quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaah, vanaf volgende week donderdag zijn er weer de BBQ hele forel, zeebaars of dorade.. Eindelijk, zo gemist, zo lekker! Dat ga ik de volgende keer voor de winter heel erg inslaan
Ligt er ook een beetje aan welke hoor.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:07 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb gemerkt na een bezoekje aan de Lidle dat de chocolade repen helemaal geweldig zijn en ....niet duur = waar voor je geld.
dat doet de jumbo wel vaker. tenminste de jumbo die naast 'mijn' lidl zit wel.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag overigens deze week voor het eerst een concurrerende supermarkt (Jumbo) die met een advertentie rechtstreeks de strijd met Lidl aangingen.
Oohhh! Ik liep gisteren nog te zoeken, maar donderdag dus pas. Die zijn echt ideaal. Flink inslaan. Vooral de forel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaah, vanaf volgende week donderdag zijn er weer de BBQ hele forel, zeebaars of dorade.. Eindelijk, zo gemist, zo lekker! Dat ga ik de volgende keer voor de winter heel erg inslaan
Dit is diepvriesvis... met een alu bakje en kruiden voor rechtstreeks op de BBQ.. echt geniaal lekker. Ook onder de ovengrill vandaanquote:Op woensdag 22 april 2015 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
De forel lag met Pasen toch ook in het koelvak?
Mooi. Heb nu 10 pakken gehaald. Hebben we voorlopig ff genoeg.quote:Op maandag 20 april 2015 13:53 schreef minilot het volgende:
Ik vind de koffie in de goudkleurige verpakking erg lekker!
Het is al een paar maanden de enige die ik in huis haal.
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:56 schreef Deezertje het volgende:
Vanaf morgen tompoucen voor een euro! Zal wel hard gaan...
M'n dieet wat doe jequote:Op donderdag 23 april 2015 06:47 schreef Hooiopdevork het volgende:
Er waren hier weer schogetten, met een nieuwe smaak
Deze vrouwquote:Op donderdag 23 april 2015 09:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Schogetten vind ik beetje nepchocola. Had het pak weggegooid.
Het liefst eet ik Lindt
Lindt met rode peperquote:Op donderdag 23 april 2015 09:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Schogetten vind ik beetje nepchocola. Had het pak weggegooid.
Het liefst eet ik Lindt
Appelstroop!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:02 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Mooi. Heb nu 10 pakken gehaald. Hebben we voorlopig ff genoeg.
Volgende week nederlanse week bij de Lidl, maar niks bijzonders in de aanbieding vind ik
Kan ik ze net zo goed bij de Boni halen ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:07 schreef gelestipjes het volgende:
Schogetten zijn duurder geworden, zaterdag waren ze nog 49 cent, nu zijn ze ineens 69 cent, procentueel gezien toch een flinke prijsstijging
Ze hebben de prijs gelijk getrokken met duitslandquote:Op donderdag 23 april 2015 13:07 schreef gelestipjes het volgende:
Schogetten zijn duurder geworden, zaterdag waren ze nog 49 cent, nu zijn ze ineens 69 cent, procentueel gezien toch een flinke prijsstijging
Welke smaak dan?quote:Op donderdag 23 april 2015 06:47 schreef Hooiopdevork het volgende:
Er waren hier weer schogetten, met een nieuwe smaak
omg.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
schogetten black and white, komt een beetje op hetzelfde neer als die milka oreo variant.
Ik heb vanavond na het lezen van al die goede reacties over Schogetten eens zo'n reep gekocht. OMG. Zo lekker. Had ik nu maar dit bericht gezien, dat klinkt zo goed!!quote:Op donderdag 23 april 2015 18:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
schogetten black and white, komt een beetje op hetzelfde neer als die milka oreo variant.
die hebben ze bij mijn Lidl nooit gehad, onlangs wel bij een vriendin gegetenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:43 schreef cb2013 het volgende:
Hebben mensen hier gebeld of gemaild naar lidl vanwege de maispasta? Je kunt bellen naar 020-7095039 dan wordt er een notitie gemaakt, En je kan mailen via die formulieren aangeven dat je de maispasta mist.
[ afbeelding ]
Als het nog in de winkel ligt wel ja.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:25 schreef Molo het volgende:
Als je het boekje/website/aanbieding hebt kun je het nog steeds voor die prijs kopen hoor
dan vrees ik dat je pech hebt ja. Wat voor iets was het?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Als het nog in de winkel ligt wel ja.
Kleding.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
dan vrees ik dat je pech hebt ja. Wat voor iets was het?
oh dat is wel balen jaquote:
Nope. Wegens ruimtegebrek gaat het vanuit de meeste winkels terug naar het magazijn/hoofdkantoor. Daar wordt het vernietigd of opgeslagen tot de aanbieding er weer is (bij terugkerende producten)quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:32 schreef Elleska het volgende:
kleding blijft hier gewoon liggen totdat het is uitverkocht. dat is elders dus niet zo??
Of richting de op=op shop of grote winkels zoals Muiden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope. Wegens ruimtegebrek gaat het vanuit de meeste winkels terug naar het magazijn/hoofdkantoor. Daar wordt het vernietigd of opgeslagen tot de aanbieding er weer is (bij terugkerende producten)
Hier blijft het ook gewoon liggen, wordt steeds meer in één bak gegooid naar mate het minder wordt....quote:Op zondag 26 april 2015 00:08 schreef DonnaRush het volgende:
Bij ons ligt het ook altijd nog een paar weken. Ze hebben een rij stellingen met weekaanbiedingen en aan de andere kant nog 2 stellingen met 'oud' spul. Wat stom zeg!
Lees even terugquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:17 schreef DrMarten het volgende:
Ik zag forel en nog een soort vis in de diepvries liggen. 2 vissen in folie met kruiden... iemand daar toevallig al ervaring mee? Moeite waard om een keer te proberen?
Die was uit het tijdelijke paasassortimentquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hier geen kokospasta te vinden hoor! Alleen de normale hazelnootpasta.
huh, die zouden er toch pas vanaf donderdag zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:17 schreef DrMarten het volgende:
Ik zag forel en nog een soort vis in de diepvries liggen. 2 vissen in folie met kruiden... iemand daar toevallig al ervaring mee? Moeite waard om een keer te proberen?
Bedoelden ze niet vorige week donderdag?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
huh, die zouden er toch pas vanaf donderdag zijn?
nee hoor, volgens de folder vanaf 30 aprilquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bedoelden ze niet vorige week donderdag?
Kerst komt eerst nog! Het hoort bij het Delicieux assortimentquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wel snotverdorie! Ben ik te laat om aan de hype mee te doen! Nouja, volgend jaar is 't vast weer Pasen
en pinksteren, volgens mij hebben ze dan ook extra artikelenquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:35 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Kerst komt eerst nog! Het hoort bij het Delicieux assortiment
Vond ze ook wel lekker!quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:51 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik ben de laatste tijd helemaal verslingerd aan die (mini-) kipspiesjes van Lidl... Heb ze pas ontdekt, en weet niet of het een tijdelijk product is of blijvend. Maar ik hoop dat ze blijven!![]()
Ze zitten op houten stokjes van ± 7 cm lang, kant en klaar in een doorzichtig plastic potje, 13 stuks per pot, en tot zover heb ik ze hier in drie smaken gezien: naturel, zoet en piri-piri. (Heb er helaas geen foto van kunnen vinden, anders had ik 'm hier even neergezet)
Even 1 minuutje in de magnetron en je hebt een heerlijke snack voor tussendoor, of als onderdeel van de warme hap natuurlijk...
Ik vind zelf die 'zoete' het lekkerst (= smaakt niet echt zoet, is gewoon mild gekruid), en de piri-piri (wat pittiger gekruid) gaat er ook wel in.![]()
Weten jullie of er nog meer smaken zijn? En of ze blijvend in het assortiment zitten?
quote:
Heb ze niet gekocht maar wel zien staan en idd die 3 smakenquote:Op donderdag 30 april 2015 16:12 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]![]()
Hadden ze bij jou ook diezelfde drie smaken? Of ook nog andere?
Okee, bedankt!quote:Op donderdag 30 april 2015 16:33 schreef Maureentje het volgende:
Heb ze niet gekocht maar wel zien staan en idd die 3 smaken
Geen idee... Ik hoop het niet in ieder geval. Van mij mogen ze blijven!quote:Op donderdag 30 april 2015 16:28 schreef Katinkat het volgende:
Zijn die kipspiesjes niet uit de spaanse week?
https://www.beste.nl/10073424/varkensspiesjes-voor-euro1-49/ die zijn van de spaanse weekquote:Op donderdag 30 april 2015 16:28 schreef Katinkat het volgende:
Zijn die kipspiesjes niet uit de spaanse week?
Ook met stukjes noot? Gewone pindakaas is niks aanquote:Op donderdag 30 april 2015 18:32 schreef PureEvil het volgende:
Volgende week is de pindakaas weer in de aanbieding voor 99 cent. Ff de voorraad aanvullen 👍
Nee waren dezelfde! Er zijn volgens mij geen andere!quote:Op donderdag 30 april 2015 16:12 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]![]()
Hadden ze bij jou ook diezelfde drie smaken? Of ook nog andere?
Staat er niet bij..quote:Op donderdag 30 april 2015 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook met stukjes noot? Gewone pindakaas is niks aan
Bij de Caribische toko's verkopen ze ook pikante pindakaas, dat is wel wat voor jou denk ik. Echt heerlijk. Sinds ik het in Suriname heb gehad ben ik er continu naar op zoek.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook met stukjes noot? Gewone pindakaas is niks aan
Staat hier ook gewoon bij de AH en Jumboquote:Op donderdag 30 april 2015 20:41 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Bij de Caribische toko's verkopen ze ook pikante pindakaas, dat is wel wat voor jou denk ik. Echt heerlijk. Sinds ik het in Suriname heb gehad ben ik er continu naar op zoek.
Okee, bedankt!quote:Op donderdag 30 april 2015 19:38 schreef soapie het volgende:
Nee waren dezelfde! Er zijn volgens mij geen andere!
Is dat dat groene pakje? Die hebben wij altijd. Ik proef niet echt verschil tussen al die margarines/halvarines eerlijk gezegd. Wel met roomboter, maar goed, dat is weer een stuk duurder. Vroeger haalde ik altijd bij de Ah van het eigen merk halvarine/margarine/whatever van 70-80 cent dat dan 'gezond' was, maar toen ze daar opeens 40-50 cent meer voor zijn gaan vragen, ben ik daar mee gestopt.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
Die smeerboter/halvarine is dus echt waardeloos. Zowel de gekoelde als de niet gekoelde.
Boter: no go.
Die is 250 gram toch ofzo? Als je dat dan vergelijkt met een kuipje van zo'n 500 gram voor ongeveer 50-60 cent, is dat natuurlijk een aardig verschil.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:05 schreef Molo het volgende:
De goedkoopste roomboter is toch niet duur man? Een euro ofzo voor een pakje, zoiets.
Als je daar al op moet besparen heb ik wel oprecht medelijden met je hoor
Oh vreselijk, die vind ik zo vies. 1x geprobeerd, nooit weer.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
Die smeerboter/halvarine is dus echt waardeloos. Zowel de gekoelde als de niet gekoelde.
Boter: no go.
hij is bovenal niet smeerbaar op broodquote:Op maandag 4 mei 2015 23:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is dat dat groene pakje? Die hebben wij altijd. Ik proef niet echt verschil tussen al die margarines/halvarines eerlijk gezegd. Wel met roomboter, maar goed, dat is weer een stuk duurder. Vroeger haalde ik altijd bij de Ah van het eigen merk halvarine/margarine/whatever van 70-80 cent dat dan 'gezond' was, maar toen ze daar opeens 40-50 cent meer voor zijn gaan vragen, ben ik daar mee gestopt.
Wat is een goed alternatief voor de matige Lidl 'boter' wat ongeveer net zoveel kost!?
Waarquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:09 schreef PureEvil het volgende:
Bij onze lidl hadden ze de kokospasta en die andere pasta's afgeprijsd naar 99 cent.
Boter voor op brood koop ik altijd in Duitsland. Bij de netto. Zelden in NL
Pistachio bitesquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:38 schreef PureEvil het volgende:
Vanaf woensdag 13 mei Griekse week bij de Lidl. Zijn er nog aanraders?
Nee alleen die nieuwe oreo smaakquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:25 schreef Molo het volgende:
Heb je weer even 6 dozen voor op je zolderkamer ingeslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |