abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:06:49 #61
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150996315
quote:
Aerodynamic improvements such as an updated fan, low-pressure compressor, high-pressure compressor and combustor make this variant 10–11% more fuel efficient than its predecessors.
pi_150996384
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:06 schreef xzaz het volgende:

[..]

(Groot)Onderhoudsbeurt. Volgens enige kleine research zitten deze er onder:
http://en.wikipedia.org/w(...)FM56#CFM56-5A_series

Iemand enig idee als die orgineel zijn?
De d-check bedoel je? Die was ruim anderhalf jaar geleden.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:09:23 #63
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_150996431
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is toch opmerkelijk dat een vliegtuig een goede stijging heeft tot de 11 kilometer, vervolgens even stabiel vliegt op die 11 km en daarna een vrije val in zet van 8 minuten lang :{ ?

Vraag mij echt af wat er gebeurd is. Want dit gebeurd zelden!
:')
pi_150996437
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:10:00 #65
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150996468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:08 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

De d-check bedoel je? Die was ruim anderhalf jaar geleden.
Ok
pi_150996470
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:09 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

:')
Meeste ongelukken gebeuren tijdens het landen en het stijgen. Daar valt dit ongeluk niet onder ;).
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:10:42 #67
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150996498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Meeste ongelukken gebeuren tijdens het landen en het stijgen. Daar valt dit ongeluk niet onder ;).
De laatste 3/4 ongelukken zijn niet gebeurt tijdens landen en stijgen dus die statistiek wordt onderhand ook achterhaald :P
\
pi_150996521
Ik hoop toch niet dat ze piloten antidepressiva laten slikken.
pi_150996564
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Geen enkele vliegmaatschappij zou graag toegeven dat zelfmoord van een piloot wel eens de oorzaak kan zijn.. zoiets is al eens voorgekomen met een vliegtuig van Egyptian Air.

Mijn argumenten zijn:

- Meteen na het bereiken van de normale vlieghoogte in een duikvlucht gaan
- Geen noodsignaal
- De vliegroute.. er lijkt bewust te zijn afgekoerst op een harde Alpenberg
Laatste argument kan meteen de prullenbak in! Speculeren zonder enige kennis is dit. De gevolgde koers is gelijk aan dezelfde vlucht van de dag er voor. Alles was normaal ook de koers die na het bereiken van de kruishoogte gevolgd werd. Afgezien van het feit dat het toestel gecontroleerd hoogte verloor.
pi_150996601
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien was de piloot wel moslim.. kan ook nog
Ook dat kan tegenwoordig.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:13:31 #71
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150996644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien was de piloot wel moslim.. kan ook nog
Misschien had hij wel blauwe ogen.
pi_150996648
quote:
Zweeds elftal mist gecrashte vlucht

Een Zweeds voetbalteam had ook aan boord moeten zijn van de gecrashte Airbus A320, die vandaag neerstortte in de Franse Alpen.

Dalkurd FF, dat uitkomt in de derde divisie van de Zweedse voetbalcompetitie, kwam terug van een trainingsstage in Spanje. De selectie boekte de vlucht echter om, omdat de spelers geen zin hadden in een lange overstap in Düsseldorf.
Alle 5 fans van Dalkurd FF halen nu opgelucht adem
pi_150996674
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Meeste ongelukken gebeuren tijdens het landen en het stijgen. Daar valt dit ongeluk niet onder ;).
In feite wel want het vliegtuig heeft nauwelijks op kruishoogte gevlogen. Is meteen gaan dalen.
pi_150996698
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou er zijn een aantal mensen die niet meer willen vliegen, net nu we een hondje hebben dat we wel kunnen meenemen.
De hond die je hiervoor had is weggedaan omdat hij niet mee kon in het vliegtuig?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:14:48 #75
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_150996727
verkeerd knopje ingeduwd
are we infinite or am I alone
pi_150996731
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Alle 5 fans van Dalkurd FF halen nu opgelucht adem
Hup Hup Dalkurd FF
pi_150996776
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De hond die je hiervoor had is weggedaan omdat hij niet mee kon in het vliegtuig?
Die is overleden bijna 16 jaar oud. Jl. 6 oktober. Ze zou 28ste oktober 2014 16 zijn geworden.
Ze staat in mijn avatar, Ollie.
(Portretfoto (beetje Hollandse school ook) die ik heb gemaakt in ongeveer maart 2014)

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 24-03-2015 20:25:41 ]
I´m back.
pi_150996873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
:{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_150996889
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Alle 5 fans van Dalkurd FF halen nu opgelucht adem
Zulke berichten altijd zeg, manmanman. Ja er zijn wat mensen die hebben omgeboekt maar ee zijn er ook weer wat die juist hebben omgeboekt zodat ze op deze vlucht terecht kwamen. Wat een enorme onzin altijd, die berichten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150996970
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:17 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Zulke berichten altijd zeg, manmanman. Ja er zijn wat mensen die hebben omgeboekt maar ee zijn er ook weer wat die juist hebben omgeboekt zodat ze op deze vlucht terecht kwamen. Wat een enorme onzin altijd, die berichten.
Kwam het dan ook tegen op site van de Telegraaf.. de krant van pauper Nederland
pi_150997005
wol twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:18:29 Een aantal crews van Germanwings weigerde vandaag “om persoonlijke redenen” te vliegen. Spiegel speculeert dat ze Airbussen niet vetrouwden. reageer retweet
russian_market twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:16:47 German media reports that #GermanWings aircraft had technical issues yesterday and had to stay hours in Dusseldorf airport. reageer retweet
pi_150997129
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:10 schreef xzaz het volgende:

[..]

De laatste 3/4 ongelukken zijn niet gebeurt tijdens landen en stijgen dus die statistiek wordt onderhand ook achterhaald :P
\
De laatste 2 voor deze zijn dat wel.
http://en.wikipedia.org/w(...)ercial_aircraft#2015
pi_150997768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:19 schreef Houtenbeen het volgende:
wol twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:18:29 Een aantal crews van Germanwings weigerde vandaag “om persoonlijke redenen” te vliegen. Spiegel speculeert dat ze Airbussen niet vetrouwden. reageer retweet
russian_market twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 20:16:47 German media reports that #GermanWings aircraft had technical issues yesterday and had to stay hours in Dusseldorf airport. reageer retweet
Oh lekker dan...
Dus t personeel vertrouwt t al nie en t vliegtuig had al gisteren technische problemen..
Vergeten een moertje aan te draaien?
pi_150997819
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:35 schreef quirina het volgende:

[..]

Oh lekker dan...
Dus t personeel vertrouwt t al nie en t vliegtuig had al gisteren technische problemen..
Vergeten een moertje aan te draaien?
Lijkt me sterk.
I´m back.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:43:15 #85
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_150998119
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:35 schreef quirina het volgende:

[..]

Oh lekker dan...
Dus t personeel vertrouwt t al nie en t vliegtuig had al gisteren technische problemen..
Vergeten een moertje aan te draaien?
Is gefixt (deur van neuslandingsgestel) en daarna heeft ie gisteren Dusseldorf-Madrid-Dusseldorf en vandaag Dusseldorf-Barcelona gevlogen voordat ie aan de fatale vlucht begon.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:47:10 #86
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_150998296
Barcelonnette ipv. Barcelona in de TomTom getikt?
Suggestie van mijn neefje.
11 jaar :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_150998333
Vanaf welke locatie op de kaart in de OP is de daling ingezet?
Was dat al boven land? Een landing op zee geeft meer kansen lijkt me.
Eerst denken, dan typen
pi_150998368
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:47 schreef Piger het volgende:
Vanaf welke locatie op de kaart in de OP is de daling ingezet?
Was dat al boven land? Een landing op zee geeft meer kansen lijkt me.
Nee boven zee
pi_150998375
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:47 schreef Hyperdude het volgende:
Barcelonnette ipv. Barcelona in de TomTom getikt?
Suggestie van mijn neefje.
11 jaar :P
Ja, was het eerste dat ik ook dacht van Barcelona naar Barcelonnette...
Wat betekent het eigenlijk? Barcelona?
I´m back.
pi_150998544
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:35 schreef quirina het volgende:

[..]

Oh lekker dan...
Dus t personeel vertrouwt t al nie en t vliegtuig had al gisteren technische problemen..
Vergeten een moertje aan te draaien?
Weigeringen vonden plaats na het ongeval. Niet daarvoor. Vandaar ook de geschrapte vlucht eerder vandaag, vermoed ik.
pi_150998616
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:48 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Nee boven zee
Sowieso vreemd dat de piloot koers blijft aanhouden. Je zou zeggen dat je probeert te vliegen richting een mogelijke landingsplek. Als het vliegtuig stuurloos was, dan neem ik aan dat je wel enigszins van koers afwijkt.
Die zelfmoordactie is niet eens zo heel raar gedacht. Of de piloten moeten om het leven zijn gebracht.

Zomaar wat ideeën die in mijn hoofd spoken
Eerst denken, dan typen
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:53:30 #92
340341 Blester
Membre très utile
pi_150998621
Al best een uitgebreide Wiki pagina over: http://en.wikipedia.org/wiki/Germanwings_Flight_9525
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_150998626
Ja, heel vreemd dat je even geen zin hebt om te werken als er net twee van je collega's zijn overleden...
pi_150998690
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:53 schreef Piger het volgende:

[..]

Sowieso vreemd dat de piloot koers blijft aanhouden. Je zou zeggen dat je probeert te vliegen richting een mogelijke landingsplek. Als het vliegtuig stuurloos was, dan neem ik aan dat je wel enigszins van koers afwijkt.
Die zelfmoordactie is niet eens zo heel raar gedacht. Of de piloten moeten om het leven zijn gebracht.

Zomaar wat ideeën die in mijn hoofd spoken
Nog weinig tijd gehad om me er in te verdiepen vandaag, maar nu je dat zo zegt ben ik het zeker met je eens. Als je ziet dat je alleen maar blijft dalen hou je het vliegtuig wel bij de bergen weg ja.
pi_150998764
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:53 schreef Piger het volgende:

[..]

Sowieso vreemd dat de piloot koers blijft aanhouden. Je zou zeggen dat je probeert te vliegen richting een mogelijke landingsplek. Als het vliegtuig stuurloos was, dan neem ik aan dat je wel enigszins van koers afwijkt.
Die zelfmoordactie is niet eens zo heel raar gedacht. Of de piloten moeten om het leven zijn gebracht.

Zomaar wat ideeën die in mijn hoofd spoken
Nouja, als je bijvoorbeeld een emergency descent uitvoert, dan ga je eerst maar eens zakken. Daar moet je je hoofd al genoeg bijhouden. Als je eenmaal op een lagere hoogte weer level vliegt, je de maskers af kunt doen en de rust wedergekeerd is, dan ga je eens kijken naar een uitwijkhaven.

Uitzonderingen hierop zijn natuurlijk boven hoog terrein. Dan wordt er van tevoren geplanned wat er moet gebeuren bij eventuele decompressie of n-1 (denk aan ontsnappingsroutes, beslissingspunten, enzovoorts)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:56:51 #96
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_150998788
Veel respect voor de mensen die op de rampplek aan het werk moeten... Vrees dat de lichamen niet meer intact zijn :{.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:58:33 #97
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_150998878
Volgens mij zijn de reddingswerkers voor vandaag alweer vertrokken i.v.m. de duisternis.

Morgen weer een dag.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_150998882
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel respect voor de mensen die op de rampplek aan het werk moeten... Vrees dat de lichamen niet meer intact zijn :{.
Allemaal stukjes.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:00:11 #99
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_150998971
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:53 schreef Piger het volgende:

[..]

Sowieso vreemd dat de piloot koers blijft aanhouden. Je zou zeggen dat je probeert te vliegen richting een mogelijke landingsplek. Als het vliegtuig stuurloos was, dan neem ik aan dat je wel enigszins van koers afwijkt.
Die zelfmoordactie is niet eens zo heel raar gedacht. Of de piloten moeten om het leven zijn gebracht.

Zomaar wat ideeën die in mijn hoofd spoken
Of ze merkten niet dat ze aan het dalen waren. Is al eerder gebeurd, bvb https://en.wikipedia.org/wiki/Eastern_Air_Lines_Flight_401
are we infinite or am I alone
pi_150998972
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:56 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Nouja, als je bijvoorbeeld een emergency descent uitvoert, dan ga je eerst maar eens zakken. Daar moet je je hoofd al genoeg bijhouden. Als je eenmaal op een lagere hoogte weer level vliegt, je de maskers af kunt doen en de rust wedergekeerd is, dan ga je eens kijken naar een uitwijkhaven.

Uitzonderingen hierop zijn natuurlijk boven hoog terrein. Dan wordt er van tevoren geplanned wat er moet gebeuren bij eventuele decompressie of n-1 (denk aan ontsnappingsroutes, beslissingspunten, enzovoorts)
Is een lineaire daling logisch, in geval van defecten?
Zoniet, dan zou de piloot dus eerst een daling hebben ingezet zoals je aangeeft, maar de vraag is dan wel, wat het vliegtuig uiteindelijk heeft doen crashen. Als de piloot merkt dat hij geen hoogte meer kan krijgen, dan wijk je toch alsnog van koers af?
Eerst denken, dan typen
pi_150999079
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Of ze merkten niet dat ze aan het dalen waren. Is al eerder gebeurd, bvb https://en.wikipedia.org/wiki/Eastern_Air_Lines_Flight_401
Maar aangezien de luchtverkeersleiding wel op de hoogte was van de daling, dan zou er zelf bij een defect in de cockpit, toch contact zijn geweest over de flinke daling?
Eerst denken, dan typen
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 21:02:58 #102
8781 crew  Frutsel
pi_150999112
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:58 schreef Blistering het volgende:
Volgens mij zijn de reddingswerkers voor vandaag alweer vertrokken i.v.m. de duisternis.

Morgen weer een dag.
en las ergens dat er komende dagen slecht weer op komst was
pi_150999224
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:00 schreef Piger het volgende:

[..]

Is een lineaire daling logisch, in geval van defecten?
Zoniet, dan zou de piloot dus eerst een daling hebben ingezet zoals je aangeeft, maar de vraag is dan wel, wat het vliegtuig uiteindelijk heeft doen crashen. Als de piloot merkt dat hij geen hoogte meer kan krijgen, dan wijk je toch alsnog van koers af?
Het enige echte defect waarbij je zelf zo een daling inzet is een decompressie, of brand aan boord.
Dat zijn bewuste dalingen en opzich is dat consistent met deze radarbeelden.
Maar dan blijf je met de vraag waarom ze te ver zijn doorgezakt uiteraard.
pi_150999501
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:02 schreef Frutsel het volgende:

[..]

en las ergens dat er komende dagen slecht weer op komst was
Alleen vanavond en morgen neerslag. Daarna weer droog. Vrij zonnig zelfs.
  FOK!fotograaf dinsdag 24 maart 2015 @ 21:10:43 #105
842 Zorro
Z
pi_150999509
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Meeste ongelukken gebeuren tijdens het landen en het stijgen. Daar valt dit ongeluk niet onder ;).
Volgens mij was de landing hier anders toch niet helemaal een succes.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:11:00 #106
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_150999522
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:02 schreef Frutsel het volgende:

[..]

en las ergens dat er komende dagen slecht weer op komst was
Sneeuwgrens ongeveer 1000 meter. Wrakstukken op 1400 meter. Vandaag en morgen neerslag in Barcelonnette. Dus dat is idd. niet zo gunstig voor de bergers.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:11:28 #107
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_150999549
Dubbel :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_151000049
quote:
Crews Lufthansa weigeren te vliegen

Crews van Germanwings en Lufthansa (eigenaar van de lowbudgetmaatschappij) weigeren nog te vliegen met een Airbus 320, na het ongeval met dat type vliegtuig vandaag. Dat meldt der Spiegel

Reden zou zijn dat het vliegtuig dat vandaag verongelukte gisteren nog urenlang met technische problemen aan de grond stond. De piloten zouden nu de lucht niet meer indurven. Meerdere vluchten zouden vandaag op het laatste moment zijn gecanceld, zo zeggen passagiers, terwijl het toestel al klaar stond bij de gate.

http://www.volkskrant.nl/(...)te-stappen~a3923373/
pi_151000081
http://www.dailymail.co.u(...)led-toxic-gases.html

Moet je eens lezen.
Zou zoiets ook gebeurt kunnen zijn?
Btw vreemd dat ze hier geen ruchtbaarheid aan wilden geven.
pi_151000272
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:21 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Als dit waar is, is het wel een smoking gun.
I´m back.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:27:41 #111
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_151000321
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:22 schreef quirina het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)led-toxic-gases.html

Moet je eens lezen.
Zou zoiets ook gebeurt kunnen zijn?
Btw vreemd dat ze hier geen ruchtbaarheid aan wilden geven.
Vreemd dat het vliegtuig dan daalt. Normaliter gaat al na enkele minuten na de start de autopilot erop en die is met de complete vlucht geprogrammeerd. Dus ook al is de bemanning niet meer in staat te vliegen, het vliegtuig vliegt verder.
How can I make this topic about me?
pi_151000342
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:22 schreef quirina het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)led-toxic-gases.html

Moet je eens lezen.
Zou zoiets ook gebeurt kunnen zijn?
Btw vreemd dat ze hier geen ruchtbaarheid aan wilden geven.
Nee, want autopilot
pi_151000377
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als dit waar is, is het wel een smoking gun.
Er zijn in ieder geval veel vluchten gecanceld.

http://www.flightradar24.com/airport/cgn/departures
pi_151000459
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:05 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Het enige echte defect waarbij je zelf zo een daling inzet is een decompressie, of brand aan boord.
Dat zijn bewuste dalingen en opzich is dat consistent met deze radarbeelden.
Maar dan blijf je met de vraag waarom ze te ver zijn doorgezakt uiteraard.
Zou niet voor het eerst zijn dat ze bij decompressie te laat de zuurstofmaskers opzetten
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:31:14 #115
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_151000465
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Of ze merkten niet dat ze aan het dalen waren. Is al eerder gebeurd, bvb https://en.wikipedia.org/wiki/Eastern_Air_Lines_Flight_401
De daling was in elk geval toch vrij "normaal". (op hetzelfde schema als een daling voor een landing bv) De passagiers zullen die wellicht nauwelijks gemerkt hebben.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_151000503
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:29 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Er zijn in ieder geval veel vluchten gecanceld.

http://www.flightradar24.com/airport/cgn/departures
Als ik een vlucht boek, ga ik wel even vragen met welk vliegtuigje we vliegen dus.
I´m back.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:33:42 #117
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151000560
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als ik een vlucht boek, ga ik wel even vragen met welk vliegtuigje we vliegen dus.
Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_151000611
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als dit waar is, is het wel een smoking gun.
Ik geloof er niet zoveel van, een toestel dat al vele jaren gebruikt word en niet alleen door Lufthansa zou nu ineens niet veilig zijn waardoor piloten weigeren met een A320 te vliegen?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_151000615
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je kunt beter vragen om een echte luchtvaartmaatschappij als je een vlucht boekt, in plaats van bij een prijsvechter. Dat mag allemaal niks kosten, dus die bezuinigen ongetwijfeld ook op onderhoud.
Onzin en bangmakerij. In Europa is er scherp toezicht op. Prijsvechters bezuinigen op beenruimte, service, personeel. Niet op onderhoud.
pi_151000657
airlivenet twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 21:33:07 ALERT Australian Foreign Minister Julie Bishop has confirmed that 2 Australians were on board the Germanwings ... http://t.co/ixmlKhHu0r reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')