SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ervaringquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
Die Tommeke weet er ook een hoop vanaf
Was leuk om je weer effe te spreken herr oksel!quote:
Zou mij kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:20 schreef Fretwork het volgende:
Net een lekker rustig herstelrondje gedaan op mijn favoriete avondparcourtje. Het rustig fietsen ging grotendeels prima. Maar hebben jullie ook altijd dat stemmetje in je hoofd als er een favoriet segmentje komt?
"Bijna bij de brug, zal ik hem opsprinten?"
- "Nee Fret, rustig fietsen"
"Maar de wind staat gunstig"
- "Er staat amper wind man, doe gewoon rustig, er is trouwens roei-ALV, het is vast druk."
"Maar hij staat in ieder geval niet tegen! En die roeiers zijn vast al binnen."
- "DOE NOU EENS RUSTIG MAN!!!"
"Oké, ik fiets hem wel langzaam omhoog,"
En dan ben je net na het laatste stoplicht voor de brug, weg vrij en schoon, zuchtje wind nog steeds goed. Ik voel mijn linkerhand opschakelen, de druk wordt hoger. Rechts schakelt ook op, mijn handen gaan in de beugels... Ik ga in de beugels staan en versnel mijn cadans.
Toch weer dat kutding opgesprint... Fuck mijn ruggegraat
wel in de top 5 op Strava..
Was ik maar zo sterkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:43 schreef Gripper het volgende:
Herken ik mezelf totaal niet in. Ik train als een monnik, en als een andere wielrenner me inhaalt en dan achterom kijkt of ik m wel volg ga ik m dat plezier echt niet doen hoor
Ik met pontjesquote:
Ja da heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:20 schreef Fretwork het volgende:
Net een lekker rustig herstelrondje gedaan op mijn favoriete avondparcourtje. Het rustig fietsen ging grotendeels prima. Maar hebben jullie ook altijd dat stemmetje in je hoofd als er een favoriet segmentje komt?
"Bijna bij de brug, zal ik hem opsprinten?"
- "Nee Fret, rustig fietsen"
"Maar de wind staat gunstig"
- "Er staat amper wind man, doe gewoon rustig, er is trouwens roei-ALV, het is vast druk."
"Maar hij staat in ieder geval niet tegen! En die roeiers zijn vast al binnen."
- "DOE NOU EENS RUSTIG MAN!!!"
"Oké, ik fiets hem wel langzaam omhoog,"
En dan ben je net na het laatste stoplicht voor de brug, weg vrij en schoon, zuchtje wind nog steeds goed. Ik voel mijn linkerhand opschakelen, de druk wordt hoger. Rechts schakelt ook op, mijn handen gaan in de beugels... Ik ga in de beugels staan en versnel mijn cadans.
Toch weer dat kutding opgesprint... Fuck mijn ruggegraat
wel in de top 5 op Strava..
Ja, flink harde ratel in de Zonda's nu. Maar heb ook weleens gelezen dat het afhankelijk is van hoe je ze hebt gesmeerd. Heb nu wat lagervet om de palletjes gedaan en hoop dat dat goed (genoeg) is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:19 schreef iScream. het volgende:
[..]
In de Zonda´s?Ik moet juist als een malle bellen als ik op mn Zonda's fiets, alleen bij mn FFWDs gaan ze al ruim van te voren aan de kant
Ja, was leuk tochtje en gezellig. En je hebt nog even mijn pr0nwielen gereden!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was leuk om je weer effe te spreken herr oksel!
Je hebt gelijk hoor wat die bandenspanning betreft. Pas reed ik een Vittoria naar de verdommenis, dus dacht ik, laat ik dat setje Fortezza's er eens onder leggen. 8 bar erin, niet het mot, maar omdat ik het gewoon ben, en rechtuit gewoon zwabberen dat stuur. Dus nu maar weer terug naar een setje 25mm Vittoria's en 7-7,5 bar er in.quote:
Voor jou een vraag, voor mij een weet. En dat allemaal zonder crash diëten en weet ik veel waaraan nog meer geld wordt weggeflikkerd om toch vooral dat obesitas gevoel maar te compenserenquote:
Wat bedoel je precies met rollen? Ik heb criteriums gereden met vittoria 25mm en 6,5bar (slecht klinker parcours) en zelfs bij vol door de bocht bleef de band op de velg.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor wat die bandenspanning betreft. Pas reed ik een Vittoria naar de verdommenis, dus dacht ik, laat ik dat setje Fortezza's er eens onder leggen. 8 bar erin, niet het mot, maar omdat ik het gewoon ben, en rechtuit gewoon zwabberen dat stuur. Dus nu maar weer terug naar een setje 25mm Vittoria's en 7-7,5 bar er in.
En voor Andyy, die acht bar heeft niets met gewicht te maken maar wel met de kwaliteit banden, hoe soepeler, dus hoe meer knaken je er aan uitgeeft, hoe harder, anders gaan ze rollen. En voor 88kg bij 188 schaam ik me niet. Wordt nog wel 85 deze zomer. We lullen nog wel eens tegen de tijd dat jij de 40 gepasseerd ben
je zat in de kopgroep jonge en je hebt je beurtjes gewoon gedaan, dus hoor je bij de echte mannenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, was leuk tochtje en gezellig. En je hebt nog even mijn pr0nwielen gereden!!
Grip, Jan, Dop en Marco zijn overigens betere fietsers dan ik. Kano denk ik ook wel.
Ik kan gewoon goed uit de wind rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |