SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Van 2000 tot (ongeveer) 2008 waren dat leuke wedstrijden ja, tegen Utrecht. Helaas stelt het nu weinig meer voor.![]()
Als we maar de drie punten binnenhalen, dat is alles waar ik dit seizoen nog voor ga.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:35 schreef NoventaMinutos het volgende:
Van 2000 tot (ongeveer) 2008 waren dat leuke wedstrijden ja, tegen Utrecht. Helaas stelt het nu weinig meer voor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik had het niet echt over het voetbal, maar meer over de beleving op de tribunes / buiten het stadion.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als we maar de drie punten binnenhalen, dat is alles waar ik dit seizoen nog voor ga.![]()
Jaja, Hebben ook wissels nodig. Nu heb je Serero als 1e wissel, kan nooit goed zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we hebben bazoer al voor fysiek (over en seizoentje)
verdedigers hebben we nodig
-sinkgraven--klaasen-
----------Bazoer--------![]()
ik denk alleen dat tapia niet komt als wisselspelerquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jaja, Hebben ook wissels nodig. Nu heb je Serero als 1e wissel, kan nooit goed zijn.
en we hebben ook nog aankomende jeugd en er zou ervaring komen (op het middenveld wellicht)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is de eigenaar van Sampdoria.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:54 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
Derksen brengt hem wel even langs zo te zien.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de eigenaar van Sampdoria.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Speelt de laatste weken wel als een patatje daar. Vitesse is goed, maar hij is van een van de beste spelers naar een zwakke schakel gegaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:59 schreef Poepz0r het volgende:
Las iemand posten over een goede CVM. Wat te denken van Vejinovic van Vitesse?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Klopt maar zijn talent is welkomquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelt de laatste weken wel als een patatje daar. Vitesse is goed, maar hij is van een van de beste spelers naar een zwakke schakel gegaan.En brengt wat fysiek met zich mee
![]()
Zal hem jullie niet onthouden. Daarnaast betwijfel ik of hij voor de bank naar Ajax komt en of hij voor jullie bank betaalbaar is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar zijn talent is welkomEn brengt wat fysiek met zich mee
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon basis mag ik verwachten. We hebben geen goede/decent CVM nuquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal hem jullie niet onthouden. Daarnaast betwijfel ik of hij voor de bank naar Ajax komt en of hij voor jullie bank betaalbaar is.![]()
Bazoer?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon basis mag ik verwachten. We hebben geen goede/decent CVM nu[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als Klaassen weggaat en Sinkgraven op 10 staat is ie wel een optie, zit je ook goed met positiewisselingen denk ik. Die kunnen alle drie verdedigend en aanvallend uit de voeten namelijk.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Exactquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Klaassen weggaat en Sinkgraven op 10 staat is ie wel een optie, zit je ook goed met positiewisselingen denk ik. Die kunnen alle drie verdedigend en aanvallend uit de voeten namelijk.![]()
Flikker op met al die middenvelders, who fuckin cares? Daar hebben we weinig tot niks nodig als er niemand weggaat. Verdediging, dat is het heikele punt. En Milik vastleggen en Siggy dumpen. Zivko doorschuiven. Fischer terug. BAM.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:13 schreef Poepz0r het volgende:
Gudelj kunnen we ook wel halen, alleen die is iets duurder denk ik![]()
We hebben veel te weinig klassieke middenvelder en zeker fysiek:quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Flikker op met al die middenvelders, who fuckin cares? Daar hebben we weinig tot niks nodig als er niemand weggaat. Verdediging, dat is het heikele punt. En Milik vastleggen en Siggy dumpen. Zivko doorschuiven. Fischer terug. BAM.
Klaassen opperbaas maar 1 tikje en meneer ligt op de grond
Serero zullen we het maar niet over hebben
Bazoer toptalent
Schone wordt steeds minder
Sinkgraven talent
Hier heb je 5 middenvelders, fantastisch. Andersen en consorten niet meegeteld aangezien die zich in de aanval bevinden.![]()
Serero afzeiken is achterlijk
Schone heeft gewoon een vormdipA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Met spelers als Vejinovic en Propper win je de oorlog ook niet hoor, man die hebben het ook zo vaak af laten weten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We hebben veel te weinig klassieke middenvelder en zeker fysiek:
Bazoer toptalent
Sinkgraven talent
Hier heb je 5 middenvelders, fantastisch. Andersen en consorten niet meegeteld aangezien die zich in de aanval bevinden.![]()
Serero is goed maar fysiek is en blijft het een kindsoldaatje. Een werkertje erbij op het middenveld is niks mis mee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Serero afzeiken is achterlijk
Schone heeft gewoon een vormdip![]()
Schone heeft even een mindere periode, maar is gewoon in z'n normale doen basisspeler. Helpt ook niet dat Frank hem ongeveer iedere week op een andere plek neerzette, van buitenspeler tot spits. Je hebt gelijk dat er wel iets bij kan, aan de andere kant denk ik dat je in eerste instantie op achterin moet richten, daar kan je nog een dramatischer lijstje van maken
Boilesen, tjah
Van Rhijn, ook een langdurige dip
Veltman, talent maar maak nog vaak genoeg kapitale fouten
Viergever, doet leuk z'n best maar komt structureel gewoon net wat tekort voor Ajax 1
Tete, talent, maar nog geen basisspeler
Vd Hoorn
Moisander, vertrokken
Riedewald, talent.![]()
Voor verdedigers moeten we stoppen met kijken in Eredivisie. In buitenland loopt genoeg talent rond. Waar is de nieuwe Maxwell of Hatem Trabelsi of Zdenek Grygeraquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:23 schreef Poepz0r het volgende:
Wie moeten we achterin halen dan? Wie zijn er beschikbaar?
Botteghin ofzo als ouwe beuker?![]()
Achterin is idd echt pure noodzaak, daar hebben we eigenlijk niet 1 echte Ajaxwaardige speler lopen.
Middenveld lukt wel, aanval in theorie ook.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Misschien zijn ze te bang dat het te lang duurt voordat die spelers de Ajax cultuur/tactiek onder de knie hebben? Plus ze willen geen 5 ton ophoesten aan salaris voor een 18-jarige speler van buiten de EU.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor verdedigers moeten we stoppen met kijken in Eredivisie. In buitenland loopt genoeg talent rond. Waar is de nieuwe Maxwell of Hatem Trabelsi of Zdenek Grygera![]()
Salaris kan inderdaad een reden zijn. Verder zijn er 54 landen aangesloten bij UEFA. Er zal toch wel eentje zijn die talent heeft en betaalbaar is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Misschien zijn ze te bang dat het te lang duurt voordat die spelers de Ajax cultuur/tactiek onder de knie hebben? Plus ze willen geen 5 ton ophoesten aan salaris voor een 18-jarige speler van buiten de EU.
Ik blijf erbij. de scouting van Ajax buiten scandinavie is tien keer ruk![]()
Lartey, Cerny, Nouri en Van De Beekquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:09 schreef Class het volgende:
[..]
Shiiiet welke 4 zouden er op dit moment opstaan? Klaassen en dan houdt het wel op![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:09 schreef Class het volgende:
[..]
Shiiiet welke 4 zouden er op dit moment opstaan? Klaassen en dan houdt het wel op![]()
![]()
daar nog 1 ervaren oudere speler voor halen ala nigel de jong (onhaalbaar ja, maar zo'n type speler)quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We hebben veel te weinig klassieke middenvelder en zeker fysiek:
Bazoer toptalent
Sinkgraven talent
Hier heb je 5 middenvelders, fantastisch. Andersen en consorten niet meegeteld aangezien die zich in de aanval bevinden.
en dan 2 versterkingen in de verdedigingFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je kan die neger nauwelijks zien.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Zivkovic buiten selectie
Van onze Telesportredactie
Richairo Zivkovic ontbreekt in de selectie voor het duel van Oranje -19 tegen Servië. De aanvaller van Ajax is 'om disciplinarie redenen' buiten de selectie gehouden. Hij kwam te laat voor de wedstrijdbespreking. Eerder deze week beloofde de Ajacied nog beterschap.
Oranje onder 19 probeert zich te plaatsen voor het EK in Griekenland komende zomer.
Oranje trapt donderdagavond om 19.00 uur in het Friese Harkema af. Zaterdag speelt de ploeg nog tegen Noorwegen en dinsdag tegen Zwitserland.![]()
En daar is die weer hoor!quote:Raiola: ‘Ajax heeft Kishna niet nodig, Kishna heeft Ajax niet nodig’
Niet voor de eerste keer maakt Mino Raiola duidelijk dat Ricardo Kishna onder Frank de Boer geen toekomst bij Ajax heeft. Het ligt derhalve niet voor de hand dat het contract van de twintigjarige aanvaller, die tot 30 juni 2016 op de loonlijst staat, in de nabije toekomst verlengd zal worden. Een zomerse transfer nadert met rasse schreden, zo erkent Raiola.
Raiola vindt De Boer ‘een goede trainer’. “Ik diskwalificeer hem niet als ik zeg dat het niet botert met Ricardo. Er is gewoon geen klik. Dan moet je verder kijken”, maakt de zaakwaarnemer duidelijk in gesprek met het Algemeen Dagblad. Het buitenland lijkt zodoende een logische vervolgstap, maar daar denkt Raiola anders over. “Het zou best kunnen dat het voor de ontwikkeling van Ricardo het beste is als hij nog een paar jaar in Nederland blijft. Feyenoord of PSV zou in dat opzicht ook goed zijn."
Raiola zocht de voorbije weken geregeld de media, maar hij vindt dat Ajax in dit opzicht is begonnen. Dat begon met zijn wissel tegen Barcelona. Sportief niets mis mee, maar wel waarop Ricardo daarna publiekelijk eruit wordt gepikt, terwijl het hele elftal ondermaats presteerde.” De disciplinaire schorsing wegens een matige warming up en een weerwoord jegens De Boer vormden recentelijk een dieptepunt, zo oordeelt Raiola. “De klik is er niet. Ajax heeft hem niet nodig, hij heeft Ajax niet nodig, dan is het verstandig als hij het dan elders probeert.”![]()
![]()
Hopelijk kan hij die.. opspraak ook positief (in het veld) gebruiken.quote:
Type Zlatan/Suarez is zeer welkom![]()
![]()
Als kishna echt een `man` is zegt hij publiekelijk dat die Raiola eens zijn bek moet houden en hij zelf wel beslist wat er gebeurt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Misschien is hij het wel met hem eens. Die kans acht ik zeer groot gezien zijn relatie met de Boer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef MouzurX het volgende:
Als kishna echt een `man` is zegt hij publiekelijk dat die Raiola eens zijn bek moet houden en hij zelf wel beslist wat er gebeurt.![]()
Ik zie niet zo in wat voor waarde dit toevoegt voor Kishna?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Misschien is hij het wel met hem eens. Die kans acht ik zeer groot gezien zijn relatie met de Boer.
Zijn transferwaarde zal er niet door omhoog gaan.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik zou Kishna drie opties geven. Of Riaola 'ontslaan' en doorvoetballen, of oprotten naar een buitenlandse club, of gewoon het contract verlengen en als het zo doorgaat op de bank wegrotten.
![]()
![]()
Ik gun mensen niet snel iets slecht maar Raoila komt aardig in de buurt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Als die het niet met Raiola eens was geweest had die allang zoiets gezegd lijkt me. Zegt genoeg over dat ventje..quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef MouzurX het volgende:
Als kishna echt een `man` is zegt hij publiekelijk dat die Raiola eens zijn bek moet houden en hij zelf wel beslist wat er gebeurt.![]()
Je moet nooit te snel conclusies trekken maar daar lijkt het inmiddels wel op jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als die het niet met Raiola eens was geweest had die allang zoiets gezegd lijkt me. Zegt genoeg over dat ventje..![]()
Raiola is een fantastische zaakwaarnemer die zijn vak goed verstaat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun mensen niet snel iets slecht maar Raoila komt aardig in de buurtAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Laat die Raiola maar lullen en behandel Kishna als iedere andere speler. Is dat niet goed genoeg voor hem dan zoekt hij zijn heil maar in het buitenland. We hebben Fischer nog.![]()
Je weet niet hoe Fischer terugkomtquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:29 schreef FritzWepper het volgende:
Laat die Raiola maar lullen en behandel Kishna als iedere andere speler. Is dat niet goed genoeg voor hem dan zoekt hij zijn heil maar in het buitenland. We hebben Fischer nog.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit dus. Mensen haten alleen op hem, omdat hij de spelers naar een mooie club brengt die er zelf mee instemmen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Raiola is een fantastische zaakwaarnemer die zijn vak goed verstaat.![]()
Raiola wil dus bepalen hoeveel en wanneer Kisha speelt.
Snel verkopen nu clubs nog het idee hebben dat het een groot talent is, uiteraard wel tegen de prijs die Ajax verlangt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sowieso is El Ghazi een groter talent dan Kishna die erg overschat wordt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Weer 1 weggekaapt, was deze jongen wat?twitter:khoazany twitterde op donderdag 26-03-2015 om 14:44:01Timothy Fosu-Mensah is training with the first team today. reageer retweet
![]()
Jep groot talent, maar nog wel bij tijd en wijlen wisselvallig. Ben benieuwd of hij het niveau daar aankan, had makkelijk bij Ajax 1 in de basis gestaan over twee jaar. Ik denk dat hij op fysiek vlak te kort gaat komen, hoewel Man U daar meestal minder moeilijk over doet dan andere PL clubs.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:08 schreef Class het volgende:
Weer 1 weggekaapt, was deze jongen wat?twitter:khoazany twitterde op donderdag 26-03-2015 om 14:44:01Timothy Fosu-Mensah is training with the first team today. reageer retweet
Maar het blijft een opmerkelijke stap.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Misschien ja ja ja ja aja janajanaka aka aka aiaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Misschien is hij het wel met hem eens. Die kans acht ik zeer groot gezien zijn relatie met de Boer.![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Fijn dat jij enkel de controle hebt over een sorteerband in de fabriek ipv een voetbalclubquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:36 schreef j95 het volgende:
Ik zou Kishna drie opties geven. Of Riaola 'ontslaan' en doorvoetballen, of oprotten naar een buitenlandse club, of gewoon het contract verlengen en als het zo doorgaat op de bank wegrotten.
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Haha.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:04 schreef Pedroso het volgende:
Sowieso is El Ghazi een groter talent dan Kishna die erg overschat wordt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niet?quote:
Wat heeft Kishna nou laten zien in al die wedstrijden dat hij er in stond?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Kishna is een groter talent, maar Ghazi laat het meer zien en heeft altijd wel rendement.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet?
Wat heeft Kishna nou laten zien in al die wedstrijden dat hij er in stond?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Zivkovic sluit weer aan bij Oranje onder 19
27 maart 2015 -
Aron Winter bevestigt in De Telegraaf dat hij Richairo Zivkovic buiten de selectie van Oranje onder 19 had gelaten vanwege te laat komen voor de wedstrijdbespreking. Er waren meerdere spelers te laat vanwege aanpassingen in het schema, maar Zivkovic was de laatste. De coach gaat ervan uit dat hij Zivkovic genoeg heeft gestraft en haalt hem er voor de laatste twee EK-kwalificatieduels weer bij. "Ik heb hem disciplinair gestraft voor deze wedstrijd en morgen zit hij gewoon weer bij de groep. Dan zetten we er een streep onder. Het is duidelijk geweest. Over." Zaterdag komt Oranje onder 19 weer in actie.![]()
Als je zo'n grap wilt maken doe het dan goed. Die man van Sampdoria lijkt totaal niet op Derksen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:56 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
je zou toch bijna zeggen....![]()
Voor het geval het je niet opgevallen is maar Ajax speelt echt dramatisch, op elke linie van het veld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
Flikker op met al die middenvelders, who fuckin cares? Daar hebben we weinig tot niks nodig als er niemand weggaat. Verdediging, dat is het heikele punt. En Milik vastleggen en Siggy dumpen. Zivko doorschuiven. Fischer terug. BAM.
Waardeloze keeper/verdediging/middenveld/aanval....
Zelfs voor in de Eredivisie is het geen top elftal, laat staan Europees gezien.
Maar ja dat lage niveau hier in NL moeten we leren accepteren. Misschien dat jij al vanuit dat super lage oogpunt kijkt. Dan heb je wel gelijk dat het middenveld ietsje beter is dan de andere linies.![]()
Ok Hans, bedankt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Voor het geval het je niet opgevallen is maar Ajax speelt echt dramatisch, op elke linie van het veld.
Maar ja dat lage niveau hier in NL moeten we leren accepteren. Misschien dat jij al vanuit dat super lage oogpunt kijkt. Dan heb je wel gelijk dat het middenveld ietsje beter is dan de andere linies.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je zo'n grap wilt maken doe het dan goed. Die man van Sampdoria lijkt totaal niet op Derksen.
Oja, volgens jou was er toch geen enkel probleem tussen Kishna en Frank?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien ja ja ja ja aja janajanaka aka aka aia![]()
![]()
![]()
Ah oke. Dat is het kenmerk van talent. Duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet?
Wat heeft Kishna nou laten zien in al die wedstrijden dat hij er in stond?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik bespeur inderdaad weinig problematiek.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oja, volgens jou was er toch geen enkel probleem tussen Kishna en Frank?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
TFM was zeker wat ja. Zonde dat hij weg is, net zoals Dilrosunquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:08 schreef Class het volgende:
![]()
![]()
Fysiek? Die man weegt 60 kilo ofzo en kijk je dwars doorheen. Die man is nog magerder dan Olav Lindenberghquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar zijn talent is welkomEn brengt wat fysiek met zich mee
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn dat jij enkel de controle hebt over een sorteerband in de fabriek ipv een voetbalclubDat is wel een hele domme opmerking.
![]()
Je bent zelf een heel domme opmerking.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jup.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:04 schreef Pedroso het volgende:
Sowieso is El Ghazi een groter talent dan Kishna die erg overschat wordt.Gadverdamme wat een ergerlijk persoon die Raiola.
![]()
![]()
Dat Ajax verre van goed speelt is evident, maar zo'n dramatisch slecht elftal als dat jij doet voorkomen is het ook niet. Maar goed we kennen inmiddels je sneue haat voor alles dat met Ajax te maken heeft, dus enige vorm van objectiviteit hoeven we niet van je te verwachten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Voor het geval het je niet opgevallen is maar Ajax speelt echt dramatisch, op elke linie van het veld.
Maar ja dat lage niveau hier in NL moeten we leren accepteren. Misschien dat jij al vanuit dat super lage oogpunt kijkt. Dan heb je wel gelijk dat het middenveld ietsje beter is dan de andere linies.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
hij begint al met waardeloze keeper, toen ben ik gestopt. zo iemand neem je niet serieusquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat Ajax verre van goed speelt is evident, maar zo'n dramatisch slecht elftal als dat jij doet voorkomen is het ook niet. Maar goed we kennen inmiddels je sneue haat voor alles dat met Ajax te maken heet, dus enige vorm van objectiviteit hoeven we niet van je te verwachten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij diskwalificeert zichzelf al meteen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij begint al met waardeloze keeper, toen ben ik gestopt. zo iemand neem je niet serieus'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
want je kan weer op internet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Volgens mij heeft iemand per ongeluk open internet geïnstalleerd in een psychiatrische kliniek.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop met korte haren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je weet niet hoe Fischer terugkomtWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:dankjewel
Ik heb absoluut geen haat tegen Ajax hoor. Alleen een haat tegen die walgelijke (onterechte) arrogantie.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:38 schreef StarGazer het volgende:
Dat Ajax verre van goed speelt is evident, maar zo'n dramatisch slecht elftal als dat jij doet voorkomen is het ook niet. Maar goed we kennen inmiddels je sneue haat voor alles dat met Ajax te maken heeft, dus enige vorm van objectiviteit hoeven we niet van je te verwachten.
Dramatisch ligt er maar net aan waar je het mee vergelijkt.
Met de top en subtop van Europa>Drama.
Vergeleken met de rest van de Eredivise>Hmmm, niet echt top maar wel 1 vd beteren.Cillessen? Mensenkinders heb je die vent wel eens zien keepen? Het is een schande dat zo'n keeper voor het NL elftal mag spelen. Wat een afgang.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:40 schreef mokkiemok het volgende:
hij begint al met waardeloze keeper, toen ben ik gestopt. zo iemand neem je niet serieus![]()
okquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen haat tegen Ajax hoor. Alleen een haat tegen die walgelijke (onterechte) arrogantie.
Dramatisch ligt er maar net aan waar je het mee vergelijkt.
Met de top en subtop van Europa>Drama.
Vergeleken met de rest van de Eredivise>Hmmm, niet echt top maar wel 1 vd beteren.
[..]
Cillessen? Mensenkinders heb je die vent wel eens zien keepen? Het is een schande dat zo'n keeper voor het NL elftal mag spelen. Wat een afgang."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ach, die Jehova loopt wat te trollen. Verder zie ik niet vaak kritiek op Cillessen eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Cillessen zo wordt bekritiseerd buiten zijn penalty's.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: