corpsballetjequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wijn moet een groot oppervlak hebben zodat de geur zich goed kan ontwikkelen en bij een te vol glas klotst alles over de rand bij het walsen
ik heb geen idee, ik drink enkel halve liters Pitt bier.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wijn moet een groot oppervlak hebben zodat de geur zich goed kan ontwikkelen en bij een te vol glas klotst alles over de rand bij het walsen
nou vooruitquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Laat maar zien dan.
Ik heb gewoon 'n alcoholinfuus naast m'n bed, wel zo makkelijk.
Dat ga ik toch eens een keer proeven denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik drink enkel halve liters Pitt bier.
Prima te drinken, gewoon zorgen dat het flink koud is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ga ik toch eens een keer proeven denk ik
Aftermath picca van hoe die neger hem neerstak omdat hij een vieze racist is om hem vervolgens te beroven?quote:
Bietje zuipen, bietje neuken, bietje blowenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe kan je genieten van het leven als je bij het corps zit
0600 is echt te vroeg, ik moest ooit een half jaar zo vroeg op...dat wende nooitquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben net thuis, kapot en morgen gaat mijn wekker weer om 06.00
Zodat je er niks van proeft.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Prima te drinken, gewoon zorgen dat het flink koud is.
Dit.quote:
ja fout hequote:
ik heb ook altijd moeite met vroeg opstaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
0600 is echt te vroeg, ik moest ooit een half jaar zo vroeg op...dat wende nooit
boeie, je bent wel dronken voor 5 euroquote:
wij zijn hetzelfde remqo..zitten op 1 lijn....soulmates hoor jequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik heb ook altijd moeite met vroeg opstaan
Gewoon wodka drinken danquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, je bent wel dronken voor 5 euro
fixedquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:33 schreef Catkiller het volgende:
's Avonds een vent, 's ochtends absint ahaxhahaha
Ja maar dat is fucking smerig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |