Ik haat monchou en cream cheese dus ik zou altijd voor een andere optie gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:51 schreef fietsie het volgende:
Zouden jullie een Red Velvet cake zoet maken? Of met mon chou, qua vulling?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:53 schreef fietsie het volgende:
"Because Uranus' best view is that of it's rear end".
In een NatGeo docu....
Argh!quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, moet je je eens indenken dat je met me samenwoont!
Een dampende pan verse kippensoep geen betere optie?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijzelf maar eens uit bed gehezen en mijn dieet van paracetamol en Milka-Oreo hervat
Ik heb nog wat kikkererwtensoep staan die ik zo opwarmquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Een dampende pan verse kippensoep geen betere optie?
Oe...lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb nog wat kikkererwtensoep staan die ik zo opwarm
Welvaartsverschijnsel. Hebben het te goed, dus tijd voor dat soort onzin.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Weten jullie wat ik zo'n vreemd iets vind in de Nederlandse samenleving? Stille tochten.
Nu lees ik in de krant dat men een stille tocht wil organiseren voor de Nederlandse vrouw aan boord van het vliegtuig dat is neergestort. Hoewel ik het heel vervelend vind voor vrienden en familie, snap ik dit echt niet. Moeten we ook een stille tocht organiseren voor iemand die door een auto ongeluk omkomt? En wat schiet je er mee op?
Henk en Ingrid denken dat ze daarmee ultiem respect laten zien. Eerst was het alleen nog voor ernstig zinloos geweld, en nu nog net niet voor de vermiste kat van de buurvrouw van 2 straten verderop.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Weten jullie wat ik zo'n vreemd iets vind in de Nederlandse samenleving? Stille tochten.
Nu lees ik in de krant dat men een stille tocht wil organiseren voor de Nederlandse vrouw aan boord van het vliegtuig dat is neergestort. Hoewel ik het heel vervelend vind voor vrienden en familie, snap ik dit echt niet. Moeten we ook een stille tocht organiseren voor iemand die door een auto ongeluk omkomt? En wat schiet je er mee op?
Lekker en erg simpel. Net als broccolisoep.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...lekkerBinnenkort ook weer eens maken
Beterschapquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, mijn eetlust is nihil, dus soep met Milka Oreo...
Ik begrijp dat, net als jij, ook niet. Nou ja, ik heb wel een idee over de beweegredenen van groepen mensen in zo'n stille tocht, maar ik zou me er zelf nooit onder willen scharen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:01 schreef Jagärtrut het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand een kat kopen? Verschijning van de duivel op aarde. Heeft net eerst afgedwongen dat ik ging apporteren met een pen met hem. Toen ik dat zat was, en meneer dus geen aandacht meer kreeg, heeft hij -inmiddels drie keer- mijn telefoon op de grond gesmeten. En dan zitten te kijken of ik hem nu wel door heb.
Bij Isegrim doet'ie dit zo nu en dan met glazen cola. Volle glazen cola![]()
[ afbeelding ]
Nu krijg ik een theelepel op schoot gesmeten.
Je wilt er geld voor hebben?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand een kat kopen? Verschijning van de duivel op aarde. Heeft net eerst afgedwongen dat ik ging apporteren met een pen met hem. Toen ik dat zat was, en meneer dus geen aandacht meer kreeg, heeft hij -inmiddels drie keer- mijn telefoon op de grond gesmeten. En dan zitten te kijken of ik hem nu wel door heb.
[ afbeelding ]
oeh, cola. You remind me. Ik heb m'n glas cola nog niet gedronken!quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kat vliegt nu met theelepel in zijn bek de hele huiskamer door
Enorm slim, maar dat komt niet altijd even goed uit de verfquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oeh, cola. You remind me. Ik heb m'n glas cola nog niet gedronken!
Wat een mooie kat trouwens, en een slim beest.
Ik meen dat stille tochten zijn begonnen uit stil protest tegen zinloos geweld. Dat is dit niet. Wel een zinloze dood, maar wat jij zegt: er zijn ook veel slachtoffers in het dagelijks verkeer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:01 schreef Jagärtrut het volgende:
ja, natuurlijk mogen ze. Als het andere mensen niet negatief beinvloedt mag iedereen doen en laten wat ze willen van me. Ik snap het alleen echt niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik meen dat stille tochten zijn begonnen uit stil protest tegen zinloos geweld. Dat is dit niet. Wel een zinloze dood, maar wat jij zegt: er zijn ook veel slachtoffers in het dagelijks verkeer.
Aan de andere kant. Als mensen dit willen doen uit een soort respect aan nabestaanden: van mij mogen ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potver, realiseerde me helemaal niet dat die film al zo lang geleden kon zijn!
Let me see you stripped down to the bone
Ik heb Ziva hier ook al eens geprobeerd aan te bieden. Weg te geven zelfs. Tevergeefs.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klinkt als Ziva ja. Precies zit. Zin niet krijgen => rellen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Enorm slim, maar dat komt niet altijd even goed uit de verfDat hij random objecten brengt om te apporteren is erg leuk. Dat hij, als hij zijn zin niet krijgt, bewust gaat lopen rellen is wat minder. Eerst schreeuwen, nog geen aandacht? PATS iets op de grond.
En een mcGee erbij krijgt dr nie rustig?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat klinkt als Ziva ja. Precies zit. Zin niet krijgen => rellen.
Nope.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
En een mcGee erbij krijgt dr nie rustig?
Which is actually true.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft nu zelfs letterlijk gepost dat ze eens op moet houden met haar kinderen en hun omgeving in gevaar te brengen
Waar zit nu het choquerende gedeelte?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft zich in een facebookdiscussie met zijn anti-vaccinatie-zus gestortArme hij
Dat is net een religie, die mensen. High en mighty vinden dat je boven al dat domme plebs staat dat wel aan vaccinaties doet. Hij heeft nu zelfs letterlijk gepost dat ze eens op moet houden met haar kinderen en hun omgeving in gevaar te brengen
Ja, absoluut! Maar zij heeft zo'n 'You know nothing, John Snow!' houdingquote:
Ochjee.. Nou ja, zoiets ging een keer gebeuren natuurlijk, jullie hadden je vast niet eeuwig in kunnen houden! Hou je ons op de hoogte van hoe het afloopt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat we nu niet meer welkom zijn met de kerst
Je kent z'n zus nietquote:
Nouuuu, daar heb ik dan weer een heel plezierige associatie bij joh!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:11 schreef Isabeau het volgende:
zo'n 'You know nothing, John Snow!' houding
Nee, zo'n lekker ding is het nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:13 schreef minilot het volgende:
Nouuuu, daar heb ik dan weer een heel plezierige associatie bij joh!
Ahja. Want dat is natuurlijk allemaal beter en gezonder enzo, om die ziektes te krijgen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kent z'n zus nietNiemand durft iets tegen haar te zeggen. Erger dan LHO's mooie kat, deze zet haar nagels in je en laat niet meer los. Ross gaat nu waarschijnlijk overstelpt worden met 'bewijs' dat zij gelijk heeft.
Da's was toch die heerlijke roodharige dame? Die dat zei en hem toen les gaf?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Nouuuu, daar heb ik dan weer een heel plezierige associatie bij joh!
Maar er zijn ook gestudeerde antivaxxers.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, absoluut! Maar zij heeft zo'n 'You know nothing, John Snow!' houding
Ze heeft overigens na de middelbare school niets meer gedaan behalve moeder worden. Oh, en tijdje terug plaatste ze nog een link waarin ze beschreef dat Hitler helemaal verkeerd was begrepen en zo. Arme man!
Maar dat is het nou juist! Zonder vaccinaties word je echt niet ziek hoor. Die ziektes waren al op hun retour tegen de tijd dat Big Pharma met die spuitjes kwam. De vaccinaties schoppen juist je hele immuunsysteem in de war. Snap dat dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:13 schreef fietsie het volgende:
Ahja. Want dat is natuurlijk allemaal beter en gezonder enzo, om die ziektes te krijgen.
Ja, nog een stap ergerquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef Isegrim het volgende:
Maar er zijn ook gestudeerde antivaxxers.
Oh, ik heb zo'n vegan kennis.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kent z'n zus nietNiemand durft iets tegen haar te zeggen. Erger dan LHO's mooie kat, deze zet haar nagels in je en laat niet meer los. Ross gaat nu waarschijnlijk overstelpt worden met 'bewijs' dat zij gelijk heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |