Da's was toch die heerlijke roodharige dame? Die dat zei en hem toen les gaf?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Nouuuu, daar heb ik dan weer een heel plezierige associatie bij joh!

Maar er zijn ook gestudeerde antivaxxers.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, absoluut! Maar zij heeft zo'n 'You know nothing, John Snow!' houding
Ze heeft overigens na de middelbare school niets meer gedaan behalve moeder worden. Oh, en tijdje terug plaatste ze nog een link waarin ze beschreef dat Hitler helemaal verkeerd was begrepen en zo. Arme man!

Maar dat is het nou juist! Zonder vaccinaties word je echt niet ziek hoor. Die ziektes waren al op hun retour tegen de tijd dat Big Pharma met die spuitjes kwam. De vaccinaties schoppen juist je hele immuunsysteem in de war. Snap dat dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:13 schreef fietsie het volgende:
Ahja. Want dat is natuurlijk allemaal beter en gezonder enzo, om die ziektes te krijgen.

Ja, nog een stap ergerquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef Isegrim het volgende:
Maar er zijn ook gestudeerde antivaxxers.

Oh, ik heb zo'n vegan kennis.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kent z'n zus nietNiemand durft iets tegen haar te zeggen. Erger dan LHO's mooie kat, deze zet haar nagels in je en laat niet meer los. Ross gaat nu waarschijnlijk overstelpt worden met 'bewijs' dat zij gelijk heeft.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone

quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:16 schreef minilot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Sterkheidsbaas van alles.
Sterkheidsbaas van alles.

De vergelijking maakte ik ook niet op orde van gevaar, maar op orde van irritatie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:18 schreef minilot het volgende:
Vind het ook niet helemaal een keurige vergelijking. Vegans doen anderen geen kwaad (integendeel, ze doen zelfs geen dieren kwaad!) terwijl de anti-inentingsbrigade wel degelijk schadelijk is in dichter bevolkte gebieden

Ze zijn schadelijk voor kinderen die om medische redenen niet gevaccineerd kúnnen worden!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:18 schreef minilot het volgende:
Vind het ook niet helemaal een keurige vergelijking. Vegans doen anderen geen kwaad (integendeel, ze doen zelfs geen dieren kwaad!) terwijl de anti-inentingsbrigade wel degelijk schadelijk is in dichter bevolkte gebieden

Het zijn wel heel weinig stukjesquote:
 Dat heeft ze toch wel vaker gezegd, of was dit het nou?
 Dat heeft ze toch wel vaker gezegd, of was dit het nou?

Dat 10 uur kijken? Of 10 uur bovenop Jos zitten?quote:

Da's nog nooit gebeurd
 Da's nog nooit gebeurd  Ik heb zelfs stiekem wat overdracht gedaan
 Ik heb zelfs stiekem wat overdracht gedaan  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone

Beide wel hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat 10 uur kijken? Of 10 uur bovenop Jos zitten?

Wauw!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zelfs stiekem wat overdracht gedaan

quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:26 schreef minilot het volgende:
O trouwens, over series gesproken.. wie is er al bij aflevering 10 / chapter 36 van House of Cards (seizoen 3)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."

quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |