In dat kader is dit mijn guilty pleasurequote:Op woensdag 25 maart 2015 10:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het heeft een catchy refrein met een prettige basloop
Zo, nu al?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:53 schreef fietsie het volgende:
Ik ga ffies migreren naar mijn thuis-plekkie.
Werkdag zit er weer op
Ik vergeet de fitbit regelmatig van mijn gedragen broek te halen en op mijn schone te klikken (ik heb zo'n kleintje die je ergens aan vast maakt) en als ik dan mijn fitbit niet bij me heb, heb ik veel minder de neiging om ergens heen te wandelen. Want de stappen worden toch niet geteldquote:Shortly after I decided on a typeface, for reasons I cannot determine my Fitbit died. I was devastated when I tapped the broadest part of it and the little dots failed to appear. Then I felt a great sense of freedom. It seemed that my life was now my own again. But was it? Walking twenty-five miles, or even running up the stairs and back, suddenly seemed pointless, since, without the steps being counted and registered, what use were they?
Maar ze maken van die leuke knorrende geluidjes, dat maakt het goed!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:58 schreef morgane het volgende:
Ik ook, ik heb een caviakooi om schoon te maken. Jemig wat schijten die beesten een boel
Jaaaquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar ze maken van die leuke knorrende geluidjes, dat maakt het goed!
Juist. Ongelooflijk hoeveel geluid er uit zulke kleine beestjes kan komen. Of nou ja, ik heb echte rascavia's en die zijn ENORM vergeleken met de gemiddelde dierenwinkelcaviaquote:
Het soort dat men in zuid amerika eet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:04 schreef morgane het volgende:
[..]
Juist. Ongelooflijk hoeveel geluid er uit zulke kleine beestjes kan komen. Of nou ja, ik heb echte rascavia's en die zijn ENORM vergeleken met de gemiddelde dierenwinkelcavia
Ja, daar zit tenminste wat vlees aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het soort dat men in zuid amerika eet?
Ik vind haar oppervlakkig, ze is een beetje tuttig en ze leeft alleen voor de kerk en de vrienden van daar.quote:
..hoor ik daar de bloedfanatieke atheïsten in deze SC hun virtuele mouwen al opstropen?quote:
Wat zegt dat precies over mensen dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef Atifa het volgende:
[..]
(dat vind ik altijd wel iets zeggen over mensen, gek genoeg)
Nou, het is niet wat ik me voorstel bij 'oppervlakkig'. Dat is toch best spiritueel? Oppervlakkig vind ik iemand die alleen bezig is met uiterlijkheden en spullen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:44 schreef minilot het volgende:
..hoor ik daar de bloedfanatieke atheïsten in deze SC hun virtuele mouwen al opstropen?
Ik weet ook niet zo heel goed hoe ik het moet uitleggen. Als ik vroeger achter de bar stond was het altijd een bepaald type meisjes wat zoete wijn met ijs bestelde, en het type lag me niet. Of je ijs in je wijn doet, moet je dat lekker zelf weten, maar ik heb er een bepaald beeld bij, dat had ik wat meer moeten nuanceren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij passen jullie vooral heel erg niet bij elkaar qua toekomstbeeld en levenswijze, Atifa. Want witte wijn met ijsklontjes drinken zegt niets over iemand volgens mij![]()
Het viel mij laatst op dat dat de laatste jaren in mijn omgeving wel meer is gescheiden onder christelijke jongeren (<35) dan ik voorheen gewend wasquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:53 schreef minilot het volgende:
En in gristelijke kringen wordt nu eenmaal veel minder vaak gescheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |