Vrouwen zijn zo wispelturig als de neten en komen gemaakte eerste afspraakjes niet na.quote:
Hoink?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef Catkiller het volgende:
Oh nee nu komt er weer iemand over hoe hij ooit daar stage liep.
Bij GermanWings?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef Catkiller het volgende:
Mensen die niet bij man bijt hond stage hebben gelopenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef Catkiller het volgende:
Ik wil graag de groetjes doen aan tante Nellie en kleine Jaedon.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zo wispelturig als de neten en komen gemaakte eerste afspraakjes niet na.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erzocht_zoekt_g.html
ik wist niet zeker of de snor dat was, maar ja.quote:
Dit had ik al gezien voordat het op dumpert wasquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
Als je fittie zoekt kom op danquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zo wispelturig als de neten en komen gemaakte eerste afspraakjes niet na.
Is dit echt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
Jat Carlton zijn topic niet. Heeft hij eindelijk iets wat geen totaal kut topic is en jat je zijn linkdump.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
wanneer draai je weerquote:
Feestquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit had ik al gezien voordat het op dumpert was
Laatste keer dat ik me boos maakte stortte de plaatselijke schouwburg in.quote:
Zegt wel over de daders dat het stoere boys zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
huehuequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
vanavond als we van standje wisselen
mehehe
Dacht dat dat was omdat je moeder een voorstelling ging kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik me boos maakte stortte de plaatselijke schouwburg in.
mis het sjek draaien manquote:
M'n moeder is voor m'n geboorte overleden aan een voorstelling, geen grapjes hierover aub.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dacht dat dat was omdat je moeder een voorstelling ging kijken.
Ik steek er nog een op.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
mis het sjek draaien man
was van het weekend bij onze tuin en de meneer naast ons draaide na zijn gedane arbeid tevree een sigaret
ik dronk nog een beker kruidenthee
quote:
dit zei ik direct tijdens de uitzending al in de sc, lulquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
M'n moeder is voor m'n geboorte overleden aan een voorstelling, geen grapjes hierover aub.
dacht dat je m'n vriend was manquote:
Nou enquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit zei ik direct tijdens de uitzending al in de sc, lul
9 uur weer?quote:
Aight, je ziet de verzoekjes wel in je dm verschijnen.quote:
Is goed, tootje gaat het alleen niet halen om erbij te zijn ben ik bangquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight, je ziet de verzoekjes wel in je dm verschijnen.
Nee, ik weet het.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Is goed, tootje gaat het alleen niet halen om erbij te zijn ben ik bang.
Ik snap mensen die hun glas niet vol schenken nooit. Neem dan gewoon een kleiner glas of zo..quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef madeliefff het volgende:
ik kan niet slapen jongens..dus nu maar met slaapmutsje en laptop in bed..en nee ik ben geen zuiplap, ik drink best weinig [ afbeelding ]
maak eens selfie danquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef madeliefff het volgende:
ik kan niet slapen jongens..dus nu maar met slaapmutsje en laptop in bed..en nee ik ben geen zuiplap, ik drink best weinig [ afbeelding ]
Wat een klein glaasjequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef madeliefff het volgende:
Niks mis mee, proost.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef madeliefff het volgende:
Die wordt als het goed is vrijdag weer ontslagen uit het ziekenhuis.quote:
Bij wijn hoor je je glas toch niet vol te schenkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap mensen die hun glas niet vol schenken nooit. Neem dan gewoon een kleiner glas of zo..
ja hoeveel glazen heb je dan wel niet in huis op gegeven moment ..als t maar past tochquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap mensen die hun glas niet vol schenken nooit. Neem dan gewoon een kleiner glas of zo..
Da's gewoon water.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef madeliefff het volgende:
Hoop dat 'ie gouden handdruk mee krijgt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die wordt als het goed is vrijdag weer ontslagen uit het ziekenhuis.
Lekker boeiend hoe het hoort.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij wijn hoor je je glas toch niet vol te schenken
rommelquote:
Vrouwelijke handen heb je zegquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef madeliefff het volgende:
downiequote:
Ben jij die ene VVD kakker dat jij praat over hoe het heurt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben jij die ene VVD stakker dat jij praat over hoe het heurt?
drankorgel gespotquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef madeliefff het volgende:
nee dat sws niet iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi verpleegster ik denk dat het tijd is voor mijn sponsbad.quote:
Ben geen verpleegsterquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoi verpleegster ik denk dat het tijd is voor mijn sponsbad.
quote:
Over 30 uur op moeten staan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben net thuis, kapot en morgen gaat mijn wekker weer om 06.00
corpsballetjequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wijn moet een groot oppervlak hebben zodat de geur zich goed kan ontwikkelen en bij een te vol glas klotst alles over de rand bij het walsen
ik heb geen idee, ik drink enkel halve liters Pitt bier.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wijn moet een groot oppervlak hebben zodat de geur zich goed kan ontwikkelen en bij een te vol glas klotst alles over de rand bij het walsen
nou vooruitquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Laat maar zien dan.
Ik heb gewoon 'n alcoholinfuus naast m'n bed, wel zo makkelijk.
Dat ga ik toch eens een keer proeven denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik drink enkel halve liters Pitt bier.
Prima te drinken, gewoon zorgen dat het flink koud is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ga ik toch eens een keer proeven denk ik
Aftermath picca van hoe die neger hem neerstak omdat hij een vieze racist is om hem vervolgens te beroven?quote:
Bietje zuipen, bietje neuken, bietje blowenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe kan je genieten van het leven als je bij het corps zit
0600 is echt te vroeg, ik moest ooit een half jaar zo vroeg op...dat wende nooitquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben net thuis, kapot en morgen gaat mijn wekker weer om 06.00
Zodat je er niks van proeft.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Prima te drinken, gewoon zorgen dat het flink koud is.
Dit.quote:
ja fout hequote:
ik heb ook altijd moeite met vroeg opstaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
0600 is echt te vroeg, ik moest ooit een half jaar zo vroeg op...dat wende nooit
boeie, je bent wel dronken voor 5 euroquote:
wij zijn hetzelfde remqo..zitten op 1 lijn....soulmates hoor jequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik heb ook altijd moeite met vroeg opstaan
Gewoon wodka drinken danquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, je bent wel dronken voor 5 euro
fixedquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:33 schreef Catkiller het volgende:
's Avonds een vent, 's ochtends absint ahaxhahaha
Ja maar dat is fucking smerig.quote:
Ik ga het bijna eng vindenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wij zijn hetzelfde remqo..zitten op 1 lijn....soulmates hoor je
neequote:
absinthe is het dan volgens mijquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als ik google kom ik t wle tegen....in t engels denk ik
ik werd er wel even stil vanquote:
welkequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:39 schreef deadprez het volgende:
Die scene in Eurotrip is cool trouwens.
Deze zomer ga ik een Eurotrip makenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:39 schreef deadprez het volgende:
Die scene in Eurotrip is cool trouwens.
quote:
mag ik meequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze zomer ga ik een Eurotrip maken
Best welquote:
ik voel wijn al na 1 glas :") zo weinig drink ik..niks meer gewendquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Best wel
Of je hebt te veel glaasjes wijn op om dat te zeggen
weeniequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is Elia van het NL elftal toch?
Hihi.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik voel wijn al na 1 glas :") zo weinig drink ik..niks meer gewend
Slaap lekker, soulmatequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:42 schreef madeliefff het volgende:
nou poging 2.0 tot slapen.
toedelllssss
trustequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:46 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed ik ga nog even hardlopen en dan naar bed
De 2e van linksquote:
Dat is vaak zo bij dit soort bands.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef BlueMage het volgende:
Social Distortion schijnt echt te zuigen live.
Helaas, Rancid is wel geweldig live.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is vaak zo bij dit soort bands.
Ja Armstrong zingt echt goed live inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Helaas, Rancid is wel geweldig live.
quote:
reggea?quote:
en punkquote:
Heeft niet altijd wat met goed zingen te maken of 'n band live rockt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja Armstrong zingt echt goed live inderdaad.
weenie, heb ze allebei nooit live gezienquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Heeft niet altijd wat met goed zingen te maken of 'n band live rockt.
No Flex Zone !!quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, heb ze allebei nooit live gezien
jupquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:23 schreef BlueMage het volgende:
Denk dat dit 'n vrouw is die de lead vox doet?
vind Misanthropic Illness wel beterquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:25 schreef BlueMage het volgende:
Wolf Down klinkt wel lekker toch wel.
Terror!
Vind de lyrics altijd zo goed van hun.quote:
Hier welquote:
hier ookquote:
Nee iedereen is op vakantie ofzo...quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:28 schreef awiebo het volgende:
er valt 's ochtends hier ook geen fuck te beleven he
alsof jij al uit bed bentquote:
Hoe moeten we je vermaken :\quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:28 schreef awiebo het volgende:
er valt 's ochtends hier ook geen fuck te beleven he
Stuur eens een foto van je dekbed. Ben benieuwd.quote:
doe eens gek.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:33 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Stuur eens een foto van je dekbed. Ben benieuwd.
Dat kan ik toch niet zeggen ivm identiteitquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe eens gek.
wat moet je doen vandaag?
Kan niet ik fok mobieliquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:33 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Stuur eens een foto van je dekbed. Ben benieuwd.
Godverdomme....quote:
waarom niet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet zeggen ivm identiteit
als ji nu een fotootje maakt en naar mij stuurt upload ik hem hier wel.quote:
Hey daar!quote:
Wie ben jijquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:42 schreef awiebo het volgende:
[..]
als ji nu een fotootje maakt en naar mij stuurt upload ik hem hier wel.
Hey vriend, alles oke?quote:
oh sorry hoor, je bent zeker ongesteld?quote:
Hoi vriend! Ja, beetje regen, maar zit warm binnen!quote:
Nee dit is mijn natuurlijke gedragquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:54 schreef Matip het volgende:
[..]
oh sorry hoor, je bent zeker ongesteld?
mooiquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee dit is mijn natuurlijke gedrag
Beter ga jij weg dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee dit is mijn natuurlijke gedrag
Ik zit ook lekker warm binnen. Begin wel verkouden te worden en dat is niet heel handig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:55 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hoi vriend! Ja, beetje regen, maar zit warm binnen!Hoe is het met u dan?
Veel vitamientjes innemen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zit ook lekker warm binnen. Begin wel verkouden te worden en dat is niet heel handig.
Elke dag 500 ml versgeperste sinaasappelsap drinken. Was het bij mij binnen een paar dagen overquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zit ook lekker warm binnen. Begin wel verkouden te worden en dat is niet heel handig.
Gewoon even vitaminepilletjes kopen.quote:
zelf geperst?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Elke dag 500 ml versgeperste sinaasappelsap drinken. Was het bij mij binnen een paar dagen over
Hoi...quote:
Ik ben ontelbare keren daar geweestquote:
7.8/10 goede verhaallijn, aardige research.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
KLB / Het mysterie van eend112 en VanDerWoodsen
Ik zeg altijd 'dubbelepunt apostrof haakjesluit' tegen mijn vrienden als ze weer iets stoms zeggen, snappen ze ook nooit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Tegen je vriendin zeggen dat je hardop ging om iets en dat ze zegt ''haha ja ging je hardop''? Dan denk ik ohja wow ik doe foktaal. ;s
quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'dubbelepunt apostrof haakjesluit' tegen mijn vrienden als ze weer iets stoms zeggen, snappen ze ook nooit.
is dat te zien¿quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ontelbare keren daar geweest
quote:
quote:
Even hier, anders krijg ik weer iemand op m'n dak dat ik SC's maak.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is vandaag de dag te goed voor KLB, ik heb al geaccepteerd dat het nooit meer wat wordt met KLB.
Tevens: van wie is dit dan een kloon?
Regelement
Ja, kwam hier gisteren voor het eerst en vroeg onder andere naar deadprez. Kwam redelijk normaal over en moest dus een bekende zijn. Ik ben niet zo heel goed in het ontmaskeren, maar het zou eend kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Even hier, anders krijg ik weer iemand op m'n dak dat ik SC's maak.
Maar, geen idee, hoezo?
Zou kunnen. Voederbietel dacht volgens mij dat ik het was, geen idee waarom.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, kwam hier gisteren voor het eerst en vroeg onder andere naar deadprez. Kwam redelijk normaal over en moest dus een bekende zijn. Ik ben niet zo heel goed in het ontmaskeren, maar het zou eend kunnen zijn.
mensen die gelijk hier in de sc komenzijn standaard een kloonquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, kwam hier gisteren voor het eerst en vroeg onder andere naar deadprez. Kwam redelijk normaal over en moest dus een bekende zijn. Ik ben niet zo heel goed in het ontmaskeren, maar het zou eend kunnen zijn.
k hoef gelukkig niet vroeg te beginnenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hihi.
Hopelijk hoef je er morgen er niet al te vroeg uit
Uiteraardquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mensen die gelijk hier in de sc komenzijn standaard een kloon
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:28 schreef Cyberzone het volgende:
Godverdomme TARDIS. wat een bazentopic heb je gemaakt zeg[ afbeelding ]
Ja ik ga nu rollend door het leven.quote:
in het diepe?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ga nu rollend door het leven.
Ik steek de regen in de brand.quote:
Hoi zwart oogjequote:Op woensdag 25 maart 2015 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik steek de regen in de brand.
en kijk hoe het brandtquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik steek de regen in de brand.
Hoiquote:
stoepen achtervolgen..quote:
Ja hoorquote:
Ik zit hier in een t-shirt het warm te hebben als iemand die in de overgang is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:59 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ja hoorLekker warm binnen en hoe gaat het met jou?
1 pot natquote:
Ziek?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit hier in een t-shirt het warm te hebben als iemand die in de overgang is.
Zonder pittig kapsel overigens.
nicequote:Op woensdag 25 maart 2015 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 pot nat
Shoutout naar dqod
Nee, maar als ik bezig ben dan krijg ik het heel snel, heel warm.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar als ik bezig ben dan krijg ik het heel snel, heel warm.
Moet je niet zoveel eten spekkie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik ken het probleemquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje poetsen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:03 schreef Cyberzone het volgende:
[..]Ik wil jou best wel bezig zien hoor.
Sexy hoorquote:
Deze grote mond.quote:
Gelukkig heb ik geen collega's op mijn kamerquote:
Je kamerquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:06 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Sexy hoorIk heb nog wel wat, wat je kan poetsen
niet jouw probleemquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze grote mond.
[..]
Gelukkig heb ik geen collega's op mijn kamer
Mijn auto kan ook een wasbeurt gebruikenquote:
Je vergeetquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:07 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Mijn auto kan ook een wasbeurt gebruiken
Wat voor auto heb je?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:07 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Mijn auto kan ook een wasbeurt gebruiken
Niks is mijn probleemquote:
Opel Astraquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je?
Ja de mijne ook.. die is officieel zwart, maar is nu grijs...
niks mis mee.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks is mijn probleem_
Knalt hier gewoon happy hardcore uit de speakers.
Niks mis mee.quote:
Zou me niks verbazen als wise en modus een persoon is.quote:
Heeft die mongool een week vakantie ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee.
hier is de baas een week weg
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als wise en modus een persoon is.
Nee, dat is een verslechtering.quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Rijdt best lekker.
ja. altijd fijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft die mongool een week vakantie ?
KOM DANquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die kan je niet helpen vrind, alleen jij en ik.
Had vorige jaar een nieuwe Opel Astra mogen huren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:13 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Bedankt!Dat hoort ik graag.
Hij rijdt zeker goed hoor.
Heel het kantoor op zn kopquote:
hah breng gewoon appeltaart mee is ze wel even zoet mee ;squote:Op woensdag 25 maart 2015 11:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
;s ik haal chloro als je niet normaal doet.
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ga nu rollend door het leven.
quote:
Wil je me even terugrollen ?quote:
lol 159cm zijnquote:
i would actuallyquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je me even terugrollen ?
Ja dus hij kan lekker koken, en nu?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maar hij heeft die asian bruce lee genes
quote:
doe mij een lang wijf in een kort hemd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
"Kan ik niets aan doen."
1.90m als vrouw zijnde is ook niet echt wat
Kun je lekker klimmenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
"Kan ik niets aan doen."
Ik ben vals en ik bijt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, wat kan jij doen met die noodle armpjes.
1.70 is een mooie lengte voor een vrouw.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
"Kan ik niets aan doen."
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
"Kan ik niets aan doen."
Is jouw vriendin ook lang?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
doe mij een lang wijf in een kort hemd.
Deze MIquote:
Zouden je eigenlijks moeten laten inslapen ;squote:Op woensdag 25 maart 2015 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben vals en ik bijt.
Eigenlijk zou ik een muilkorf moeten dragen.
Ja.. kom ik net 10cm tekort.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1.70 is een mooie lengte voor een vrouw.
Doe ik ook wel, je moet toch wat compenseren...quote:
Ik heb nogal snel een lengteverschil, dus jaquote:
Ja of gewoon onvruchtbaar moeten maken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zouden je eigenlijks moeten laten inslapen ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |