Vrijspraak, zijn imago is jarenlang verpest in de mediaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:49 schreef gosschalks het volgende:
Ik denk dat hij in ieder geval strafvermindering kan krijgen doordat het er nu zo uitgebreid over gaat.
Ondertussen had hij ook veel meer misdaden kunnen oplossen maar zweeg hij in alle talen. Peter doet altijd precies wat hem het beste uitkomt. Totaal geen oprechte man.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter R = God
Zoveel misdaad opgelost, meer dan de politie
Normaal gebruikt Matthijs het woord "boezemvriend" maar nu niet om één of andere redenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:50 schreef Grunge. het volgende:
"Je beste vriend, je beste vriend, je BESTE vriend, ja hè?"
Hij wist net zoveel als de rechter!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ondertussen had hij ook veel meer misdaden kunnen oplossen maar zweeg hij in alle talen. Peter doet altijd precies wat hem het beste uitkomt. Totaal geen oprechte man.
Ja!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:51 schreef Grunge. het volgende:
Is Peter er dan ook weer? Vanavond bij RTL Late Night?
Peter is in het Amsterdamse veel te ver doorgeslagen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij wist net zoveel als de rechter!!
7 jaar geleden eens gepraat met Astrid, en nu zou hij gelijk alles wetenNope
Verkapte ik kan schaken dus ik ben slim postquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
RR wordt hopelijk topshow. Ik ga proberen een snel potje te schaken denk ik
Ik denk het wel ja. Hij zal wel een lekkere bonus krijgen van RTL door al die kijkers ernaar toe te lokken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:51 schreef Grunge. het volgende:
Is Peter er dan ook weer? Vanavond bij RTL Late Night?
Als je gaat schaken totdat het begint is het niet een snel potje hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
RR wordt hopelijk topshow. Ik ga proberen een snel potje te schaken denk ik
Ja, ik denk het ook niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
Misschien kan Meester Visser de avond nog redden.
Gewoon rond middernacht dit even intikken: https://www.youtube.com/r(...)=video_date_uploaded Zo doe ik het altijd, kun je alleen de interessante dingetjes terugkijken mochten die er zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja!
Maar dat programma is zo slecht, weet niet of ik het aankan, of iemand weet wanneer Peter is
Ahja zo kan het ook. Als mensen het gelijk uploadenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Gewoon rond middernacht dit even intikken: https://www.youtube.com/r(...)=video_date_uploaded Zo doe ik het altijd, kun je alleen de interessante dingetjes terugkijken mochten die er zijn.
Het is gelukt, binnen een uurtje klaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Verkapte ik kan schaken dus ik ben slim post
niet snelschakenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gelukt, binnen een uurtje klaar.
Verder negeer ik de steek onder water in deze post.
Dat is inderdaad wel veel leukerquote:
Hans Gruberquote:
twitter:Waarispeter twitterde op woensdag 25-03-2015 om 16:09:24Peter is vanavond WEER te vinden in DWDD. Wil je dat absoluut niet missen? Zapp dan om 19:00 naar Nederland 1. Topshow! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |