeg
Ben je daar verbaast over dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:59 schreef ToT het volgende:
Hoerenzooi! Ik lees net dat de kans groot is dat ik naar mijn geld kan fluiten van die oplichterij van iemand op Marktplaats!
Misleidende OP met "het blijft immers Onzin" TR gemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:56 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, een muziekstation hoort gewoon in MUZ
ouch! da's niet mooi...quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:59 schreef ToT het volgende:
Hoerenzooi! Ik lees net dat de kans groot is dat ik naar mijn geld kan fluiten van die oplichterij van iemand op Marktplaats!
Ja, dat wordt er straks uitgeslooptquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misleidende OP met "het blijft immers Onzin" TR gemaakt.
Goed idee!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
ouch! da's niet mooi...
Eventueel zou je ze toch civielrechtelijk moeten kunnen aanpakken?
Hoe lang dat ook duurt. Misschien met je RBZ contact opnemen?
Uh, jah, het overviel mij ook wel een beetjequote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef robdriessen het volgende:
Oh! Eh, wow, dat is snel. *somethingsomethingOvertoom*
Whehehehe!quote:
Whehehe echt he!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef robdriessen het volgende:
Oh! Eh, wow, dat is snel. *somethingsomethingOvertoom*
MUZ wilde ons blijkbaar wel HEEL erg graag hebben!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, jah, het overviel mij ook wel een beetje
Of ONZ van ons afquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
MUZ wilde ons blijkbaar wel HEEL erg graag hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |