Ik ken geen type meisje dat witte wijn met ijsklontjes drinktquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:58 schreef Atifa het volgende:
Ik weet ook niet zo heel goed hoe ik het moet uitleggen. Als ik vroeger achter de bar stond was het altijd een bepaald type meisjes wat zoete wijn met ijs bestelde, en het type lag me niet. Of je ijs in je wijn doet, moet je dat lekker zelf weten, maar ik heb er een bepaald beeld bij, dat had ik wat meer moeten nuanceren.
Oh, en oppervlakkig en kerkelijk kan heel erg goed samen hoor. Ik ben opgegroeid in een kerk waar ik de focus in tien jaar heb zien verschuiven van "God" naar "relevant zijn voor de wereld om je heen", en de verandering van focus ging gepaard met een hele hoop oppervlakkigheid. Daar kan ik nog wel over uitweiden maar weet niet of jullie daarop lopen te wachten.
Absoluut. Ik ben ook opgegroeid in de Bible Belt en kerkgaand is absoluut niet meteen synoniem voor wat voor vorm spirituele ontwikkeling dan ook. Gewoon 'niet nadenken maar klakkeloos volgen' zie je juist heel veel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:58 schreef Atifa het volgende:
Oh, en oppervlakkig en kerkelijk kan heel erg goed samen hoor.
Is dat zo? Volgens mij scheiden ze in de VS vreselijk veel en zijn ze zo gristelijk als de pestquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:53 schreef minilot het volgende:
En in gristelijke kringen wordt nu eenmaal veel minder vaak gescheiden.
Die komen altijd een beetje op mij over als 'Christelijk zolang het in je eigen straatje past'quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Is dat zo? Volgens mij scheiden ze in de VS vreselijk veel en zijn ze zo gristelijk als de pest
Ik heb dan ook gekozen om te zeggen: "ik vind"... omdat ik me daar ook bewust van ben.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, je weet natuurlijk nooit echt wat er in het hoofd van een ander omgaat. Iemand die oppervlakkig overkomt kan natuurlijk alsnog over diepe wateren beschikken.
Dan kan iemand je nog steeds gewoon niet liggen, maar ik zou altijd voorzichtig zijn om meteen iemand als werkelijk oppervlakkgi te beschouwen.
Ik had het over Nederland inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij scheiden ze in de VS vreselijk veel en zijn ze zo gristelijk als de pest
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die komen altijd een beetje op mij over als 'Christelijk zolang het in je eigen straatje past'
Maar dat is een vooroordeel van mij.
Okee, okee! We zitten er bovenop hier hoor!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:07 schreef Atifa het volgende:
[..]
Ik heb dan ook gekozen om te zeggen: "ik vind"... omdat ik me daar ook bewust van ben.
Ja, och, je hoort ook niet de os, ezel of dienstmaagd van de ander te begeren, maar zonder een beetje jaloezie geen kapitalistische vooruitgang!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Want ze schieten elkaar daar ook gewoon overhoop
En de bijbel zegt toch echt dat je niet zult doden en zo
Beebiesquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:20 schreef Lonaa het volgende:
Mijn zieleknijper krijgt een beebie! Beebies overal!
Goedzo!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/media/40(...)t-niet-verlengd.html
Nou, dat was Top Gear dan
Ik fiets elke ochtend langs een lagere school waar al die koters dan afgezet worden door de moeders/oma's etc. Met de auto uiteraard. Ik denk dan altijd: ugh, waarom zou je daar aan beginnenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:20 schreef Lonaa het volgende:
Mijn zieleknijper krijgt een beebie! Beebies overal!
Woensdagen werk ik van 7:00 - 11:00quote:
Dat wordt vast gekocht door een commerciële zender incl de presentatoren. Klaar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/media/40(...)t-niet-verlengd.html
Nou, dat was Top Gear dan
Ik wil ze ook niet hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik fiets elke ochtend langs een lagere school waar al die koters dan afgezet worden door de moeders/oma's etc. Met de auto uiteraard. Ik denk dan altijd: ugh, waarom zou je daar aan beginnenIk zie het echt niet meer
Een jongere versie van Isa wilde nog wel kinderen, deze niet meer.
Ahzo. Ik vandaag van 06:00 tot 13:00.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Woensdagen werk ik van 7:00 - 11:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |