Ah, ok. Was niet onterecht geweest. Topics raken er zo snel vol van.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was een observatie, geen oordeel.
Ik kan iedereen die graag loopt "a walk in de the woods" aanraden van Bill Brysonquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:33 schreef kwakz0r het volgende: Hier t verhaaltje van Sedaris: http://www.newyorker.com/magazine/2014/06/30/stepping-out-3
quote:“I know a man who drives 600 yards to work. I know a woman who gets in her car to go a quarter of a mile to a college gymnasium to walk on a treadmill, then complains passionately about the difficulty of finding a parking space. When I asked her once why she didn't walk to the gym and do five minutes less on the treadmill, she looked at me as if I were being willfully provocative. 'Because I have a program for the treadmill,' she explained. 'It records my distance and speed, and I can adjust it for degree of difficulty.' It hadn't occurred to me how thoughtlessly deficient nature is in this regard.” ― Bill Bryson, A Walk in the Woods: Rediscovering America on the Appalachian Trail
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:00 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, die blijheid van mij heeft wel 1 nadeel, welke muziek moet ik nu luisteren? Ja, blije muziek, maar ik ken geen blije muziek.
Ooooooooooh ja. Die heb ik al heel lang niet meer gehoord.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef minilot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Life in Cartoon Motion van Mika een optie?
K3quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:00 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, die blijheid van mij heeft wel 1 nadeel, welke muziek moet ik nu luisteren? Ja, blije muziek, maar ik ken geen blije muziek.
WAT HEB K HIER NU AAN?!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
K3
Bubbling
Happy hardcore
Ja sorry, ik zei niet dat t LEUKE muziek was
Verder mag babykwak gerust Melba genoemd worden, of Toastje. Hieven jullie niet aan vunzige dingen te denken. En ik hou m expres in spoiler zodat alleen de babyenthusiasts hoeven te kijken
Die kwam niet als eerste in mijn plaatjesgoogle. Bij jou wel? Want dan is die kennelijk ook op ons zoekgedrag afgestemd. Spooky.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Aww, niet voor deze gegaan!
[ afbeelding ]
En wat zegt dat dan over ons hè?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die kwam niet als eerste in mijn plaatjesgoogle. Bij jou wel? Want dan is die kennelijk ook op ons zoekgedrag afgestemd. Spooky.
Dit klinkt aangenaamquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:03 schreef minilot het volgende:
En wanneer ik in goede doen ben word ik dat steevast nog meer met het verzamelalbum van de grootste hits van Moloko:
[ afbeelding ]
Ik bedoel:
Woei!
Noem eens een woord, dan gaan we de eerste plaatjes die we googelen vergelijken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Vanuit het gras. Met een verrekijker.
quote:
Ja, maar dat heb ik al te vaak (met mn zatte kop) gedaan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:09 schreef minilot het volgende:
[..]
En stuiteren maar! Al is dit meer kwaadvrolijk dan vrolijkvrolijk![]()
Feesthoedje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noem eens een woord, dan gaan we de eerste plaatjes die we googelen vergelijken.
Oudje dan!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik al te vaak (met mn zatte kop) gedaan.
Wel. Gewoon niet naar allemaal.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:14 schreef Lienekien het volgende:
Jullie luisteren niet eens even rustig naar die liedjes!
Gebeurde zeker vrij weinig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef fietsie het volgende:
Pffff
Ik zat te F5-en in het vorige topic...
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:00 schreef Lonaa het volgende:
Ken ik niet! Eens luisterenquote:
Hoepelen, kadootjes inpakken, kalfslappen bewerken met een vleeshamer om er schnitzels van te maken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:23 schreef Lienekien het volgende:
Stelletje stuiterballen. Het is nog geen half elf! Wat moet dat worden, de rest van de dag?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:23 schreef minilot het volgende:
Waar ik overigens het standvastigst vrolijk van word zijn rondo's uit de Barokmuziek.Maar ja, dat moet je maar net liggen.
Ik durf niet op die Cheerleader van jou te klikken Lonaa!
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:26 schreef Lienekien het volgende:
We krijgen iemand te eten. Doen we normaal nooit.
Ik heb gisteren al rendang gemaakt. Vandaag komt daar dan nog rijst en sperziebonen bij.quote:
Oh dat is heerlijk ja! En rendangquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al rendang gemaakt. Vandaag komt daar dan nog rijst en sperziebonen bij.
Wel leuk als je iemand vraagt wat hij echt niet graag eet en dat het antwoord dan is 'ik lust echt alles!'
Oh, da's wel spannend! Succes!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:26 schreef Lienekien het volgende:
We krijgen iemand te eten. Doen we normaal nooit.
In dat kader is dit mijn guilty pleasurequote:Op woensdag 25 maart 2015 10:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het heeft een catchy refrein met een prettige basloop
Zo, nu al?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:53 schreef fietsie het volgende:
Ik ga ffies migreren naar mijn thuis-plekkie.
Werkdag zit er weer op
Ik vergeet de fitbit regelmatig van mijn gedragen broek te halen en op mijn schone te klikken (ik heb zo'n kleintje die je ergens aan vast maakt) en als ik dan mijn fitbit niet bij me heb, heb ik veel minder de neiging om ergens heen te wandelen. Want de stappen worden toch niet geteldquote:Shortly after I decided on a typeface, for reasons I cannot determine my Fitbit died. I was devastated when I tapped the broadest part of it and the little dots failed to appear. Then I felt a great sense of freedom. It seemed that my life was now my own again. But was it? Walking twenty-five miles, or even running up the stairs and back, suddenly seemed pointless, since, without the steps being counted and registered, what use were they?
Maar ze maken van die leuke knorrende geluidjes, dat maakt het goed!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:58 schreef morgane het volgende:
Ik ook, ik heb een caviakooi om schoon te maken. Jemig wat schijten die beesten een boel
Jaaaquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar ze maken van die leuke knorrende geluidjes, dat maakt het goed!
Juist. Ongelooflijk hoeveel geluid er uit zulke kleine beestjes kan komen. Of nou ja, ik heb echte rascavia's en die zijn ENORM vergeleken met de gemiddelde dierenwinkelcaviaquote:
Het soort dat men in zuid amerika eet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:04 schreef morgane het volgende:
[..]
Juist. Ongelooflijk hoeveel geluid er uit zulke kleine beestjes kan komen. Of nou ja, ik heb echte rascavia's en die zijn ENORM vergeleken met de gemiddelde dierenwinkelcavia
Ja, daar zit tenminste wat vlees aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het soort dat men in zuid amerika eet?
Ik vind haar oppervlakkig, ze is een beetje tuttig en ze leeft alleen voor de kerk en de vrienden van daar.quote:
..hoor ik daar de bloedfanatieke atheïsten in deze SC hun virtuele mouwen al opstropen?quote:
Wat zegt dat precies over mensen dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef Atifa het volgende:
[..]
(dat vind ik altijd wel iets zeggen over mensen, gek genoeg)
Nou, het is niet wat ik me voorstel bij 'oppervlakkig'. Dat is toch best spiritueel? Oppervlakkig vind ik iemand die alleen bezig is met uiterlijkheden en spullen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:44 schreef minilot het volgende:
..hoor ik daar de bloedfanatieke atheïsten in deze SC hun virtuele mouwen al opstropen?
Ik weet ook niet zo heel goed hoe ik het moet uitleggen. Als ik vroeger achter de bar stond was het altijd een bepaald type meisjes wat zoete wijn met ijs bestelde, en het type lag me niet. Of je ijs in je wijn doet, moet je dat lekker zelf weten, maar ik heb er een bepaald beeld bij, dat had ik wat meer moeten nuanceren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij passen jullie vooral heel erg niet bij elkaar qua toekomstbeeld en levenswijze, Atifa. Want witte wijn met ijsklontjes drinken zegt niets over iemand volgens mij![]()
Het viel mij laatst op dat dat de laatste jaren in mijn omgeving wel meer is gescheiden onder christelijke jongeren (<35) dan ik voorheen gewend wasquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:53 schreef minilot het volgende:
En in gristelijke kringen wordt nu eenmaal veel minder vaak gescheiden.
Ik ken geen type meisje dat witte wijn met ijsklontjes drinktquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:58 schreef Atifa het volgende:
Ik weet ook niet zo heel goed hoe ik het moet uitleggen. Als ik vroeger achter de bar stond was het altijd een bepaald type meisjes wat zoete wijn met ijs bestelde, en het type lag me niet. Of je ijs in je wijn doet, moet je dat lekker zelf weten, maar ik heb er een bepaald beeld bij, dat had ik wat meer moeten nuanceren.
Oh, en oppervlakkig en kerkelijk kan heel erg goed samen hoor. Ik ben opgegroeid in een kerk waar ik de focus in tien jaar heb zien verschuiven van "God" naar "relevant zijn voor de wereld om je heen", en de verandering van focus ging gepaard met een hele hoop oppervlakkigheid. Daar kan ik nog wel over uitweiden maar weet niet of jullie daarop lopen te wachten.
Absoluut. Ik ben ook opgegroeid in de Bible Belt en kerkgaand is absoluut niet meteen synoniem voor wat voor vorm spirituele ontwikkeling dan ook. Gewoon 'niet nadenken maar klakkeloos volgen' zie je juist heel veel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:58 schreef Atifa het volgende:
Oh, en oppervlakkig en kerkelijk kan heel erg goed samen hoor.
Is dat zo? Volgens mij scheiden ze in de VS vreselijk veel en zijn ze zo gristelijk als de pestquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:53 schreef minilot het volgende:
En in gristelijke kringen wordt nu eenmaal veel minder vaak gescheiden.
Die komen altijd een beetje op mij over als 'Christelijk zolang het in je eigen straatje past'quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Is dat zo? Volgens mij scheiden ze in de VS vreselijk veel en zijn ze zo gristelijk als de pest
Ik heb dan ook gekozen om te zeggen: "ik vind"... omdat ik me daar ook bewust van ben.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, je weet natuurlijk nooit echt wat er in het hoofd van een ander omgaat. Iemand die oppervlakkig overkomt kan natuurlijk alsnog over diepe wateren beschikken.
Dan kan iemand je nog steeds gewoon niet liggen, maar ik zou altijd voorzichtig zijn om meteen iemand als werkelijk oppervlakkgi te beschouwen.
Ik had het over Nederland inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij scheiden ze in de VS vreselijk veel en zijn ze zo gristelijk als de pest
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die komen altijd een beetje op mij over als 'Christelijk zolang het in je eigen straatje past'
Maar dat is een vooroordeel van mij.
Okee, okee! We zitten er bovenop hier hoor!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:07 schreef Atifa het volgende:
[..]
Ik heb dan ook gekozen om te zeggen: "ik vind"... omdat ik me daar ook bewust van ben.
Ja, och, je hoort ook niet de os, ezel of dienstmaagd van de ander te begeren, maar zonder een beetje jaloezie geen kapitalistische vooruitgang!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Want ze schieten elkaar daar ook gewoon overhoop
En de bijbel zegt toch echt dat je niet zult doden en zo
Beebiesquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:20 schreef Lonaa het volgende:
Mijn zieleknijper krijgt een beebie! Beebies overal!
Goedzo!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/media/40(...)t-niet-verlengd.html
Nou, dat was Top Gear dan
Ik fiets elke ochtend langs een lagere school waar al die koters dan afgezet worden door de moeders/oma's etc. Met de auto uiteraard. Ik denk dan altijd: ugh, waarom zou je daar aan beginnenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:20 schreef Lonaa het volgende:
Mijn zieleknijper krijgt een beebie! Beebies overal!
Woensdagen werk ik van 7:00 - 11:00quote:
Dat wordt vast gekocht door een commerciële zender incl de presentatoren. Klaar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/media/40(...)t-niet-verlengd.html
Nou, dat was Top Gear dan
Ik wil ze ook niet hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik fiets elke ochtend langs een lagere school waar al die koters dan afgezet worden door de moeders/oma's etc. Met de auto uiteraard. Ik denk dan altijd: ugh, waarom zou je daar aan beginnenIk zie het echt niet meer
Een jongere versie van Isa wilde nog wel kinderen, deze niet meer.
Ahzo. Ik vandaag van 06:00 tot 13:00.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Woensdagen werk ik van 7:00 - 11:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |