Nou, als je hele wereldbeeld niet verder komt dan hetgeen er is ingeramd door de kerk noem ik het wel oppervlakkig. Spiritueel kan het zijn, maar dat is bij de meeste echt streng gelovigen niet mijn beeld.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het is niet wat ik me voorstel bij 'oppervlakkig'. Dat is toch best spiritueel? Oppervlakkig vind ik iemand die alleen bezig is met uiterlijkheden en spullen.
Neequote:
Ja, ik vind Top Gear hartstikke leuk, maar niet vanwege de de racistische, agressieve klootzakkerigheid van Jeremy.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeNiet goed zo! Top Gear was leuk
Zei je dat cognitieve dissonantie het verhinderde voor haar om jouw standpunt te kunnen begrijpen, want met zo'n dikke buik waar iets in groeit kan je moeilijk mee gaan in jouw wereldquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ze ook niet hoor.![]()
Toen ik dat tegen de zieleknijper zei + redenen, vond ze me zwart/wit. Oke, jouw probleem.
Dat waren niet helemaal dezelfde woorden die ik gebruikte, maar de boodschap was hetzelfde ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zei je dat cognitieve dissonantie het verhinderde voor haar om jouw standpunt te kunnen begrijpen, want met zo'n dikke buik waar iets in groeit kan je moeilijk mee gaan in jouw wereld
De enige streng gelovigen die ik ken zitten bij een erg spirituele kerk, dus misschien is mijn beeld wel wat vertroebeld daardoor. Oppervlakkig zou ik ze zeker niet noemen. Maar ik betrap me er wel op dat ik het toch wel wat dommig vind om de bijbel letterlijk voor de waarheid aan te nemen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:23 schreef TAV74 het volgende:
Nou, als je hele wereldbeeld niet verder komt dan hetgeen er is ingeramd door de kerk noem ik het wel oppervlakkig. Spiritueel kan het zijn, maar dat is bij de meeste echt streng gelovigen niet mijn beeld.
In het echt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vermoedens waren waar.Atifa en ik kennen elkaar.
Ken je de oppervlakkige vriendin van haar broer ook?quote:
Want jij schenkt ook weleens met tegenzin zoete witte wijn met ijsklontjes?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef Lonaa het volgende:
En geen witte wijn met ijsquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:31 schreef Atifa het volgende:
Best goed ook. We drinken alleen geen frambozenlikeur met elkaar.
Die heb ik wel eens gezien. Haar broertje ook. Leuk joch, ook leuk om te zien.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ken je de oppervlakkige vriendin van haar broer ook?
Dat sowieso. Als me dat gevraagd word kijk ik ook altijd zo naar de gast:quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Want jij schenkt ook weleens met tegenzin zoete witte wijn met ijsklontjes?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Queen_Latifahquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef Lonaa het volgende:
Maar wel bier en flugel afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:31 schreef Atifa het volgende:
[..]
Best goed ook. We drinken alleen geen frambozenlikeur met elkaar.
Dat is voor de meeste Gristenen zoquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die komen altijd een beetje op mij over als 'Christelijk zolang het in je eigen straatje past'
Maar dat is een vooroordeel van mij.
Jaja, maar hoe is die vriendin van d'r broertje nou?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar wel bier en flugel afgelopen zaterdag.
Zonder twijfel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef Lienekien het volgende:
Maar in een longdrinkglas, dus dat telt misschien als 'diepe gronden'.
Ik hoor net dat ik die dus nog nooit ontmoet heb.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaja, maar hoe is die vriendin van d'r broertje nou?
Succes daarmee. Dat zou voor mij ook niet werken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef Atifa het volgende:
Goed, en nu met gezonde tegenzin naar de stad een maxi-jurk in een zachte tint opzoeken die mij staat.
* Atifa is nogal een voorbeeld van hollands welvaren.
Jullie hebben dezelfde PT!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef Atifa het volgende:
Goed, en nu met gezonde tegenzin naar de stad een maxi-jurk in een zachte tint opzoeken die mij staat.
Succes! Ennuh, toch een leuke middag gewenstquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef Atifa het volgende:
ik ga zo een cola drinken, met ijsklontjes...quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik drink water met ijsklontjes. Maar in een longdrinkglas, dus dat telt misschien als 'diepe gronden'.
A bubbly personality.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ga zo een cola drinken, met ijsklontjes...
Toen ik alleen nog lekker kookte ging het prima met de grootte van mijn bips. Het Grote Groeien is pas gekomen toen ik er ook nog lekker bij ging bakken!quote:
Ja, ik was daar gisteren. Maar alifa en ik wonen 3 uur treinen bij elkaar vandaan.quote:
Opgefokte hedonist.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:46 schreef minilot het volgende:
Ik drink graag koffie met ongeklopte slagroom in plaats van melk erdoor.
Ik wilde er niks over zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:47 schreef minilot het volgende:
Nou ja, dat en slagroom in de koffie. Maar da's maar af en toe.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |