ja hoeveel glazen heb je dan wel niet in huis op gegeven moment ..als t maar past tochquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap mensen die hun glas niet vol schenken nooit. Neem dan gewoon een kleiner glas of zo..
Da's gewoon water.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef madeliefff het volgende:
ik kan niet slapen jongens..dus nu maar met slaapmutsje en laptop in bed..en nee ik ben geen zuiplap, ik drink best weinig [ afbeelding ]
Hoop dat 'ie gouden handdruk mee krijgt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die wordt als het goed is vrijdag weer ontslagen uit het ziekenhuis.
Lekker boeiend hoe het hoort.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij wijn hoor je je glas toch niet vol te schenken
rommelquote:
Vrouwelijke handen heb je zegquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef madeliefff het volgende:
ik kan niet slapen jongens..dus nu maar met slaapmutsje en laptop in bed..en nee ik ben geen zuiplap, ik drink best weinig [ afbeelding ]
downiequote:
Ben jij die ene VVD kakker dat jij praat over hoe het heurt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben jij die ene VVD stakker dat jij praat over hoe het heurt?
drankorgel gespotquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:16 schreef madeliefff het volgende:
nee dat sws niet iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi verpleegster ik denk dat het tijd is voor mijn sponsbad.quote:
Ben geen verpleegsterquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoi verpleegster ik denk dat het tijd is voor mijn sponsbad.
quote:
Over 30 uur op moeten staan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben net thuis, kapot en morgen gaat mijn wekker weer om 06.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |