abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151023920
Zwangerschap en Geboorte!

2015

28 maart: Kooks11
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88

6 oktober: Limone
8 oktober: Skoap
14 oktober: Sara82
24 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

4 november: Daui (tweeling)
6 november: silliegirl
23 november: Bloesem

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cassandra87 op 26-03-2015 19:51:50 ]
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:41:14 #2
409579 LuDann
All the way
pi_151024379
Vervelend Kooks, die van jou is nog erger! Spullen slopen zou me wel echt te ver gaan.

Ik ga haar er eerst eens op aanspreken, en serieus dit keer. Gewoon waarschuwen dat het zo niet kan.

De relatie met mijn huishoudster is niet strikt professioneel zakelijk eigenlijk, dat bevalt me niet op die manier. We kletsen wel en maken soms ook samen schoon. Ik ruim dan op, zij maakt schoon. Ik heb haar leren kennen en vertrouw haar in ieder geval met mijn spullen enzo, is ook wat waard. En ze is wel gewoon eerlijk, het is niet zo dat ze stiekem haar kinderen meeneemt, het is meer dat ze er niet zo'n probleem in ziet.

Dat argument ''het is een wildvreemde'' snap ik wel, maar na jaren thuiszorg (heb ik nu geen recht meer op want samenwonen) is dit eigenlijk een verademing. Wat ik daar wel niet over kan vertellen... :X
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:47:39 #3
409579 LuDann
All the way
pi_151024621
Zou faptist al bevallen zijn?
pi_151024705
Hier ook iemand die poetst, en wel mijn moeder. Ooit begonnen, omdat mijn arm voor 8 weken in het gips gezet werd en man >60 uur werkt. Moeder is dol op poetsen (lees: werkte als verpleegkundige maar heeft om contractverandering gevraagd om te kunnen poetsen ipv verplegen). Helaas heb ik haar genen niet meegekregen op dat gebied....
Ze poetst eens in de twee weken alles, wij houden de toiletten zelf ook bij tussendoor en af en toe de stofzuiger erdoor.

Moest wel over een grens heen, mijn moeder die mijn huis poetst maar zij vindt het heerlijk en ik vind het heerlijk om thuis te komen in een schoon huis.

Ze wil er niks voor maar we nemen haal regelmatig een keertje mee uit eten. Daar geniet ze van. Zij blij, wij blij.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:55:29 #5
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151024888
Malteser, ik zou willen dat mijn moeder dat voor me zou doen O+

Ik heb helaas wel haar poetsgenen meegekregen, we hebben er allebei een ontzettende hekel aan. Vriend heeft zijn aversie tegen schoonmaken ook niet van een vreemde, schoonmoeder poetst ook niet voor de lol :'(
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:55:34 #6
409579 LuDann
All the way
pi_151024893
Oh Malteser, wat ideaal zeg, zo'n moeder! O+

Die van mij kan alleen maar kritiek hebben doorgaans, hoe schoon het ook is. :')
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:56:04 #7
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151024914
Da's dan weer het voordeel, kritiek krijg ik niet :+
pi_151025130
Mijn moeder is zelf *interieur verzorgster* maar heeft er weinig belang bij om bij haar kinderen te gaan lopen poetsen, juist omdat ik dr dochter ben.

Nu komt ze over een week of wel een middag langs om alles even bij langs te gaan, want ik trek het niet meer. En ik heb die genen ook echt niet meegekregen :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151025452
Limone: ondanks dat de kans op een goede uitslag veel groter is kan ik me voorstellen dat het nu gewoon ff klote is :* hopelijk krijgen jullie snel te horen dat alles goed is!

Nog maar 6 dagen werken (waarvan maar liefst 4 die overlappen met m'n vervangster :') maar dat komt wel goed) :s)
En vanavond informatie avond in het ziekenhuis, ben benieuwd!
pi_151025595
Het lijkt me heerlijk, iemand die poetst. Helaas zit het er niet in.

Huishouden loopt hier regelmatig in de sop. Ik werk vaak 45 uur in de week, soms meer, en de duutser op het moment bijna 80 uur in de week. Veel meer dan de afwas bijhouden, stofzuigen, wassen en de badkamer bijhouden zit er niet in. .
  woensdag 25 maart 2015 @ 17:24:15 #11
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151025919
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:11 schreef twist02 het volgende:
Limone: ondanks dat de kans op een goede uitslag veel groter is kan ik me voorstellen dat het nu gewoon ff klote is :* hopelijk krijgen jullie snel te horen dat alles goed is!

Nog maar 6 dagen werken (waarvan maar liefst 4 die overlappen met m'n vervangster :') maar dat komt wel goed) :s)
En vanavond informatie avond in het ziekenhuis, ben benieuwd!
Lekker! Na de paasdagen ga je dus voorlopig niet terug? Al lang netjes dat ze toch nog en vervanger voor je hebben kunnen vinden, al is het voor jou natuurlijk echt niet relaxed zo.

Oh ja FF, ik vind het echt en hele leuke stof! Mij moeder zag het en vond em ook heel leuk. Jij hebt dus ook en moeder die van alles zelf maakt? :D
pi_151026472
Ben nu 14w4d en zojuist is de 20 weken echo gepland... Ik kreeg een brief om een afspraak te maken, leek me nog zo vroeg?
Maar goed, het kan maar gepland zijn. Is dat normaal dat nu al te plannen?
pi_151027236
Ik heb hem ook vroeg gepland (na de combinatietest, met 11 weken). Dan viel er nog wat te kiezen en kon ik om 9:00 :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151027331
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:40 schreef Malteser het volgende:
Ben nu 14w4d en zojuist is de 20 weken echo gepland... Ik kreeg een brief om een afspraak te maken, leek me nog zo vroeg?
Maar goed, het kan maar gepland zijn. Is dat normaal dat nu al te plannen?
Wij hebben hem tijdens het eerste bezoek aan de verloskundige al gepland, met 7 weken!

Nu nog maar 3 weken wachtne..
pi_151027735
Limone, da's schrikken. Wachten op de NIPT duurt nu vast lang voor je. ;(

Als ze bij de volgende afspraak op 13 april al niet aangeeft de SEO te willen plannen, vraag ik er zelf om. De termijnecho die ik vrijdag heb was lastig te plannen en heb uiteindelijk een afspraak gekregen bij een andere echopraktijk, ik wil dus niet weer dat risico lopen, plus dat ik rond die periode met vakantie ben. :o Een paar dagen eerder is ook geen probleem neem ik aan?

Jagar, wat ga je 'opeens' hard!
pi_151027857
Limone :* ! Ik duim voor je mee.

Schoonmaakster: hebben we niet, wil ik nu wel. Ga het er eens met vriend over hebben, zijn moeder heeft wel eens aangeboden om haar werkster eens in de 2 weken naar ons te sturen; dat zou al veel schelen. Dan hebben we ook meteen een betrouwbaar iemand; dat scheelt voor mij gevoelsmatig veel.
pi_151027976
Ah oké, hartstikke prima dus. Niks vroeg dus, ik moet er zelf gewoon aan wennen geloof ik, 20 weken echo klinkt nog zo ver maar dat is volgende maand al.
Wij kunnen 's morgens om 08.50 uur. Fijne tijd!
pi_151028560
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:24 schreef pessie het volgende:

[..]

Lekker! Na de paasdagen ga je dus voorlopig niet terug? Al lang netjes dat ze toch nog en vervanger voor je hebben kunnen vinden, al is het voor jou natuurlijk echt niet relaxed zo.

Oh ja FF, ik vind het echt en hele leuke stof! Mij moeder zag het en vond em ook heel leuk. Jij hebt dus ook en moeder die van alles zelf maakt? :D
Ja, ik heb een supercreatieve moeder! Echt heel erg fijn, die maakt alles wat ik wil (als ze er tijd/zin in heeft, vooral in de herfst/winter). Voorlopig is ze druk bezig, want ze gaat dus met de gordijnen aan de gang, en ze is ook hobby edelsmid, dus ze is op d'r cursus ook bezig met het maken van onze trouwringen, helemaal naar onze wens!
  woensdag 25 maart 2015 @ 18:50:40 #19
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151028755
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:44 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ja, ik heb een supercreatieve moeder! Echt heel erg fijn, die maakt alles wat ik wil (als ze er tijd/zin in heeft, vooral in de herfst/winter). Voorlopig is ze druk bezig, want ze gaat dus met de gordijnen aan de gang, en ze is ook hobby edelsmid, dus ze is op d'r cursus ook bezig met het maken van onze trouwringen, helemaal naar onze wens!
leuk zeg! Dat ze dan ook trouwringen kan maken, echt bijzonder.
Mijn moeder kan goed naaien, quilten, borduren. Ook heel fijn!

Begin nu wel nieuwsgierig te worden naar faptist :@ volgens mij heeft ze zich nog niet laten zien vandaag.
pi_151029256
Faptist is vast haar kleintje aan het knuffelen nu!

Wij hebben ook een poetshulp, dezelfde als die al 25 jaar bij m'n ouders poetst. Dat geeft wel een vertrouwd gevoel. Ik vind het heerlijk, heb echt een schurfthekel aan poetsen. Dus zolang ik het me kan veroorloven blijft ze mooi!
pi_151029936
Wat betreft de biefstuk...

De parasiet overleeft niet bij extreme temperaturen. Verhitten boven de 70 °C of het invriezen van vlees bij -12 °C voor minimaal 2 dagen doodt de parasiet.

Aangezien ik net bij de AH ingevroren biefstuk heb gehaald, mag ik gewoon een medium rare biefstukje eten. :9~

En nog even gecheckt. Bij de supermarkten is het allemaal minimaal ingevroren op -18 graden.
pi_151030990
Jeetje Limone, ondanks dat de kan heel groot is dat de uitslag van de NIPT goed is, snap ik dat je geschrokken bent van de uitslag van de combinatietest. Ik ga voor jullie duimen!

Daui! Wat doe je een tweeling! Wow! *O* *G* Was jij dat nou die bang was voor een drieling ;)

Hier vergeet ik steeds meer dingen lijkt wel! Gister stond ik bij de kapper zonder portemonnee. En nu heb ik mijn bril vergeten op het werk en ben ik vanmiddag mijn medicijnen vergeten in te nemen. Hoort erbij toch :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:47:18 #23
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151031079
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:22 schreef JantinaGr het volgende:
Wat betreft de biefstuk...

De parasiet overleeft niet bij extreme temperaturen. Verhitten boven de 70 °C of het invriezen van vlees bij -12 °C voor minimaal 2 dagen doodt de parasiet.

Aangezien ik net bij de AH ingevroren biefstuk heb gehaald, mag ik gewoon een medium rare biefstukje eten. :9~

En nog even gecheckt. Bij de supermarkten is het allemaal minimaal ingevroren op -18 graden.
Jantina, je maakt mijn dag, ik heb nog een biefje in de vriezer liggen zag ik! Morgen! :9~
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:51:08 #24
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151031265
Limone,
Och lieverd toch, wat zullen jullie geschrokken zijn!
Ik hoop dat echt dat jullie toch nog een goede uitslag krijgen.
Ik kan nu wel 2 verhalen vertellen van collega's die ook een slechte 20weken echo hadden en waar het uiteindelijk helemaal gezond werd verklaard, maar daar zit je misschien helemaal niet op te
Wachten.
Heel veel sterkte. Ik heb een mooi kaarsje voor je aan staan.

Daui,
Een tweeling! WoW! Wat bijzonder.. Mag ik vragen of jullie hulp gehad hebben gehad om zwanger te worden of had je man zulk superzaad?
Leuk hoor!

Schoonmaakster,
Man wat een ellende. Te laat komen is voor mij echt een no go.
iets kapot maken kan een keer gebeuren, maar als iemand gaat proppen
Of verkeerd schoonmaakmiddel gebruikt? Dikke no no
Toevallig werd mij vandaag een betrouwbare schoonmaakster (ze werkt al Bij 2 Bevriende stellen ) aangeboden voor 25 euro per 2 uur incl schoonmaakmiddelen.
Is dat een redelijke prijs?
Het zou mij zo veel rust geven...

Vannacht was ik in blinde paniek. Ik had m'n baby al 3 uur niet gevoeld. Ik dacht
Toen nog.. Misschien slaapt ze. Even wachten nog. In m'n buik porren, er tegen aan tikken/duwen, de trap op en af gelopen, hurken/staan/op m'n rug liggen/op m'n zij.. Niets hielp.
Na 5 uur m'n man wakker gemaakt en gezegd dat hij het ziekenhuis moest bellen. We konden gelijk langs komen en werd een ctg gemaakt. Na 30 laaaaaange seconden kwam er dan eindelijk haar hartslag. 148 bpm met uitschieters naar beneden en boven.
M'n harde buiken wisselde van 35 tot
80. Super onregelmatig.
Maar nog steeds geen beweging te voelen. Weer anders liggen. Niks.
Echo gemaakt en in 5 minuten tijd slechts 1 keer beweging gezien.
Vruchtwater bekeken en dat bleek veel meer dan vorige week te zijn.
Dat zou dus een oorzaak kunnen zijn. Een andere oorzaak zou die harde buiken kunnen zijn waardoor ik haar niet goed voel. Veel ruimte had ze niet meer. Morgen weer terug naar het ziekenhuis en dan krijg ik de onderzoeken nogmaals.
Tot nu toe slechts 3 x exht een beweging gevoeld. Man.. Wat is dit zenuwslopend. Ben op van de zenuwen.
Uiteindelijk komt het natuurlijk allemaal goed, maar ik heb echt nog nooit zulke angst gevoeld...
Blij dat ik weer thuis ben en dat ik morgen weer terug mag komen.
Geen stress om mij hoor, maar wilde het wel even delen..
pi_151031535
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Het lijkt me heerlijk, iemand die poetst. Helaas zit het er niet in.

Huishouden loopt hier regelmatig in de sop. Ik werk vaak 45 uur in de week, soms meer, en de duutser op het moment bijna 80 uur in de week. Veel meer dan de afwas bijhouden, stofzuigen, wassen en de badkamer bijhouden zit er niet in. .
Oh my. Ik werk niet, en ik doe echt niet veel meer dan dat hoor :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')