abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:22:06 #205
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151002553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin, ik ga maar weer rijden in mei...
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151002568
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin, ik ga maar weer rijden in mei...
Kan het ook misgaan en dat weet je.
pi_151002614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin, ik ga maar weer rijden in mei...
Er zijn mensen die vandaag alweer op het vliegtuig zijn gestapt en dezelfde route hebben genomen als het verongelukte vliegtuig. Mietje :') :') :')
pi_151002640
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Lufthansa 1993:
6 januari
14 september

KLM:
April 1994

Martinair:
21 december 1992
(Martin Air was toen al 50% onderdeel van KLM)
Die stonden niet op de wiki pagina's van KLM en Lufthansa dus die heb ik even gemist.
pi_151002651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:20 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Lufthansa 1993:
6 januari
14 september

KLM:
April 1994

Martinair:
21 december 1992
(Martin Air was toen al 50% onderdeel van KLM)
MH17 was ook een gecombineerde KLM-vlucht
pi_151002652
Bij een onregelmatige daling zou de airspeed ook flink oplopen. Echter daalt zelfs de snelheid iets volgens de grafieken tijdens de daling. De impact moet echt hard zijn geweest gezien dat er echt niets over is.
Gaap
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:29:13 #211
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151002925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
MH17 was ook een gecombineerde KLM-vlucht
Dat was een vlucht van Malaysia Air waar ook een KLM vluchtnummer aan was gehangen. Dat is dan ook de enige link met KLM die die vlucht met KLM had.

Maar ook Malaysia Air staat niet te boek als prijsvechter en daar ging mijn oorspronkelijke post om.
So we just called him Fred
pi_151003237
In dit artikel uit Die Welt worden allerlei mogelijke oorzaken besproken maar gek genoeg staat suïcide van de piloot er niet bij

http://www.welt.de/wirtsc(...)wird-spekuliert.html
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:37:40 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151003432
Pfffft op twitter moet je nu ook niet zijn
Franse onderzoekers sluiten kaping niet uit bij rampvlucht #Germanwings

of:
Eng dat ik vandaag nog zo gelukkig en dankbaar was, en dan zie je hoe plotseling het leven inderdaad opeens kan stoppen #Germanwings

Of Israelisch nieuws
BREAKING PHOTO: Eyal Baum, 40 year-old jew killed in today's horrific #GermanWings crash. (Photo taken 3 week ago)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151003537
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:37 schreef yvonne het volgende:
Pfffft op twitter moet je nu ook niet zijn
Franse onderzoekers sluiten kaping niet uit bij rampvlucht #Germanwings
Dat is toch ook nog niet uit te sluiten
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:40:38 #215
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_151003611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:37 schreef yvonne het volgende:
Franse onderzoekers sluiten kaping niet uit bij rampvlucht #Germanwings
Het enige wat ze nu al uitsluiten is dat het aan Airbus zou kunnen liggen.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:45:06 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151003874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:40 schreef OEM het volgende:

[..]

Het enige wat ze nu al uitsluiten is dat het aan Airbus zou kunnen liggen.
Dat lijkt me vrij prematuur.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151004296
Paar airbussen gaan de lucht niet in meldt RTL4, omdat de bemanning de vliegtuigen niet vertrouwt... :{.
I´m back.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 maart 2015 @ 22:52:01 #218
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_151004316
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:37 schreef yvonne het volgende:
Pfffft op twitter moet je nu ook niet zijn
Franse onderzoekers sluiten kaping niet uit bij rampvlucht #Germanwings

of:
Eng dat ik vandaag nog zo gelukkig en dankbaar was, en dan zie je hoe plotseling het leven inderdaad opeens kan stoppen #Germanwings

Of Israelisch nieuws
BREAKING PHOTO: Eyal Baum, 40 year-old jew killed in today's horrific #GermanWings crash. (Photo taken 3 week ago)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_151004507
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
Paar airbussen gaan de lucht niet in meldt RTL4, omdat de bemanning de vliegtuigen niet vertrouwt... :{.
Of omdat ze nog te emotioneel zijn door het verlies van hun collega's.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:56:00 #220
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151004531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
Paar airbussen gaan de lucht niet in meldt RTL4, omdat de bemanning de vliegtuigen niet vertrouwt... :{.
Was bij Malaysia ook zoiets dergelijks
quote:
Maar misschien wel het grootste probleem is dat passagiers massaal weg blijven. Op internet circuleren foto's van akelig lege vluchten en vertrekhallen. Ook onder het personeel bestaat angst om te vliegen. In de periode na de ramp met MH17 was er een piek in het aantal werknemers dat zelf ontslag nam. De meest gehoorde reden: druk van angstige familieleden om te stoppen.
Ik kan me voorstellen dat je wat nerveus wordt en eerst alles goed nagekeken wilt hebben,
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 24 maart 2015 @ 22:56:11 #221
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151004539
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:'(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151004540
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:55 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Of omdat ze nog te emotioneel zijn door het verlies van hun collega's.
Ja, kan ook.
I´m back.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 maart 2015 @ 22:58:23 #223
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_151004643
causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:47:48 Worst descent by a German in the French Alps since Schumacher. #Germanwings reageer retweet
causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:49:01 It's great to see that the French have finally grown a pair of balls and taken down a German Aircraft.... but the war ended 70 years ago reageer retweet
causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:51:47 It makes my ski holiday plans a lot easier now that airlines are flying direct to the Alps. #Germanwings reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_151004653
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Was bij Malaysia ook zoiets dergelijks

[..]

Ik kan me voorstellen dat je wat nerveus wordt en eerst alles goed nagekeken wilt hebben,
Maar dat kan dus irrationeel zijn, net zoals hier dat de dames niet willen vliegen.
Maar dit is gekkenwerk, technisch gesproken en ook statistisch is het een veilige manier van reizen.
Ook met die airbusjes.
I´m back.
pi_151004734
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:55 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Of omdat ze nog te emotioneel zijn door het verlies van hun collega's.
Dit lijkt me de meest plausibele reden eigenlijk
pi_151005121
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:58 schreef heywoodu het volgende:
causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:47:48 Worst descent by a German in the French Alps since Schumacher. #Germanwings reageer retweet
causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:49:01 It's great to see that the French have finally grown a pair of balls and taken down a German Aircraft.... but the war ended 70 years ago reageer retweet
causticbob twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 22:51:47 It makes my ski holiday plans a lot easier now that airlines are flying direct to the Alps. #Germanwings reageer retweet
_O-
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_151005122
Bij Pauw lijken ze zelfmoord ook wel serieus te nemen als theorie..o.a. Benno
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:10:04 #228
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_151005130
quote:
quote:
light 9525 crashed after an eight-minute descent into a snowy, mountainous region of the Alps about 400 miles southeast of Paris,
_O-
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:11:57 #229
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_151005204
Is er inmiddels een nauwkeuriger kaart beschikbaar dan die ene in de openingspost? Ik ben benieuwd waar het exact is.
pi_151005251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij Pauw lijken ze zelfmoord ook wel serieus te nemen als theorie..o.a. Benno
Dat idee krijg je er bijna wel bij ja, omdat ze zo steady naar beneden vlogen, recht op die berg af...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151005256
Toch raar dat aangegeven wordt dat er geen contact is geweest met het toestel als het een kleine 10 minuten gecontroleerd maar erg snel en op koers naar beneden komt. Motorproblemen zijn wel uit te sluiten, omdat mensen op de grond hebben aangegeven motoren (ok: ten minste 1 motor) hebben gehoord en, belangrijker, een Airbus A320 een glide ratio heeft van ongeveer 1:20. Vanaf zo'n hoogte had je dus een 160-180 km moeten kunnen vliegen zonder motoren (bij brandstofverlies of verkeerd tanken b.v.). En in dat geval was je ook nooit zo lang richting bergen gegaan, maar terug naar de kust of vlak terrein.

En ook een defecte hoogtemeter die de auto-pilot op hol laat slaan lijkt me niet voor de hand liggen. Een snelle daling als nu is ingezet voel je echt wel als crew. Dus zelfs als je autopilot gefopt werd, zou je na een paar minuten echt wel eens uit het raampje kijken en constateren dat je fors hoogte aan het verliezen was.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:14:25 #232
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_151005276
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
light 9525 crashed after an eight-minute descent into a snowy, mountainous region of the Alps about 400 miles southeast of Paris,
:)

Daar zal echter geen Fransoos over vallen, aangezien Parijs het centrum van de wereld is in hun ogen
pi_151005340
Die Telegraaf-verslaggever wordt nu al 3 keer te kakken gezet door Baksteen :')

Die man heeft ook echt een vrij simpele populistische uitstraling :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:21:02 #234
236046 NotYou
tigerblood
pi_151005504
Je suis Charlie Sheen
pi_151005562
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij Pauw lijken ze zelfmoord ook wel serieus te nemen als theorie..o.a. Benno
Benno achtte dat juist zeer extreem maar sluit nog niks uit
pi_151005596
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:23 schreef alpeko het volgende:

[..]

Benno achtte dat juist zeer extreem maar sluit nog niks uit
Zelfmoord is altijd extreem.. en het is al vaker gebeurd.. het was juist het eerste waar ik aan dacht toen ik de details hoorde die tot nu toe bekend zijn

http://www.theguardian.com/world/2002/mar/16/duncancampbell
pi_151005748
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zelfmoord is altijd extreem.. en het is al vaker gebeurd.. het was juist het eerste waar ik aan dacht toen ik de details hoorde die tot nu toe bekend zijn

http://www.theguardian.com/world/2002/mar/16/duncancampbell
Maar voor de duidelijkheid niet het eerste waar Benno aan dacht
pi_151005790
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:29 schreef alpeko het volgende:

[..]

Maar voor de duidelijkheid niet het eerste waar Benno aan dacht
Dat kan wel kloppen.. het kwam meer bij die Telegraaf-man vandaan. Maar Benno is meer de man van de techniek, niet van de psychologie

Hier nog een zelfmoord piloot..

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/1071848.stm
pi_151005920
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat kan wel kloppen.. het kwam meer bij die Telegraaf-man vandaan. Maar Benno is meer de man van de techniek, niet van de psychologie

Hier nog een zelfmoord piloot..

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/1071848.stm
En bij de MH370 is die kans ook aanwezig
pi_151006036
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Telegraaf-verslaggever wordt nu al 3 keer te kakken gezet door Baksteen :')

Die man heeft ook echt een vrij simpele populistische uitstraling :')
Benno is dan ook een eindbaas, die telegraaf knul zat alleen maar te schreeuwen zonder enige feitenkennis.
pi_151006153
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:39 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Benno is dan ook een eindbaas, die telegraaf knul zat alleen maar te schreeuwen zonder enige feitenkennis.
Waarom is Benno een eindbaas? Ik zeg niet dat hij dat niet is, maar hij heeft ook niet de wijsheid in pacht lijkt me
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:52:32 #242
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_151006459
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:14 schreef OEM het volgende:

[..]

:)

Daar zal echter geen Fransoos over vallen, aangezien Parijs het centrum van de wereld is in hun ogen
is wel heel generaliserend. Ik kom vaak in de Languedoc, daar is Parijs een ver-van-mn-bed-show. Ik woon dichter bij Parijs dan zij!.
Maar voor de elite in Parijs is er idd maar 1 centrum van de wereld :Y
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_151007185
Mooie meid die Iris...verschrikkelijk voor de familie.
pi_151007601
Er werd vandaag ook gezegd (NOS) dat er een aantal mensen van Turkse komaf in het vliegtuig zaten, daar al wat meer over bekend?
pi_151007708
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 00:38 schreef mijntjexx het volgende:
Er werd vandaag ook gezegd (NOS) dat er een aantal mensen van Turkse komaf in het vliegtuig zaten, daar al wat meer over bekend?
Ja ze zijn dood
pi_151007748
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 00:45 schreef LouisLitt het volgende:

[..]

Ja ze zijn dood
Of wilden ze dood >:)
pi_151007756
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 00:45 schreef LouisLitt het volgende:

[..]

Ja ze zijn dood
Gelukkig zijn ze niet gediscrimineerd. :{
  woensdag 25 maart 2015 @ 00:51:14 #248
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151007920
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Aha, vandaar dat de prijsvechters EasyJet, ArkeFly, TomsonFly, JetairFly, Corsair, Condor en Vueling de afgelopen 25 jaar niet bij dodelijke ongevallen met vliegtuigen zijn betrokken en de tradionele airliners Air France, Lufthansa en KLM wel.
De meeste van die airlines die jij noemt bestaan nog niet zo lang en vliegen vaak niet intercontinentaal. Vriend van mij is nu twee jaar piloot en heeft onder andere bij JetairFly gewerkt, inmiddels heeft hij een contract bij KLM getekend.
In de pilotenscene is er ontzettend veel kritiek op de werkwijze van en de arbeidsvoorwaarden bij de échte prijsvechters zoals RyanAir (GermanWings is toch een andere categorie zoals eerder gezegd). Hoe er omgegaan wordt met ziekte, hoeveel druk er op de piloten staat omtrent fuel en andere operationele targets die gehaald moeten worden...
Uiteraard wil ik niet generaliseren, maar er zijn aanzienlijk veel piloten die denken dat het bij RyanAir sooner or later een keer flink mis gaat.

Kortom: ik voel me vele malen veiliger in een KLM danwel Lufthansa kist dan in toestellen van prijsvechters die het beter doen in de statistieken. Als je je iets meer verdiept in bovengenoemde zou misschien deze mening met me delen ;)
pi_151008461
zeer vreemd nog.. ik denk stiekem toch nog aan een kaping en terrorisme.. komt de laatste tijd zo veel voor...
There are only 151 Pokémon.
pi_151008521
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 02:22 schreef Eenskijken het volgende:
zeer vreemd nog.. ik denk stiekem toch nog aan een kaping en terrorisme.. komt de laatste tijd zo veel voor...
Booslims?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_151008704
Als ik zo zie wat er is overgebleven van het vliegtuig vraag je je toch af wat de staat van de lichamen wel niet is.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_151008705
Wellicht was iedereen aan boord al bewusteloos en hebben ze niks meer meegekregen, dus het Helios scenario.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_151008778
Hoorde op CNN dat het er wel degelijk risico's zijn bij low cost airlines.
Ze bezuinigen vooral op de piloten hoorde ik.
Ze betalen weinig aan de piloten die daardoor teveel uren maken en vermoeid raken. En ze nemen piloten aan met weinig ervaring.
geruststellend hoor...
En CNN is wel betrouwbaar in dit soort informatie en niet sensatiegericht zoals telegraaf.
  woensdag 25 maart 2015 @ 06:53:53 #255
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_151008854
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 01:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

De meeste van die airlines die jij noemt bestaan nog niet zo lang en vliegen vaak niet intercontinentaal. Vriend van mij is nu twee jaar piloot en heeft onder andere bij JetairFly gewerkt, inmiddels heeft hij een contract bij KLM getekend.
In de pilotenscene is er ontzettend veel kritiek op de werkwijze van en de arbeidsvoorwaarden bij de échte prijsvechters zoals RyanAir (GermanWings is toch een andere categorie zoals eerder gezegd). Hoe er omgegaan wordt met ziekte, hoeveel druk er op de piloten staat omtrent fuel en andere operationele targets die gehaald moeten worden...
Uiteraard wil ik niet generaliseren, maar er zijn aanzienlijk veel piloten die denken dat het bij RyanAir sooner or later een keer flink mis gaat.

Kortom: ik voel me vele malen veiliger in een KLM danwel Lufthansa kist dan in toestellen van prijsvechters die het beter doen in de statistieken. Als je je iets meer verdiept in bovengenoemde zou misschien deze mening met me delen ;)
Het meeste daarvan is nog gebaseerd op het populaire "kijk mij eens ik ben piloot" gedrag terwijl ryanair ze zonder schaamte degradeert tot buschauffeurs in de lucht. Dat stoot veel piloten tegen het zere been. Bij KLM mogen ze nog wel met opgeheven hoofd en 4 streepjes door de hallen van schiphol glijden.

Met feitelijke veiligheid heeft het weinig te maken. Ryanair staat ook onder toezicht van alle relevante regels en hebben een haast vlekkeloos repertoire.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')